The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 14 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 14 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Bonnie (970)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Vampira (833)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Daniel (796)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Clarissa (761)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Kristen (683)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Gideon (535)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Justin (429)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Anna (418)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Tessie (391)
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_lcapAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_voting_barAt hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: Empty
IndlægEmne: At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:   At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeOns Feb 16, 2011 8:07 pm

Sted: en lille tur ude ved Pentionatet
Vejr: godt vejr, enlig C:
Omgivelser: Ikke rigtig nogen endnu..
Påklædning: Lilla bukser og en rød gumistøvler og en rød jake
Humør: Overasket over det gode vejr, glad
________________________________________

Cherie stod uden for, nær ved pentionatet. Hun havde ikke rigtig styr på hvem der var i området (hvis der var nogle) eller hvor hun var. lige nu koncentrerede hun sig om den lille vandpyt foran sig, hun voderede den nøje før hun tog tilløb og sprang lige op i den. Vandet blaskede op på hendesz bukser og der kom helt sikkert vand ned i hendes gumistøvler, men hun var lige glad.
Hun havde det godt for første gang siden hendes forældre døde, det skyldes nok at vejret var så godt at hun ikke kunne tænke på andet lige nu. det var den ene grund den anden var at hun lige havde fundet hendes søster, som hun ælderes ikke havde set siden den forfærdelige nat hvor hun stak af, lige inden forældrene døde.
Hun blev ved med at hoppe i den samme vandpyt indtil der ikke var mere vand tilbage, hun smilede op mod solen og fandt endnu en vandpyt hun kunne tømme.
Tilbage til toppen Go down
Susannah
Kitsuni
Kitsuni
Susannah


Fulde navn : Susannah Silver Montell V
URL Alder : ukendt... Jeg kan nemlig ikke huske det... Men jeg har fået at vide jeg er 17 år
Antal indlæg : 7

At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: Empty
IndlægEmne: Sv: At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:   At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C: I_icon_minitimeMan Mar 07, 2011 8:09 pm

Den lille hvid ræv Susannah lå stille på jorden. Hun lå helt afslappet, med lukket øjnene. Hun sov halvt, efter en lang hård dag igår. Hørte noget der plaskede, og blev nysgerrig. Hun listede, kravlede langs jorden, og sneg sig tættere på personen. Da hun kom tættere på så hun det var Cherie. Hun smilede lidt, for sig selv. Hun ville dog ikke gå tættere på for hun og Cherie havde ikke talte rigtigt sammen siden, hun valgte at være sammen med Mathew... Hun var sikker på at Cherie var bange for hende, på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
 
At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fell's Church, for første gang (Zoey)
» Det føles som i går vi mødes for første gang i denne by. Og så lige præcis på dette sted. ~Zoe (Søs ^.-)
» Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Pensionatet-
Gå til: