The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Vampira (833)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Daniel (796)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Kristen (683)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Gideon (535)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Justin (429)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Anna (418)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Tessie (391)
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_lcapLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_voting_barLad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:28 pm

S: biblioteket
T: 16;23
O: ingen mennesker, mange bøger ^^
V: solskin ^^
P: mit avatar ^^


Tamora sad i biblioteket og læste om italien. Hun havde altid ønsket sig at komme derhen. Kulturen og sproget facinerede hende rigtig meget. Efter mødet med Jasper ved søen havde hun kunnet slappe mere af. Hans blod havde lagt en dæmper over hendes hyper aktivitet. Men hun var stadig glad som altid. Faktisk sad hun og smilte mens hun læste. Hun hørte døren gå op og en velkendt duft slog hende. Hun så op fra bogen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:03 pm

Jasper kom gående ind af Dæren til biblioteket, og genkendte straks tankerne der kom ham i møde. Han gik stille hen af gangene imellem bøgerne og fandt så det han ledte efter Fantasy
*Hej Tam* tængte han *Hvis du tænker kan jeg ikke se det* Han fandt den bog han ledte efter, Alkymister,Hekse og andet forunderligt.
Han gik hen mod der hvor hun sad,
*Husk jeg kan kund se tankerne klart når jeg har øjnkontakt* Tængte han lige inden han satte sig ned forand hende "Hej" sagde han med et smil på læben.
Han fik øjenkontakt med hende og sådan sad de et stykke tid.



Undskyld det ikke er mere
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:11 pm

Tamora smilte over tankerne og valgte at lukke af indtil han sad overfor hende. "Hej" svarede hun bare. *Er du okay efter jeg drak af dig? Du har det ikke dårligt vel?* tænkte hun bekymret. Hun ville jo ikke skade ham eller noget. Bare overleve. Hans grønne øjne var ret fortryllende. Hans blik var meget stærkt. Det kunne hun godt lide ved ham. Han var ikke en latterlig tøse dren, og det gjorde hende mere tryg over at have bidt ham. Han kunne sikkert stå imod det. Alligevel ville hun gerne have svar fra ham. Bare for at være på den sikre side.


Det er okay Jasper ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:21 pm

*Jeg har det fint tak, jeg har prøvet det før*
Han smilte til hende *Det er rart at kunne tale over tanker med en, det har jeg aldrig prøvet før*
*Jeg har lyst til at kysse dig, men jeg hved ikke om det er okay?*
Han rejste sig, gik rundt om bordet, og satte sig på hendes side af det, og optog igen øjenkontakten.
*Jeg er ikke bange for dig, det har jeg aldrig været. Lige siden jeg mødte dig hved søen hviste jeg at jeg kunne stole på dig*



Det er ikke så meget men det er der
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:30 pm

Tamora lo en smule genert. *Godt du har det godt* svarede hun genert. Da han satte sig ved siden af hende kyssede hun ham kort. *Det er helt fint med mig. Jeg har haft samme strøg tanke* svarede hun i tankerne. Som menneske ville hun være tomat rød i hovedet, men ikke som vampyr. Det var lidt en befrielse. *Dejligt du ikke er bange. Selvom jeg angreb dig. Undskyld igen. Men tørsten gjorde mig skør, og dit blod er så dejligt rent* tænkte hun. Hun fjernede en hårtot fra ansigtet så hun bedre kunne holde øjne kontakt.

Det er helt fint ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:47 pm

Jason blev lidt overasket da Tam kyssede ham. Han var nød til lige at kigge ned et øjeblik, for at komme over det. Men han kiggede hurtigt op igen for at kunne se hva hun sagde. Han lænte sig lidt frem og lagde sin ene hånd på hendes kind, stadig med øjenkontakt. *Jeg kan virkelig godt lide dig Tamora, og jeg er ligeglad med hva du er* Han kyssede hende blidt igen.


Jeg er nød til at logge der kommer gangvagt om to minutter, undskyld det ikke blevså meget
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:56 pm

Tamora tøvede lidt og var meget usikker. *Jeg burde ikke... Du er så uskyldig.. Åhr skidt med det, du kan passe på dig selv* tænkte hun. Efter den overtalelse i hendes hovede lagde hun armene om Jaspers hals og kyssede med. "Jeg kan også godt lide dig" hviskede hun mod hans læber for at være sikker på han fangede det. Efter den korte besked kyssede Tam ham igen. Det var en ting hun godt kunne lide. Indtil hun pludselig kom i tanke om Matt. * F*CK!!* tænkte hun og håbede bare Jasper ikke fangede det. Hun skyndte sig at lukke af så han ikke kunne læse hendes tanker.

// det er okay ^^ vi skrives jo nok ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:42 am

Jasper grinte inde i sig selv da han kunne se hendes tanker om sig, og lagde armene om hende da de kyssede igen. Han kunne pludselig mærke hun lukkede af for ham og han stoppede kysset. "Hva tænter du på siden du lugger af for mig?"
hviskede han til hende, det vartros alt et bibliotek.Han kiggede hende i øjnene og så spørgende på hende, *Hvorfor?*




undskyld, det var tidligt, jeg ville lige svare inden vi skulle have morgenmad


Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:31 am

Tam slog blikket ned for at han ikke skulle kunne læse hendes tanker. "Ikke noget du skal tænke over" svarede hun med en hvisken. Hun ville ikke til at snakke om Matt nu. Desuden skulle han ikke se eller høre alle tankerne om det, så hun fortsatte med at lukke ham ude. "Det er ligemeet" afsluttede hun og smilte til ham. Hun kyssede ham igen for at glemme.



Helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 12:01 pm

"Okay så gør jeg ikke det, men du må forklare hvorfor, altsår når du er klar til at fortælle det" Han tog hende blidt under hagen, og løftede hendes blik op. "Du skal ikke lugge af for mig, jeg kan ikke gå ind og se i din fortid aller noget, jeg kan kund se hva du tænker her og nu" Han kyssede hende blidt og krammede hende ind til sig "Jeg kan ikke gøre dig undt"



Okay mig, vennen er ikke så hurtig til at svare -.-'
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 1:43 pm

Tamora så ind i hans øjne, stadi med lukkede tanker. "Jeg ved det. Men.. Du skal bare ikke se det, okay?" sagde hun med et lille smil. Hun kyssede ham igen og håbede han bare ville lade det ligge. Hun ville kun tænke på ham lige nu. Ikke Matt, Ikke Tessie, ikke nogen andre end ham. Det klarede hans kys og hans arme om hende også godt.


hih ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 2:02 pm

Jasper lukkede øjne, og nød kysset i fulde drag. Han kyssede blidt tilbage, for han ville ikke gå for hurtigt frem.
*Jeg hved godt du ikke lader mig læse dine tanker, men i det mindste læs mine. Jeg kan snart ikke holde mig tilbage mere, du hved måske ikke hva det betyder, men, det kan jeg ikke*
Han stoppede kysset og lagde sin pande mod hendes
*Jeg er bange for jeg vil gøre dig undt, det kan godt være jeg ikke kan gøre det fysisk, men jeg kan måske mentalt/sygisk*
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 2:10 pm

Tam fortod ikke helt hvad han mente. Men han lød seriøs. Hun åbnede for hendes tanker igen så det kunne tale sammen sådan. *Du må ikke være bange. Jeg er en stor pige. Jeg kan passe på mig selv* tænkte hun. Hun lagde sin hånd på hans kind og nussede ham blidt. Hans ro kunne hun godt lide. Han var virkelig dejlig rolig.

// Krea svigt ^^ sry ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 3:26 pm

Jasper kiggede Tam ind i øjnene *Mener du det?. Jeg er ikke rolig indeni, alt skriger og længes. Men jeg tør ikke, ikke her, ikke nu*
Han fulgte en farve åre i Tamoras øje, for at tønke på noget andet, den gik helt ind til hendes propil, og der stoppede han og nød det dybe mørke.
Han slappede af i hendes nærver og ville ikke ødelægge det
*Må jeg prøve noget? Ikke bliv bange okay*
Han tog hende op i sine arme og satte hende over kors på hans ben,
*der er nemmere at være tæt på hinanden sådan her*
Han kiggede op på hende og smilte, han fjernede blidt noget hår der var faldet ned forand hendes smukke øjne, og kyssede hende blidt og inderligt, mens de sad sådan. Han havde lagt sine arme rundt om hende, mens de kyssede.



okay jeg kunne lidt
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 3:33 pm

Tamora så ind i hans øjne. Hun smilte forlegent til Jasper. *Tro mig. Jeg længes også. Men nok bare ikke efter helt det samme som dig* tænkte hun og lagde et par fingre ved en tydelig blodåre på hans arm. Hun kunne mærke blodet pumpe under hans hud, hvilket var en fantastisk fornemmelse. Selvom hun hellere ville have sine tænder i blodåren istedet for hendes fingre over den.
Tamora lo en smule da han satte hende over skrevs. Hun havde intet imod at sidde sådan, selvom det ikke var noget hun plejede at gøre. *Bange? Nu må je le. Skulle jeg blive bange? Husk på du er skrøbelig i forhold til mig* tænkte hun med en sød og kærlig klang. Hun kyssede selvfølgelig med og nød det i fulde drag. Hans kys var fantastisk. Det gjorde hende grådig og hun ville have mere. Men holdte alligevel igen. Det her var ikke det rette sted at blive privat på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 3:48 pm

*Hold ikke igen* Jasper bed hul i sin læbe og kyssede Tamora igen. *Men du har ret, det er ikke lige det rette sted* Tængte han mens han så hende nyde blodet fra hans læbe. *Jeg vil gi dig alt hva du skal bruge, og måske mere endnu* Han holdt stadig kysset så hun kunne få blod *Jeg hved stadig ikke hvor du bor?* Tængte han i en spørgende tone.


Ikke så meget hved det, havde regnet med lidt mere fra min side
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 3:54 pm

Tam havde svært ved at holde igen da hun smagte hans blod, men hun gjorde sit bedste. Desuden var det meget nemmere at slikke det af hans læbe end at suge det fra ham. *Det er ikke så langt herfra. En lille lejlighed* svarede hun kort. Blodet gjorde hendes hovede en smule diset. Blodrusen var næsten uimodståelig. Hans rene blod gjorde det heller ikke nemmere.


// det går ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 5:39 pm

Jasper stoppede kysset *Skal vi ikke fortsætte der?* Han kiggede hende ind i øjnene, og blinkede stille til hende *Jeg har lyst til dig* Han stilte hende op, og stog selv op fra stolen. Han skuppede den ind på plads tog sin bog som stadig lå på den anden side af boret. Han krammede Tam, tog hendes hånd kørligt og ikke hårt og gik mod udgangen, han lagde hurtigt bogen som, afleveret, og gik baglæns ud af døren for at se hendes reaktion på det han gjorde. Han gule mustang holdt lige ude for døren, og han åbnede pasagersæde døren og bukkede. *Værse god* tængte han let sakastisk. Han rettede sig op igen og kiggede hende i øjnene og ventede på et svar. *Du viser vej*



Bare sig til hvis jeg går for langt´, eller for hurtigt frem
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:23 pm

Tamora fulgte villigt med. Hans blod drev hende og gjorde hende næsmest elektrisk. *Jeg kan give dig et kort i hovedet. Mere kan jeg ikke tilbyde. Dit blod er lidt for... lidt for godt* svarede hun i tankerne. Hun havde også lyst til ham. Ufatteligt meget faktisk. Hans blod havde taget magten over hende. Hun havde aldrig opført sig sådan her før. Hun var altid meget kostbar og svær at få fingrene i. Specielt meget genert over for drenge. Men han var et menneske, og hun havde smagt blodet. Det rene, varme og velsmagende blod.


Selvfølgelig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:46 pm

*Okay men sæt dig nu ind i bilen så kører jeg*
Tængte han blidt til hende, og smilte. Han lukkede elegant døren after hande da hun havde sat sig ind, og gik hurtigt om til føresiden af bilen, satte sig ind, og startede den, den spandt som en mis.
*undskyld, men det er en rigtig drengerøve bil* Tængte han da han bakkede ud af p-pladsen. Han havde allerede kortet i hovedet, og kørte direkte til Tamoras lejlighed.


Ikke så meget hved det godt
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:05 pm

Tamora smilte lidt og så ud af foruden. "jeg kan godt lide det. Drenge skal være rigtige drenge. Selvom høflighed og romantik er gode ting at kunne" sagde hun roligt. Blodrusen susede stadig rundt i hende, og lugten fra hans blod dæmpede det ikke. Hun var en smule spændt og nervøs over hvad der skulle ske nu, hvilket hun valgte at gemme for ham. Hun ville ikke virke uerfaren og nervøs. Hun smilte da hun kunne se hendes lejlighed. "Jeg sagde jo det ikke var langt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:24 pm

Jasper holdte ind til siden forand hendes lejlighed. Han slukkede bilen, og vendte sig mod hende, "Hva er der? du lugger af for mig igen, Blodrus?" han lændte sig frem og krammede hende. "Hvis jeg kan hjælpe så sig til" sagde han kærligt til hende, han kyssede hende i håret, og rettede sig igen op i sædet, og stod ud. Gik igen elegant over til den anden side af bilen, og holdte føresædedøren for hende. Han rakte hånden frem og hjalp hende op og stå. Han kiggede hende ind i øjnene *Jeg er heller ikke erfaren, det er instingt, tror jeg* Han smilte til hende, og rødmede lidt. "Din tur til at føre mig" Sagde han med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:37 pm

Tamora smilte forlegent til Jasper og stod ud af bilen. "Tak for opmuntringen. Du er virkelig sød" sagde hun. Hun kyssede ham kort og blodrusen kom tilbage. Det gjorde hende virkelig ivrig efter ham. "Kom med" sagde hun med et skævt smil. Pludselig var hun vildt selvsikker og ikke nervøs. Blodet styrede hende endnu engang. Hun tog hans hånd og førte ham med ind i hendes lejlighed. "Den er ikke så stor. Men det er nok til mig" sagde hun da de stod i stuen. Tam så på Jasper, afvendtende på hvad han nu ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:54 pm

Jasper gik med Tamora ind i hendes lejlighed "Wow den er stører end den jeg havde inde i storbyen" Han kiggede sig lidt om, men gik så helt tæt på Tam, Tog hende i sine arme og løftede hende hen på sengen. Han lagde sig hved hendes side, på siden, så han kunne se på hende *du må drikke alt det du vil, bare jeg overlever og stadig er menneske bag efter* Tængte han og kiggede på hende, og ventede lidt på hendes reaktion, på han havde båret hende hen i sengen.


Du stopper mig bare hvis det går for hurtigt ikk? Jeg stoler på dig
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 10:04 pm

Tamora smilte over ham. Lige nu kunne hun vist ikke få nok. Blodrusen lod til at fjerne al fornuft fra hende. Normalt ville hun have skubbet ham væk, og låst døren for ham nu, men hans rene blod var alt for lokkende. *Tak. Jeg skal nok lade være med at tømme dig* tænkte hun. Hun smilte skævt og kyssede ham. Smagen gjorde hende elektrisk. Det lille hul i hans læbe var som en portal til himlen. Det smagte i hvert fald sådan. Som tidligere var det meget nemmere af slikke blodet op. Hun skyndte sig at lukke hendes tanker godt og grundigt for ham. *HVAD HAR DU GANG I?!!* tænkte hun. Men blodet havde en større kraft end fornuft. Meget større.


// stole på mig? Jeg er vampyr ^^ Men bare rolig, jeg skal nok sige til ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper   Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad os mødes igen ^^ ~ Jasper
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Så mødes vi igen ~Tess xP
» skygger og træer? ~ Jasper
» Det føles som i går vi mødes for første gang i denne by. Og så lige præcis på dette sted. ~Zoe (Søs ^.-)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: