The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_lcapSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_voting_barSøen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 21, 2011 9:56 pm

Ever kom gående gennem skoven. Hun lade en hånd på hvert et træ. Hun anede ikke hvorfor. Hun var kun lige flyttet her til, så hun kende ingen. Hun fangede færten af nogle. Hun gik dem imøde. *hvem mon det kan være?* Spurgte hun, sig selv. Der gik lidt, før hun nåede hen til dem.
"Hvem er Zoey? Og hvad er dette for et sted?" spurgte hun, og kiggede på dem. Lidt efter så hun rundt. *Natur...Hvor fasinerende!" Hun gik langs kanten, og så beundrende nu i vandet. Hun havde lige mistet sin Mage, og havde derfor låst sig selv inde... For tænk hvis hun nu også blev slået ihjel. Hun kiggede på de to, og gik hen til dem.
"Jeg er Evandelina... Men kald mig Ever," sagde hun, og nikkede til dem som en hilsen. Hun smilte til dem.
"Undskyld jeg kom og afbryd jer. Men...I kender vel tilfælgidvis ikke byen godt vel? Jeg er ret forvirret, og aner ikke hvor jeg er..Så jeg tænkte." Hun gik i stå. Så hvor dumt det var bare at komme gående, i sine jeans, sin strame sorte T-shirt, og sine højehælede støvler, uden nogen anelse om hvor hun var. Hun kiggede undskyldende på dem....
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:02 am

*Zoey har det fint, John er hos hende. Og det var så lidt, det med blodet, jeg laver jo nyt.* Sangde han lidt sakastisk. Han smilte til hende
*Jeg er ikke van til at snakke over tanker* Han rullede med øjnene.
*Der kommer nogen, nogen du kende? Pige, vampyr og jeg vil væde med hun tænker på blod, eller også er hun bedrøvet over et eller andet, det er svært at tyde på den afstand. Hun kommer inde fra skoven.*
Han stilte sig op, da pigen kom ud af skoven, han hjalp Tamora op, og blev hved med at holde hende i hånden da pigen kom tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:12 am

Ever rystede på hovedet. *Nej! Ikke endnu en der tror at vampyrer kun tænkte blod!* Hun sukkede dybt, og kom tættere på. Hun kørte en hånd gennem håret. Hun kiggede rundt. Hendes tålmodighed var lille.
"Okay...jeg spørger igen! Denne gang anerleds. Ingen af jer har dræbt, en vampyr ved navn Diablo, vel?" Sagde hun, og kiggede indtrængende på dem. Sidste hun så ham, skulle han på jagte. En pige lige præcis ved navn Zoey, var stukket af fra ham..eller retter havde skånt hans liv. Han havde været vred, og ude af sig selv, så han var taget af sted igen, men var aldrig kommet hjem. Hun kiggede fra den ene til den anden, med et utålmodigt blik...
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:25 am

"Jeg kender ikke endgang Diablo, og jeg er et menneske så jeg kunne ikke endgang skade ham." *Og desuden jeg kan læse tanker, er det dig der har gjort det Tamora?* Han vendte sit hovede om mod hende og kiggede hende i øjnene for at læse svaret. Han kiggede igen om på Ever og kiggede hende i øjnene *jeg skal have øjnkontakt for at læse tanker klart, så undskyld det med du tængte på blod. Jeg kan ikke kende forskæl på blodrus, og en der er trist*



Undskyld det ikke blev så megt men det var bare ligedet jeg havde i tankerne
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:37 am

Ever var glad da - Hun søgte efter navnet - Jasper, svarede.
"Nej... Det var nu mere om i kendte nogen der kunne ha' gjort det," sagde hun, med et smil. Ever rynkede næsen. *Menneske der læser tanker. Bad for Me!* Tænkte hun, og træk på skulderne. Hun på...Tamora?
"Lige et spørgsmål mere! Er den Zoey i taler om tilfældigvis Hesk?" spurgte hun, og lagde hovedet på skrå. Hun smilte til Jasper.
"Ork, det går nok! Jeg er ikke så nærtagene," sagde hun, med et smil. Hun så mod vandet, og sukkede dybt. *Ikke længere*
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:50 am

"Ja det var Zoey vi snakkede om, men jeg kender hende ikke ret godt jeg har kund hjolpet hende hjem, fordi hun ikke kunne lide blod." Sagde han med at smil på læben "Så jeg hved ikke om hun er heks"



Kan ikke rigtig finde på mere at sige undskyld, vi mangler lidt Tamora
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:55 am

Ever nikkede.
"Okay. Jeg skulle bare lige høre," sagde hun, og nikkede.
Hun så på Tamora.
"Og du ved det hellere ikke?" spurgte hun...

//Jeg kan hellere ikke så meget mere..Vi mengler hende virkelig//
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:47 am

Tamora stod og fulgte lidt med i deres samtaler. Hun havde rejst sig da den anden vampyr var kommet tættere på. Da hun blev spurgt om noget opdagede hun at hun ikke havde sagt noget i lang tid. "Øhm Diablo? Øhm..." hun tænkte lidt og roede i hendes hukommelse. "Jo. Tessie, min søster, har vist dræbt en Diablo.. I forsvar" sagde hun. Hun var ikke helt vågen efter hendes trance lignene tilstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 11:53 am

Jasper gav Tamoras hånd et lille klem, *slap af* Tængte han i et roligt tonefal.


Undskyl mend der er ikke så meget andet at sige
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 12:04 pm

Ever nikkede...
"Hmm... For at forsvare Zoey... Jep en klasikker!" sagde hun, og kiggede væk. Hun sukkede dybt. "Jamen så til en anden samtale," sagde hun, for at glemme det. Hendes smil var på plads igen. Hun så fra den ene til den anden.
"Har vi et forelsket par her?" spurgte hun, og ledte opmærksomheden på dem..
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 12:25 pm

Jasper kiggede Ever i øjnene og tængte *Jeg er ivertfal* Og smilte for han vidste godt Tamora kunne se hans tanker. Han kiggede over på Tam, og spurgte forlegent "Er du?"


Ikke så meget, hved det godt
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 1:34 pm

Tam smilte forlegent over alt det forelskelses snak. Hun var mere vågen nu. Hun så ind i Jaspers øjne. "Selvfølgelig" svarede hun genert. Hun så ham ind i øjnene. Hun var ved at holde rigtigt meget af hans grønne øjne. Hendes tanker gik vidre i det spor, og hun glemte at lukke af for Jasper.


// jeg havde håbet på liiidt mere ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 1:51 pm

*Rart at hvide, at du kan lide mine øjne* Tængte han tilbage *Jeg kan også godt lide dine* Han vendte sig mod Ever "Svaret må være et klart ja" svarede han til hendes tidligere spørgsmål. Han smilte til hende, og vendte sig om til Tam igen og kiggede hende ind i hedes smukke blå, nærmest stålgrå øjne, og smilte også til hende. Han førte sin ene hånd op til hendes kind, og aede den blidt, inden han stjal et kys.



Hved jeg men skulle til spring, og havde ikke tid til mere, undskyld. Kan du tilgive mig?
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 2:03 pm

Tam blev mere og mere genert. Meget forlegen var hun også. *Undskyld. Men tak. Du er et meget stærkt menneske* tænkte hun blidt. Hans kys og kærtegn var utroligt behagelige. Hun havde ikke følt sig så levende i to måneder. Han var virkelig et specielt menneske.


// selvfølgelig ^^ Undskyld jeg ikke har skrevet så meget den her gang ^^
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 4:21 pm

Ever smilte til dem.
"Kærlighed... Det er hårdt," sagde hun, og lavede en lille dreje bevægelse, og så så uskyldig som det var muligt. Hun smilte til dem.
"Altså...Hvor er i bare søde. havde det været i gamle dag, havde du skulle bede, om den smukke Tamora's far om hendes hånd, for at må stjæle de kys," sagde hun, og smilte uskyldigt. Hun havde levet i de gamle dage. Hun havde været Datter af en rig mand. Hun havde altid haft det skønt sammen med sine fem søskende. Hendes smil blev lidt søvmodigt. Hvor hun dog længtes tilbage nogen gange.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:46 pm

Tamora så på vampyren. Hun lo en smule. Ikke for at være ond over for Ever. "Det ville blive svært" sagde hun og afsluttede sin latter. "Jeg kender ikke min rigtige far og min plejefar aner ikke jeg er vampyr. Der ville opstå komplikationer" sagde hun med et smil. Hun var ikke i tvivl om at hendes plejefar ville elske Jasper og være henrykt. Sådan ville han også have det med Matt. Hun så ned. Hun kunne godt bruge Teddys, hendes plejestoresøster, hjælp. Hun skyndte sig at lukke af for de to andre. De skulle ikke høre alt det om Matt. Istedet så hun op med et smil igen. " Desuden tror jeg godt min plejefar ville kunne overleve med et par enkelte kys" sagde hun smilende.


Undskyld, men det var lige hvad jeg havde ^^
Tilbage til toppen Go down
Ever
Vampyr
Vampyr
Ever


Fulde navn : Evandelina Candy Sunshine (Kort sagt: Ever Candy Sunshine)
URL Alder : Fysisk: 17 år Mentalt: 230 år
Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Mystic Falls... nu ^_^
Job/hobbies : Morer sig ^_^
Humør : My life is quiet and it's killing me. I need something new to happen.

Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 9:02 pm

Ever smilte.
"Hmm... Ja det bliver et problem..." sagde hun. "Men så er det jo godt at de gamle dage er forbi," sagde hun. Hun blev opmærksom, da en Matt kom frem. Hun nåede lige at for at glimt af ham, i hendes hukommelse. Hun smilte til Tamora, og så på hende med et sigende blik. Så smed hun det væk, og så på dem begge med et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://udodelig.catch-forum.com/
Gæst
Gæst




Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitimeLør Feb 19, 2011 10:54 am

Jasper kiggede på Ever og smilte lidt "Jeg ville gerne have spurgt om hendes hånd, hvis det kunne lade sig gøre" Han vender sig om og kigger kærligt på Tamora. Han ligger hovedet lidt på skå og smiler kærligt til hende, for øjenkontakt og smiler mere. *Hvorfor lukker du af for mig* kigger let undrende men stadig kærligt på hende. Ligger hans ene hånd på hendes kind og nusser den lidt *Det er okay, jeg er ligeglad med hva du tænker* Smiler og griner lidt af hans egen tanke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil   Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søen? hvordan er jeg havnet her?~Til alle der vil
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Pjekke dag ved søen~Natalie
» En dag ved søen ~ Justin
» En stille tur til søen - Anna

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Drowning Creek-
Gå til: