The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Vampira (833)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Daniel (796)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Kristen (683)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Gideon (535)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Justin (429)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Anna (418)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Tessie (391)
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_lcapEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_voting_barEn svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En svømmetur ved solnedgang ~ Eric

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTors Feb 03, 2011 9:09 pm

Sted ~ I italien ved en badestrand
Tid ~ Ved solnedgang tid??
Omgivelser ~ Ikke et øje..
Vejr ~ Totalt skyfrit, og så er der i flot solnedgang
Påklædning ~ http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2010/05/Nina-Dobrev-in-a-Bikini.jpg

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En strand i italien, lå øde hen..Eller næsten øde. En Brunette lå stadig på stranden. Hun kiggede på solnedgang. Hun var den eneste på den strand som der for bare et par timer siden vrimlede med feriegæster. Hun havde sine solbriller på, så man ikke kunne se hendes brune øjne. Hun rejste sig op, fra sit håndklæde, og gik langsomt mod vandet. Hun gik ud i det, dejlige kølige vand, og så mod himlen. Hun kunne godt tænke sig en at dele denne smukke og fantastisk solnedgang med.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Feb 04, 2011 10:42 pm

På: Hvid skjorte, et sort slips, og et par sorte bukser.
_______________________________________

Eric kom gående ned ad stranden, i italien. Han havde ikke været der i mange år. Han gik langsomt, og rettede lidt på sine solbriller, da han fik øje på en mørkehåret pige. Hun så godt ud i hendes bikini. Han smilte for sig selv, og gik ned mod strandebreden."Nyder du solnedgangen?" Spurgte han, med et smil. Han stak hænderne lommerne, og så på hende med et smil, der var charmerende, og lokkende.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Feb 04, 2011 10:57 pm

Kath snurrede rundt i vandet, med et lettere chokkeret udtryk. "Øhm.... Øh.. Jeg... Øhm.." Hun var kørt helt fast. Hun lukkede munden, og flyttede blikket fra den totalt lækre fyr, der stod på stranden, og smilte til hende. Hvis det ikke var fordi hun var så fandens stærk, var hun gået mod ham, og havde ladet ham gøre hvad han ville. Pludselig smilte hun stort, og så på ham. Hun tog fat i sit brillestel, og trak dem lidt ned så hun kunne se på ham, over solbrillekanten. "Vil du nyde den med mig? Jeg kunne godt træne til lidt selskab," sagde hun, og smilte til ham. Hun satte hænderne i siden. Hun vendte blikket mod solnedgangen igen.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeFre Feb 04, 2011 11:15 pm

Eric tvang sig selv til ikke at le. Han kunne godt se at hun var en stærk kvinde, men ikke stærk nok. Han ville sagtens kunne finde hendes punkt. Han smilte og rystede på hovedet. "Jeg kommer nu," sagde han, og rystede igen på hovedet da hun vendte sig om. Han havde badeshorts på, så det gjorde ham ikke noget. Han fik hurtigt slipset op, skjorten, og bukserne af. Efter som han var vampyr så gik det jo hurtigt. Han gik lydløst ud i vandet, og stod bag hende. Hans ene hånd prikkede hende blidt på skulderne. "Ja jeg selskab nok?" spurgte han, og smilte igen charmende, og ufatteligt lokkende til hende. Han skulle prøve hende af.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 12:07 am

Kath snurrede igen rundt, og så hvor tæt han var på hende. Hun streffede ham da hun drejede rundt. Hun så op på ham, med store runde øjne. Hun så hans lokkende og charmende smil, som gjorde hende blød i knæerne. Hun kunne strække sig lidt, og så kunne hendes læber.. Hun opdagede at hendes hånd havde lagt sig på hans kind. Hun tog den til sig og rystede på hovedet. Der gik lidt inden hun sagde noget. "Ja det er du.. men jeg er et forkert selskab," sagde hun hæst, og rystede på hovedet. *Hvor er jeg svag!* tænkte hun, skamfuldt over sig selv. Hun fornemmede noget ved ham der var anerleds, men hun kunne ikke sætte en finger på hvad der var. Hun så mod solen, og blottede automatisk sin hals. Hun så ikke nogen fare i det. Hun så på ham igen. "Jeg er forresten Katherine Media Elizabeth Smith," sagde hun, og brugte hele sit navn for sjov, hun syntes stadig efter 17 år at det var sjovt at sige det hele for folk kiggede altid så underligt og spurgte "skal jeg huske alt det?" Hun så ham i øjnene, og smilte blidt. "Men i dit tilfælde kald mig Kath," sagde hun, og kiggede igen mod den svindene sol.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 9:54 am

Eric smilte til hende, da han mærkede hendes varme hånd mod hans kølige hud. Han kunne dufte hendes blod, rent og strækt. Da hun så blottede hendes hals, skete der noget inden i ham. Han lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder. "Jeg er det forkerte selskab," sagde han, og tog fat i hendes hage. Han løftede blidt hendes hoved op, så hun så op i himlen og han kunne ser venerne i hendes hals. Han lod en finger følge hendes mønster i halsen. Så smilte han til hende, og lod hænderne falde. Han smilte til hende. "Katherine Media Elizabeth Smith siger du? Jamen godaften. Jeg er Eric Night O'media. Sikker et sammentraf," sagde han, og kluklo lidt. Han smilte til hende. "Hvor kommer du fra? Her fra Italien?" spurgte han så. Han ville gerne vide mere om Katherine.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 10:06 am

Kath så op i himlen. Hun var ikke i stand til at bevæge sig, da han kørte en finger rundt på hendes hals. Det mærkede hende om ham der stod foran bilen, da hendes familie og hende selv, var ude og køre. Det var den sidste køretur med sin familie. Det slog ned i hende hvad han var. Hun havde kendskab til vampyrer efter det. Det var en vampyr det havde redet hendes liv, fra at blive mast i bilen. Hun lukkede øjnene, i en fortryllende følelse af ham. da han slap hende vågnede hun igen. Hun så på ham. "Er du?" spurgte hun, og gættede på at hvis han var en vampyr så ville han vide hvad hun talte om. Hun smilte og rystede på hovedet. "Der er ingen lighed. Du hedder O'media og jeg hedder Media. Du har et O og det har jeg ikke," smilte hun. Hun mod solen, og så på ham da han spurgte. "Jeg kommer fra Bulgarien, men jeg bor i den lille by Fell's Church," sagde hun, og smilte. "Og Dig? Hvor kommer du fra i verden?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 10:13 am

Eric læste hendes tanker, og opdagede at hun vidste hvad han var. da hun spurgte nikkede han bare. Han så mod solnedgangen, og så tilbage på hende. "Er du da bange for mig?" spurgte han. Han hade når folk så ham som et udyre, for det var han ikke. Han var bare en dreng, der havde en anden natur end andre havde. Han lo lidt ad hendes bortforklaring. "Ja ja, det skal nok passe frøken," sagde han, og smilte til han. Han så rundt. "Jeg er født har i Italien og vi må sige at der endnu engang er sket et sammentræf, for jeg bor også i Fell's Church," sagde han. Han morede sig stadig over at hendes mellemnavn, og hans efternavn lignede hinanden så meget.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 10:23 am

Kath så forfærdet på ham. "Nej jeg er ikke bange! Hvorfor skulle jeg være bange for én, der sagtens kunne være den mand der rede mig fra døden?" spurgte hun, og lagde en hånd på hans kind. Hun så på ham gennem sine solbriller. Hun tog han af så hun kunne se hans øjne. De var perfekte, ligesom resten af ham. Han var lige en type for Kath. Hun smilte til ham, og klappede hans solbrillestellet sammen. Hun så undrende på ham. "Siger du bare du bor i Fell's Church? Eller gøre du det rent faktisk?" spurgte hun, og så pludselig mistænktsomt på ham. Hun tog ikke sine solbriller af. Hun så ind i hans perfekte grå-grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 10:33 am

Eric gjorde store øjne da hun sagde det. Havde hun været ved at dø? Han rystede på hovedet. "Jeg kan godt se hvad du mener..men jeg er ikke en helt Katherine. Jeg.." Han gik i stå og kiggede væk. Han prøvede selv at bortforklare sin art. Han prøvede at fortælle hende at de kun tænkte på blod. Men det var jo løgn. Han havde andet i hovedet end blod. Han havde de samme tanker som nomale teenager drenge havde. Han smilte til hende, da hun tog hans solbriller. Han kunne sagtens se igennem hendes. Se hendes brune øjne. Han smilte sit sædvanlige charmerende, og lokkende smil, der smeltede alle kvinde hjerter. Han rystede på hovedet og lo. "Nej jeg lyver skam ikke. Jeg er lige flyttet til Fell's Church, og har mødt nogle venner der," sagde han, og smilte til hende. Han tog blidt fat i hendes solbriller, og kørte dem op i panden på hende.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeLør Feb 05, 2011 5:47 pm

Kath rystede på hovedet og holdte ham for munden. "Vil du ha' at jeg skal hade dig? Eller frygte dig? For hvis du vil ha' så skrider jeg nu," sagde hun, og så på ham med et spørgende blik. Hun var klar til at flygte hvis han sagde at det var det han ville ha'. Hun 'troede' ikke rigtigt på det med at de kunne løbe hurtigere end lyset.. For det var jo fysik-umuligt.
Hun tog sig meget sammen, for ikke at bukke under for ham. Hendes knæer blev bløde ved hans smil, og hun tvang sig selv til ikke at strække og presse sine læber imod hans. Hun smilte til ham. "Så du er kommet tilbage, på en ferie?" spurgte hun. Hun forkuserede på sit spørgsmål, og ikke på ham. Efter at han havde sat hendes solbriller i panden på hende, så hun over mod solen, der næsten var væk.
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTirs Mar 01, 2011 7:27 am

Eric sukkede mod hendes hånd. Han mumlede noget uforstående til svar. Han kunne jo ikke rigtigt svare hende så længe hun havde sin hånd for hans mund. Han tog en dyb indånding, og duftede hendes blod. Han havde helt glemt den søde vidunderlig duft af det. Han tog fat i hendes håndled, og tog det væk fra hans mund. Det var så indbydende at... Nej! Hvordan kunne han idet hele taget tænke på det? Han sukkede, og mærkede hendes kamp... Måske kunne han udnytte at hende var svag, til at... Nej! Det kunne han ikke. Hendes spørgsmål afled hans indre kamp. Han nikkede. "Ja jeg er på ferie. På en afslappende ferie," sagde han, med et skævt smil. Da hun så mod solen, kunne han ikke få øjnene fra hende. Hun var så smuk i besvage belysning af den næsten forsvunde sol. Han tvang sig selv til ikke at række ud og rør ved hendes ansigt. Han så mod solen, få ikke at blive fristet alt for meget...
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Fulde navn : Katherine Media Elizabeth Smith
URL Alder : 19
Antal indlæg : 107
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : finde i ud af....
Humør : Det føles... Underligt.. Men godt :)

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeOns Mar 02, 2011 8:34 am

Kath så hans i øjnene, og da han tog fat i hendes håndled, blev hun chokeret. Kunne han miste selvbeherskelsen? Måske... Han var jo en af dem. Hun blev stående, og prøvede at sætte ord på sig selv. Hun ville gerne give ham lov... men hvad hvis han ikke kunne stoppe? Hun havde glemt alt om at han kunne læse hendes tanker, da hun så ned, og begyndte sin indre vrøvlen. Hun ville og alligevel ikke... *Katherine Media Elizabeth Smith tag dig sammen! Dyk en tur, og så tænk det igennem igen* Tænkte hun. Hun sukkede dybt, og så op på ham. "Det tænkte jeg nok," sagde hun, uden at have hørt hvad han sagde. "Øh... Undskyld mig lige lidt," sagde hun, uden at ser på ham. Hun vendte ryggen til ham, og stoppede så op. "Hov... Vil du lige passe på dem her," spurgte hun, og vendte sig mod ham igen. Hun satte sine solbriller i panden på ham, med et blidt smil. Så vendte hun sig om, og begyndte at går længere ud. Da hun ikke kunne bunde længere, tog hun en dyb indånding, og dykkede. Vandet var dejligt forfriskende mod hendes hud. Hun kom hurtigt op til overfladen igen. Hun kunne ikke ser noget, så hun tørrede hurtigt øjnene og så rundt. Hun fik øjne på Eric, og smilte. Hun svømmede langsomt tilbage til ham...
Tilbage til toppen Go down
Eric
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Eric


Fulde navn : Eric Night Noil
URL Alder : 20
Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Guitar, Sport, og vennerne
Humør : What am I doing?! My life is a mess

En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 5:44 pm

Eric smilte over hende, for han lyttede med. Hun kunne ikke lade vær. Hendes tanker var så spændende. Han havde lyst til at fortælle hende at det ikke var nødvendigt, og at han sagtens kunne beherske sig, men han stod imod. Han smilte. "Du hørte jo ikke efter," sagde han, og rystede lidt på hovedet. Han smilte da hun satte solbrillerne i panden, på ham. "Det skal jeg nok," sagde han og nikkede. Han betraktede hende med et charmerende smil om læberne. Han gik roligt hen til hende, da hun begyndte at svømme mod ham.

Min kreativitet forsvandt lidt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En svømmetur ved solnedgang ~ Eric Empty
IndlægEmne: Sv: En svømmetur ved solnedgang ~ Eric   En svømmetur ved solnedgang ~ Eric I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En svømmetur ved solnedgang ~ Eric
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så mødes vi igen ~ Eric
» In the small town.. A little vampire flew down ~ Eric.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Lande uden for Mystic Falls :: Italien-
Gå til: