The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:21 pm

han trak på skulderne og kyssede ham "ja det kan jeg da godt, du behøver jo ikke engang at spørge" han lagde armene om Mike og trykkede sig selv ind mod ham "jeg har faktisk gået at overvejede at farve mit hår, måske brunt, få et nyt udseende, jeg er så træt af at blive sammenlignet med Blayne, så jeg ville bare fortælle dig det, inden jeg får det gjort" hviskede han og strøg ham ned over kinden
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:33 pm

Han smilede lidt og så på ham. Kærligt lod han hans hænder stryge over hans ryg og lyttede til det han sagde. Han var dybt taknemmelig for at han havde en som Gideon. Dog rynkede han brynene over det Gideon sagde. "Jeg synes det ville være synd.. Du er så smuk, jeg elsker dit lyse hår, det ved du. Desuden, er du slt ikke som din bror.." Han så ned og lod fingrene glide over hans tatovering. "Allerede det der gør en forskel. Jeg vil ikke tage fejl" han løftede blikket og så kærligt ind i hans øjne. "men det er dit valg, jeg vil ikke bestemme det. Jeg vil bare sige min mening" forklarede han blidt. Han ville ikke elske Gideon mindre hvis han gjorde det, men han holdte virkelig af hans udseende, hans hår. Gideon vidste selv hvor meget Mike nød at nusse ham i håret. Desuden havde han selv følt sig mere glad og lettet efter han var blevet blond igen under forvandlingen.

//kan se vi har fået vores hus :3
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:39 pm

han sukkede stille "jeg ved godt mine tatoveringer adskiller mig fra ham, men hvordan tror du jeg har det, hver eneste morgen, nej hver eneste gang jeg ser mig i spejlet og ser noget der ligner ham, at alle tror jeg er ham, bare fordi jeg ligner ham så meget det slår mig ihjel og jeg hader det" hviskede han og trykkede sig ind mod Mike "men ja jeg elsker at høre din mening, dette har så været planlagt siden du forsvandte" fortalte han kort og sukkede stille, han ville bare ikke mere, han ville ikke leve et liv, hvor folk troede han var Blayne, det var nu eller aldrig

//ja det har jeg set Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:47 pm

Han så på ham og nikkede lidt. Egentlig forstod han ham godt. "Jeg er ked af at du har det på den måde.. Jeg synes bare stadigvæk det er synd når du er så naturligt smuk at pille ved det. Jeg er ikke et godt eksempel selv, det ved jeg. Det er bare ærgeligt han skal ødelægge endnu mere for dig.." hviskede han lavt og holdte ham tæt mod sit tavse bryst. "Forsvandt.. Jeg får dårlig samvittighed hver gang du siger det, jeg ville ønske jeg kunne have fortalt dig det.." sagde han lavt men med et smil. Han håbede dog ikke at Gideon ville grave i det, så han måtte fortælle om Matthew. "Gør hvad du synes er rigtigt. Jeg skal ikke bestemme, desuden ville det være dobbelt moralsk. Jeg ødelagde min krop ret meget som menneske, farvede selv hår, gennemgik en forvandling af egoistiske grunde.." forklarede han lavt og håbede ikke at Gideon følte sig for tvunget til at følge Mikes mening.

//Vi burde udnytte det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:55 pm

han trak på skulderne, strøg ham ned af brystet "sådan vil det vel altid være, han ødelagde min barndom fuldkommen, jeg kan ikke holde det tilbage og ja jeg ved det godt, men det er noget jeg er nød til at gøre jeg vil aldrig blive fri, før det er sket, men jeg er glad for at du er hos mig" han kyssede hans bryst og møvede sig op, så deres ansigtet var ude for hinanden, blidt trykkede han sine læber mod Mikes "undskyld det var ikke min mening" hviskede han blidt

//ja det burde vi nok, btw måske på et eller andet tidspunkt jeg ved ikke hvornår, måske i dag, skifter jeg avatar til Danny Schwarz
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:05 pm

Mike nikkede og forstod ham godt, derfor ville han også gerne støtte ham i det. "jeg forstår dig godt.. du skal gøre det hvis du har det bedre med det. du ved jeg elsker dig uanset hvad, og jeg støtter dig i alt" sagde han med et smil og kyssede ham kort. hvis det gjorde Gideon glad var det det han skulle gøre, og Mike ville ikke forhindre det. Han smilede over hans undskyldning og rystede på hovedet. "det var mit valg og jeg er glad for jeg gjorde det. det betydr kun vi har mere tid sammen" sagde med et smil og krammede ham.ind til.sig.

// i orden!
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:12 pm

han nikkede og smilede bredt "har jeg fortalt dig hvor meget jeg elsker dig" hviskede han og lagde sig over ham, holdte sig oppe ved hjælp af sine arme, han kyssede ham ømt og pirrede hans under læbe, før han igen rejste sig og gik hen til reolen, kiggede lidt rundt "jeg er glad for at du tog den beslutning" smilede han og så tilbage på Mike over sin skulder

//underlig ide her, måske skulle vi lave et emne, hvor man ser ham efter hans lille forvandling ?
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:31 pm

Han smilede til ham og nikkede en smule. "Sådan cirka 100 gange ja, og mit svar ændre sig ikke. jeg elsker dig lige så højt" hviskede han blidt og kyssede ham blidt igen og ville egentlig lægge armene om ham, men nåede det ikke før han gik. Han vendte sig om og så på ham med et smil. "Det er jeg også. Desuden har jeg en lille chance for at kunne passe på dig nu.." sagde han med smil og betragtede sin kæreste med et smil.

//Jeg er på, laver du?
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:34 pm

Han grinede og nikkede "er det begyndt at irritere dig, for du skal endelig sige til hvis jeg skal stoppe" hviskede han og lod igen sin opmærksomhed, gå hen til bog reolen, han lod fingeren glide hen over titlerne og lagde hoved på skrå "er du nu sikker på det, der kan ske meget, på kort tid, jeg kunne blive myrdet ude i skoven på en af mine morgen ture" pointerede han fjernt, fortsatte med at betragte bøgerne

//jo selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:47 pm

[color:fa5e=999999]Han lo en smule over Gideon. "Irriterer mig? Aldrig.. Det er det bedste i verde, at få bekræftet du elsker mig" sagde han roligt og satte sig op i sengen. Han blev dog siddende og nærmede sig ikke Gideon, da han gerne ville give ham lidt frirum lige nu, de havde trods alt være tæt på hinanden ret længe efterhånden. Han så undrende over på ham. "Jeg ved ikke hetl hvor du vil hen med det der, om du prøver at gøre mig urolig eller?.." sagde han undrende og betragtede undersøgende hans kæreste.

//Takker :3
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:52 pm

han smilede og tog en bog ud, betragtede omslaget før han rystede på hoved og lagde den tilbage, stille nynnede han for sig selv, bøjede sig ned i knæene, mens han fortsat ledte efter en bog, noget tid efter rejste han sig op, med en bog i hånden. han vendte sig mod Mike og smilede "åh undskyld jeg stod vidst lidt i min egen verden, så jeg opfattede ikke hvad jeg sagde" han smilede undskyldende og gik hen til ham med bogen i hånden, stille lagde han sig godt til rette ved siden af Mike og åbnede bøgen, det var en tyk bog, på et underligt fremmed sprog

//det var så lidt Razz
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:00 pm

Han så over på ham og smilede lidt da han virkede meget fokuseret på bøgerne. Han blev roligt siddende og betragtede englen med et forelsket blik. Han var sikker på at han aldri ville blive træt af det. Han elskede ham og ville altid gøre det. Det eneste der kunne afbryde hans kærlighed var Gideon selv. "Det er i orden min egen.." sagde han roligt og kærligt. Han trak Gideon ind til sig og så på bogen med et undersøgende og nysgerrigt blik. "Hvad er det for en bog?" spurgte han nysgerrig,t og nægtede at finde svaret i hans hjerne og tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:09 pm

han grinede og kyssede blidt Mikes pande "det er en gammel bog fra omkring det 16 århundreds italien, den handler om væsner, som dig og mig, det er deres myter" forklarede han og hvilede kinden mod hans isse, mens han læste stille "det er sjovt at læse hvordan de troede vi var, f. eks mente de at engle var godheden, det perfekte, hvor at en vampyr, normalt forførte unge kvinder og slog dem ihjel" han klukkede og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 8 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: