The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 2 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
    ForfatterBesked
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:43 pm

    Hun så ført ret undrende på ham og frygtede han ville forlade hende nu. Da han gik på knæ kunne hun ikke andet end at smile og slå en hånd for munden. Hun så ned på ham, ind i hans dybe smukke blik, og lyttede til hvert ord, som gjaldt hendes liv af det. Aldrig havde hun troet hun skulle opleve noget lignene. Hun havde aldrig prøvet noget så romantisk som det her. Da han rejste sig op så hun på ham og lod ham selvfølgelig nærme sig. Hun ville helst bare røre ham konstant. Hun lukkede øjnene da han kyssede hende, og åbnede dem igen bag ved. Hun lo lidt af glæde over ham og nikkede meget svagt. "Jeg elsker også dig.." hviskede hun lavt med et smil, og lignede samtidigt en der kunne bryde ud i gråd med det samme.
    Hendes hånd, der blev ført op til hans ansigt, blev liggende lidt mens han snakkede. Hun kærtegnede derefter blidt hans kind. "Jeg kunne aldrig dræbe dig.. Hvis der skete noget med dig ville jeg ikke kunns bære det.." sagde hun alvorligt og kærtegnede igen hans kind for at sikre sig han var helt okay. Da han var det smilede hun glad til ham.
    Hun lod sig glide længere ind i hans greb, og tæt op af hans krop. Hun lukkede øjnene kort og nød bare indtrykene. Hans stemme og ordene. Hun sukede lydløst af behag over ham og hans berøringer. Hun lo lavt og lod ham kysse hendes hals. "Du skulle ikke snakke.. Din krop er en gud værdig.. Dine ord er en prinsesse værdig.." hviskede hun blidt og lod hendes hånd glide fra hans kind, over hans hals og skulder og ned over hans bryst til hans mave. "Jeg har aldrig følt noget så.. perfekt som dig og din krop" sagde hun lavt og en smule tiltrækkende. Hans kys og kærlig ord gjorde hende kun mere ivrig efter ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:57 pm

    han trykkede hende ind mod sig og bemærkede godt frygten i hendes øjne "bare rolig min elskede, jeg går ingen vegne, ikke nu hvor mit hjerte ligger i dine hænder. at høre dig sige disse ord, var mere end fantastisk, det var...uforglemmeligt" han strøg hende ned af kinden og blev helt bekymret over hendes forandrende udtryk "hvad er der galt, har jeg gjort noget forkert" han løb helt panikkende, han ville ikke gøre hende trist og da slet ikke få hende til at græde...det var det sidste han ønskede.
    han nikkede "bare rolig elskede, der sker mig intet, ikke når jeg har dig til at beskytte mig" grinede han blidt "jeg ville bare illustrere min pointe, du kan gøre hvad du ønsker med mig, tage mig elske med mig, røre ved mig, jeg er ligeglad bare jeg kan være sammen med dig" fortsatte han med et varmt smil, et der kun blev bredere og bredere.
    han gøs over hendes berøringer, disse berøringer kunne drive folk til vanvid i hunger efter mere "åhh du er så generous, så dejlig, så fuldbyrdigt og elskeværdig, jeg vil ære dig og elske dig hver dig, hvis jeg kan opleve at vågne op med dig ved min side, ville det være som en drøm" han så på hendes hånd og på hende, blidt lod han forsigtigt sin ene hånd glide ind under hendes bluse.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 10:26 pm

    Hun så på ham og rystede blidt på hovedet med et lille smil. "Jeg er bare virkelig glad.. Det er ikke tåre af sorg der presser sig på.." beroligede hun ham blidt. "Jeg ved du elsker mig og jeg ved hvor meget det er gengældt.. Jeg har aldrig følt mig så tryg og så glad for nogen anden person.." sagde hun kærligt og med en stemme, der var følt med den kærlighed hendes hjerte var blevet fyldt med på den korte tid hun havde kendt ham. Han havde fundet noget i hende hun ikek selv vidste fandtes.
    Hans foreslag til hvordan hun kunne og måtte røre ham gjorde hende kun mere glad og mere lysten efter ham. Hun ville helst have ham, alt ham, hele tiden og for evigt, og hans forførende måde at tale og kærtegne på gjorde det bestemt ikke nemmere for hende. " Tro mig.. Jeg kunne bruge resten af mit uendelige liv til at røre ved dig.." hviskede hun kærligt og kælent. Hun ønskede han skulle vide han virkelig var dragende og virkelig var svær at holde fingrene fra. "Jeg har lyst til at røre hver enkelte milliemeter af din hud, mærke din krop og mærke dig.." fortsatte hun lavt og kærligt. Hun var næsten drømmende, at stå i hans duft og ord gjorde hende helt elektrisk.
    De hænder hun nu havde placeret på hans mave, lodt hun blidt kærtegne hans hud nederst på hans mave, og glide ud til siden, til hver deres hofte af hans. Han gjorde det næsten for nemt for hende at blive ved, siden han havde valgt at gå med bar overkrop. "Du må bortføre mig og beholde mig for evigt.. Jeg vil med glæde vågne med dig hver morgen og se dig som det sidste hver aften.." sagde hun drømmende, og lod en dagdrøm om dem to helt isoleret fra omverden begynde i hendes hovede. Hans hånd under hendes tøj fik hende dog glædeligt og hurtigt tilbage til virkeligheden og hun lagde sinde hænder fladt mod det nederste af hans ryg for at holde sig tæt ind til ham. "Jeg vil gøre alt for dig.. Alt for at glæde dig.." hvisked ehun kærligt mod hans hals, inden hun kyssede ham.


    /må nok logge hvis jeg skal kunne nå min bus imorgen tidlig. Men som sædvanligt skrives vi vel bare ;P
    //Og selvfølgelig kan jeg ikke få farve på min tekst ._.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 10:41 pm

    Han nikkede og kyssede blidt hendes tending "det glæder mig, for at såre dig ville være det sidste jeg havde i tankerne, jeg ønsker kun at glæde dig at se dig glad" han smilede næsten drømmende, lyttede til hendes kærlig stemme, bare lyden af den fik ham næsten til at falde på knæ.
    han rødmede og følte igen den uendelige glæde røre på sig "det vil jeg se frem til, jeg vil nyde at blive berørt af dig, at røre dig hver eneste dag i mit lange liv" han lagde hoved på skrå og betragtede hende med en glød i de blå øjne, han nikkede og lagde armene ned mod hendes læn, kun for at trykke hende længere ind mod sig "der er intet der kan stoppe dig, kom sæt dig ned med mig, så kan du røre så meget du ønsker" han kyssede hendes kind og satte sig ned i græsset, men i stedet for at blive siddende, lagde han sig ned og så på hende med kærlighed i øjnene.
    han lagde en hånd hen over sine øjne "sandheden er at jeg intet sted har at bo, normalt bor jeg på gaden, på en tilfældig bænk et sted, det er derfor jeg ingen bluse har på" han sukkede og fjernede derefter armen for at se på hende, hun var så smuk, som solen ramte hende i den perfekte vinkel, en lyst bredte sig i ham, ja lysten til at falde i søvn ved hendes siden, til at vågne op hende, se på hende og elske hende på alle tænkelige måder.

    //farven gør ikke noget, men ja vi ses jo igen Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:19 am

    Hans ord Forførte hende mere end hans blod efterhånden. Hun rødmede en smule over ham og kærtegnede blidt hans ryg, indtil han gav slip på hende for at gå hen og sætte sig. Hun så smilende på ham. "Jeg er ikke sikker på jeg tør gøre alt hvad jeg ønsker, taget i betragtning af at vi ikke har kendt hinanden længe.." sagde hun ærligt og en smule forlegent. At være fysisk tæt på andre havde aldrig generet hende før, men hun ville ikke skræmme han væk. Han betød for meget.
    Hun gik hen og lagde sig ned hos ham. Hun brød sig virkelig ikke om at være væk fra ham. Hun lagde hovedet på hans skulder og så op på ham. Hun så bekymret o medlidende på ham. "Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men at tilbyde dig at tage med mig hjem ville være at myrde dig. Jeg bor sammen med min far og en hel gruppe vampyre der alle ville være ivrige efter at dræbe dig.." sagde hun undskyldende. Hun kunne ikke lide han ikke havde et sted at være. Hendes blik faldt lidt og hun kunne ikke lade vær med at kærtegne hans bryst. "Jeg kender dog et forladt hus inde i skoven. Det er lidt forfaldent, men det kan bruges hvis det er" sagde hun som tilbud til ham. Som vampyr kendte hun skoven ret godt. Alt hvad der kunne hjælpe ham ville hun tilbyde.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 12:15 pm

    med en arm under hoved og den anden på hendes hofte, kiggede han på hende med et næsten forelsket udtryk i øjnene "min kære, elskede jeg vil meget gerne se dette hus og hvis det er så kan du jo besøge mig" hviskede han og smilede bredere, at se hende ville betyde mere end noget andet, bare tanken om at skulle miste hende...allerede sendte en kulde igennem ham, det var ganske enkelt utænkeligt "mange tak, hvor er dette hus, vi kan jo se på det senere hvis det er" forslog han og kyssede hendes pande ganske blidt og kærligt.
    han strøg hende op og ned langs hoften "du må ikke tro at jeg vil presse dig, nej det er nok det sidste jeg ønsker, jeg vil hellere have at du er lykkelig" han gav hende et blidt klem ind mod sin krop og sukkede af lykke. han var så glad for at hun havde lagt sig hos ham, mere end det faktisk, at være så langt væk fra hende, krævede næsten alt han styrke, for ikke at tage fat i hende og kysse hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 1:42 pm

    Hun så smilende på ham og nød bare at røre ham igen. "jeg vil med glæde tilbringe al min tid med dig, langt væk fra min far og hans klan" sagde hun forelsket. hun mente det ærligt, hvis hun måtte være med ham ofrede hun gerne klanen. hun lod sine fingre kærtegne hans brystkasse igen og sukkede lavt. "jeg vil gerne vise dig huset. det ligger herinde i skoven, men ikke nu.. lad mig lige nyde dig et øjeblik" sagdr hun kærligt og så bedende på.ham. Hun ønskede ikke at skulle flytte sig fra ham lige nu. hun lod istedet sine fingre udforske hele hans overkrop. Hun strakte sig en smule og kyssede ham kort men kærligt. det var svært for hende at lade vær. hun var ikke sikker på det var hans blod der holdte hende her længere, for han var en fantastisk dreng og hun ønskede ikke andre eller andet end ham. "Du er virkelig det bedste der er sket for mig i hele mit liv.." hviskede hun med en sød stemme, og kyssede ham kærligt på halsen og ned mod hans skulder.


    //det er skrevet på mobil så bær over med mig xD
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 1:52 pm

    Han så opmærksomt på hende og nikkede "min elskede, sikke et offer du ønsker at lave, men er jeg virkelig det værd" spurte han og lod fingrene glide hen over hendes arm og op til hendes hånd. han nød virkelig hendes små berøringer, de var så dejlig, så uskyldige.
    han nikkede forstående "bare rolig kæreste, jeg skal ingen steder lige foreløbig, jeg ligger alt for godt, dette er alt for dejligt til at jeg ønsker det skal stoppe" hviskede han og smilede skævt[, hurtigt greb han fat i hende og satte hende på sin mave, betragtede hende med kærlige øjne "så nu kan jeg se på dig" hviskede han og strøg hende over kinden "det er jeg glad for at høre, jeg ønsker skam også kun din lykke" han bøjede sig op og kyssede hende ømt og kærligt.
    //det gør intet, jeg synes det var helt perfekt cheers
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 2:06 pm

    Hun så roligt på ham og nikkede en smule. "Du kender ikke min far.. Du er meget mere værd end ham overfor mig.." svarede hun rolig og ærligt, men et forelsket smil. Hun ville hellere tilbringe en dag med Blayne, end med sin far, ingen tvivl om det. Hun ofrede intet ved at forlade klanen, andet end hendes far accept overfor hende, medn efter 1300 år var hun træt af at prøve.
    "Det er jeg glad for" svarede hun roligt. Da han hev hende op og sidde kunne hun ikke lade vær med at grine lidt. Hun var ikke ligefrem vant til at folk kastede rundt med hende. Hun så ned på ham med hendes hår hængende ned ved siden af hendes ansigt, så hele verden blev lukket ude og hun kun kunne se ham. Det passede hende fint. "Se alt hvad du vil, ingen forhindre dig" sagde hun med et smil. Hun gengældte hans kys en smulle ivrigt, men ikke voldsomt eller ubehageligt. For at sikre sig han ikke forsvandt, placerede hun blidt en hånd i hans hår igen. Aldrig før havde hun prøvet at blive lykkeligt overrasket på den her måde. Med den hånd hun ikke havde i hans hår, holdt hun ham blidt ind til sig for igen at få ham tæt på, så tæt som hun kunne.

    //Jeg sidder og stener Skins, kun på grund af dig nu.. xD
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 2:13 pm

    han nikkede og strøg hende ned langs kinden, ned langs halsen "okay, du ved jeg ville bare være sikker, jeg ønsker ikke du skal gøre noget, noget du ikke har lyst til for du er den jeg elsker" han smilede og betragtede hende nøje, så på hendes udtryk, det udtryk der varmede hans hjerte mere end noget andet, det gjorde ham faktisk lykkelig at se hendes forelskede udtryk.
    han lænede sig tilbage på armene og så på hende, grinede da hun lod fingrene glide ind i hans hår "mhh det har jeg tænkt mig at gøre" hviskede han mod hendes læber, han nød helt klart i det fulde at være sammen med hende, føle hende mod sig "frygter du at jeg går" spurte han og lagde hoved på skrå, blidt kyssede han hendes hals og indåndede hendes dejlig duft.

    //haha, Maxxie er sød, det var derfor jeg valgte Mitch Hewer, han er køn og sjov Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 2:22 pm

    Hun så på ham og nikkede med et smil. "Det ved jeg.. Selvom det er uvant. Du er den første der tager hensyn til mig i mange år.." sagde hun, nærmest taknemmeligt. Det var virkelig ikke normalt for hende at folk spurgte hvad hun havde lyst til.
    Hun elskede hans hår af en eller anden grund. Det føltes så blødt og rart mod hendes fingre, som at stryge hånden gennem silkestof. At de oven i købet duftede af ham, i hvert faldt med vampyr sans, gjorde det ikke værre. Hun lo lavt og blottede sin hals en smule for ham, da det var rart at mærke hans læbe mod hendes hud. "Jeg vil bare være sikker på du ikke er en drøm der forsvinder om lidt.." svarede hun med et smil. Hun havde nu aldrig haft drømme der var så gode, at de kunne slå det hun oplevede nu.
    Forsigtigt og kærligt lod hun hendes hånd glide over hans skuldre og overarme. det var en skøn følelse, både at mærke ham, men også at mærke livet under hans hud. Alt dette føltes så ægte og alligevel som om det var en fantasihistorie. "Du må aldrig nogensinde forsvinde.. " hviskede hun, ikke som en ordre, mere som en bøn. "Det er du alt for perfekt til.." afsluttede hun så og så på ham.

    //For ikke at sige herre lækker.. At han så er bøsse i skins er kun perfekt, jeg et eller andet med bøsser.. xD
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 2:32 pm

    han kyssede hendes hals, lagde armene om hende og grinede mod hendes hals "hvorfor skulle jeg ikke tage hensyn til dig, det fortjener du, men du fortjener mere end det...meget mere" hviskede han mod hendes hals, han elskede simpelthen at kysse hende, hendes blød hud mod hans læber, hun smagte næsten godt og bare lugten af hende...var helt perfekt.
    han grinede og nappede hende drillende i halsen og nede ved skulderen "hvad skal jeg gøre så jeg kan overbevise dig om at jeg ikke går nogen vegne, du er min elskede, min drømme pige, mit livs kærlighed, hvorfor skulle jeg have lyst til at forlade dig" spurte han og så alvorligt på hende, hvorfor han skulle få lysten til at forlade hende var ham et mysterie.
    han kyssede hende, fangede hendes underlæbe mellem sine egne læber "jeg. går ingen. steder" sagde han mellem kyssende, for ja det var sandheden, han ville ikke have hun skulle gå og han ville for alt i verden ikke forlade hende, man skulle dræbe ham for at få hans kærlighed for hende til at forsvinde.

    //haha, ja Gays er cool, de er anderledes..ordinere og seje Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 2:54 pm

    Hun smilede over hans ord. Han var virkelig fantastisk. Han satte hende højere end nogen havde gjort, hun kunne lset ikke forstå det. Hans nap fik hende igen til at le en smule. Aldrig havde en person kunne få et smil frem på hendes læber så længe som ham. Hun så på ham og nikkede lidt. "Jeg ved det ikke... bare bliv hos mig forevigt, så er jeg også ligeglad med alt andet.." sagde hun kærligt men mente hvert ord. Hun ville lukke sig inde i en bobble og være afskåret fra alt andet bare hun havde ham. Hun havde bare svært ved at stole på sig selv, og på at andre kunne lide hende. For at komme ud af hendes egne tanker kærtegnede hun blidt hans kind med et smil for at forstå at han var her og var hendes. Hun smilede og nød virkelig hans kys, at han gjorde det af kærlighed. "Det er jeg glad for.. For jeg elsker dig.. Og jeg vil gøre alt for at gøre dig glad.." sagde hun kærligt og så på ham med et dybt forelsket blik, næsten uhyggeligt følt med følelser. Hun smilede kærligt og varmt og kærtegnede blidt hans bryst. "Jeg ved godt dit blod drager mig.. Men jeg er sikker på at det jeg føler for dig ikke kun er på grund af hvad vi er.." sagde hun tænksomt og så på de kærtegn hendes hænder lavede.

    //Præcis!
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 3:02 pm

    han nikkede og så på hende "åhh jeg skal nok blive hos dig om jeg så skal gifte mig med dig, ville jeg gøre det, bare for at blive hos dig, jeg ville gå til verdens ende for at blive hos dig, intet ville kunne stoppe mig fra at gøre det...intet" hviskede han kærligt og hæst, der var noget behageligt ved hans hæse stemme også selvom den kom af et drik misbrug, så var den dejlig og smuk.
    han nikkede og kyssede hendes ene kind "min elskede, du gør mig glad, bare du er her hos mig" han kyssede hendes anden kind "men nu hvad har du aller mest lyst til at gøre nu" spurte han og hævede det ene øjenbryn, spørgende og blidt.
    da hun kommenterede hans blod trak han ligegyldigt på skulderne "undskyld mit sprog kære, men jeg er englelig pisse ligeglad, hvis du er hos mig fordi mit blod er fantastisk, så vil jeg bare nyde det, men hvis du er hos mig fordi du virkelig elsker mig og ikke det der flyder i mine åre, ja så er jeg nok verdens heldigste fyr" han grinede og smilede bredt til hende, efter lidt tid blev det skævt og drengede, næsten ungdomligt.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 3:17 pm

    Hun rødmede igen over han ord med et smil. Fra hendes ungdom var det at gifte sig en meget stor ting, så at han sagde det på den måde gjorde hende kun mere glad. "Din stemme er utrolig... skøn" hviskede hun kærligt tilbage. hans hvisken var klart noget det mest sexede hun nogensinde havde hørt, selvom hun havde mødt mange vampyre af hankøn der selv mente de var Guds fave til kvinder. Blaynes ydmyghed gjorde det kun mere tiltrækkende, fordi hun fik lyst til at fortælle ham hvor fantastisk og skøn han var konstant.
    Hun så ind i hans øjne da han spurgte hvad hun havde lyst til. "Hvad jeg har lyst til lige nu? Dig.." svarede hun med et smil og kysser ham kærligt. Det eneste der var i hendes interesse lige nu var virkelig ham. "Jeg kan bare ikke tro at jeg kan følte noget så stærkt, uden det er dig der er grunden.. Din personlighed og kærlighed er bedre end noget andet" sagde hun roligt og kærtegnede hans hals. "Du er fantastisk Blayne.. Du er så perfekt, så ungdommelig og så dragende" sagde hunkærligt og lod hendes blik falde ned af til hans overkrop igen. Hun havde sjældent set vampyre der så så godt ud, hun var meget imponeret over ham, og meget forelsket i ham. Hun kyssede ham kærligt endnu engang og holdt sig ind til ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 3:27 pm

    han grinede hæst og lagde hoved på skrå "min stemme, så vidt jeg husker så kom den til at være sådan her på grund af for meget alkohol" hans skar en grimasse og rystede på hoved, det var nok en af de første minder der var kommet til ham, hans massive forbrug af alkohol også smøgerne, hvilket så vidt han havde hørt ikke var det bedste i verden. rygning førte til sygdomme samt alkohol, gjorde ja præcis det samme...men han havde været ung og dum, uden viden om hvilke konsekvenser hans handlinger havde.
    hans smil blev blidere "jamen så har vi da noget til fælles, jeg vil have dig" hviskede han og kyssede hende igen med samme kærlighed som han havde givet hende, en ting der kun varmede ham op inden i.
    han nikkede "okay, men jeg ville bare fortælle dig at jeg var ligeglad, så længe du ikke forlader mig, så er jeg glad og tilfreds med alt" hviskede han og rettede hoved op igen, han elskede at betragte hende, for ja hun var smuk og dejlig.
    han grinede over hendes blik og hævede øjenbrynet "min elskede, du er skam også alt muligt godt, mere end jeg har ord til at beskrive" hans smil blev automatisk mere kærligt "aha fik jeg lige hvad de unge kalder elevator blikket" spurte han drillende, kyssede hende med et suk "så har jeg bestået" han slog armene ud og hentyde til hendes undersøgende blik.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 3:42 pm

    Hendes blik lå roligt på ham og hun kunne ikke holde et smil væk. "Det skal du ikke skamme dig over. Jeg har set folk gøre værre ting end at drikke sig selv i smadder.. Jeg er vokset op med en massemorder til far.." sagde hun blidt og kærtegnede hans kind. Hun overvejde om han nogensinde blev træt af at hun pillede ved ham konstant, han måtte føle hende lidt som en træls flue der blev ved og ved, men hun kunne ikke lade vær. "Du var kun et menneske.. Mennesker er ikke altid lige skarpe" sagde hun drillende og puffede blidt til ham med et drillende glimt i øjet. Hun havde aldrig selv været menneske, så det var jo nemt at have fordomme dor hende.
    "Jeg kunne aldrig finde på at forlade dig Blayne, intet kan få mig til at forlade dig frivilligt, virkelig" sagde hun hurtigt for at bevise for ham hun ikke ville gøre det. At forlade ham ville være det samme som hun at leve med et halvt hjerte for hende, ubærligt og sørgmodigt. Heldigvis havde hun ham. "Du er lidt som min egen lille personlige joint til at holde mig oppe i en syg form for ekstase" sagde hun med et drillende toneleje.
    En latter slap ud af hende da han bemærkede hendes såkaldte elevator blik. "Ja.. Du har så sandeligt bestået, med pil op og det hele" sagde hun med et smil der nåede hendes øjne. Hun overfaldt ham nærmest ved at omfavne ham tæt og kærligt meget pludseligt. Hvis de havde stået op var han faldet ned og de var trillet mindst ti meter hen af skovbunden. Hun så op på ham med et uskyldigt blik. "Ups?" sagde hun med et smil, som en lille pige der havde leget med hendes mors makeup og var blevet opdaget kunne have hevet frem. Hun strak sig frem og kyssede ham for gang nummer mange.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:00 pm

    han nikkede og grinede "nåh så jeg var bare et dumt menneske, mens du var et guddommeligt væsen, ikke set af mange" spurte han drillende, hans smil blev bredere og afsløre to fine smilehuller, han prosterede da hun puffede til ham og lagde hånden mod sit bryst "hvad var så lige det" spurte han drillende, han kneb øjne sammen og tryk hende tæt ind til sig "uhh hævn" hviskede han og lod hænderne glide ind under hendes bluse omme på ryggen, han lod dem glide helt op, helt op til skulderne "du er så smuk at det er helt uhyggeligt" hviskede han og kyssede hende kærligt, faktisk lagde han næsten al sin kærlighed i lige netup dette kys.
    hans øjne fik et varmt udtryk og han nikkede "jamen så er der intet at bekymre sig om, jeg vil ikke forlade dig og du vil ikke forlade mig" han trak på skulderne og smilede varmt til hende.
    han pustede ud som om han var lettet "godt, for jeg vil nødigt skuffe dig, ved at se grim ud grinede han og han grinede endnu mere da hun overfalde ham, hvilket fik ham til at vælte bagover og ned i græsset "ups?, ha den var da meget god, men det gær intet" hviske han og gengældte hendes kys, uden at vide hvor mange gange de englelig havde kysset hinanden, men han var ligeglad, han nød det virkelig.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:11 pm

    Hun lo lidt til ham. "Tja, nogen er jo født perfekte" sagde hun og trak på skuldrene med et grin. Hans smilehulelr var virkelig charmerende og hun vidste snart ikke hvor hun skulle gøre af al den glæde og kærlighed hun følte for ham. Hendes latter lød igen over hans såkaldte hævn. "Åh nej! Jeg kan næsten ikke klare det" klagede hun med en tydelig falsk klagen. Hun så grinende på ham og nød at mærke hans hænder mod hendes hud, specielt under hendes tøj. Hun så ind i hans blå dybe øjne med et smil og rødmede svagt. "Du er heller ikke værst at kigge på.." sagde hun blidt og stryg igen en hånd gennem hans pjuskede hår. Helt kærligt og blidt gengældte hun hans kys, hun ville fortryde det hvis hun ikke gjorde. Det her var slet ikke hvad hun havde forventet da hun gik hjemmefra.
    Hun lo endnu engang. "Du er alt andet. Du er smuk, fantastisk, sjov og enestående. Skal jeg blive ved?" sagde hun forelsket med det største smil hun længe havde kunne præsterer. At han ikke stolede på hendes ups var hun ikke overrasket over, faktisk regnede hun med det. Hun lukkede øjnene da de endnu engang var midt i et kys. hun behøvede ikke at kunne oriterer sig for at kærtegne hans skulder og bagefter lade hendes hånd og fingre løbe langsomt og kælent ned over hans brystkasse, ribben og hofte. Hans krop var allerede inprentet for hendes indre blik, og hun ønskede kun at være tæt på ham. Hun lod sin hånd blive ved hans hofte, og nussede kærligt hans bare hud lige over.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:21 pm

    han hævede øjenbrynet og så kort på hende, før han nikkede "min elskede, selvfølgelig er du født perfekt, hvordan skulle du ikke være perfekt" spurte han med en varm mine, aldrig en gang i hele dette møde havde han brugt charme, han var bare ærlig og venlig over for hende, vidste hvad han følte for hende og hvad han ønskede.
    han klukkede og berørte let hendes bh "det er ikke nu jeg skal åbne denne vel" hans stemme var drillende og blid, han trak lidt i låsen, uden at åbne den, han ville aldrig gøre sådan uden at få hendes tilladelse.
    han kiggede på hende og grinede "det er altid dejligt at få komplimenter fra en der tydeligt er tusind gange kønnere end jeg selv er, så ja hvis du har mere, så kom med det, jeg er klar" hviskede han og indåndede igen hendes duft, med et suk lod han luften glide ud gennem hans læber.
    han gøs ved hendes berøringer og sukkede nydende "du ved bare hvor du skal røre, for at jeg får det bedre, gør du ikke" han hævede øjenbrynet, men lukkede dog øjnene for at nyde hendes berøringer fuldt ud.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:36 pm

    Hun smilte en smule til ham og rystede blidt på hovedet. "Jeg født til at blive massemorder, ikke til at være sød.. Men du giver mig intet valg, jeg vil gøre alt for dig, og jeg har ikke lyst til at være andet end du vil have jeg skal være" sagde hun blidt og med et smil, inden hun kyssede hans pande, kun fordi hun bare ikke kunne lade vær.
    Hun kunne godt mærke hvor hans hånd befandt sig, og hun lo lidt over hans drillerier. "For at være ærlig ville det ikke gøre mig noget.. Men du er allerede godt på vej kan jeg mærke" sagde hun med en lav og drillende tone. Hendes stemme var ikke præget af tvivl, hun ville give ham alt, hende krop var det mindste.
    Igen lod hun hendes hænder løber over hans hud. Først op af hans side ved ribbenene og så ned til hans hofte igen. Hendes latter lød endnu engang. "Som vi roser hinanden kan man vist kun konkludere at vi er det smukkeste par i hele verdden" lød hendes stemme med en mild latter der efterfulgte. Hun så ikke sig selv som at være andet end en standard vampyr, han var derimod det smukkeste hun havde lagt øje på.
    Mens han talte kyssede hun ham kærligt ned af halsen og til hans skulder, mens hun blidt fortsatte med at kærtegne hans hud ved hans hofte. "Jeg stiller bare mit eget behov for at røre ved det.. Du er jo ikke til at holde fingrene fra" lød hendes stemme, en tand mere kælen end tidligere. Hun fortsatte med at kærtegne hans hud, men lod langsomt sine fingre glide hen over hans hofte og op mod det nederste af hans mave omkring der hvor hans bukser skjulte resten af hans krop.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:46 pm

    han rynkede brynet "jeg er ligeglad, jeg elsker dig, ligegyldig hvad du siger" pointerede han og strøg hende rundt på ryggen i hvad man kunne kalde sensuelle bevægelser, men hvis hun bad ham stoppe, så ville han ikke tøve med at adlyde hende.
    han klukkede og nikkede "er du sikker min elskede, jeg vil ikke gøre noget der mishager dig, aldrig" hviskede han og fjernede fingrene fra låsen, kørte dem i stedet rundt.
    han betragtede hende med stor kærlighed i øjnene mens han lå der og betragtede hende, nød hendes berøringer og kærlighed.
    han gispede og så på hende "ja vi er, og det du gør ved mig...det får mig til at føle mig mere værd" gispede han og åbnede munden svagt, nød alle hendes berøringer "åhh du har magiske hænder" gispede han og lukkede øjnene i ren nydelse, aldrig var han berørt, så vidt han huskede, på denne meget fantastiske måde, det var ufatteligt og han var umættelig. han satte sig op og kyssede hende, lød igen hænderne gå på opdagelse rundt på hendes krop "pas på, du ender op med at give mig lyster" grinede han mod hendes læber.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:00 pm

    Hun så på ham med et smil. "Jeg tror ikke du ville elske en der dræbte uskyldige mennesker af egoistiske grunde" sagde hun blidt, og ikke bebrejdende selvom andre nok ville have misforstået det til det. Hun lo lidt og så på ham med et mystisk blik. "Misbehager mig? At lade dig åbne min BH vil skam kun behage mig kæreste" hendes stemme var lav og en smule forførende. Hun mente det, og hun ønskede kun at være så tæt på ham som muligt, selv tøj var en adskillelse fra ham.
    Roligt og kærligt lod hun hendes fingre fortsætte deres tur på hans mave. Hun havde ikke lyst til at fjerne dem igen, ikke lige foreløbig. Hun kunne tydeligt høre og mærke han nød det, hvilket kun gjorde hende glad. "Jeg er glad for det behager dig.. Du ved jeg vil gøre alt for at gøre dig glad.." hviskede hun mod hans hud og kyssede ham kærligt på skulderen. Hendes fingre fortsatte tilbage mod hans hofte, lige ved grænsen mellem hans hus og stoffet fra hans busker. Hun så på ham med et kærligt blik. "Det er ikke lyster jeg ikke kan tilfredsstille.. Faktisk.. Vil jeg med glæde tilfredsstille dem" sagde hun og gengældt hans kys da han kom så tæt på hende. Hans hænder på hendes krop var ikke ligefrem med til at holde lysterne væk fra hendes tanker.

    //ingen farve åbenbart.. xD
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:07 pm

    han trak på skulderne "jeg fik af vide af en god ven at jeg misbrugte kvinder til mit eget formål dengang jeg levede, så jeg er ligeglad, du er den kvinde jeg elsker og intet ændre det" hviskede han og trak vejret dybt. han lyttede opmækrsomt på hende og smilede bredt "det er jeg glad for, jeg har ingen intentioner om at bringe mishag i dig" han grinede og så ned af hende med et næsten sulten udtryk i de blå øje.
    han snerpede læberne sammen og trak hendes bluse op og smed den væk "jeg ønsker at mørke dig mod min hud" hviskede han og kyssede hendes hals, han var virkelig oppe og køre, hun var som et stof, han bare havde brug for og ville have, døgnet rundt, det var ikke muligt for ham at leve uden hende, hun var...for vigtig "hvis det er okay med dig" spurte han og lod armene glide om hende, trykkede hende ind mod sig, så deres hud var i berøring af hinanden.
    //skid hul med det Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:16 pm

    Hun lo lidt og så ned. "Du har ingen anelse om hvor mange folk jeg har dræbt.." hun rystede på hovedet og sagde det lavt, igen ike bebrejdende, bare for at pointerer hun trods alt var en dræbermaskine, og ikke en lille killing. Hans sultne blik tog hun som en kompliment og hun nød det på en måde, da hun sjældent fik et blik som det, for det var ikke ude på bare at burge hende og så smide hende væk, der var kærlighed i hans blik samtidig med. Det var det hun godt kunne lide ved ham, han havde aldrig noget ondt i sinde med hende.
    Hun blottede hendes hals endnu engang da hun mærkede hans kys. Hun sukkede lavt og nød følelsen af al den kærlighed han virkelig gav hende lige nu. "Mmm.." mumlede hun lavt og nød følelsen af at være tættere på ham allerede. Hun var faktisk lidt ligeglad med sit tøj lige nu. "Det er meget mere end bare okay med mig.." sagde hun med et næsten lusket smil. Endnu et suk undslap hendes læber da hun mærkede deres hud mod hinanden. Hun holdte sig ind til ham, og kyssede ham op af halsen. "Jeg elsker dig.." Hun lod ordene nærmest svæve ud, og fortsatte hendes kys op af hans hals. Som hun sagde før, var alt hun ville ham, og hun var ligeglad med hvordan, bare det var ham.

    //Jamen jeg hader når der ikke er farve.. xD
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// - Page 2 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 2 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: