The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Justin (429)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Anna (418)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_lcapTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_voting_barTilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tilbage igen? -Gideon-

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:21 am

Mike lo en smule over Gideon. "Du er heldig Gideon.. Virkelig. Du ser ikke drenge som dig over alt, uanset om du vil være ved det eller ej. Jeg ville ønske du kunne se dig selv igennem mine øjne nogen gange, jeg tror det ser lidt anderledes ud den vej.." sagde han kærligt og smilede blid. Han gengældte kysset og holdte sig ind til ham. Han følte sig en smule lille i forhold til Gideon, hvilket han også var, men sjældent så tydeligt, at han virkelig følte sig meget yngre. Det gjorde ham ikke noget, et eller andet sted følte han sig så mere tryg og beskyttet af Gideon. Han sukkede mod hans læber, over hans hænder mod hans krop. Det var svært bare at sidde stille og nyde det, selvom det også var meget tiltalende. Han kyssede Gideon lidt mere ivrigt, dog stadig kærligt og lagde begge sine hænder mod hans skuldre for at føle ham og være tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:28 am

Han grinede "jeg kunne sige det samme til dig, jeg er sikker på at hvis du var til piger, ville du aldrig få fred fra de tøser der mere end gerne ville have din opmærksomhed, du siger jeg skal se mig selv igennem dine øjne, men så skulle du også prøve at se dig selv igennem mine, du vil blive overrasket hvor smuk du er" han strøg ham over kinden, kyssede ham igen, han lod fingrene danse hen over Mikes hofte, mens han kyssede ham. Han suttede på hans underlæbe, pirrede og fangede den mellem sine egne "for du er i sandhed smuk" hans øjne lå på Mikes og han nussede sine næse mod hans
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:35 am

Han så på ham med et smil og rystede på hovedet. "Jeg tvivler.. Men jeg skal vel ikke sige dig imod når jeg prøver at overbevise dig om den samme ting. Du er dejlig, og jeg tror ikke jeg havde klaret mig meget længere som menneske, uden dig.." sagde han næsten taknemmeligt. Han var sikker på, at hvis han ikek havde mødt Gideon den aften, havde han uden tvivl begået selvmord. Hurtigt skubbede han de tanker væk, Gideons kys og leg med hans læbe gjorde det svært ikke bare at rødme og gemme sig væk i lykke. Han puttede sig lidt ind til Gideon med et smil og gispede mod hans hals over hans berøringer. "i lige måde" hviskede han med et smil, og trykkede sig en smule ind til Gideon. Han lod sine hænder glide op i hans hår, bare for at kunne røre ved ham og nussede ham der.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:45 am

han smilede varmere "du er endnu mere dejlig, uden dig havde jeg ikke haft modet til at fortsætte, alt det min bror og meget mere" han kyssede ham, men denne gang ikke som før, nu ar det mere et taknemlig og elskede et. hans læber lå næsten hele tiden presset mod Mikes, mens han strøg ham rundt på den nederste del af maven også lidt på hoften "jamen mange tak" hviskede han og smilede, hans øjne strålede næsten og dette var kun tegn på at han var i meget meget godt humør
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 8:54 am

Han smilede en lille smule og så genert på ham. "Jeg vil bare gerne hjælpe dig det bedste jeg kan. Jeg ved hvordan det er at føle sig fortabt" sagde han lavt, som om det ikke rigtig betød det store. Alt hvad han ville var at hjælpe Gideon, gøre ham glad og forhåbenligt kunne han også spare ham for nogle problemer med Blayne nu. Han sukked igen mod Gideons læber og gengældte ivrigt kysset. Det var stadig nyt for ham, hvilket ikke gjorde ham mindre ivrig og ophidset. Egentlig var han lidt pinlig berørt omkring, at han ikke kunne skjule hans ophidselse, men han håbede Gideon forstod ham. Han så ind i hans øjne og smilede med røde kinder, fordi han var genert. "Jeg elsker dig.." sagde han lavt med et smil, og en kærlig tone.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:06 am

han nikkede og gemte sit ansigt mod hans hals "jeg elsker dig så meget og jeg vil også meget gerne hjælpe dig" hviskede han og kyssede ham blidt op og ned af halsen. Hans ånde ramte blidt mod hans kolde hud, mens hans gned sin næse op af huden "du er virkelig smuk" hviskede han og så ham dybt ind i øjnene. hans hånd gled længere og længere ned, mens han så ham dybt i øjnene "så fortæl mig hvordan du har det" hviskede han forførende og kyssede hans hals
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:15 am

Han smilede og nød at mærke ham mod hans hals. "Tak.. Men du behøver ikke, jeg vil hellere have du har det godt.." sagde han lavt og sukkede. Han skælvede en smule og vidste næsten ikke hvad han skulle gøre med sig selv. Han nussede kærligt Gideon i nakken. Igen smilede han over hans ord. "Mange tak.. I lige måde" hviskede han lavt. Han gispede lidt over hans hænder der kom længere ned og så ind i hans øjne. Det var svært for ham ikke bare at lade sig give hen til berøringerne. "Godt.. Rigtig godt.." svarede han med en hvisken og gispede lavt da han mærkede hans kys og blottede sin hals for ham. Han lod sine egne hænder glide ned over Gideons bryst, bare for ikke at sidde helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:23 am

Han hævede øjenbrynet og rystede på hoved "dit velfærd betyder meget for mig" hviskede han og kyssede ham let og hurtigt, han lod en finger glide op af hans lems skaft og grinede stille "er du lidt glad for at se mig" spurte han og kyssede ham igen, denne gang holdte han kysset lidt længere. hans så på Mikes hænder og grinede stille, mens han gang på gangs lod fingrene glide op langs hans lems skaft, "det er også det vigtigste" hviskedea han mod hans læber, mens han kyssede ham ømt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 9:53 am

Han smilede over hans ord og nikkede lidt. "tak.." sagde han lavt med et smil. Han gengældte kysset, men gispede højt da han mærkede Gideons hænder mod hans lem. Han smilede lidt over hans ord, og havde svært ved at finde evnen til at koncentrerer sig om andet. "Lidt? Det er en underdrivelse.." hviskede han, nærmest åndeløst og med et suk. Han var aldrig blevet rørt sådan af en anden før, så hele følelsen og oplevelse var ny for ham, hvilket gjorde det svært for at ham at lave andet end at nyde det. Han gengældte ivrigt hans kys, og måtte igen sukked mod hans læber. Igen ville han bare tættere på, selvom det var svært nu.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 12:09 pm

han trak på skulderne, bevægede fortsat hånden "du behøver ikke sige tak" hviskede han og kyssede ham. han klukkede over Mikes store gisp "aha, men vil du have jeg skal fortsætte" hviskede han i Mikes øre, nappede ham i øreflippen, mens han grinede stille, han elskede de små lyde Mike kom med, måden han gispede og sukkede, det var som sød musik i hans øre "skal jeg stoppe" spurte han igen lidt efter, fortsat bevægede han blidt fingrene op og ned
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:02 pm

Mike smilede en smule. "Det ved jeg godt.. " sagde han lavt. Han gengældte kysset, og prøvede at koncenrerer sig om andet end hans lem. Han nikkede en smule. "Ja.. Helst" sagde han. Han snakkede lavt og kort, stønnede det halvt, for han havde aldrig prøvet noget lignene. Han sukkede igen over Gideons nap og holdte sig en smule ind til ham. "Nej.. Aldrig.." hviskede han og sukkede endnu en gang over berøringerne. Han kyssede Gidoen kort da han fik mulighed for det, og kunne samle sig om det, men det var også kun få sekunder det kunne lade sig gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:08 pm

han grinede og fortsatte blidt og pirrende "det vil jeg så gøre" hviskede han og kyssede ham igen, han lod sin frie hånd vandre rundt på hans krop, nød de små støn der kom fra ham, ikke noget han var vant til at høre fra Mike, men nu hvor han stønnede var det som hans gisp og suk, små søde lyde. han kyssede ham ned langs hagen og ned mod halsen, lagde den frie hånd rundt om ham, trykkede ham mod sig
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:23 pm

Mike smilede lidt over han latter, mest fordi han blev glad. Han varede ikke noget, sukkede blot som et tak for at han fortsatte. Alt lige nu var nyt for ham, han vidste ikke hvad han skulle gøre med sig selv, og egentlig tænkte han heller ikke særligt meget over det, da Gideons hænder var over alt. Han blottede sin hals for ham og holdte sig ind til ham. Da han fik chancen kyssede han blidt Gideon på halsen, Mest fordi han bare havde lyst til Gideon lige nu, på en helt anden måde end han nogensinde havde haft før. Endnu en gang sukkede han, denne gang mod hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:30 pm

han smilede og byttede hurtigt rundt på dem, så Mike lå nederst, blidt kyssede han ham, kyssede ham ned af halsen, ned af brystet, hvor han nappede ham i brystet, pirrende og kærligt. lidt efter fortsatte han længere ned, til hans hoved ikke var at se længere, men hans ene af de to hænder, lagde mod Mikes bryst. med et drillende smil, som så ikke kunne ses, lod han sin tunge hurtigt, men alligevel pirrende, glide op af hans lems skaft. efter lidt tid kom han op på overfladen, så på Mike med klare elektriske blå øjne og hår der sad tæt mod hans ansigt, så han lignede en sød hund eller noget i den stil
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:43 pm

Mike fulgte hans bevægelser og så på ham da han pludseligt var nederst. Han gengældte kysset da han kunne og blottede bagefter sin hals da Gidoen fortsatte derover og længere ned. Han sukkede over hans pirrende læber og fulgte ham med blikket så længe han kunne. Han var ikke helt sikkert på hvad der skete, men opdagede det dog hurtigt da Gideons tungestrøg over hans lem. Hans stønnede lavt og lagde hovedet en smule tilbage. Det var vidunderligt at føle. Han så ind i hans øjne igen da han kunne og smilede lidt til ham. Han strøg kærligt hans hår væk og lænede sig frem for at kysse ham. Han ønskede ham bare tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:48 pm

han grinede og gengældte kysset, bevægede sig tættere på "er du lige lidt liderlig eller er lidt ligesom før en underdrivelse" grinede han mod hans læber, han kyssede ham ømt og kærligt, ville med glæde være så tæt på ham som overhoved muligt. han lagde et ben på hver side af Mikes,, mens han satte sig på knæ og lagde armene om Mikes hals. med et drillende smil, trykkede han sine læber stærkt mod Mikes, pirrende slikkede han ham på underlæben, før han pressede sin tunge mellem Mikes læber og ind for at røre hans
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 2:20 pm

Mike var mere tilfreds da han kom tættere på, og sukkede mod hans læber. "Mmh.. Stor underdrivelse" sagde han lavt og med et smil. Han havde aldrig før været så liderlig, ikke engang som ung teenage dreng. Han gengældte hans kys ivrigt. Han lagde armene omkring ham da han kom tættere på og ville gerne have ham tæt på, mærke ham, også hans lem, helst alt. Han gengældte kysset og stønnede en smule mod hans læber igen. Han gengældte Gideons kys og lod sin tunge røre hans. Det var svært ikke bare at be ham om at tage hans mødom, men han holdte munden lukket omkring det og lod sig istedet drage af Gideons berøringer.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 2:25 pm

han klukkede blidt og strøg ham i nakken, legede med de små nakke hår "dejligt at vide, så er du ikke helt upåvirket af min fantastiske forførende evner" grinede han og kyssede ham, hårdere. lidt efter lagde han kinden mod Mikes "jeg tror jeg går op nu" hviskede han, før han gav ham et hurtigt kys, trak sig væk, for så at rejse sig op, går hen til kanten, hvor han tog et håndklæde og gik op af badet, han tørrede sig hurtigt og viklede håndklædet rundt om livet. stille gik han om bag Mike, lagde armene om ham og kyssede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 3:54 pm

Han smilede lidt og så på ham. Han rødmede stadig, følte sig uvidende og ung i forhold til Gideon. "Upåvirket? Aldrig.. Det er sjældent jeg er det i nærheden af dig" indrømmede han med et lille smil. Det var sandt nok, han var aldrig upåvirket af Gideon når de var tæt sammen. Han gengældte igen kysset, så længe det varede og så så på ham med et nik. "Ja.. God idé" sagde han med et smil og var ret sikker på Gideon gjorde klogt i det, inden Mike blev for ivrig og lysten i forhold til Gideon og hans krop. Han fulgte Gid med øjnene og smilede da han igen kunne mærke ham mod sig og blev kysset på kinden. "Jeg elsker dig Gideon.. Virkelig højt" sagde han lavt og lagde sine arme over hans. Han ville helst ikke flytte sig op af vandet, da han stadig havde jern på.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 4:01 pm

han grinede, kyssede hans kind, stadig bøjede frem over bag ham, med armene om hans hals "jamen så kan det da ikke blive bedre" hviskede han i hans øre, nappede ham drillende i øreflippen, hvorefter han kyssede ham ned langs halsen og videre ned mod skulderen. han lod sine hænder nusse ham rundt på brystet, mens han kyssede hans hals "jeg elsker også dig Mike, virkelig virkelig højt" hviskede han og drejede Mikes hoved, for så at trykke sine læber mod hans "skal jeg gå så du kan komme op af vandet" spurte han og strøg ham ned af halsen, han var et eller andet sted godt klar over hvorfor Mike endnu ikke havde rejst sig op
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 4:42 pm

Mike smilede og følte sig lykkelig. Et øjeblik fik han det som om det hele var en drøm, for det kunne ikke passe at han var så heldig at have Gideon. Han smilede og skælvede kort over hans nappen, der ikke rigtigt hjalp på noget. Bagefter blottede han halsen og kunne godt mærke der ville gå noget tid før han kunne tage sig sammen til at gå op af vandet. Han lænede sig ind mod Gideon og nyder hans nussen. "Jeg elsker at høre dig sige det.." hviskede han med et smil og gengældte kysset da hans hovedet blev drejet. Han rødmede lidt men nikkede til ham. "Ja.. Det ville nok hjælpe lidt" sagde han med et smil, og hentydede til at Mike ikke ligefrem blev hjulpet til at komme op med alt hans nus og kys. Det var rart, men han ville gerne kunne holde om Gideon igen, og egentlig også gerne ud af vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 4:51 pm

Han klukkede gav ham et sidste kys "jeg elsker dig" hviskede han før han igen rettede sig op gjorde omring og forlod badeværelset, han lukkede døren bag sig, smed håndklædet hvorefter han fik et par boxershorts og et par slidte jeans på. han strakte sig og gabte stille, lod sig smide ned i sengen, mens han stirrede op i luftet, han smilede og lagde armene om bag hoved, slappede af i hver enkel muskel
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 4:58 pm

Han så efter ham med et smil. "Jeg elsker også dig.." han var ret sikker på Gideon ikke hørte det, men det var underordnet for ham lige nu. Han blev siddende lidt tid, et halvt minuts tid, og tænkte over det hele, og de to og deres forhold, hvilket kun fik ham til at smile. Dog tog han sig så sammen og kom op af vandet. Han vidste godt han ikke ville kunne skjule sin rejsning helt endnu, heller ikke selvom han fik tøj på, men på den anden side var det også kun Gideon, hans kæreste, han burde ikke være pinligt berørt. Han tørrede sig hurtigt og fik sit tøj på. Lige i øjeblikket ville han ønske han havde bare lidt løsere bukser, men om et par minutter ville det ikke betyde noget. Han rystede hovedet lidt for at få det værste overflydige vand ud af håret inden han i næste sekund lå ved siden af Gideon, hurtigere end han ville kunne nå at registrerer. Han kyssede ham på kinden med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gideon
Engel
Engel
Gideon


Fulde navn : Gideon Seymour
URL Alder : fysisk 23, levealder 26
Antal indlæg : 535
Geografisk sted : Han har ligesom sin bror boet i Bristol i England, men er her for nyligt flyttet til Mystic Falls for måske at genoptage båndet med sin bror, dog ser det ikke for godt ud, med fortid og den slags
Job/hobbies : at male, han har adskillige af sine malerier hængende hjemme hos sig selv
Humør : You are my light, my light out of the dark...out of the pain and sorrow, you're my light in to the world of happyness

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:12 pm

han smilede stille, slappede af og tænkte på de gode ting der englelig var hændt ham de sidste par dage, alt var gået godt og på trods af nogle små ting der skete tidligere, så var alt fixet. han begyndte langsomt mere og mere at slappe af og til sidst lukkede han øjnene og trak vejret dybt. da Mike pludselig lå ved siden af ham og kyssede hans kind, vågnede han hurtigt og flyttede sig, gispede og lagde hånden mod hjertet "gud, du gav mig næsten et hjerteanfald" gispede han og lagde sig ned igen, fik styr på sin vejrtrækning
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 18, 2013 5:17 pm

Han så på ham med et undskyldende smil. "undskyld. Det er en vane, det var ikke for at forskrække dig" sagde han, meget undskyldende da han jo ikke ville forskrække ham, bare være sammen med ham. Da han havde været alene i skoven havde han bevæget sig sådan næsten hele tiden når han skulle et sted hen, at være i menneskefart igen var en smule svært at vænne sig til. Han lagde armene om Gideon og trak ham ind til sig. Blidt kyssede han ham på kinden. "Undskyld. Kan du tilgive?" spurgt han med et uskyldigt smil og Strøg ham over armene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen? -Gideon-   Tilbage igen? -Gideon- - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen? -Gideon-
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen.. [Kristen]
» Blot en tur i kirke... -Gideon-
» En varm sommer dag - Gideon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: