The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:37 pm

han grinede "han har hele tiden siddet med Isobel, mens de ventede, ventede på nyheden om at du var okay og at du ville komme sikkert hjem til hvor du nu ville hen" hviskede han i hans øre, før han kyssede ham, kærligt og brummede forelsket og af lykke. da snakken kom på hvad der var sket, kløede han sig i nakken "åhh det var ikke så meget, bare tre mænd der...." han tav og sukkede, han kunne virkelig ikke fortælle om episoden, hvor han var på vej hjem, de havde overfaldet ham, tævet ham, trykkede et par ribben, derefter efterladt ham, efter de havde stjålet hans penge. han smilede og rystede på hoved "nej det er helt fint, jeg behøver ikke, men mange tak" han smilede og kyssede hans pande
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:47 pm

Han så på ham med et smil. "Virkelig?" spurgte han undrende. Han var ikke ehlt vant til folk var så bekymrede for ham, det var ikke sådan det plejede at være. "Louis? Jeg troede virkelig ikke han kunne lide mig.." sagde han og lo en smule. Han havde altid været lidt bange for Louis, fordi han virkede temlig glad for Gideon, som han selv var. Han nussede ham kort på ryggen og så på ham. Da han stoppede sit sætning, fandt han selv svarene i Gideons tanker, ikke helt med vilje. "overfaldt dig, stjal dine penge og tævede dig? undskyld.. Vampyr halløj" sagde han med et forsigtigt smil. Det var ikke for at rode i hans hjerne, det dukkede bare op. Han krammede trøstende Gideon ind til sig. "Det er jeg virkelig ked af er sket.. " hviskede han blidt o kyssede ham kort på halsen. Det var svært for ham ikke at bide, men han lod vær, og trak sig bare roligt tilbage for at se ind i hans øjne. med et blidt smil. "Er du sikker? Det hjælper.. Jeg er ret sikker på det virker hurtigere og mindre smertefrit end noget James kan fremstille?" sagde han med et smil og prøvede at få ham til det. Det var den eneste måde han kunne hjælpe Gideon på lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 8:54 pm

han nikkede "ja...det var lidt underligt at se det, men okay han har vel bare en underlig at vise sådan noget på" han trak på skulderne, det havde også været noget af et par hårde uger, ingen i huset havde sagt noget til hinanden og når der endelig blev sagt noget var det bare sure miner og alle råbte næsten af hinanden. han stivnede, men nikkede så "ja, de var tre store og jeg husker ikke så meget mere, det næste jeg ved, ligger jeg i sengen og ser op på tre bekymrede ansigter også vankede der eller skæld ud fra Isobel, jeg troede virkelig ikke hun kunne blive så sur" han smilede forlegen og brummede over hans hals kys, det var vidunderligt. han rystede på hoved "jeg har det fint...tro mig, jo vidst har jeg lidt ondt, men min smerte viser også bare at jeg ikke ligger og har en af mine drømme igen" han kløede sig i nakken og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:12 pm

Han smilede til ham og nikkede lidt. "Det bliver spændende at se dem igen.. Hvis du vil have mig ind i dit hjem selvfølgelig" sagde han med et lille smil. Det var ikke sikkert at James ville have ham rendende nu hvor han var blevet vampyr, men på den anden side var det vel Gideon der bestemte det, og han håbede på at han måtte komme tilbage. Selvom han havde sit eget hus, følte han sig meget hjemme hos Gideon, hvilket var skønt. Han nikkede en smule bekymret men smilede lidt over Isobel. "Godt.. Bare du har det godt, så er jeg glad. Men jeg bryder mig ikke om tanken. Du skal have det godt hele tiden, ikke konstant ligge og have en form for skade" sagde han kærligt og kyssede ham kort. Igen var han en smule sur på James over det, men han holdte det nede den her gang. Han kærtegende hans pande. "Kom nu Gideon.. Du få det meget bedre af det, og jeg får lov til at hjælpe.. Jeg skal nok bevise for dig at det her ikke er en drøm.. Kom nu?" hviskede han lavt og bedende, en smule lokkende, en tendens han havde fået. Han kyssede ham kærligt op af halsen. "Bare et par dråber.. " hviskede han fristende. han ville så gerne hjælpe ham af med smerten.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:21 pm

han nikkede "selvfølgelig, vi kan tage derhen lige så snart du ønsker" hviskede han blidt og kyssede ham igen, han var ligeglad med hvad James ville sige, ja det var rigtigt at han ville blive pisse sur og det ville nok ende med et skænderi og nåh alt kom til alt ville han nok stå alene, Isobel og Louis ville begge være henrykte for at se Mike i live...eller sådan da i live.
han stivnede og snerpede læberne sammen, bare tanken om blod fik hans mave til at trække sig sammen, han brød sig virkelig ikke om blod, en efter virkning på at det der nu engang var hent ham, at blive tæsket hele tiden, det gav ham lidt af en fobi for det. han gispede og stønnede svagt da Mike kyssede ham op af halsen, dog brummede han "nej, jeg vil ikke" hviskede han og trak sit hoved lidt væk "jeg ville elske at du hjalp mig virkelig men tanken om blod giver mig kvalme" han trak undskyldende på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:31 pm

Han lyste en smule op. Han kunne ikke løbe fra at han havde savnet Gideons hus, og også de tre ansatte. "Virkelig? For jeg har savnet at have et sted at være i de lyse timer" sagde han med et lidt genert smil. Han måtte holde sig inde i dagstimerne, solen var forfærdelig og derfor var han mest aktiv om natten. Han havde dog opdaget at det også var nemmere at finde mad på den måde, men det var ikke en erfaring han havde tænkt sig at dele med Gid.
Han kunne godt mærke Gideon var imod det. Egentlig forstod han ham godt, men han ville også virkelig gerne hjælpe ham. Han kyssede dog kærligt videre på Gids hals, det var skønt at stå i hans duft, i hans smag, bare ved ham. Han lod ham dog trække sig væk og nikkedeen smule til ham. "Det er i orden. Men hvis du en dag kommer alvrligt til skade er jeg altså ligeglad. Hvis det kan redde dit liv må du overleve med det" sagde han kærligt og smilede blidt og forsigtigt. Det var ikke en trussel, bare en oplysning. Sådan var det nu, han havde endelig en mulighed for at hjælpe ham, han ville bruge det hvis det blev nødvendigt. Han tog blidt fat i Gids hånd og flettede deres fingre sammen med et smil. "Jeg elsker dig.. Jeg vil gøre alt for dig" hviskede han blidt og kyssede ham kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:36 pm

han nikkede "skal vi tage derhen nu" spurte han og hævede øjenbrynet, han ville englelig gerne hjem, og da hans telefon sagde lyde tog han den op og grinede "det ser du til at jeg får endnu en skidebalde af kære Miss Porter hvis jeg ikke få min kønne lille røv hjem nu" han klukkede og rystede på hoved af hendes besked, men han forstod godt alvoren i den og håbede bare at James var ude her til aften.
han nikkede og kyssede ham "når den dag kommer, vil eg med glæde acceptere det, men indtil da, jeg bryder mig bare ikke om blod, jeg ved godt det er din mad, men lad os bare holde det sådan, jeg behøver ikke vide hvem du har slået ihjel eller noget om blodet" hviskede han og gav deres sammenflettede hænder et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:45 pm

Han nikkede lidt med et smil. Det ville være fuldstændigt som at komme hjem igen. Gideons hus var mere hans hjem end hans eget hus var, han følte sig bedre tilpas der. Han lo en smule. "Jeg holder dig ikke tilbage. Desuden ville jeg skynde mig, jeg vil helst ikke skældes ud af hende også" sagde han med et smil og kyssede ham kort. Han var virkelig glad, hvilket fremgik tydeligt af hans kropssprog. "kom nu kom nu" sagde han ivrigt og smilede til ham. Han ville gerne snart have følelsen af at være et sted han hørte til.
Mike accepterede det med et lille nok og smilede svagt. "I orden.. Og bare rolig, det er ikke fakta jeg har lyst til at dele ud, dog vil jeg til mit forsvar sige at jeg ikke har dræbt.. særlig mange endnu. Jeg prøver at lade vær" sagde han med et smil og gengældte kort hans kærlige klem. Han havde dræbt meget får i forhold til hvor mange han havde bidt. Han bestræbede sig på at drikke og bagefter at slette deres hukommelse for at få dem til at glemme overfaldet.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:51 pm

han smilede og trak ham med sig hjem, han var faktisk meget hurtigt på fødderne i betragtning af at han gik med en stok, så i løbet af hvad fem minutter stod de foran hans hus. han brummede og rullede med øjnene "jeg sagde jeg ikke ville vide det, så hver sød respekter det og lad nu hver" sagde han bedende og skulle til at åbne døren, da Isobel nærmest flåede den op, hun var stik tosset, men lige så snart hun så Mike, brød hun ud i et hulk, før hun løb mod ham og lagde armene om ham "hvor har du været, har du nogen ide om hvor bekymret jeg har været også er jeg da aldeles ligeglad med at du er vampyr, du kunne havde sagt noget" skældte hun og strøg ham over kinden, bag dem stod James op af døren og rullede med øjnene af dem
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 9:59 pm

Han nikkede en smule og fulgte med uden problemer. Fart var ikke længere et problem for ham. "Undskyld, det.. Undskyld" svarede han, og mente det virkelig. Det var ikke for ikke at respekterer det, men det kom ligesom bare. Han var ikke just stolt, men det var nu engang det han var, selvom han ikke var stolt af lige den del. Han så op og smielde over kokkens reaktion. Han lagde armene om hende i et venskabeligt kram og lo over hende. "Undskyld.. Jeg prøvede, men det er lidt svært at nå det hele.. Jeg er bare glad for at være her igen" sagde han med et smil og så på hende. Den kamp han gennemgik inde i sig selv skjult han perfekt, så mange kroppe med blod der pumpede rundt, det var ikke nemt, men han skjulte det til perfektion. Hans blik faldt på James, og alt glæden og smilet forsvandt fuldstændigt. Han var stadigvæk ikke tilfreds med hans præstation, men blev stående uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:06 pm

hun smilede og strøg ham over kinden kyssede blidt hans ene kind "jeg er så glad for at du er kommet, jeg ringer til hospitalet og beder dem sende blodet over med det samme, den stakkels dreng må jo være sulten" hun smilede og trådte tilbage og da hun passerede James, gav hun ham en syngende lussing, en han ikke ligefrem havde forventet "hvor vover du at se sådan på ham, den stakkels dreng har allerede været igennem nok, nu siger du undskyld også skrider du op på dit fucking bibliotek til dit latterlige klaver" råbte hun og pegede mod et værelse op oven på, han holdte sig stadig til kinden, så kort på Mike, før han vendte sig om og forsvandt, det samme gjorde Isobel bare ud i køkkenet. Gideon grinede og rystede på hoved "hun har været sådan det også ti gange værre siden du forsvandt, James har ikke kunne gøre noget uden at han næsten fik en på siden af hoved "
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:22 pm

Han så lidt overrasket på hende. Det var en fuldstændig fantastisk velkomst, ikke lige det han havde regnet med. Han havde regnet med triste miner, skumle blikke og hvisken i krogene. Det her var bedre end noget andet han havde turde forestille sig. "Tak Isobel, virkelig" sagde han med et smil. Han huskede hende altid som i køkkenet den da de var kommet hjem efter Blayne havde teet sig som en idiot. Hun var fantastisk. Hendes lussing til James overraskede ham lidt, og selvom det fik ham til at smile lidt så han på hende med et smil. "Rolig nu, han har jo ret.. " sagde han lidt og så på James. Et eller andet sted stod de jo lige. Han så efter James med et smilg og vendte blikket mod Gideon. "Hvordan har du kunne leve i det der? Selvom det et eller andet sted er ret underholdende at James blive kostet rundt med af Isobel for an gangs skyld" lo han lavt og så kort efter de to andre. Han ville gerne gå ind, men kunne ikke rigtigt. "Øhm.. Jeg skal inviteres ind.." sagde han lavt og pegede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:28 pm

han klukkede stille "til tider har det været et mareridt, men okay, hun holder af dig og vil ikke have du kommer til skade, hun ser dig som familie, som en bror eller noget i den stil" han strøg ham over kinden og kyssede ham blidt, han elskede virkelig Mike og efter at havde været separeret fra ham så længe, var det en velsignelse at han var her nu, endelig tilbage igen, han ville aldrig give slip, dog trådte han inden døre og vendte sig om mod ham med et bredt smil før han åbnede sine armen ud "kom så ind med dig og giv mig et kys, jeg soger det ikke to gange" han blinkede og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:38 pm

Han lo lidt og kunne godt forestille sig et liv sammen med Isobel der var på den måde. Måske forstod han godt James humør skift lidt lige nu. "Jeg er da glad for hun kan lide mig, men stadigvæk.. Jeg forstår godt James er lidt muggen over det" sagde han med et smil og fik hurtigt opmærksomheden henne på de to, og ikke andre. Han havde tænkt på Gideon hvert sekund, hver gang han kunne fokuserer på andet end blod var det Gideon der var dukket op. Han var desværre nødt til at give slip på Gideon da han trådte væk, ikke at han ikek kunne tvinge ham til at blive, men lige nu var ikek tiden til det. Han smilede over Hans invitation. "Du skal ikke sige dét to gange" sagde han med et smil og stod på under et sekund med armene omkring Gideon igen og kyssede ham kærligt og blidt. Alt havd han havde brug for var lige her.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 10:56 pm

han grinede og kyssede ham kærligt igen, lukkede døren og trykkede ham mod dem, hans mund var overalt på ham, ville næsten smage, havde mindet om hvordan hans ansigt nu var for altid "han har fortjent det, tror mig han har ikke været meget bedre og til tider km der næsten små slås kampe, jeg sværger der var tidspunkter hvor han næsten trak sin pistol og bedøvede hende" hviskede han mod Mikes læber, hvorefter han igen kyssede ham, han kyssede ham om og om igen "jeg. elsker. dig" hviskede han mellem hvert kys
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:09 pm

Mike lo en smule over Gidoen, men lod ham gøre det. Det var en smule svært for ham ikke at få røde øjne, men han kæmpede og holdte det nede. Han sukkede en smule af nydelse, det var fantastisk at mærke ham igen. "Ufatteligt at Isobel kan klare ham.. At du kan.. Men hvorfor er alle bare så opkørte her? Alt virker så kaotisk og underligt efter jeg har været væk.." sagde han lavt og smilede lidt. Han undrede sig virkeligt men hans kys gjorde det svært at fokuserer. Han smilede og nød det hele. "Jeg elsker også dig.." hviskede han lavt og holdte ham ind til sig. Han kyssede ham kærligt igen, holdte kysset så længe han kunne. Bagefter kyssede han ham ned over halsen og fik det kun bedre af hans duft.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:18 pm

han grinede og nikkede "hun er farligere end hun ser ud til, hun sparkede ham som regel mellem benene, hvilket fik ham i stor smerte" han skar en grimasse, men lidt efter tav han og blev stille "vi har fået lavet nogle nye prøver og der er en stor chance for at jeg har leukæmi" hviskede han og så på James der kom ned af trappen, han fik hen til ham og så ikke engang en eneste gang på Mike "det er tid til dine prøver vi skal se om den er kommet frem, for så kan vi gøre noget ved den hurtigt" hviskede han og så fuldkommen følelseskold ud, som om han snakkede m ting som vejret og ikke Gideons mulige død
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:27 pm

Ler lidt og nikker. "Den metode er ret godt tænkt af hende" sgade han tænktsomt og med et smil. Det var imponerende at en som lille kønne isobel kunne slå så godt fra sig. Han så på ham med et blik der tydeligt fortalte at det var en ting han gerne ville have vidst hurtigtst muligt. "Hvad?" sagde han lidt undrende, selvom han hørte det. Han så over på James og knurrede. Han gjorde intet for at mildne den knurren. Selvfølgelig var han klar over at James ikke kunne gøre for det men han var vred nok i forvejen over at han ikke havde passet ordenligt på Gideon. Han flyttede sig ikke, han blev stående bagved Gideon selvom han havde lyst til at gå amok på James. Han bed tænderne sammen for ikke at gøre noget dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:42 pm

han sukkede og kørte en hånd igennem håret "jeg fik det dårligt her for en uge siden, noget jeg aldrig havde prøvet før, så vi tog nogle prøver og der var små tegn, men efter et par dage forsvandt det igen...James tog det som at der var en lille mulighed for at det måske ville bluse op, men vi er ikke sikker" hviskede han. James knurrede lige så af ham "få knægten til at tie stille ellers vil han fortryde det også er jeg sgu pisse ligeglad om han så er dronningen af England han skal ned med nakken" hvæsede han koldt og ondt, James udbrud fik kun Gideon til at tage sig til panden, hvorefter han vaklede en smule "jeg har det ikke så godt" hviskede han og rakte ud efter at støtte efter noget for at kunne holde sig op, dog rørte han kun luften før han drattede om, svedende og ligbleg, James gispede og rakte ned efter ham
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 04, 2013 11:48 pm

Han så bekymret ind i hans øjne og hans blik flakkede en smule imellem dem. Det var svært at blive sat ind i alt det sår hurtigt og specielt nu hvor James mente han skulle blande sig. "Hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det hvis vi ikke havde mødt hinanden i aften?" spurgte han lavt og dybt bekymret. Lige nu prisede han sig lykkelig for at de havde fundet hinanden ved kirken. Han opmærksomhed blev afledt af James og han knurrede vredt igen. "Fej for egen dør først, han er dit ansvar. Hvad med at passe dit job istedet for at rende rundt og hade folk du ikke burde have noget imod" snerrede han irriteret. Han hadede at få ballade ofr noget han ikke burde. Han var hurtigt henne og fik grebet gideon få centimeter over jorden, inden han kunne nå at komme mere til skade. Han så op på James. "Jeg synes nu kunne være et rigtig fedt sted at begynde rent faktisk at passe dit arbejde" sagde han irriteret. Bekymringen for Gideons helbred fik kun Mikes vrede til at vokse mere, mest fordi han vidste han ikke selv kunne gøre noget. Mike rejste sig op med Gideon i armene.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:02 am

han så virkelig bleg ud og svagt åbnede han øjnene også op på Mike "stop nu med at skændes han tog sig til panden og stønnede af smerte. James var lige nu ved at koge af vred, hurtigt greb han sin pistol og rettede den mod Mike, dog lød der et ordenlig donk også lå James bevidstløs på gulvet med stegepande i hånden "sagde jeg ikke du skulle bluve på det fucking bibliotek" hvæsede hun og vendte sig om for at gå ud i køkkenet igen. Gideon lagde en svag og kold hånd mod Mikes kind "jeg har det virkelig dårligt" hviskede han og stønnede af smerte
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:13 am

Han holdte Gideon tæt ind til sig, som om det ville hjælpe ham, selvom han vidste det ikke var rigtigt. Han så på James og sukkede opgivende. Det var jo ikke ligefrem fordi det ville hjælpe nogen at han bedøvede Mike. Han så på Isobel og smilede en smule. "Mange tak.." sagde han med et nik og så kort efter ham. Han så ned på Gideon og nikkede en smule. "Du må overleve med hvad jeg kan give dig, kvalme eller ej" sagde han kærligt. Han satte sig ned på gulvet, med Gideon i armene og bed hul på sit håndled. Det var det eneste han kunne gøre for Gid lige nu. Han satte sit håndled mod hans mund. "Drik det.. Det hjælper dig, det lover jeg.." sagde han kærligt og kyssede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:22 am

han gispede og blev næsten helt grøn i ansigtet, han skubbede hans håndled væk og prøvede at komme op af trappen "nej" stønnede han og lagde sig ned da han nåede helt op, han lagde sig fladt ned og vendte sig om på ryggen, han krympede sig sammen og rystede på samme tid med at han kun blev blegere. Louis kom ud fra biblioteket med et par bøger i hænderne, som han hurtigt smed og var henne ved Gideon og Mike "måske er det et leversvigt" spurte han og så på Mike, med et svagt smil og nervøse øjne, han var virkelig bekymret for Gideon og hans helbred
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:31 am

Han følte sig et eller andet sted en smule såret og så på ham. Han slikkede slev blodet op for ikke at få det smurt over alt mens såret helede. Han anede ikke hvad han ellers skulle gøre, han var virkelig bekymret. Han rejste sig op og fulgte efter ham. Han havde ikke selv sin telefon på sig, han havde mistet den på et tidspunkt, så at ringe efter hjælp var en smule svært. Han så på Louis og nikkede en smule. "Aner det ikke.. Men et eller andet sted kunne det være rart hvis jeg ikke var den eneste der gjorde noget" sagde han en smule irriteret. Han havde det svært nok i forvejen med vampyr halløjet, det her hjalp ikke. Han satte sig ved Gidoen og strøg ham over håret. Der var ikke andet at gøre, han fandt Gideons mobil frem fra hans lomme, noget skulle der gøres, og helst hurtigt. Han fik hurtigt tastet 112 og bedt efter en ambulance hurtigt. Han så op på Louis. "Gider du ikke holde øje med dem når de kommer og hjælpe dem ind? Jeg vil helst ikke forlade ham lige nu.." sagde han bedende. Han så ned på Gideon og var virkelig bekymret, mere end han nogensinde havde været. "Din stædige hjælpeløse elskelige idiot..." hviskede han lavt og virkelig bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 05, 2013 12:38 am

han sukkede "du ved godt hvis det er hvad jeg tror så får vi brug for Blayne" sagde han stille før han forsvandt neden under, i mens var Gideon kommet til bevidstheden han var stadig halv grøn i ansigtet og stønnede af kvalme, han så op på Mike og smilede svagt, dog lukkede han øjne igen, fik på en eller anden måde flyttet sig ind således at han lå tættere op af Mikes ben, et eller andet sted var det beroligende og gjorde det hele måske bare en smule bedre at leve med at han var syg og der var et eller andet galt med ham...spørgsmålet var bare hvad der helt præcis var galt med ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: