The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 20 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 20 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Justin (429)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Anna (418)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Dejlig dag? (Gideon) I_vote_lcapDejlig dag? (Gideon) I_voting_barDejlig dag? (Gideon) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Dejlig dag? (Gideon)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 9:51 pm

Sted: Huset
Vejr: Solskin men køligt
Omgivelser: Huset?
Tid: Eftermiddag
Påklædning: Ridetøj

Nala åbnede hoveddøren. Hun kom ind fra en ridetur, og var egentlig ret beskidt da heste ikke var det reneste dyr i verden. Hun havde røde kinder og smilede som hun altid gjorde. Det bedste i verden for hende, var at kunne få lov til at ride når hun ville og så længe hun ville. Egenlig var det også blevet et godt frirum fra hendes onkel og alle hans regler. Ridehjelmen havde hun ladet hænge i stalden og hun gik målrettet mod køkkenet for at finde noget at spise. Hun blev altid sulten efter en tur på Divina. På vejen tog hun sine ridehandsker af da de også var ret beskidte og tydeligt lugtede af hest. Hun håbede ikke der var nogen hjemme da det kunne gå galt og hun sikkert ville høre for lugten og snavset. Hun åbnede køleskabet nede i køkkenet og ledte efter mad. Da hendes øjne faldt på et æble tog hun det og bed i det for at begynde og spise for at få sulten stillet.

//Håber længden går ^^
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 9:59 pm

Påklædning En par trænings bukser

Han stirrede på sig selv i spejlet, kunne stadig ikke helt tage de forandringer der var sket i løbet af ingen tid, hans hår og øjnene, meget var virkelig ændret, man skulle tro at noget som dette faktisk ikke ville ændre meget, men det havde gjort ham til et helt nyt menneske på udseendet, men han måtte vel vænne sig til det og han var virkelig glad for at Mike tog det på den måde han gjorde. han rystede på hoved og tørrede sveden af panden, efter at havde trænet i et par timer med James, var han nu efterhånden bare en smule svedig. Så i stedet for at gøre som alle andre og gå i bad, smuttede han neden under og ind på køkkenet for at finde noget vand at drikke, men han blev mødt af en Nala der var på rov efter mad. Han grinede og smilede drengede, hvilket fik ham til at se tre år yngre ud i forhold til at hans udseende på 23 "jamen der var vidst en der blev sulten" grinede han og rystede på hoved, han lagde armene over kors og havde lænet sig op af døren, betragtede hende nøje med morskab i øjnene "Husk at gøre rent efter dig" huskede han hende på, før han gik væk fra døren og hen mod hende "do you mind if i join you" spurte han og lod måske for første gang sin stærke britiske accent træde frem
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:11 pm

Nala så hen mod døren da hun hørte en stemme. Først var hun bange for det var hendes onkel, det ville ikke blive vellykket, men hun blev lettet da hun opdagede det var Gideon. Hun skulle virkelig vænne sig til hans nye udseende, men som alle andre her i huset var han stadig lækker. Hun smilede til ham og lukkede køleskabet. "Jaer.. jeg håbede lidt på ikke at blive opdaget" sagde hun med et smil og lænede sig mod bordet. Om det var smart at blive opdaget var hun ikke sikker på, slet ikke hvis hendes onkel hørte det. Tit fremstod det som om hun var bange for James, egentlig ville hun bare undgå hans temprament og derved også skænderiger. Hun nikkede en smule. "Selvfølgelig. Ellers får jeg da stuearrest i flere år.." sagde hun og hentydede til James strenge regler. Hun elskede ham, men havde aldrig rigtigt levet i en husholdning der fungerede. Hun smilede lidt større over hans engelsk og rystede på hovedet. "Selvfølgelig ikke.. Hvis du kan holde lugten af hest ud" sagde hun med et smil og kunne rigtig godt lide Gideon. Det lå dog fjernt for hende at tiltale ham dom 'de'. Hun trak en stol ud, lagde sine handsker fra sig og satte sig ned hvorefter hun tog et bid af æblet. Hun var virkelig sulten, men som altid vandt hendes nysgerrighed og trang til spænding over hendes fysiske behov.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:21 pm

Hna klukkede og gik roligt hen til skabet hvor han fandt sit glas frem, han havde jo haft en hel anden opdragelse end hende, så derfor grinede han tit over hendes små bemærkninger, om de så var spydige eller ej, så var de sjove i hans øjne, fordi han ikke forstod dem særlig godt "forresten Mike er jo vampyr nu så der kommer nok til måske at være persienner rundt i huset, men dit værelse vil selvfølgelig blive fri, samt nogle andre rum. men de vil blive fjernet når han får sin dag lys ring" han blinkede til hende, da han kom hen, slog sig ned sammen med hende, efter han havde fået taget sig et glas vand, med Mike mente han jo selvfølgelig sin kæreste, der var ikke mange der vidste det, men han Gideon havde altid været biseksuel og var nu sammen med en dreng, dog kendte hans personale til det, det var vidst heller ikke nogen hemmelighed at han ikke selv var et menneske. han tog en tår og grinede stille "åhh tag dig ikke af james, han skal nok holde op med at være hård mod dig, når han finder ud af at det går ud over hans lønseddel" drillede han og smuttede selv hen for at tage sig et æble, han vendte sig om og lugtede næsten til luften "det kunne havde været værre, meget værre", men Nala fortæl mig hvordan går det" spurte han blidt og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:33 pm

Hun så på ham med et smil og kunne virkelig godt lide ham. Et eller andet sted følte hun at personalet, bare folkene her i huset, var hendes familie, mere end hun nogensinde havde følt med sine forældre. Hun var meget mere glad her, men stadig lige så vild og ustyrlig. Hun så lidt tænksomt på ham og nikkede. "Mike, din kæreste, ikke?" spurgte hun, simpelt, bare for at være sikker. Hun kendte til vampyrer og den slags, hun kom fra Chicago, og med hendes nysgerrighed var det ikke svært at opdage den slags i en storby. "Men det er okay. Det generer ikke mig" sagde hun med et smil og nikkede. På en måde var det bare et nyt slags eventyr, at bo sammen med en helt ny vampyr. Hun kunne meget bedre lide det her i Mystiv Falls. Hans kommentar om James fik hende til at le en smule og hun lænede sig tilbage. "Fedt.. Jeg kunne godt bruge lidt mere albuerum. Tak" sagde hun med et smil. Hun følte sig overvåget konstant af James, mere end hun brød sig om. Hun nikkede lidt for at sige hun var enig i lugten kunne være værre. Bagefter trak hun på skuldrene. "Bedre end i Chicago. Utroligt at så lille en by kan have så meget mere at byde på end Chicago" sagde hun med et smil, og var faktisk ret glad for at hendes forældre havde efterladt hende. "Jeg har det bedre her med jer, end med mine forældre" forklarede hun med et smil, og så faktisk ret taknemmelig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:40 pm

han nikkede go gik igen hen og satte sig ved siden af ende "jep, det er min kæreste" han fortrak ikke en mine, men glæden var tydelig at se i hans øjne, han elskede virkelig Mike, havde slet ikke noget imod at vise det i offenligheden, englelig frygtede han heler ikke alle dem med fordomme, de kunne kunne ikke gøre ham noget ved ham som han ikke allerede havde været udsat for. Blayne var et tydeligt eksempel på det, også hans forældre de to var ekstremt gode. han tømte sit glas og bed igen af sit æble "selvfølgelig det var så lidt, men du ved godt han gør det fordi han elsker dig, James har bare en underlig måde at vise sin kærelighed på, tror mig det tog mig tid at vænne mig til det" han klukkede og huskede selv de første år sammen med ham, han var endt bedøvet fire gange før han forstod hvad der skulle gøres, det var irriterende at vågne op uden at vide hvad helved der englelig var sket. hans øjne lå hele tiden på hende og hendes ord fil ham til at smile bredt "det er jeg glad for at høre, her er vi familie, du vil altid kunne føle dig hjemme her" han lagde sin hånd på hendes skulder, gav den et blidt klem "jeg ville gerne give dig et kram, men jeg tvivler stærkt på at du vil smøres ind ind i min sved" han grinede og tørrede igen sin pande
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:53 pm

Hun så på ham med nærmest drømmende øjne. "Hvordan er det? At være forelsket mener jeg?" spurgte hun med et smil. Hun havde aldrig selv oplevet det, og misundede ham en smule for det. At de var af samme køn var ikke vigtigt for hende. Kærlighed betød mere end køn, den holdning havde hun altid haft, og det ændrede sig bestemt ikke nu. Gideon var så rar, og gjorde klart ikke dårlig reklame for at være til sit eget køn. Hans forklaring om James fik hende til at smile lidt og nikke. "Ja.. Jeg ved det godt.. Men som 16 årig er det lidt overvældende at få en pistol stukket i hovedet bare fordi man glemmer at sige 'Tak for mad'.. Jeg mener.. Han overdriver" sagde hun og sukkede lidt. HUn holdte virkelig af James, men hans ekstreme reaktioner gjorde det svært at slappe ordenligt af omkring ham. Hans ord og blik fik hende til at føle sig varm og elsket på en måde. "Tak.. Jeg har det også langt bedre her end jeg nogensinde har haft med min forældre" sagde hun med et smil, og virkede lidt mere voksen end hun normalt plejede. Hun kom til at le over hans begrundelse for ikke at kramme hende. "Jeg er smurt ind i hest, jeg tror lidt det ophæver hinanden?" sagde hun med et smil. Normalt ville hun så have krammet ham, men James havde fået hende til at love hun ville være lidt mere respektfuld overfor Gideon.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:01 pm

Han så lettere tænksom ud "det er forskelligt fra person til person, men jeg oplever det som virkelig fantastisk, du har den her følelse af at hvis du er i nærheden at den du elsker så er det ligegyldig om du så mangler et øje, at se hvordan den du elsker ser på dig, som om du er det mest vigtigste i verden, det varmer virkelig" hviskede han og tog endnu en bid "jeg husker selv hvordan jeg mødte Mike, han var så skræmt i starten, men alt gik godt og det der startede som en tur i kirke, blev den bedste aften i mit liv" klukkede han og rystede på hoved. han var igen opmærksom på hvad hun sagde og nikkede forstående "Jeg blev bedøvet tre eller fire gange, en af dem fordi jeg nægtede at sætte mig ind i bilen, men har han nogensinde fortalt dig at han er adopteret, at han faktisk ikke husker noget fra sin oprindelige familie" spurte han og ville gerne høre hvor meget hun englelig kendte til den mand hun kaldte sin onkel, selvom det ikke var det han direkte var, ville James nok altid se sig selv som hendes onkel og beskytte hende. han grinede og var hurtigt oppe og stå, rakte armene ud og lagde hoved på skrå "jamen så kom dog, så kan vi begge lugte af hest og sved, ihh hvor lækkert" udbrød han sarkastisk og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:12 pm

Hun lyttede til hans ord og sukkede lidt. Som en hver anden teenager drømte hun også om at finde en slags kærlighed, men.. Det var bare ikke hendes stærke side åbenbart. "Virkelig? Hvorfor var han skræmt? og hvorfor kirken?" spurgte hun. Det var ret typisk for hend at spørger meget ind til noget hun ville vide, og hun vidste ikke helt om hun overtrådte nogen grænser. Gideon virkede ellers meget åben om deres forhold, og siden hun selv aldrig havde oplevet kærlighed ville hun gerne lytte og lære mere om det. Og spister lidt mere af sit æble som hun næsten havde glemt igen. Fortællingen om de to var så kær hun næsten ikke kunne koncentrerer sig om andet. Hun lo over hans snak om James og nikkede. "Jeg er sluppet indtil videre, men det fortsætter nok ikke. Jeg kan knap sige en sætning uden den pistol mod hovedet." sagde hun med et smil. På en måde var det jo James' charme. Hun så dog undrende på ham og rystede på hovedet. "Han fortæller ikke meget om sig selv, han bliver sur når jeg spørg" svarede hun og var faktisk ret nysgerrig for at vide mere om sin onkel. Hun rejste sig op og lagde armene om ham i et kram samtidig med hun lo. "Vær nu ikke så sart! Hvis jeg kan kan du også" sagde hun drillende og så efterfølgende op på ham. Hun var ikke lige så høj som ham, så hun måtte se op af for at se ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:20 pm

han grinede stille "jo han har haft det hårdt, vi har begge haft det hård, han med sin far og jeg med min bror og mine forældre. tit er forældre ikke altid så støttende som man skulle tro. jeg er ikke sikker på hvorfor han var der, jeg går ud fra han ville være alene, men jeg skulle bede til skaberen, jeg lever i cølibat og var tæt på at falde ind" forklarede han kort og var ikke genert angående det, han havde været tæt, men han fik stoppede det inden da og var så taget afsted fordi han ikke kunne. Han nikkede stille "James er ikke engang et menneske, han er en skov ånd altså en kitsuni, han fortalte mig om den aften alt ændrede sig for ham, han var vågnet op, halv nøgen på gaden i regnvejr, uden at vide hvem han var, han havde mistet alle former for erindringer om sig selv" forklarede han kort og smilede blidt, da hun lagde armene om ham, trykkede han hende ind mod sig og grinede "jeg er skam ikke sart, tro mig efter at havde besøgt hospitalet stort set hver eneste uge med brækkede knogler, så er man ikke sart længere" grinede han og rodede i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:33 pm

Hun så på ham og smilede lidt over forklaringen. "Jeg kender følelsen af forældre der ikke støtter en ja.." sagde hun lavt og nikkede, men smilede dog stadigvæk. HUn havde det jo godt nu, så ville hun ikke være trist. Dog undrede hun sig lidt og så på ham. "Hvad betyder det? At leve i Cølibat? Jeg tror ikke jeg har hørt det før" spurgte hun interesseret. Hun ville gerne forstå alt han fortalte, specielt omkring ham og hans kæreste. Egentlig tænkte hun ikke længere over det var to drenge, men det var praktisk når hun selv kunne lide drenge, og derved kunne blive lidt klogere på dem. Hun lagde hovedet på skrå. "Skov ånd? Det lyder som et slags spøgelse?" spurgte hun undrende igen. Kitsunier var hun ikke helt kendt med, Vampyrer, ulve og hybrider, samt engle kendte hun, og hekse havde hun hørt om. Men ikke mere. Hun smilede i deres kram. "Avs.. Og jeg troede at spark fra en hest gjorde ondt" sagde hun og så op på ham, men med et lidt trist blik, da hun ikek kunne lide tanken om han blev skadet sådan, ikke når han var så god ved hende, ved alle.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:42 pm

han grinede og kløede sig i nakken "jeg har ikke...du ved, jeg har ikke seksuel samkvem med nogen" han sukkede og slog sig næsten selv i panden "okay jeg mener jeg går ikke seng med nogen, jeg havde en dårlig oplevelse med sex da jeg var 21 eller 20 også besluttede jeg mig for aldrig at gå i seng med nogen, medmindre jeg virkelig elsker dem" forklarede han kort og spiste igen af sit æble. han grinede og rystede på hoved "nej ikke spøgelse, de ser ud som også andre, men lever evigtig også en masse andet, det er svært at forklare, men sagen er at din onkel ikke er et menneske og for at sige de lige ud er de sgu det eneste menneske i det her hus, Isobel er en heks, Louis er hybrid, jeg er en engel og Mike er en vampyr" han trak på skulderne sådan var sagen, han kunne ligeså godt lægge det ud for hende, faktisk kunne man godt hvis man så godt efter se en blå streg løbe hen over hans hals, fra da han hang sig selv som 23-årig. han trak på skulderne "jeg var bare de uønskede barn, min tvilling Blayne var åbenbart alt man kunne ønske sig, så han brugte hele sit liv på at gøre mit til et helved, i starten var det bare brækkede arme og blå mærker over alt, min mor hakkede på mig, men efter Blayne fangede mig kysse en dreng, blev det meget værre og min far begyndte også at tæske mig" forklarede han og så en smule trist ud, det var hårdt at tænke på at hans familie ikke havde elsket ham
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:54 pm

Hun så på ham og smilede lidt. Hun forstod det første gang, og kunne ikke lade vær med at le lidt over hans forklaring. "Okay jeg fangede den.. Men. Okay jeg vil virkelig ikke gå for personligt, James dræber mig for at spørger, men hvad med dig og Mike? Jeg mener.. har i ikke?.." hun vidste godt det var lidt tæt på for ham, men hun havde faktisk regnet med det fungerede som alt andet. På den anden side kunne det jo være Mike betød nok for ham, defor spurgte hun, ikke for at være respektløs. Hun blev lidt overvældet. "Sjovt.. Så jeg er det eneste lille kedelige menneske?" spurgte hun med et smil. "Det er lidt imponerende faktisk. Jeg mener, så mange forskellige folk og racer" sagde hun tænksomt. Hun havde ikke regnet med Louis var hybrid. Sjovt nok faldt hendes interesse på ham, men han var også den der var tættest på hendes alder, og rendte rundt uden trøje konstant. "Hybrid, halvt varulv, halvt vampyr, ikke?" spurgte hun med et smil.
Siden hun stod forholdsist tæt på ham kunne hun se stregen på hans hals, og det tog hende ikke lang tid at forstå hvad det var. "Du begik selvmord." sagde hun lavt og som om en hemmelighed lige var blevet afsløret. Hun så op i hans øjne med et lidt undskyldende blik, da det ikke var hendes mening at gøre ham ked af det, eller lade ham genopleve de her minder. "Undskyld.." sagde hun kort efter. Gideon virkede som så varm en person, ikke som en der havde hængt sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:02 am

Han så længe på hende mens hun til sidst kom til sagen "nej, vi har ikke gjort det endnu, for mig er berøringer under hoften som at blive sparket til, det tager tid at komme mig over mine små barndoms traumer plus jeg lever som cølibat jeg kan ikke have sex" han trak på skulderne og rejste sig elegant op for at gå hen til skralde spanden. han klukkede og vendte sig mod hende "der er ikke noget kedeligt ved at være menneske, og ja det er både vampyr og varulv, plus regn ikke med at forelske dig i Louis, han er bøsse" han smilede og gik igen hen til hende, han vidste godt at Louis var smuk, men han var bare ikke interesseret i kvinderne, han tændte på noget helt andet og han ville nødigt have at Nala skulle blive ked af det, hvis hun gik hen og faldt for ham.
da konklutionen kom frem, nikkede han stille og lagde sin hånd på hendes, gav den et blidt klem "det var i mit mørkeste øjeblik, en hel del smerter var oppe i mig, men det vil aldrig ske igen, ikke nu hvor jeg har min familie, nok er der stadig Blayne og hans små finesser han ynder at vise frem engang imellem, men hvis han dukker op her, vil James skyde ham" han gav hendes hånd et klem og lod den glide ind i hans store bløde hånd
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:21 am

hun så lidt overrasket på ham på en måde, mest fordi hun troede at de på en eller anden måde var sammen, også seksuelt. "wauw.. det må være hårdt for jer" sagde hun lavt. hun kunne forestille sig det måtte være hårdt som partner at få nej til den slags, men igen var hun jo en pige, og sex foresgik på en anden måde for hende end for dem. hun så efter ham da han gik og smilede over hans opmuntrende ord om at være menneske. dog var hun lidt skuffet over informationen om louis. "virkelig?" sukkede hun, næsten opgivende og så hen på ham. "det er jo ikke fair.. han er den eneste tæt på min alder jeg kender.." klagede hun lavt og lagde armene over kors med en skuffet mine. Hun havde egentligt lidt håbet på der var en minimal chance, men det så ikke ud til det nu. igen sukkede hun, der var alligevel intet at gøre for hende.
hun nikkede lidt og forstod godt hvad han sagde og mente. hun syntes dog alligevel der skulle noget til før man ville hænge sig selv. "jeg kan slet ikke sætte mig ind i det. ahavdee det så dårligt. mine forældre har så også skånet mig for så meget som muligt.. men alligvel.. " sagde hun lavt og så op på ham. hun smilede over hans klem i hendes hænder, og følte sig virkelig tyg og godt passet på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:25 am

han grinede "nok har jeg fortalt om mit forhold, men der er heller ikke mere jeg gider at uddrage" han slog ud med hænderne og kørte en hånd igennem håret "og jeg fortalte ham det som en af de første ting" hviskede han han lidt efter og rystede på hoved, han vidste godt det ikke var det bedste i verden at gøre, men efter det der skete med Mary ville han bare ikke gøre det, han huskede skammen og alle beskyldningerne der kom frem. han nussede blidt rundt i cirkler på hendes hånd og klukkede "du er en smuk ung kvinde, du skal nok finde en fyr som kan håndterer din onkel når det kommer til at møde familie, plus Louis vil blive slået ihjel hvis James fandt ud af at i havde noget sammen" klukkede han og gav hendes hånd et blidt klem.
han trak på skulderne "jeg var dum og havde stort set mistet alt de forrige år, mine familie koldblodig myrdet, de havde stadig ikke fundet min storebror William, jeg havde nok James, men jeg var aldrig glad, det gik bare dårligt" han gav igen hendes hånd et klem og klappede den før han gav slip på den
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:40 am

Hun nikkede lidt og så på ham med et undskyldende blik. "Undskyld.. jeg ville ikke træde over grænsen" undskyldede hun og smilede en smule skyldbetynget. Hun lod sig tit rive med, og da hun ikke selv havde de store grænser tænkte hun sjældent over andres, hvilket ikke va særlig smart. Hun nikkede lidt til ham med et smil. Et eller andet sted misundede hun ham og Mike, at de kunne være sammen uanset hvad, selv efter at Mike var blevet vampyr. Det var en ret sød kærlighedshistorie. Hun så opmærksomt på ham da han igen snakkede og grinede en smule. "Skøn opmuntring, det reder hans liv at vi ikke kan forelske os" sagde hun med et smil og fandt det lidt komisk. "Hvis jeg nogensinde fandt en dreng, ville jeg da aldrig turde lade James møde ham. Drengen ville blive sat i forhør med det samme" sagde hun, og kunne nemt forestille sig James gå helt militær-agtigt på en dreng.
Hun så på ham og nikkede endnu engang. "Men du kom tilbage.. Hvordan?" spurgte hun. Hun vidste godt engle var døde på en måde og kom tilbage, lidt som vampyrer, men uden alt blod halløjet. Dog vidste hun ikke hvordan eller hvorfor de kom tilbage, og den nemmeste måde at finde ud af det på var nok at spørger en engel.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:48 am

han trak på skulderne "det skal du ikke tage dig af du er ung, du kender ikke til de mange grænser endnu, men det kommer med tiden, tro mig, der vil og nu siger jeg kun måske komme en dag hvor du kan diskutere med James uden at få stukket en pistol i hoved, du skulle havde set ham for leden dag, han var fuldkommen oppe og køre fordi der var en pige der havde kysset ham, han var endt med også at bedøve hende" han klukkede og huskede hvordan han var kommet løbende ind med en sovende Mary og hvordan han havde snerret af alle i huset da de kommenterede det. han hævede øjenbrynet og grinede stille "tag det ikke så tungt, du skal nok bare advare ham noget tid inden, så er det okay også kan jeg prøve at snakke med ham om det" forslog han med et blidt smil, han havde selv været så heldig at Mike ikke var kommet under et stærkt forhør, fordi han simpelthen nægtede at lade ham komme i nærheden af ham med alle sine små nåle og den slags forhørsudstyr.
han rynkede brynet og trak igen på skulderne "jeg ved det virkelig ikke, det eneste jeg husker er at jeg vågnede op på kirkegården, nøgen uden nogen ide om hvem jeg var efter at havde vandret rundt i skoven i timer fandt James mig og tog sig af mig" han vidste det faktisk ikke, men havde hørt om at man var givet en ny chance for at leve
Tilbage til toppen Go down
Nala
Menneske
Menneske
Nala


Fulde navn : Niveria Alexandria Lewis Anderson
URL Alder : 16
Antal indlæg : 92
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Skole, arbejder ved Gideon, ridning
Humør : I know who I'm supposed to be, but I also know who I really am

Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:59 am

HUn smilede til ham og kunne rigtig godt lide hans måde at opmuntre hende på. Normalt ville hun have fået skæld ud for at overtræde den grænse, men Gideon var mere mild, hvilket hun ret godt kunne lide. "Hvad? Jeg kan slet ikke forestille mig James være helt.. Forelsket. Han virker bare ikke som typen" sagde hun med et smil, og havde virkeligt svært ved at forestille sig hendes onkel kysse med nogen som helst. Han var nok den sidste hun vile forestille sig svæve på en lyserød sky. Selvfølgelig havde han følelser ligesom alle andre, men han virkede bare for anderledes til at kunne være i et forhold med nogen. Hun nikkede til ham og tænkte sig om. "Jeg ved ikke om det hjælper at jeg snakker med ham, han dræber mig halvt. Han lytte mere til dig end han nogensinde vil overveje at lytte til mig" sagde hun med et smil. James reaktion hvis hun kom slæbende med en dreng en dag, kunne hun ikke forestille sig ville være særligt venlig og imødkommende. Han ville nok ikke ligefrem være typen der hentede boller og kakao.
HUn så undrende på ham. "Så, det vil sige du bare pludseligt var her igen? Uden nogen erindringer, forklaring på hvorfor?" spurgte hun undrende. Det kom noget bag på hende, hun troede i det mindste engle fik en lille smule forklaring på hvad de lavede her, og hvorfor de ikke fik fred i deres død. Men på den anden side, hvem skulle så give dem den forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dejlig dag? (Gideon) Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlig dag? (Gideon)   Dejlig dag? (Gideon) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dejlig dag? (Gideon)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en dejlig aften
» En dejlig gå tur, eller..? ~ Jacky. :3
» En dejlig vandretur i skoven *Taylor*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Gideon og Mikes hus-
Gå til: