The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du bange nu!? ~Daniel ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:12 pm

"Og det gjorde han ikke" spurgte han. Han standsede op, og greb blidt fat i hendes håndled. Han ville sige et eller andet, men kunne ikke huske hvad det var og det eneste der kom ud var.
"Drenge er alligevel ikke til at stole på, har du nogensinde mødt en du kunne stole på udover mig selvfølgelig, men jeg er også fejlfri" sagde han i håbet om at få hende til smile bare lidt.

//Det håber jeg Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:24 pm

Bonnie sukkede "jeg ved det ikke... men han.. forvandle mig" Bonnie
kunne ikke stå imod mere tårene væltede bare ud. "1" svarede hun så
stille.
Helt uvidene om hvad det var hun gjorde lagde hun armene om ham.
Hun hulkede stille, ved hans skulder, "undskyld..." sagde hun igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:28 pm

Daniel fik helt ondt af hende og lagde også trøstende armen om hende, da hun gjorde det.
Han vidste ikke helt først om det var noget hun bare spillede bare få at narre ham, men inden ville kunne spille så godt. Han var overbevist om at hun ikke var en af de forfærdelig monster han havde regnet med. Og det fik ham til at have mere ondt af hende. "én, han må være speciel så" hviskede han og prøvede at få hende til at tænke på noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:38 pm

Et lille smil dukkede op på hendes læber, hun tørede tåene væk.
"det er han.." svarede hun så stille "han forstå mig... han er også...
som mig" fortsatte hun stille, hun tænkte på ham, det hjalp meget.
"Jeg plejer ikke at græde.." sagde hun så og blev helt flov over det,
hun skukkede.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:43 pm

"Fedt flere vampyr" mumlede han velvidende om at hun ville kunne høre det.
Han så på hende og rystede på hovedet. "Du behøver ikke at undskylde, det burde være naturligt at græde" sagde han og smilte lidt til hende. "men er du okay" spurgte han så og så hende første gang rigtigt ind i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:50 pm

Bonnie tvag et lille smil frem, "vend dig til det!" sagde hun stille,
det lød næsten som en varsel. Hun lyttede stille til hvad han sagde
og sukkede, "ja det burde det..." hun smilte til ham, hun kiggede
ned men hurtigt op igen da han talte. Hun trak hvert stille "ja... det
tror jeg.." svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:55 pm

Daniel slar ansigt ved tanken, men så tænkte han på at for lidt siden var han næsten helt flov over den måde han havde behandlet hende på så han nikkede.
"jamen han lyder helt fantastisk. Og du er sikker på at han er virkelig" drillede han så igen for at få hende til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:07 pm

Bonnie lyttede og grinte så, hun kunne ikke lade være.
"Ja hvis jeg er..." svarede hun så og smilte.
Hun tænkte lidt over det og smilte kort igen. Hun vidste
ikke lige hvad hun skulle sige, "åhh.. det har er underligt,
du skulle ikke have set mig sådan her" forsikkrede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:13 pm

Daniel lo lidt. "Så du vil helst være en af de der hårde piger, der ikke viser nogen form for følelser" spurgte han smilende.
"For hvis det er det du vil, så kan du umuligt have fundet en der er så fantastisk som du beskriver ham, for så var du ikke i stand til at elske" sagde han og smilte lidt opmundtrende. "Og jeg skal nok lade være med at sige det til nogen" lovede han.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:25 pm

Bonnie fniste, "jeg prøver vel men... sådan er jeg bare ikke"
inrømmede hun, hun smilte til ham. "Du er god til at opmundre"
sagde hun, hun vidste ikke om han vidste det, men det var han.
Hun var glad for at en anden, hun kunne godt lide ham, han var
rar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:29 pm

Daniel lo svagt. "Et gen jeg aldrig troede skulle ramme mig" sagde han og strøg hende blidt over håret.
"Min søster har altid været hende der var bedst til at trøste og mundre folk op, men det var fordi at hun næsten altid var glad og havde et smil på læben" sagde han og lo kort ved det glade minde om sin søster. "har du nogen søskende" spurgte han så lidt efter.

//Logger af når jeg har svaret på de andre emner, så det bliver vidst mit sidste svar i aften Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:37 pm

Bonnie smilte "ja 2" svarede hun og lagde sit hovede på hans skulder.
"Bror og søster..." hun smilte lidt og fortsatte. "min bror er lige som mig..
og min søster er heks" auslutede hun stille. Det lød måske lidt skørt men
det var rigtigt. "Min bedstemor var heks, og der er kun en i familien der
kan arve det, resten af os blev bidt."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:56 am

Daniel spærrede endnu en gang øjene op. Havde hun lige sagt at hendes søster og bedstemor var heks, eller var det bare noget han havde bildt sig ind. Nej, han var sikker. Hun havde sagt hekse.
"hekse" sagde han spørgende. "Findes der nu også hekse" spurgte han og standsede helt. Han tog sig svimmelt til hovedet. Alle de overnaturlige ting der skete og var rundt om ham, gjorde ham træt og helt svimmel.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:00 am

Bonnie smilte, hun havde læst hans tanker. "Ja heks... du vil blive overrasket over hvor mange 'overnaturlige væsner' findes" sagde hun så med endnu et smil på læben. Hun lagde mærke til hvad han gjorde "er du okay?" spurgte hun nærvøst. Hun stoppede op og ventede på ham, hun var bekymret for ham. *Hmm...* tænkte hun, *det sker ikke ret tit med et menneske.*
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:00 am

Bonnie smilte, hun havde læst hans tanker. "Ja heks... du vil blive overrasket over hvor mange 'overnaturlige væsner' findes" sagde hun så med endnu et smil på læben. Hun lagde mærke til hvad han gjorde "er du okay?" spurgte hun nærvøst. Hun stoppede op og ventede på ham, hun var bekymret for ham. *Hmm...* tænkte hun, *det sker ikke ret tit med et menneske.*
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 11:58 am

Daniel så forvirret på hende. "men hekse som i grimme gamle damer der er onde" spurgte han og hold stadig hånden til hovedet.
Det var meget overvældende at få alt dette at vide. Han havde levet et nogenlunde normalt liv, uden nogen indblandinger af overnaturlige væsner, men nu boede han i en by hvor der fandtes hekse, varulve og vampyr. Et af de menneske han havde mødt og syntes rigtig godt om var varulv, en anden vampyr og hans søster var også vampyr dog forsvundet. Holdt da op hvor var havde hans liv taget en underlig drejning.
"jeg har det fint" fik han over sine læber men han var lige pludselig blevet ret så svimmel.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 6:07 pm

Bonnie sukkede drillende "Nej! de er lige som os, min søster er 16.. og hun er altså stadig ung!" forsikrede hun, hun smilte kort til ham, men kunne se at det ikke blev bedere, han var stadig svimmel. "Du er ikke okay! jeg kan se det!" forsikrede hun igen, "og jeg kan altså læse tanker så lyv ikke!" fortsatte hun. Hun stod lidt tavs ved siden af ham. "måske skulle du sætte dig lidt?" spurgte Bonnie hun ville ikke have at han blev dårligere.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 7:06 pm

Daniel lo og rystede på hovedet af sig selv. Selvfølgelig var hekse ikke gamle klamme damer, som i alle filmene, for vampyrerne var jo heller ikke ulækre monster der dræbte uden at have nogen sjæl eller menneskelighed tilbage.
"Kan vampyrer godt være ude i solskin" spurgte han så lidt efter. Han havde lagt mærke til at hun havde været ude om dagen, men nu var der heller ingen sol fremme.
Han nikkede. "Det ville være en god idé" sagde han og satte sig ned under et træ og lod hovedet hvile mod stammen. Han lukkede øjene og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:01 pm

Bonnie smilte da han satte sig ned, hun havde løst til at røre hans kind, men hun vidste ikke om det ville blive taget som noget forkert, hun var jo ikke ude på noget. Hun smilte kort "ja" sagde hun så "men de skal have en sten på sig... ellers bliver de brændt!" fortalte hun. Hun stak hånden frem mod ham.
En ring med en blå sten sad på hendes finger, hun drejede sin hånd så han kunne se den. Den en var lavet af sølv, der var ridset ganske små ringe ind som linede den i et træ. Inde i midten sad der en blå sten.
Bonnie kiggede på ham og prøvede at læse hans ansigt da hun viste ham ringen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:20 pm

Daniel åbnede øjene og så på hende. Han havde lyttet til det hun havde sagt og så nu på hendes fremstrakte hånd. på hendes finger sad en smuk ring. Han smilte svagt og tog hendes hånd og så på ringen, som om han undersøgte den. Så den var altså grunden til at vampyrer kunne gå rundt i sollyset. Sådan en havde han søster ikke, i hvert fald ikke da han sidst så hende. "Den er smuk" sagde han og sendte hende et smil.
Det havde hjulpet at sidde ned og han var ikke særlig svimmel, men trætheden var der stadig og han vidste at det eneste der ville hjælpe var at han kom hjem og sove, men det havde han ikke tid til lige nu. Han rejste sig langsomt op og ssendte hende et smil, da svimmelheden blev væk.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:43 pm

Bonnie smilte stort "tak" sagde hun, hun smilte igen og trak langsomt hånden til sig. Hun kunne ikke lade være med at smile nu, det var lidt underlig da hun lige havde grædt. Hun kiggede indgående på ham, og smilte igen. Hun bed sig kort i læben og gik tætere på ham for at hviske noget. "Tak..." sagde hun så, hun var glad for at han havde givet hende en changce, og ikke bare dømte hende.

// Godt du kom på... her var så kedeligt Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:47 pm

Daniel blev ret overrasket da hun trådte tættere på ham og han så på hende med et lille smil. Han nikkede bare som tegn på at det ikke var noget.
"Du er virkelig noget for dig selv" sagde han så og smilte. "For bare et øjeblik siden var jeg overbevidst om at du ville slå mig ihjel, men nu hvor jeg har lært dig lidt bedre at kende er du rigtigt sød og venlig, noget jeg ikke havde troet var muligt" sagde han og sendte sit sædvanlige skæve smil.

//Er glad for at jeg kunne bruges til noget Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:59 pm

Bonnie smilte stort da han sagde det, "jeg kunne sige det samme... jeg troede ikke det var muligt at være venner med et menneske" svarede hun så, og smilte igen. Bonnie blev stående helt tæt på ham, hun bed sig igen i læben. "Du er special... hvis du ikke har noget imod det vil jeg gerne være din ven" hviskede hun så stille. Hun gav igen et smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:14 pm

Daniel havde faktisk fået det meget bedre, men dog var han stadig træt, det var der bare ikke noget at gøre ved nu.
"Så du har prøvet? Du har altså prøvet at tale til dem før du sprang på dem og drænede dem for blod" spurgte han. Det skulle være ment som en joke, men da han havde sagt det virkede det ikke sport sjovt, for hun havde jo dræbt folk. "Men vi mennesker er ikke helt dumme at snakke med, okay en stor del er, men ikke alene" denne gang kom et smil på hans læber.
"Jeg vil gerne have dig som ven, så længe du lover ikke at tage noget af mit blod uden min tilladelse" sagde han bestem, men han havde et lille venligt smil på læben, så det ikke virkede surt eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:21 pm

Bonnie smilte igen, hun kunne godt høre hvordan det var ment.
Hun begyndte at le kort "ikke dem alle sammen" svarede hun så med endnu et smil. Det skulle naturligvis også tages som sjovt. Hun smilte igen "det har jeg lige fundet ud af..." svarede hun. hun stod stille lidt da han sagde betingelserne, "det lover jeg" svarede hun så bestemt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du bange nu!? ~Daniel ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fuck jeg blev bange Bonnie!!
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» På vej hjem.. }Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: