The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Justin (429)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Anna (418)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_lcapGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_voting_barGodt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. Empty
IndlægEmne: Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.   Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 2:01 pm

Sted: Byens gader. De mange butikker og åbne kaffe shops.
Tid: Formiddag cirka.
Vejr: Endeligt noget ligne sommer vejr igen. Roligt og med solen fremme.
Omkring: Mennesker på gaden, folk der arbejder i butikkerne osv.
Tøj: En lårkårt nederdel i cowboy stof og en lille fin lyserrød top, som passer fint til. Et par højhølede sko som altid og en tajlekort jakke over.
Tatiana: En sød lille lyserrød kjole, hvide strømpebukser og en hvid jakke. Hendes hår er sat op i en hestehale.

Kristen tog Tatiana i hånden og gik roligt med hende hen af gaden, hun var ude for at købe nogle ting til hendes lille datter og ville derfor gerne have hende med, så hun selv kunne vælge nogle af tingene. Selvom hun ikke var så gammel, så kunne hun da tale en smule og hun havde også allerede sin frie vilje. De havde allerede købt et par ting, ikke ret meget men alligevel lidt. Kristen havde ikke vildt mange penge, men hun ville give hende noget alligevel, hun ville ikke have at hendes lille prinsesse skulle mangle noget. De var nu på vej ind for at købe lidt at drikke. Det var den lille café af en art, som var åben. Man kunne side udenfor og indenfor, så man kunne også bare sidde og nyde vejret. Det var det Kristen ville, hun ville dog sidde ved en af de borde som havde halvtag over sig og væge ved siderne, så kunne hun være sikker på at hendes datter ikke frøs. Kristen og Tatiana stod nu ved bordet og skulle til at bestille. "Kan jeg få en latte og en lille is i bæger?" spurgte hun roligt med en venlig stemme. Hun takkede fint da tingene kom og betalte inden hun tog det hele med hen til det bord som hun ville side ved. Kaffen var til hende selv og isen var til Tatiana, hun vidste at hun elskede is og hun havde intet imod at forkælde hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Jonathan.
Menneske
Menneske
Jonathan.


Fulde navn : Jonathan James Smith
URL Alder : 22 år
Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Tilflytter i Mystic Falls
Job/hobbies : Udlært tømmer - Elsker at surfe
Humør : Prøver at vænne mig til alt det nye, men mon ikke jeg hurtigt vil komme til at elske det hele :)

Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. Empty
IndlægEmne: Sv: Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.   Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 2:13 pm

Jonathan havde iført sig et par kedelige sorte bukser, en hvis t-shirt som fremhævede hans muskuløse arme og brystkasse. En lille bonus ved at være tømmer, det var ganske let at holde sig i form ved at løfte alle de tunge ting. Han gik i et roligt tempo ned af gaden, han var ude for at gå en frisk lille tur og nyde det bedre vejr.
Jonathan gik lidt i sine egne tanker, da han tænkte på sin familie, som han ikke havde hørt fra i et godt stykke tid. Han vidste godt selv at det havde været hans valg at flytte så langt væk fra dem, men han havde aldrig troet at hans forældre ville fryse ham helt ud fra deres liv. Forhåbentlig ville de tage telefonen næste gang han valgte at ringe. Han kom dog hurtigt på andre tanker, da han fik øje på Kristen. Det var længe siden han havde set hende. Meget lang tid siden, han havde mødt hende på hospitalet, hvor hun skulle have et tjek med hensyn til hendes graviditet. Han fik øje på en sød og smuk lille pige, der sad sammen med hende, og han gik ud fra at det var hendes datter.
Jonathan standsede op ved det bord hun og hendes datter havde valgt at sidde ved. "Kristen!. Hey, det er da ved at være længe siden" sagde han overrasket dog venligt. Han så på Tatiana, som han tydeligt kunne huske navnet på. Kristen havde fortalt ham det, da de mødtes på sygehuset. Han smilede venligt til pigen. "Hej, du må vel være Tatiana. Jeg hedder Jonathan. Jeg kender din mor" præsentrede han sig venligt for den lille pige. Han så derefter over på Kristen igen. "Hvordan går det" spurgte han glad.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. Empty
IndlægEmne: Sv: Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.   Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitimeSøn Jan 06, 2013 3:00 pm

Kristen satte den lille plastic ske i isen så Tatiana derfra kunne tage af den. Det var for at hjælpe hende en smule i gang, for den lille pige var ret vild med is. Hun ville ikke resikere at hun væltede den på jorden, for så ville hun ikke have mere is og det ville også gøre hende ked af det. Uden tvivl. Kristen koncenterede sig derefter om sin kaffe. Det var ikke længe siden hun havde fået en kaffe, men det var nu et styk tid siden, at den kom fra netop dette sted. Kristen synes meget godt om deres kaffe, der var noget anderledes ved den i forholdt til dem man kunne få andre steder.
Kristen fik øje på Jonathan. det var virkelig længe siden hun havde set ham og nu stod han så her foran hende og hendes lile pige, som nu var 1 år gammel og ikke længere var inde i hende mave. "Heys! Yeah, det er vildt længe siden." svarede hun og smilede en smule stort til ham. Hun kunne huske sidste gang hun havde set ham. Det var cirka et år siden hun hun havde set ham og hun huskede stadig tydeligt den dag de sad på hospitalet og snakkede om hendes ufødte datter.
Tatiana så undrene på ham og begyndte at grine. Hun var en smule genert så hun sagde ikke noget til ham men hun holde ikke igen med smilet. Så kiggede hun på bordet og hendes is igen. Hun var ret optaget af hendes is.
Kristen smilte lidt over dem og bed sig kort i læben. "Det går.. Jeg har forladt Matt sååe.. Vi er alene." hun så kort ned men smilte så ved tanken om Nick. "Men vi skal nok klare os." fortsatte hun og for første gang lød det overbevisende og hun troede selv på det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. Empty
IndlægEmne: Sv: Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.   Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt at se dig igen. Vil du tjekke op på min Prinsesse? :3 ~ Jonathan.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Heys.. Jeg ville bare.. Det er godt at se dig igen :) ::Daniel.
» Det skal nok gå. Intet at være neervøs over - Jonathan xD
» At hoppe i en vandpyt.. godt humør for første gang i lang tid.. ~Dem der vill C:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls-
Gå til: