The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_lcapEndnu en krikegårds tur~Jasper I_voting_barEndnu en krikegårds tur~Jasper I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en krikegårds tur~Jasper

Go down 
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:23 pm

S: kirkegården
T: IRL
V: let vind, men sol ^^
O: ikke nogen... endnu
P: en rød sommerkjole med sort jake..

Bonnie gik en tur på den stille kirkegård, hun havde ikke noget at lave og hun gad ikke tænke på det sedvanlige.
Hun smilte kort til sig selv og gik videre ind igennem det høje græs. Hun var på vej hen til den gravsten hun plejede at sidde på, på vej der hen faldt hun.
"shit!" sagde hun, rejste sig og kiggede ned af sig selv, hendes kjole var revnet. "åhh man.. hvad gør jeg? hvad gør jeg?" nærmest råbte hun af sig selv, hun lignede en der var blevet angrebet af en bjørn.

//Sorry ikke så lang -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:34 pm

Jasper kom gående ned at en gammel sti der ikke var blevet renset i flere år. Som sevanligt med hænderne i lommen og hætten over hovedet. Han havde godt set nogen meget utydelige tanker flyve forbi men tængte først over det da han hørteen stemme lidt længere fremme. Han anstrengte sig for at se tankerne og hvad der var galt. Han kunne kund lige knap og nap se at det var noget med en kjole. Han gik hurtigt hen til an gammel grav. Han havde ikke kund arvet hus og penge men også viden.Han viste lige precis hvilke grav der lå tøj henne. Ella var tros alt hans søster. Han åbnede hurtigt det lille hulrum bag gravstenen, og der lå en land elegant sommerkjole i klare lyse farver. Han gik mod tankerne og stød på en pige der sad i det lange græs, han satte sig på hug og ragte hende kjolen. "Hey hva laver du her? Jeg hedder Jasper hva med dig?"


Det er ok det var da en go start
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 8:51 pm

Bonnie sad stille og fik et chok da en dreng pludselig sad bag hende. Hun drejede hurtigt hovedet og rykkede lidt væk. hun kiggede op på ham med et nysgerigt blik, hun kunne ikke lige lade være med at læse hans tanker. Det overrasket udtryk kom hurtigt igen, kunne han læse tanker? først der gik det op for hende at hun ikke havde svaret, hun tøvede kort og svarede så "øhh.. Bonnie.." hun kiggede ned af sig selv og smilte undskyldene til ham. hun trak på skulderne, hun havde jo ingen grund til at være her.. hun stirrede igen på ham og derefter på den kjole han havde i hånden.
men hun kunne ikke sige andet ind "hvordan kan du læse tanker?"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:12 pm

"Jeg er født med evnen, det er både godt og skidt." Han tog hendes hånd og hjalp hende op "Her er en kjole håber den passer" Han ragte kjolen til hende. Jeg skal nok lade være med at kigge hvis du vil skifte sagde han forlegent. Han vendte sig om for ikke at se *Bare tænk når du er færdig okay* Han satte sig ned i skreder stilling det kunne han godt lide at gøre i højt græs, han tog et atrå og tog det i munden og skulle lige til at ligge sig ned men kum i tanke om Tamora bag sig.


Ikke så meget men håber det er ok
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:29 pm

//Jeg hedder Bonnie men okay ^^

Bonnie kiggede stille på ham da han forklarede sin evne "okay så.. svarede hun, hun var stadig chokket.
Hun lyttede til ham og kom til af fnise "vil du have mig til?.. okay" hun så han vente sig om og smilte kort til sig selv, før hun også vende sig om.
Hun tog den ødelagte kjole af og tog hurtig den anden på.
Så vende hun sig stille om og stirrede på ham, "når ja undskyld.. jeg er færdig" sagde hun så og ventede på han ville vende sig om.

// det er okay ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Gæst
Gæst




Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:34 am

Da Jasper hørte hende svare, lagde han sig ned i graset og kiggede op på Bonnie, han havde stadig strået i munden, og smilte til hende. "Den passer jo fint" sagde han med et lille smil på læben. "Jeg fik entlig aldrig svar på mit første spørgsmål, hva laver du her?. Jeg skulle besøge mine forældres grav, og så finder jeg istedet en forhutlet vampirpige. Så hva laver du hér? jeg tror ikke på du sover i en grav, og så lige er vågnet." sagde han med sakasme i stemmen. Han grinte kort og kiggee op på Bonnie.



Jeg var træt okay, og kunne ikke finde ud af alle de emner til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en krikegårds tur~Jasper Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en krikegårds tur~Jasper   Endnu en krikegårds tur~Jasper I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en krikegårds tur~Jasper
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» skygger og træer? ~ Jasper

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: