The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Bonnie (970)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Vampira (833)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Daniel (796)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Clarissa (761)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Kristen (683)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Gideon (535)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Justin (429)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Anna (418)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Tessie (391)
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_lcapOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_voting_barOG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 9:02 pm

S ~ Caféen.
T ~ Aften
O ~ Masser af lækker og saftige Mennesker
V ~ Regn, og mørke bedre kan det ikke blive!
P ~ Stram kort rød nederdel, en Stram sort top, en lille langærmet overtrøje med lynlås, og et par knæ lange højhælede sorte støvler
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

En pige der lignede en dulle, kom gående ned ind i Caféen. Hun var så sulten/Tørstig at hun kunne tømme femogtyve mennesker. Hun nærmest slingerede. Hun var ved at vælte anden gang da to mænd hjalp hende ned til et bord. Hun så på dem. "kom med en øl... Tak!" sagde hun bestemt. Den ene løb op til baren, og hæntede en øl til hende. Den anden blev ved med at spørge om hun var okay. "Nej!" sagde hun til sidst. "Nej jeg er ikke okay, for der er noget der hele tiden summer for mine ører... Nej vent det er ikke noget, det er dig!" Hun så vredt på ham, og han klappede i. Manden der var løbet op efter en øl til hende, kom tilbage og stillede den foran hende. Hun smilte til dem, og begge mændende blev fortabt i hende. *Nu har jeg min frokerst!* tænke hun sløret...
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 9:16 pm

Eric kom ind på Caféen. Han blev ramt af duften af Mennesker, der i blandt en vampyr. Hans blik ramte hende med det samme. Hun var smuk, som alle andre vampyrer. Han fik en undrene panderynke. Hun var klædt som en dulle! Hvorfor? Han så det smil hun gav dem, og så stod det klart at hun var ude på at få noget at drikke. Han gik hen til hende som om han også var fortabt i længsel. Da han kom hen til dem, satte han sig ved siden af hende, som om han ejede alt. Begge mænd gav ham et Jaloux blik, men han ignorrede dem, og vendte sig mod hende. "Hvad laver du?" hviskede han, så hurtigt at ingen andre end overnaturlige væsner ville kunne høre det, og skille ordene. Han hørte mændene rejse sig, og så smilte han pludselig selvsikkert. Han mærkede deres vrede, og Jalousi.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 9:56 pm

Ever så godt han-vampyren men ignorrede ham. Hun smilte til mændene. Da han satte sig ved siden af hende, blev hun lidt irriteret. *Hvorfor skulle han lige sætte sig der?* Hun ser vredt på ham da hendes mad rejste sig og gik. "Prøver at får noget at spise!" hvislede hun, gennem sammenbidte tænder. Hun havde lyst til at hugge tænderne i... Hun fik en idé. "Kom!" Sagde hun, i et nomalt toneleje. Hun drak hurtigt sin øl, og tog fat i hans hånd. Nu skulle han for genglæd for at jage hendes aftensmåltid væk. Hun træk ham udenfor. Hun var ligeglad med at han måske prøvede at komme væk. Ingen skulle jage hendes mad væk, uden konsekvens. Hun nåde til den mørke ende (en gyde). Hun slyngede ham ind i muren, og bagefter greb ham om halsen, og kastede ham ned i jorden. "INGEN JAGE MIN MAD VÆK!" hvæste hun. Hende hjørnetænder var sprunget frem, og hendes øjnene havde forandret sig. Hun huggede som slange, ned i hans hals. Hendes vrede lyste ud af hende. Hun sugede hårdt til med vilje. Hun vidste at det gav ham en masse smerte.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 10:27 pm

Eric kunne le af pigen. Vreden lyste ud af hende. Han fulgte med hende, og var forbedret på det der skulle ske. Han gad ikke engang kæmpe i mod dag hun kastede ham ind i væggen. Han gjorde hellere ikke modstand da hun kastede ham ned i jorden. Han lo bare af hendes reaktion. Da hun bed ham, gik det dog over grænsen. Han greb fat i hendes hals, men der hun sugede til gav han et smertefuldt gisp fra sig. Han vred sig lidt, og fik igen fat i hendes hals. Han tvang hende væk, og rullede rundt så han var øverst. "Ingen rør mit blod uden at få lov!" hvæste han, og strammede grebet lidt. Så slap han hende og rejste sig op, og begyndte at gå tilbage mod Caféen.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 10:49 pm

Ever var overrasket over hvor længe det varelse inden han sagde fra. Hun lå lidt og kiggede efter ham. Så gjorde hun noget hun aldrig ville have gjort hvis ikke var på grund af al forvirringen, og blodtørsten. Hun sprang op, og stod foran ham. Hun skubbede ham ind mod en mur, og så ham i øjnene. Hun anede ikke hvorfor. Det var som om hun ledte efter noget, men hvad? Hun fik pludselig et black out.

//Krea svigt -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 11:25 pm

Eric så det ikke komme, så han lod hende skrubbe ham ind i muren. Han smilte skævt da hun så ham i øjnene. Han skulle lige til at gå uden om hende, da hun væltede. Han nåede lige at gribe hende. "Pige? Lady?" Det slog ham nu at han ikke anede hvad hun hed. Han løftede hende op i sine arme. Han tænkte lidt over hvad han skulle gøre. Så lagde han hende ned, og løb hen til Caféen. Det blev lidt hurtigere end mennesker fart. Han gik ind, og så sig rundt. Noget/Nogen han kunne bruge? Han fik øje på den ene af mændene fra før. Han så hidsig ud. Eric gik hen mod ham, og inden han nåede hen til ham, havde manden vendt sig om, og så vredt på ham. Eric smilte bare skævt, og manipulerede manden til at gå amok. Eric bakkede bag ud med manden foran sig. Eric så skræmt ud, selv om han egentligt ikke var det. Han var ret ligeglad, for hvis manden ramte ham, ville han bare brække hånden. Han ledte manden udenfor, og derefter videre ned til Pigen. Han smilte og mærkede tørsten stige. han hørte mandens hjerterytme. Dung dung.. dung dung.. dung dung. Det var så hørt, men han måtte minde sig selv om at det ikke var hans, men hendes.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTors Feb 17, 2011 2:55 pm

Ever slog øjnene på, med et gisp. Hun sprang op og så rundt. Hvad var der sket? Hvor var ham vampyren af? Hun hørte noget, og sprang op på taget. Hun så ham, og hendes 'frokost'. Hun gik lidt ned af taget, og sprang ud. Hun landede bag frokosten. Hun så undrene på vampyren. "Hvad laver han her?" spurgte hun. 'Frokosten' vendte sig mod hende. Hun smilte over de store runde øjne han havde. "Hey... Jeg gøre ikke noget! Det lover jeg!" sagde hun, og så ham i øjnene. Hendes pupiller blev store, og hun fik en fortryllende undertone. "Du sætter dig ned her, og gøre alt hvad jeg siger... Gentag det!" Han sagde det, og gjorde det også. Hun så på Vampyren. "Vil du, eller skal jeg?" spurgte hun, og smilte. Måske kunne de jo dele...
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTirs Mar 01, 2011 7:40 am

Eric smilte til hende. "Jeg brakte ham til dig," sagde han, og nikkede mod manden. Han stillede sig op af væggen og betraktede hende, mens hun hypnotiserede den mand han lige var kommet med. Han så overrasket ud, da hun spurgte. Han smilte skævt. "Han er din... Det er dit valg om du giver mig lidt eller lader vær," sagde han blidt. Han så hende lidt på hende... "Men hvis det er så er det damerne først," sagde han, med et charmerende smil...

//Min krea blev lidt væk...//
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTirs Mar 01, 2011 9:44 am

#Det er okay ^^#

Ever smilte til ham. "Det er virkeligt sødt af dig," sagde hun. Hun gik hen til Manden, der nu skulle være hendes frokost. Hun satte sig på knæ ved hans side. "Har du børn og kone?" spurgte hun ham. Han rystede på hovedet. Hun nikkede. "Hvor gammel er du?" Hun vidste ikke hvorfor hun spurgte... Det var jo tydeligt at se, at han var midt i 30. "34 år," svarede han. hun nikkede igen. "Det gættede jeg også på... Når men... Dette vil gøre lidt ondt... Men slap af!" Sagde hun, og tog fat i hans hoved. Hun blottede hans hals. Hun så over på vampyren. "Og du er sikker?" Hun så på ham, og nikkede før han kunne nå at svare. Hun smilte til manden, og bøjede sig frem som om hun ville kysse hans hals.. Det gjorde hun også, men bagefter borede hun sine tænder i hans hals. Hun drak roligt af det, og det slukkede det værste af hendes tørst. Hun slap ham lidt efter, og ser over på Eric, med røde øjne, og sine hjørnetænder. Hun tørede munden for rester af blod. "Din tur," sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeOns Mar 23, 2011 4:47 pm

Eric smilte og nikkede. "Det er jeg sikkert," sagde han. Han iagtog hende, med et roligt blik. Hendes måde at sikre sig at manden ikke blev alt for savnet på, var ret interessant. Han nikkede da hun spurgte ham. Han kiggede tilbageholdende på hende, med et hoved der var en smule skrå lagt. Han stod stadig lænt op af muren. Han forsøgte ikke at tænke på sin tørst. Han konsentrede sig om hende, og ikke manden hun drak af. Da hun så på ham, så han væk. Han lyttede kort til hende. "Er du sikker?" spurgte han, med en toneløs stemme. Han kiggede på hende. Han gik stille over til hende. "Du glemte dette," hviskede han, og tørrede det væk. Han så på manden, og mærkede det stramme i hjørnetænderne. Han kiggede på Pigen. Så sukkede han dybt, og gav efter for tørsten. Han gik hen til manden, satte sig på knæ ved hans siden, og tog fat i hans kæbe. Han så de to huller hun havde lavet. Han tøvede lidt, før han bøjede sig frem, og borede tænderne ned i hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTors Mar 31, 2011 9:40 am

Ever smilte fredligt, til ham og nikkede. "Jeg er sikker. Du brakte ham til mig, og derfor er han også din." Hun sagde det med en blidt, fristene stemme, der fik alle til at give efter. Hun smilte, og grinte lidt, da han tørrede noget blod væk, hun havde glemt. "Tak," hviskede hun. "Drik nu," sagde hun, og gjorde tegn mod manden. Hun smilte stort, da han gav efter for sin tørst. Hun var selv blevet rimeligt mæt, så det gjorde hende ikke noget at han tog resten. Hun lukkede øjnene, og træk sine tænder til sig. Hun åbnede øjnene, og havde sin egen brune øjnfarve tilbage. Hun havde lært at styre det, så hvis et eller andet menneske kom forbi ville hun slippe hendes bytte, og gå i knæ for at gøre som om hun lige havde fundet personen. Hun havde prøvet det et par gange, men hvis personen så ikke var død, og ambulancen kom, havde hun et problem. Det menneske hun havde drukket af ville fortælle alle om overfaldet, medmindre at hun dræbte ham inden.. Hun var helt væk i sine egen tanker, at hun havde glemt alt omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 5:27 pm

Eric sukkede, over hende. Hun fristede ham virkelig. Han smilte til hende, da han sagde tak for at han havde tørret blodet væk. "Det var så lidt lady," sagde ham. Da han havde boret tænderne gennem mandens hud, begyndte han at drikke. Blodet dulmede den smertene tørst. Den føltes helt godt. Han lidt ivrigt af Manden. Han kæmpede imod, men det lagde Eric ikke rigtigt mærke til. Da de ikke rigtigt var mere blod tilbage, slap han ham. Manden faldt om. Eric sad lidt og kiggede på ham, før han rejste sig op. Han tørrede sig mund grundigt, og vendte sig mod pige. Hun så ud som om hun tænkte. Han stillede sig bag hende, og tog blidt fat i hendes skulder. "Hvad tænker du på?" spurgte han forsigtigt. Det slog ham igen og at han ikke anede hvem hun var. "Og hvem er du?" tilføjede han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# Empty
IndlægEmne: Sv: OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#   OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^# I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vil du ikke nok lade være... jeg har ikke gjord noget! < Matthew >
» En svømmetur ved solnedgang ~ Eric
» In the small town.. A little vampire flew down ~ Eric.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: