The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Justin (429)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Anna (418)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_lcapMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_voting_barMeget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 3:59 pm

Tid: Ligesom irl.
Sted: Caféen.
Vejr: Snevejr udenfor .-.
Omgivelser: Der er ok mange uden-indenfor.

Robyn skubbede hurtigt døren op og trådte ind i caféen. Hun rynkede panden, idet hun rystede lidt, så noget af sneen idet mindste ville ryge ned. Hun så sig lidt omkring, inden hun gik hen til et tomandsbord, som hun slog sig ned ved. Hun så op, da tjeneren allerede stod ved bordet.
"Øøhh.." Robyn lignede mere eller mindre et spørgsmålstegn. "Jeg tager bare en varm kop kakao." Hun sendte tjeneren et smil, inden han vendte sig om og gik bort fra hende.
Robyn så ud af vinduet, der ikke var langt fra hende sideplads. Hun trak det ene ben op under sig og hvilede hagen på knæet. Hun betragtede snefnugene, der dalede ned udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:06 pm

Daniel var på vej hjem fra skole. Han var blevet nødt til at blive lidt ekstra tid, da nogle af hans papir ikke var helt i orden, men det var de nu. Han havde et par mørke bukser, sine sorte slidte converse sko på og en sort jakke, der holdt ham varm.
Snefnugende dalede ned og lagde sig i hans mørke pjuskede hår og han stak hænderne i lommen og fik øje på en café. Han tænkte at han godt kunne trænge til en kop varm kakao.
Så han gik ind og så sig om efter en ledig plads, men fik i stedet øje på en pige. Hun var smuk og han smilte svagt, men sagde ikke noget. Han gik hen mod hende og lagde hånden på stolen overfor hende. "Må jeg sætte mig" spurgte han, da der ikke var ret mange ledige pladser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:09 pm

//Undskyld, hvis jeg svarer langsomt, men det er lige gået op for mig, at jeg skal rydde op på mit værelse, inden min mor og papfar kommer hjem Shocked

Robyn vendte langsomt blikket væk fra vinduet, da hun så op på drengen foran hende. Hun smilede venligt til ham, og nikkede. "Selvfølgelig!" svarede hun muntert, glad for, at hun havde fået selskab.
Robyn betragtede drengen med det venlige smil. "Du sætter dig bare," Hun så rundt med et undrende blik. "Her er vidst heller ikke så mange andre pladser ledige.." Hun så op på drengen igen med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:15 pm

Daniel nikkede som tak og sendte hende et smil, mens han trak stolen ud og lod sig dumpe ned på den.
"Nej, har er vidst ved at være fyldt" sagde han og gjorde ligesom hende, kigge hurtigt rundt. Han så igen på hende og rakte venligt en hånd frem mod hende. "Mit navn er Daniel Night" sagde han og fugtede læberne med tungespidsen.
Han så op da en tjener kom hen til ham og han skyndte sig at bestille en varm kakao. "Der er ikke noget om varm kakao, specielt i sådan noget vejr" sagde han og nikkede i retningen af vinduet, da han så på hende og tjeneren var smuttet ud med bestillingen

//Gør ikke noget. Det skal jo gøre Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:20 pm

Robyn betragtede drengen, imens han satte sig ned. Hun nikkede så. "Det er også meget bedre, at være herinde - sometimes - end at være derude i det vejr der!" Hun smilede bredt, så tog hun imod hans hånd og gav den et venligt klem. "Robyn Engell Kensey," præsenterede hun sig selv.
Robyn sendte ham et varmt smil. "Hyggeligt at møde dig!" tilføjede hun så hurtigt, idet tjeneren kom for, at høre Daniel's bestilling. Hun betragtede tjeneren, da han ikke rigtig var kommet med det, som hun for længst havde bestilt. Men det gjorde egentlig heller ikke noget. Hun havde skam været ude og jage. Så tørstig - sulten var hun egentlig slet ikke. Hun nikkede, til det som Daniel havde sagt. "Det er dejligt med noget varmt!"
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:27 pm

Daniel gav hendes hånd et blidt klem og sendte hende et smil. "Og hyggeligt at møde dig Robyn" svarede han og trak så langsomt sin hånd til sig. Han lynte sin jakke ned og tog den af, for at hænge den på stolen. Under den hvide trøje havde han en sort langærmet trøje der sad tæt til hans veltrænede krop.
Han nikkede og gav hende ret. "Bor du her i nærheden" spurgte han og lænede sig tilbage i stolen og følte sig helt afslappet.

//Bliver nødt til at logge af nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:29 pm

//Helt iorden - jeg burde nok støvsuge nu Laughing

Robyn trak lynhurtigt sin hånd til sig. Hun sendte Daniel et smil, inden hun betragtede - hurtigt - hans overkrop, da han tog sin jakke. Hun slog så blikket ud af vinduet. "Øh, ja, jeg bor her i nærheden," Hun så på ham igen med et venligt smil. "Du du egentlig ny her?" nærmest røg det ud af hende. Hun syntes jo bare, at hun ikke ligefrem havde set ham før?
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:14 pm

Daniel så på tjeneren da han igen kom hen til bordet med hans kakao. Han nikkede som en tak og stillede kakaoen foran sig og lagde sin ene hånd rundt om den.
Han nikkede og gav hende ret. "Jo, jeg er lige flyttet til" svarede han og tog en slurk af den varme kakao. Han vidste ikke at hun havde bestilt noget så han sendte hende et lille undskyldende smil.
"Undskyld, hvor ubetænktsom af mig. Vil du gerne have noget" spurgte han og så venligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:30 pm

Robyn så efter tjeneren med et undrende blik. Hun så så på Daniel igen. "Hvad synes du så om byen her?" spurgte hun med et smil. Hun så imod hans kakao med et undrende blik. Hvorfor dog kom hendes ikke? Egentlig, så var det jo også ligemeget.
Robyn så på Daniel med et smil. "Ej, det gør ikke noget. Jeg er ikke tørstig. Jeg fik noget derhjemme fra." svarede hun med et venligt smil, idet hun istedet lagde det ene ben over det andet.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:38 pm

Daniel trak lidt på skulderne og så ned i kakaoen. Han havde lidt blandede følelser omkring byen.
"Det virker til at være et meget hyggelig by, det var såda en by jeg ville sige aldrig skete noget i og at her var meget sikker, men et eller andet siger mig at det ikke er det" sagde han og smilte så til hende.
"Hvorfor jeg har det sådan ved jeg ikke" sagde han med endnu et skuldertrak.
Han nikkede og smilte igen. "Okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:01 pm

Robyn kunne ikke lade værre med at smile. "Jeg har det skam på samme måde," svarede hun, idet hun lo. "Helt på samme måde, næsten da." tilføjede hun med et venligt smil.
"Men jeg tror nu ikke, at der er noget at bekymre sig om." forklarede hun smilende. Måske kun lidt? Men det nød hun ikke at sige.

//Uf, det blev ikke så langt OO
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:04 pm

Daniel lo kort. "Så jeg er ikke ved at blive sindsyg" sagde han og smilte stort. "med mindre at du er noget jeg forstiller mig som skal sørge for at jeg aldrig finder ud af at jeg er ved at gå fra forstanden" sagde han og lo igen.
"Okay, jeg tror det er sket" sagde han med et smil. Han tog en lille slur af den stadig meget varme kakao.

//Det gør ikke noget for mit er heller ikke super langt Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:15 pm

Robyn sendte ham et smil. Hun forstod nu ikke helt hvad han mente. Havde han egentlig fundet ud af hemmeligheden blandt byens indbyggere? Hun rystede kort på hovedet af sin tanke.
"Ej, jeg tror nu, at du holder dig ret godt," sagde hun så med et grin. "Eller hvad?" Hun lagde hovedet en smule på skrå. "Vi er skam allesammen normale her - tror jeg." Hun trak på skulderne, da hun ikke rigtig vidste hvad hun ellers skulle sige.

//Super Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:19 pm

Daniel betragtede hende kort inden ha svarede. "Tja, normale" sagde han og smilte så.
"Man ved nu aldrig hvad andre folk kan gå rundt og gemme for os andre. Man kan vel aldrig helt stole på nogen" sagde han med et lille smil.

//Og jeg kan mærke at min kreativitet er ved at forsvinde ;/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:55 pm

Robyn trak på skulderne. "Okay, ingen er normale, det ved jeg godt," svarede hun, idet hun grinede mildt. "Men okay.. øh, nej. Jeg mener nu også, at man ikke kan stole helt på hinanden." mumlede hun og nikkede kort. Heller ikke selvom man så kendte hinanden i flere hundrede år?

//Det er bare i orden, det er min også ö
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:59 pm

Daniel smilte lidt. "nobody dies virgin, cause in the end, life fuck us al" sagde han og lo lidt. Han vidste ikke hvorfor han havde sagt det, men den drejning deres samtale havde taget, fik ham bare til at tænke på det.
"Lige noget jeg kom til at tænke på, nu hvor vi snakker om at man ikke rigtigt kan stole på nogen" sagde han og smilte igen.
"En lidt alvorlig drejning vores samtale har taget" sagde han og rystede leende på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:02 pm

Robyn løftede øjenbryn, da han sagde det. Men hun lo imens. "Tjah, det er det vel," svarede hun med et grin, idet hun betragtede ham. "Men det er vel rigtigt nok." besluttede hun sig så for.
Så lo hun igen. "Hm, så lad os snakke om noget andet?" tilføjede hun spørgende, mens hun kiggede på ham. Hun slog så blikket imod vinduet, og videre ud af ruden. Hun smilede, idet hun vendte blikket imod Daniel igen.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:11 pm

Daniel nikkede. "Det lyder som en god idé" sagde han og smilte lidt.
"Men for at snakke om noget helt andet, hvad laver du? Går du i skole eller arbejder du" spurgte han og så på hende, men slog blikket ned da han ville tage en slurk af kakaoen. Den var ved at være kølet godt ned og han tog en stort slurk og nød den varme fornemmelse den gav ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:14 pm

Robyn, der nu sad og skar ansigter, sagde ikke noget først. Hun skyndte sig dog at svare; "Skole!" selvom hun egentlig helst ville undgå det spørgsmål. Hun havde undladt skolen i et stykke tid, der da havde været en stor del i vejen. Hun havde jo også været væk i et godt stykke tid, og hun følte sig atter ikke parat til skolen. Desuden, så havde hun ingen drømme om, at gå på arbejde! "Jeg mener, jeg går i skole." sagde hun så, da hun nu syntes, at det andet havde virket underligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:20 pm

"Okay, går du her i byen, eller et helt andet sted" spurgte Daniel og satte endnu en gang koppen til læberne for at tømme den. Det havde ikke krævet mange mundfulde at drikke det, efter den var kølet lidt af.
"Jeg går selv på gymnasiet her i byen, eller jeg er lige begyndt." sagde han og sukkede dybt.
"jeg glæder mig bare til at jeg er færdig" sagde han og smilte lidt. Han var blevet seriøst skoletræt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:38 pm

Robyn nikkede. "Jah, jeg går her i byen." svarede hun og så hen på tjeneren, da han endelig kom imod deres bord igen. Hun så op på ham, da han stillede en kop varm kakao foran hende. Hun skar ansigt, da han vendte sig om gik igen. Hun så ned på kakaoen.
Så så Robyn på Daniel. "Vil du have den? Den er helt varm, og jeg er slet ikke tørstig mere." mumlede hun og sendte ham et lille smil, idet hun gav sig til at stirre på de to skumfiduser, der svømmede rundt. "Hm, jeg glæder mig godtnok også til at skolen slutter."
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 11:44 pm

Daniel blev mindre overrasket da tjeneren kom med hendes kakao. "hvornår har du bestilt den" spurgte han og lo lidt. For den eneste mulighed var at hun havde bestilt den før han var kommet og det var ved at være et stykke tid siden, de måtte være ret så langsomt i køkknet eller bare meget glemsom.
"Ellers trak, jeg har jo allerede drukket en. Det må være nok" sagde han og smilte svagt til hende.
"Det bliver dejligt, at blive fri igen" sagde han uden at det var en joke, han betragtede skolen som et friviligt fængsel og han måtte virkelig tage sig sammen for at stå op om morgen og ikke bare bliver liggende i sengen. Det ville være dejligt nemt bare at droppe ud, men det kunne han ikke.

// Logger af nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 12:03 am

Robyn trak let på skulderne, da han afviste den stakkels kakao. "Jeg forstår det godt. Hvis jeg selv allerede havde drukket en, så ville jeg i hvert fald ikke have mere." svarede hun med et grin, idet hun skar ansigt.
"Hm, jah, det blive i hvert fald dejligt! Jeg har aldrig brudt mig om skolen," sagde hun så, idet hun slog blikket ud af ruden igen. "Jeg har.. på en måde, haft det lidt svært i skolen." tilføjede hun uden at se på ham. Svært? Ja, men nok ikke ligesom alle andre unge i skolen. Hun havde skam ikke haft problemer med mobning, eller ensomhed. Nænæ, hun havde haft problemer med at styre sin tørst.

//I orden Razz Vi ses bare :3'
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 8:54 am

Daniel nikkede og så i retningen af hendes kakao. Den stakkel afviste kakao, Wink . Han vidste at hvis han ville forsøge med en mere, ville det bliver for meget sødt og han ville få kvalme. Noget han ikke havde særlig lyst til, specielt ikke nu hvor han var begyndt at snakke med Robyn.
Han rynkede på panden. Hun virkede ikke som en der ville havde mange problemer, men den fornuftige pige, der måske ikke havde vildt mange venner, men de få hun havde var rigtigt tætte.
"Skolen giver kun problemer" sagde han med et lille smil. Han havde altid selv haft problemmer i skolen, godt nok ikke nogen lige som hende, men han havde altid været den mystiske fyr, der holdt sig lidt udenfor fællesskabet og fortrak at være alene. Han havde faktisk kun en ven på den gamle skole han var gået på. Men alt virkede til at være anderledes her i byen. Han havde allerede fået sig nogle venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:08 am

Robyn sendte ham et smil. Hun betragtede denne Daniel, der sad overfor hende. Han virkede ret flink, og idet mindste, virkede han som om han slet ikke kendte til det hele her i byen. Eller hvad? Hun trak på skulderne. "Meget," svarede hun med et grin, og trak så det ene ben op under sig igen. En måde hun sad bedst på. Hun slog blikket ud af vinduet og betragtede sneen, der stadig dalede ned. "Kan du godt li' snevejr?" spurgte hun og vendte blikket imod ham igen med et venligt smil.

//Arg, mit blev ikke så langt, som dit O_O
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) Empty
IndlægEmne: Sv: Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)   Meget, meget koldt udenfor! (Daniel) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Meget, meget koldt udenfor! (Daniel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Er du bange nu!? ~Daniel ^^
» Fuldmåne... } Daniel
» Og hvad så med mig? ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: