The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_lcapLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_voting_barLidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:56 pm

S: Caféen.
T: Spisetid. om Eftermiddagen.
O: mennesker, og alle bordene er fyldt.
V: det regner...
P: Jeans, bluse, og sko xD
********************************
Zoey sad ved et bord. Hun sad helt alene. Alle andre omkring hende, sad med nogen. Hun ville gerne have noget selskab. Det havde hun self. Alle stamgæsterne, og tjenerne kendte hende. Hun ejede jo Caféen sammen med Matt. Hun sad med sin varm kakao, og nippede til den nu og da. Hun elskede smagen af kakao...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 7:11 pm

Spencer sad oppe ved baren og drak sin latte, hun var ny i byen så hun kendte ikke nogen endnu eller hun kendte få men dem havde hun kendt hele sit liv.
Hun skulede ud over de andre ved de fyldte borde, alle sad sammen med nogen bortset fra en, hendes blik fangede hende.
Hun lagde hovedet lidt på skrå, hun kendte ikke pigen men hun ville gerne lære nogen at kende i den nye by (ud over de sædvandelige.)
Hun tog sin sorte jake fra stolen tæt ved hende og svingede den over armen, det sammen gjorde hun med hendes taske.
Hun begyndte at gå hen mod bordet til pigen der var alene, hun ville ikke tøve sådan var hun bare ikke, "hej" sagde hun stille og selvsikkert og satte sig ned overfor hende.
Hun smilte kort til pigen og regte hånden frem "jeg hedder Spencer"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 7:19 pm

Zoey mærkede nogen så på hende, og hun kiggede mod personen. Hun fik øje på hende, og smilte. Så kiggede hun rundt. Hun smilte til hende, da hun kom tættere på.
"Hey," sagde hun, med et venligt smil. Hun fulgte hende med øjnene, da hun satte sig overfor. Hun tog pigens hånd, og og nikkede.
"Hyggeligt at møde dig Spencer," sagde hun, og smilte. "Jeg er Zoey," sagde hun, og kiggede hende i øjnene. Så slap hun pigens hånd, og tog sin kakao mellem hænderne.
"Du må være ny i byen," sagde hun, med blikket rettet mod kakaoen. Hun sagde det medvilje ikke som til spørgsmål, da hun jo kunne regne det ud. Hun så op på pigen med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 7:33 pm

Spencer smilte "hej Zoey.. også hyggeligt at møde dig" svarede hun og slaf hendes hånd. Hun stirrede kort på hende og slog så blikket ned før hun igen så op og sagde "når.. du ligner en der keder sig" sagde hun, det var ikke et spørgsmål da det lyste ud af Zoey.
"jeg kender det godt.. depramerende ikke?" sagde hun stille og lod blikket glide over de andre der sad på caféen, hun slog til sidst blikket ned på Zoey igen.
Da Spencer ikke var andet end et menneske vidste hun ikke at pigen der sad overfor hende nu, ~Zoey var heks. Hun kunne ikke lugte det.
Hun tog en tår af sin latte, mens hun sad stille og ventede på at Zoey ville svare.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:10 pm

Zoey trak på skulderne.
"Jeg plejer at sig at Kedsomhed er dødeligt så..." sagde hun, med et smil. Hun havde lavet det i en time hun kede sig i en time. Hun smilte til Spencer.
"Men ja jeg keder mig, pænt meget for... Nå jeg ikke kan arbejde... Så kommer jeg her alligevel," sagde hun, og kiggede rundt.
"Hvis du ikke var kommet havde jeg nok valgt at gå ind, tage min uniform på, og begynde at hjælpe til," sagde hun, og kluk lo. Hun havde det med altid at være hjælpsom. Hun så ned i sin Kakao, og tog en slurk. Hun var jo trods alt et menneske, der blev kendte til magi, og at hendes 'art' blev kaldt Hekse. Hun så over på Spencer.
"Er du lige kommet til byen," spurgte hun, og lagde hovedet lidt på skrå...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:25 pm

Spencer smilte til Zoey, "arbejder du her?" spurgte hun så lide overrasket, hvis det var hende havde hun nok fundet et andet sted at hænge ud.
Hun kiggede op på baren og billederne kørte alerede rundt i hendes hovede da Zoey snakkede om sin uniform.
"ja.. min familie er lige flyttet her til i går så.." svarede hun så i en venlig tone, tanken om at hele huset var fyldt med papkasser var lidt hård, det var nok også derfor hun ikke var hjemme endnu.
Hun smilte igen til Zoey "min søster er ved at fløtte ud med sin kærste så der bliver mere plads" indskød hun kort, hun vidste ikke helt hvorfor det netop var det der røg ud af hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:42 pm

Zoey smilede til Spencer.
"Jeg ikke bare arbejder her," sagde hun. Hun ejede jo stedet.
"Det er ikke så tit man som ejer af et sted, at du så kommer der. Jeg ejer dette sted, sammen med en min kammerat," sagde hun, og smilte. Hun så rundt. Der var overraskende mange. Hun så tilbage på Spencer, med et lille smil.
"Og hvordan har du det så med at flytte til denne by, som en masse siger er en tåretrille?" spurgte hun. Hun havde dog en anden mening! Byen var magisk! Der var noget over den, som ikke var over andre byer. Her levede der forskellige væsner. De flyttede her til hele tiden. Hun nikkede.
"Er det godt? Eller skidt?" spurgte hun. Hun havde selv en søster der var flyttet ud... Det kunne være godt, og det kunne være skidt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:02 pm

Spencer smilte til Zoey "siger de det om denne by?" hun smilte kort mest til seg selv, det havde hun aldrig hørt før.
Hun kiggede kort rundt "er det ikke svært at passe? jeg mener har du så også fritid?" spurgte hun og ventede spænd på svar. Hun tænkte lidt over det næste spørgsmål, hun kunne godt lide byen indtil videre den havde det hun søgte, og så skulle hun ikke sige farvel til nogle af hendes fritidsindtarasser.
Hendes mor og søster gjorde det nok mest for at... ja det vidste hun enlig ikke men da hun spurgte om denne by var de da glade og sagde ja.
Spencer var lidt smiret over at det var hendes forslag, det skete ikke så tit at det var hendes forslag i den familie hun nu kom fra.
Hun kiggede på Zoey "jeg kan godt lide byen og har kiggede på den et stykke til inden vi flyttede.. så for mig er det bare super! svarede hun så enlig og smilte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:50 pm

Zoey smilte til hende, og nikkede.
"Ja de mener at byen er forbandet, og at det kun er montre der overlever," sagde hun, og begyndte at le. Hun rystede på hovedet, over det hun sagde.
"Ork ja... Men skolen er begyndt at komme i vejen," sagde hun, og trak på skulderne. "Matt... Ham jeg ejer Caféen med, han tager de fleste vagter, fordi han ved at jeg har travlt..." sagde hun, og fik et smil på da hun nævnte hans navn. Hun smilte over Spencer's svar.
"Det er jo glad for at du syntes," sagde hun, med et smil...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:00 pm

Spencer gengælde smilet "ja også mig.. jeg er lige kommet fra Italien så det er noget anderledes men... det er også det" sagde hun så og drak endnu en tår af sin latte, før den var tom.
Hun sukkede kort og satte koppen fra sig på bordet, "så.. hvad laver du så i din fritid?" spurgte hun lidt nysgerigt, hun holdt sig nomalt ikke ved at være nysgerig men det hele var jo nyt så.. hun smilte til Zoey og lod blikket glide rundt i hele rummet "her er pænt" inskød hun så stille.

/sory kort svar oO
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:16 pm

Zoey smilte.
"Min bedstemor bor i italien," sagde hun, og lo. Hver gan de snakkede sammen, forgik det på Italiensk. Hun trak på skulderne.
"Spiller Musik, er sammen med venner og Familie. De nomale ting man laver," løj hun. De ting hun lavede var ikke nomale. Tværdigmod! Alt det hun lavede var stik imod det hun burde! Hun var sammen med sine overnaturelige venner. Blev overfaldet en gang imellem.... Det var der bidende på hendes hals stammede fra, også det på hende håndled. Ved tanken trak hun op i trøjen, skubbede håret hen over skulderne og ned i ærmet. Hun smilte til Spencer.
"Skal du have en latte mere? en gi'r," sagde hun, med et smil. Hun så rundt efter en tjener...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:29 pm

Spencer smilte "jeg ville gerne men jeg ved ikke helt... jeg skal snart til træning" svarede hun og regnede ikke med at Zoey forstod. Hun smilte kort til hende "jeg har ret mange fritidsintarasser" sagde hun med et skævt smil.
Hun brugte altid det skæve smil i disse situationer, det morede hende lidt at dem hun tit fortalte det til blev overrasket.
Overrasket fordi hun måske lignede en der læste meget og ikke gik til sport.
Hun kiggede endnu en gang rundt i rummet og så tilbage til Zoey "vil du med på vejen?" spurgte hun stille og ventede på svar.
Hun håbede på et ja, da hun gerne ville snakke lidt mere med Zoey, hun var faktisk ikke så glad for at gå nætop nu, men det var den sidste gang hun havde til at træne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:12 pm

Zoey smilte.
"Okay... Det er forståeligt nok... Jeg dyrker ikke rigtigt sport... ikke andet ind at løbe og gå ekstremt meget," sagde hun, om smilte. Hun trak på skulderne.
"Jo hvorfor egentligt ikke?" sagde hun, og smilte. Hun smilte gerne snakke mere meget Spencer. Hun var en af dem Zoey kom godt ud af det med, og hvis de blev gode venner ville hun gerne afsøger, et par hemmelighed eller to, om sit hemmelige, og mystiske liv, hun levede ved siden af sit rigtige liv...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:51 pm

Spencer smilte og rejste sig op "okay tak.. vi må heldere gå nu så.. jeg vil helst ikke komme forsent" sagde hun og smilte undskyldene til Zoey. hun tog sin jake og svingede den endnu en gang over armen efter fulgt af den sorte trænings taske.
Hun tog den tomme pap kop med og smed den i skraldespanden på vej ud af døren, hun vente sig mod Zoey da de var kommet ud "så du har aldrig gået op i sport?" spurgte hun så stille og ventede spændt.

//Sorry ikke så lang.. -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^   Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt at spise, til de sultne ~ Spencer ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En Dag Ude Og Spise ~ Cherie
» Lidt at spise måske? ~ Aleck

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: