The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
    ForfatterBesked
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 7:52 pm


    Tid 15:54
    Sted Et sted i skoven.
    Omgivelser Noget er der, man kan tydeligt fornemme det...men hvad er det?
    Vejr Solen skinner, men man kan ikke se det så godt for alle træerne, men få steder skinner solen igennem og rammer jorden.
    Humør En smule forvirret og snart vil han blive endnu mere forvirret.
    Påklædning Et par slidte jeans, topløs og et gammeldags kamara.

    Dagen så bare ud til at være perfekt, solen ramte smukt og alle blomsterne var i skud, det var som et idylisk paradis, et perfekt sted for Blayne og hans små kunstneriske finesser.
    lyden af hans sko mod skovens bund, var ganske stille, utydelig og uhørlig, men den var der og den var næsten beroligende, men det var han vel også selv, der var jo den glans over ham, en hvis uskyld der dog vejede op mod den hårdhed han havde haft fra sit menneskeliv. på grund af den store tatovering der dækkede hans skuldreplader, som sjovt nok forstillede englevinger, skæbnens ironi, men ja det kunne give ham lidt form.
    han satte sig svagt på hug foran en smuk rød rose, en sjælden en af sin slags, med en skønhed der lå i det ukendte, den var svær at se, men skønheden var der og den ventede bare på at blive fanget på et flot billed.
    flere klik lyde kom fra det lille kamara i takt med at han tog flere billeder, for det meste blomster, men også himlen fangede lidt af hans opmærksomhed, måden solen svagt lyste igennem de få huller og på den måde ramte skovbunden....det var helt igennem fascinerende. en masse ting der ikke villle havde fanget hans tidligere jeg, nej det var nok mere damerne og at gøre en masse slemt. men da han vågnede igen, var han som et nyt menneske, parat til at tænke på andre ting end det man kunne gøre sammen med det andet køn, nej nu var han parat til at tænke på hvad han kunne gøre for dem, for at gøre andre glade, han ville faktisk gøre alle glade hvis han kunne, men på samme tid var der også noget inde i ham, et sted der sage noget andet.
    han rejste sig op og så kort rundt, kun for at se om det evt. var noget i nærheden, bare en eller anden, som han kunne tage nogle billeder af.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:07 pm

    Efter at være tilbage i hendes hjemby var Cat gået ud i skoven, et stykke fra hendes hjem. Hulen blev normalt ikke fundet af andre, men hun tog helst ingen chancer, hun ville kun få ballade af det. Egentlig var hun ude for at jage, finde uskyldige mennesker i skoven hun ganske enkelt kunne dræbe og ernære sig af. Der var altid nogen. Men efter noget tid havde hun sat farten ned og indstillet jagten for at nyde vejret. Det var sjældent hun gik en tur i skoven for at nyde det. Normalt var hun vred eller flygtede fra hendes far, men idag nød hun det. Hendes plan var at søge til byen nu, og finde nogle hjemløse for at få mad der, men da hun havde taget første skridt efter den beslutning fangede hendes lugtesans en duft af engel. Hun stoppede brat alt hun var igang med og var hurtigt afsted mod færten. For ikke at skramme personen væk stoppede hun bag et træ. Hun så frem for det og fik øje på drengen. Hun måtte erkende han ikke var nogen straf for øjet. Hun ville hurtigst muligt i kontakt med ham. Hun sørgede kort for hendes hår sad som det skulle, og kæmpede for at holde hendes hugtænder inde, og hendes øjne hvide. Hun begyndte at tage nogle forsigtige skridt hen imod drengen. Hun så uskyldig ud og smilte blidt til ham. Hans duft gjorde hende skør.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:12 pm

    Han stivnede da han hørte hende, hvad nu...hvad ville der nu ske. han vendte sig langsomt om og fik øjenkontakt med hende, med en skønhed der overgik meget han før havde set, smukkere end nogen blomst, smukkere end noget han havde set. han gispede svagt og trådte hen mod hende, stirrede åbenlyset på hende "Hvor er du smuk" hviskede han og trådte stille hen mod hende, for ja hun var i sandhed en skønhed, med hår der sad perfekt, et ansigt smukkere end de fleste engle. men okay hun kunne havde haft uglet hår, ligesom ham selv, også stadig lignet en million, men hun var vel vant til at folk så sådan på hende...for ja hun lignede jo en model, taget ud af en magasin "Må jeg...må jeg tage et billed af dem?" stammede han og så med et en smule forlegen ud, normalt så han ikke ligefrem kvinder som hende, normalt var han uimodtagelig for kvinder og deres skønhed, men hun var helt igennem anderledes og...perfekt, han kunne stirre på hende hele dagen og aldrig blive træt.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:22 pm

    Inden i takkede Cat sit vampyr gen for at være lidt mere øjenguf end normale mennesker. Hun smilede forlegent til ham og så ned for at undgå hans meget gennemborende blik. Forsigtigt så hun op igen. "Mange tak.. " fik hun sagt lavt. Hans blod var meget lokkende, men et eller andet i hende kunne ikke få hende til at gøre ham noget. Hun kunne have tømt ham for blod nu, men hun kunne ikke nænne det overfor ham. Hun trådte en smule tættere på ham og nikkede til hans spørgsmål. "Hvis du synes du gider.. Ja.." sagde hun med en lille og skrøbelig stemme, men stadig glat og elegant. Hun stoppede op og fik en tot hår strøget om bag hendes øre. hendes øjne tillod endeligt at slippe hans ansigt og se ned over hans overkrop. Hun tillod det fordi han alligevel selv havde valgt at gå ud i offentligheden sådan. Hun bed sig en smule i læben og så op på ham igen. "Du er nu heller ikke selv en straf for øjet.." sagde hun en smule forsigtigt.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:30 pm

    Et sekund rynkede han brynet, selvfølgelig sagde hun tak af ren høflighed, men en kvinde af hendes kaliber burde ikke sige tak, hun skulle da bare nikke og skønne sig i synet af alle sine beundre"det var så lidt, men nej de behøver ikke takke...de må vel være vant til at alle for lyst til a komplimentere deres store skønhed, for det er i sandhed hvad de ejer" han grinede svagt og hæst, faktisk var hans stemme hæs, hvilket godt kunne blive betegnet som sexet og med en fin brittisk accent...ja så blev det jo kun smukkere at høre på. han nikkede "mange tak, det er sådan en ære" han smilede og kløede sig kort i nakken før tog sigte på hende, med et blev han seriøs og dette billed af denne smukke kvinde ville bare blive godt...nej det villle blive perfekt. et svagt klik lød fra kameraet idet han tog et billed af hende.
    han rettede sig op og tog hurtigt sig selv i at gå tættere på hende "en straf for øjet...undskyld det udtryk tror jeg ej jeg endnu har hørt, kan de forklare mig, hvad det betyder" spurte han og kløede sig i nakken, hvorefter han kørte en hånd igennem håret, hvilket kun resulterede i at hans hår blev mere uglet og han så mere ungdommeligt ud...ja han kunne havde gået fra at være en på 19 end det han englelig var.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:39 pm

    Hun lo kort og let over hans svar. Ikke af ham, hun var smigret og rigtig glad for hun havde besluttet sig for ikke at dræbe ham. Hun rystede mildt på hovedet. "Jeg bliver ikke værdsat der hvor jeg kommer fra, ikke på samme måde som du lader til at værdsætte mig" svarede hun blidt og så taknemmeligt på ham. Hun var slet ikke vant til at blive komplimenteret på den her måde. Hun lod ham tage billedet og hun gjorde ikke noget da hun regnede med han ville fortælle hende det, hvis han ønskede hun ændrede position. Hun smilte blidt til ham. "Jeg mener blot at du smuk. Ikke på samme måde som du lader til at være facineret af mig. Du er meget dragende og.." Hun stoppede sin sætning der da hun ikke ville sige uimodståelig. "Jeg er selv gammeldags, men jeg ville sætte pris på det hvis vi kunne blive dus? Det er trods alt det 21. århundrede" sagde hun spørgende. Efter en smule overvejelser trådte hun hn til ham for at rette hans hår. Ikke noget stort, men der var én tot der strittede anderledes end alt det andet gjorde. Hun så på ham mens hun tøvende rettede det, så han kunne sige fra.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:47 pm

    han grinede stille og rystede på hoved "jeg har set nogle mennesker og ingen af dem er som de selv er, ja alle er smukke, men de er som denne rose" han tog rosen op, den som han før havde betragtet "alle går forbi dem hver eneste dag, ingen bemærker dem, men alligevel gør de, for de ved at de er smuk, de ved hvor deres skønhed ligger" han lod en hånd glid ned over hendes kind før han igen fortsatte "deres skønhed er så unik, så smuk at den er speciel, ekstra ordiner og perfekt" han tillod sig selv at lade sin tommelfinger glide ned over hendes læber.
    han rødmede svagt da hun komplimenterede ham, dog nikkede han bare "jeg må sige de er meget venlig, det er ikke hverdag jeg for af vide jeg er dragende og smuk, så det må jeg takke dem for" han strøg hende ned over kinden, på en måde der næsten var flygtig og usynlig, men alligevel bemærkesværdig. han grinede da hun rettede på hans hår, en lille detalje der ændrede det hele og måske endda gjorde det hele bedre på så mange punkter.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 8:59 pm

    Hans tale fangede virkelig hendes opmærksomhed. Hun havde mødt mange folk i hendes meget lange liv, men få så vel formulerede og komplimenterende. Hun så på rosen mens han talte og nikkede blot for ikke at afbryde hans smukke talestrøm. Hun lod ham røre ved sig. Hun var glad for hun ikke var så kold som vampyre lige nu. Han ville klart have opdaget noget ellers. Hans berøringer gjorde hende intet, faktisk var hun kun glad for han rørte ved hende. "De taler klogt.. Og er meget god med ord. De burde være poet, eller i hvert fald arbejde med tekster" sagde hun blidt. Hun mente hvert et ord, han kunne virkelig nå frem med noget.
    Hun smilte da han rødmede og var påvirket af hendes ord. "De burde få det at vide hele tiden. Undskyld, men må jeg se deres ryg? Jeg synes at kunne ane en form for kunst" sagde hun nysgerrigt. HUn vidste hun havde set noget, og hun vidste også det var en tattovering, men hun ville vide mere om det. Hans berøringer gjorde hende glad. Hans blod havde virkelig fanget hende.

    //udskyld tiden...
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 9:07 pm

    Han trak på skulderne og lagde blomsten ned igen "alle kan være gode med ord, nogle taler fra hjertet andre en hvis anden ting. men i sidste ende vil jeg mener at de meste sande ord er dem fra hjertet, for disse ord er taget med en hengivenhed og ikke en trang eller et behov" hans smil var både et sted charmerende og på samme tid også meget uskyldigt, da der ikke lå noget specielt bag det, ingen små luskede bagtanker, faktisk kun gemen sandhed og godhed.
    et hæst grin passerede hans læber og fik svagt hans bryst til at hoppe op og ned, men han betragtede hende nøje, mens hun snakkede "aha, jamen mange tak, deres venlighed skinner højere end noget andet" pointerede han og kløede sig i nakken. da hun spurte angående hans tatovering hævede han øjenbrynet, skulle til at postere, men nikkede kort og vendte sig om. for ja sandheden om denne tatovering var et mysterie for ham, han genkendte den ikke og den havde altid været der, men okay han huskede jo heller ikke meget om sit liv, alt der var sket før, alt det der havde ført ham til det han er i dag, ja det hele var et stort mysterie.


    //gør intet Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 9:19 pm

    Endnu engang lod hun ham tale ud. Hun nød virkelig at hører hans tanker og måde at se tingene på. Hun forstod ikke en ung engel som ham snakkede som han gjorde, men hun vidste at engle var en lang historie. Hendes far havde aldrig rigtig lært hende hvad der skete med dem, hun plejede bare at drikke af dem, men ham her var klog. "De må være fantastisk med tekster. Jeg er sikker på at de har fået det at vide før" sagde hun facineret. Hun var næsten tryllebundet af hans måde at bruge ordene på som om han kun kunne tale smukt.
    Hun så godt hans tøven, men var tålmodig til han vendte sig om. Hun så på englevingerne og kunne kun smile. "Hold dog op.." sagde hun lavt, og lod et par fingre glide over stregerne på hans ryg. Det var virkelig stort og flot. "Det er virkelig flot.. De er virkelig en besyndelrig person. Deres brug af ord, deres sans for kunst og skødhed.. " hun så fortryllet på ham og smilte varmt til ham. "Mit navn er Catherine Stone Noil" præsenterede hun sig. Efter deres møde synes hun det var passende han kendte hendes navn. "Hvad må jeg kalde dem?" af vane begyndte hun at bruge 3. person overfor ham.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 9:32 pm

    han lagde hoved på skrå og grinede igen, denne kvinde hun fik virkelig sat gang i hans lattermuskler, men det var ikke af hån, men snare beundring for hende "tekster...det var jeg endnu ikke tænkt på at gøre, men jeg vil da begynde" han nikkede og fik et næsten tænksomt udtrykke i øjnene, ja han var draget mod skønhed i alt, ikke kun menneske, men også havet og hver enkel genstand, alt havde deres egen skønhed, de va ikke bare ting, men de var deres egen skønhed.
    han gøs da han følte hendes fingre mod ryggen, han vendte sig om mod hende og smilede skævt "mange tak, jeg ved endnu ikke hvor den kommer fra, den har bare altid været her og nu hvor man tænker det hele igennem er det vel ironisk, jeg ved de ved hvad jeg er, ligesom jeg i sandhed ved hvad de er"[i] han stoppede op også fascineret på hende [i]"men med sandheden om hvad de er, afsløre det endnu engang deres unikhed, at de er anderledes end alle andre, men det er også det som er fascinerende ved dem, at de gør ting som ingen andre vil kunne gøre...det er i sandhed smukt, ja jeg ved hvordan man bruger ordets gave, men intet hamler op med dem, deres bevægelser og væremåde." pointerede han og nikkede.
    han smilede bredt "Catherine" han smagte næsten på hendes navn "hvilket skønhed bare et navn kan beside, men de kan kalde mig Blayne, eller Blay det var der vidst nogen der kaldte mig førhen...tror jeg" han kløede sig i nakken og grinede stille
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 9:46 pm

    hun lod selvfølgelig drengen vende sig om og smilede blidt til ham. "De er et ydmygt menneske.. Eller Engel. Det burde de ikke. De har al grund til at være stolt af dem selv, og så sandelig også til at vise andre hvad de kan. Jeg er imponeret over deres person" sagde hun ærligt og så ind i ahns øjne så han kunne mærke at hun snakkede sandt. Trangen til hans blod var forsvundet. Det var mere erstattet af trang til at beskytte ham og sørger for han ikke kom noget til. Hun var ikke sikker på hvorfor det befandt sig på den måde når han var en fremmed, og endda engel, men hendes bud var hans blod.
    Hun nikkede til ham da han sagde de begge vidste hvad hinanden var. Et smil bredte sig over hendes læber. Han var i sandhed en klog fyr, selvom han ikke huskede meget fra hans rigtige liv. "Jeg er ikke velset af min far. Han forventer jeg forårsager en massakrer hver uge og leger massemorder.. Jeg foretrækker et mere roligt liv, men det forstår han ikke.. Han er så gammel, han kan ikke huske hvordan man føler noget som helst" forklarede hun roligt for at lade ham få et indblik i hvad hun levede i.
    "Blayne.. Smukt navn, passer til personen.. Jeg må være ærlig og sige at jeg føler mig heldig siden jeg har mødt dem.. I min leve tid har jeg aldrig.. Oplevet noget lignene." Hun snakkede ærligt og valgte ordet opleve istedet for følt. Hun følte en masse ting hun ikke vidste man kunne, specielt ikke overfor en person hun normalt ville se som mad.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 10:00 pm

    hans smil blev bredere "ydmyghed er en god ting, samt respekt for andre væsner, stolthed er skam også en god evne elller gave, men jeg mener selv at hvis man har stolthed skal man også have ydmyghed" han lod en finger glide ned af hendes kind, ned af hendes hals og ned mod hendes skulder, det var næstent helt behageligt at berøre hendes bløde hud, et sted kunne det godt gå hen og blive en afhængighed af kunne røre hende.
    han rynkede brynet og lod fingrene glide ned af hendes arme og ned i hendes hænder, en ting som han svagt kunne ane man skulle gøre, så blidt lod hans sine fingre glide ind mellem hendes, dog let så hun kunne trække sine fingre tl sig igen "men Catherine kære, de vælger stadig at skilde dem ud, de gør ikke som deres fader siger, fordi deres hjerte ikke bryder sig om hans leve måde, men et eller andet sted har han jo gjort noget perfekt, han har fået skabt dem" han gav hendes hånd et blidt klem og smilede bredt "ja jeg ved jeg ikke selv er så gammel, men kære jeg har en smule livserfaring også ikke, jeg ved faktisk ikke hvordan jeg skal bære mig an med alt dette, tro mig det er meget forvirrende for mig. men mit hjerte sig mig hvor jeg skal gøre, ligsom deres eget hjerte gør" hans smil var ydmygt og blidt strøg han hende i håndfladen.
    han grinede og lagde hoved på skrå "mange tak miss Catherine, jeg føler mig nu også heldig, jeg var bare ude for at tage billeder og hvad fandt jeg en sand rose. jeg for sådan lyst til at prøve noget med dem, men jeg er lidt på udebane her" klukkede han og rystede på hoved af sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 10:15 pm

    Da han begyndte at røre ved hende blev hun en smule tavs. Hun var ikke vant til omsorg på nogen måde. Hans berøringer gjorde hende glad og tryg selvom han var en komplet fremmed. Hun ønskede han fortsatte og så ind i hans øjne med et smil. Hun havde nærmest et lettet og taknemmeligt udtryl. Da hans hånd nærmede sig hendes egen så hun ned med et smil. Hun lod hans fingre glide mellem sine egne. Bagefter så hun op igen. Hun havde virkelig en tiltro til ham, selvom de mænd hun havde kednt altid havde svigtet hende.
    Hun sukkede lydløst og så på ham. "Med min far spille jeg komedie. Jeg er nødt til at være kold.. Min onkel er til gengæld mere.. varm. Han forstår mig, men.. Da er en meget lang historie" afsluttede hun med et lille uskyldigt smil. Hun så på ham og havde faktisk ikke lyst til at give slip på ham igen. Hun lyttede til ham med et nik.
    "Følg deres hjerte.. Det har gjort det godt indtil videre..." hentydede hun og kærtegnede kort og blidt hans håndved at stryge en finger over hans håndryg. Hun havde aldrig oplevet at folk kunne lide hende for at være hende. Ikke rigtigt. "Selvom jeg er flere hundrede år gammel har jeg heller aldrig oplevet det her Blayne. Tro mig eller lad vær, men det her er lige så nyt for mig som for dem. Og med hensyn til deres lyst til at afprøve ting.. Er jeg åben. Jeg tror ikke de kan skade mig.." sagde hun smilende til ham og mente det fuldt ud. Hun ville med glæde lægge krop til alt hans hjerte måtte begære.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 10:32 pm

    da han så hvordan hun reagerede på hans små berøringer fik det hm til at smile, hendes person, alt ved hende hun sang næsten for hans hjerte, gjorde ham gladere...lykkeligere bare ved at være til.
    han lyttede med et blidt smil "bare rolig kære, hvis de ikke har lyst til at snakke om det, så skal de ikke føle dem tvunget, men husk på jeg med glæde vil høre hvad deres hjerte begære, ja jeg har kun kendt dem i noget tid, men det har været en vidunderlig tid, en tid jeg med glæde vil huske i evigheder. men de skal vide for mig behøver de ikke spille komedie, jeg vil elske at se deres sande jeg, om de er ond eller god" han tog hendes ene hånd op og kyssede let hendes håndryg, en let berøring som alligevel var bærende.
    han nikkede "jeg tror dem, som jeg tror mit eget hjerte, jeg ved at jeg aldrig vil kunne betvivle mig hjerte, derfor vil jeg aldrig betvivle dem" hviskede han og smilede varmt til hende, i sandhed havde hun på få sekunder begyndt at ja betyde meget for ham, dette var i sandhed en åbenbaring, han følte noget, han aldrig havde følt før "det vil jeg gøre" hviskede han og bøjede sig ned mod hende, han fangede hendes læber og trykkede sine egne mod hendes, dette var i sandhed nyt for ham, at være i berøring med en kvinde på denne måde.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:14 am

    Hans ord gjorde hende selvfølgelig glad. Hun nikkede som tegn på hun hørte og forstod ham. Det gjorde hende ikke den mindste smule friste at drikke af ham, selvom hans blod var dragende. Egentlig tænkte hun ikke på hans blod mere. Hans person, hans charme og hans omsorg havde stjålet hele billedet. "Jeg stoler på dem.. Og jeg føler jeg kan dele mine tanker og følelser med dem, de har min fulde tillid" svarede hun blidt og med et smil. Hun nød at stå med ham, og at han rørte ved hende. Hans berøringer fæltes næsten som en velsignelse, ironisk når han nu var engel.
    "Jeg kunne aldrig finde på at spille komedie overfor dem. Jeg kan kun være ærlig og mig selv overfor en som dem" svarede hun for at få ham til at forstå at han virkelig havde al hendes opmærksomhed. Hun følte ting hun aldrig havde følt overfor nogen andre før. Hun havde da haft kærlighedsforhold før, men ikke uden at blive skuffet og forladt. Hun stolede virkelig på ham her.
    Hun så på ham da han bøjede sig ned mod hende. Hun følte sig kun endnu mere tryg da han var højere end hende. Sådan skulle en dreng bare være. Hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt igen. Det føltes nyt og som om hun var 20 igen. Han tog hende 1347 år tilbage i tiden. Hun gav kærligt hans hånd et klem.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:06 pm

    han nikkede og tog blidt hendes hånd for at lægge den mod sit hjerte "kæreste, det er mig en ære de stoler så meget på mig, men jeg vil med glæde returnere denne tillid, jeg skal ikke skuffe dem og ej heller bryde deres tillid" hviskede han og blinkede næsten drengede og ungdommeligt til ham.
    smilet blev der og ville bare ikke forsvinde, hvad end hun gjorde, så gjorde hun ham meget glad, ja faktisk fyldte hun ham med en indre lykke han endnu ikke havde set magen til før, men denne lykke gjorde ham skam kun glad og han ville have mere. hans smil blev blidere "og ej heller vil jeg spille noget jeg ikke er, jeg vil byde sekunderne med dem, nyde deres skønhed så længe det er muligt...min kære Catherine" han kyssede hendes hånd og videre op der hvor håndledet startede.
    han rødmede svagt da hun gengældte kysset, noget der kun gjorde den blomstrende følelse inden i større, til hans egen glæde selvfølgelig, en glæde han jo selvfølgelig nød ligeså meget som hendes selvskab "det var...vidunderligt" gispede han mod hendes læber og lagde den frie hånd rundt om hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:19 pm

    Hun lod ham føre hendes hånd til hans hjerte og nød følelsen af liv. Han ord dansede næsten omkring hende, og gjorde hende kun glad og mere tiltrukket til ham. Efterhånden var hun allerede meget glad for ham og følte en vis.. plads hos ham, som om hun bare hørte hjemme her ved ham. Hun nikkede til det han sagde og holdt sig lidt ind til ham. Hun ville være så meget som muligt ved ham.
    Et kort øjeblik lod hun sit blik glide ned over hans skuldre, arme, bryst og mave. Hun ville have alle de indtryk af ham hun kunne få, og helst huske det for evigt. Hun så ind i hans øjne igen med et smil. "De er alt jeg vil have og har brug for.. " hviskede hun lavt som svar. Hun havde aldrig før vidst at kærlighed kunne føles sådan her.
    Efter kysset kunne hun slev mærke varmen i hendes kinder, og hun vidste hun rødmede. Hun fik sig puttet en smule ind mod ham, efter han lagde armen omkring hende og måtte kigge op af for at finde hans blik. Hun nikkede for at dele sin enighed. "De er vidunderlig.." savrede hun blidt til ham. Hun havde stadig sin hånd liggende over hans hjerte og nussede blidt hans bryst med en enkelt finger der bevægede sig i usynlige mønstre. "Sig mig, er De altid sådan her me kvinder? Forførende og helt igennem tiltrækkende?" spurgte hun, lidt drillende men også nysgerrigt da hun ville vide om hun bare var faldet for en charmør, selvom han virkede oprigtig og ærlig.

    //Forsvinder så nu.. Men vi skrives jo nok senere ;P
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 3:31 pm

    han sukkede svagt og lagde armene tæt om hende, han ille for alt i verden ikke give slip på hende, ikke om han så fik en million ville han gøre det. hun var hans inspiration, en muse for kunsten, alt han sagde til hende kom direkte fra hjertet "det er mig en ære, og de min kære er alt jeg nogensinde har ønsket mig, alt jeg nogensinde vil få brug for, intet andet vil sætte mit hjerte i brænd som de gør" hviskede han og strøg hende ned langs ryggen. følelsen af hendes hånd mod hans bryst, blidt tegne et slags usynligt mønster, de tændte en varme i ham som kun blev varmere med sekunderne "nej aldrig, jeg kan ikke på vegne af mit menneskeliv, men jeg ved som engel har jeg kun talt med kvinder, kun lyttede til deres problemer og hjulpet dem som godt som det nu end stod i min magt, ikke andet min kære, det lover jeg dem, som jeg lover dem mit hjerte. jeg er ingen charmør men en der taler fra hjertet, jeg er en der siger hvad mit hjerte begære til den som har vundet det" han gav hende et klem og smilede blidt

    //okay see ya:)
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 7:14 pm

    Armene omkring hende, gjorde at hun fik lyst til at putte sig ind til ham, gemme sig for hele verden og bare være ved ham, men hun holdte sig blot ind til ham med hende hænder placeret hendholdsvist på hans bryst og hofte. Hun smilede kærligt op til ham. "Kæreste, jeg ved de sætter pris på ord og på at være ydmyg, men kunne jeg lokke dem til at være dus med mig? Vi er i det 21. århundrede, det er ret normalt" sagde hun kærligt og blidt. Hun synes hans måde at snakke på var charmerende, men hun følte sig også lidt på afstand fra ham fordi han tiltalte hende som 'de'.
    Hun lagde blidt hendes hovede mod hans bryst mens han snakkede. Hans stemme var beroligende og hun lyttede opmærksomt. Et smil bredte sig over hendes læber. "Jeg stoler på dig.. Du virker så oprigtig, så ærlig.. Så.." hun så op på ham igen med et smil og fandt hurtigt hans blik. ".. Så rigtig" afsluttede hun sin sætning. Lige nu var hun kun opsat på ham og hans nærvær. Hun ønskede kun ham hos sig. "Jeg må indrømme du har taget pusten fra mig.. Jeg har aldrig følt sådan her før" sagde hun og så ind i hans dybe øjne for at få ham til at se hun mente det.

    //Ikke det længste ._.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:05 pm

    Han så kort på hende, men efter lidt tid nikkede han "selvfølgelig min engel, hvis det gør dig glad vil jeg med glæde sætte det øverst, dit ønske min kære er vigtigst" han kyssede hendes pande og nød at hun var så tæt på ham, at han havde muligheden for at holde om hende, om det så kun var i aften, så ville han med sandhed nyde dem så meget som det var muligt.
    han strøg hende ned langs håret og indåndede hendes duft, hun duftede bedre end nogen parfume man kunne ønske sig, ja selv bedre end selve duften selv "det glæder mig at høre du stoler på mig, det elsker jeg at høre, det varmer og giver mig en tryghed, jeg måske aldrig troede var mulig at få. min kære, du tager pusten fra mig, jeg har aldrig troet jeg jeg vil kunne føle noget nært dette jeg føler nu" han grinede og så varmt på hende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:30 pm

    Hans vilje og kærlighed gjorde hende kun mere glad. At han oven i købet efterlevede hendes ønske gjorde det kun bedre. Hun krammede ham blidt ind til sig med lukkede øjne og et smil på læberne. "Tusind tak.. Jeg føler mig mere.. tæt på dig på den måde" takkede hun glædeligt og så op på ham igen. Hun trippede næsten af glæde over ham og hans ord. "Jeg er flere hundrede år gammel, og du er den eneste jeg har mødt der nogensinde har.. Bare.. væltet hele min verden så hurtigt.." sagde hun dybt ærlig. Hun lod et par fingre kærtegne hans kind og hans kæbe. Hun havde lyst til bare at stå og røre ved ham.
    Hu lo en smule, en latter der nærmest lød som et lille klokkespil. Hun så op på ham og rystede på hovedet med et smil. "Du har min fulde tillid.. Du har hele mig.. Jeg er din helt og igennem." Han lod til at forstå hende på en anden måde, og han dømte hende ikke bare fordi hun var vampyr. Hun lod sin hånd glide op i hans hår og lege blidt med det. Hun så op i hans hår hvor hendes hånd var. "Dit hår er fantastisk Blayne" sagde hun med en let latter.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:37 pm

    han nikkede og smilede bredt "min kære, du behøver skam ikke forklare, jeg ville give dig verden hvis det var muligt, jeg ville give dig alt i denne verden, bare jeg kynne nyde dette øjeblik og hvis jeg er heldig flere" han lukkede øjnene, da hun blidt berørte hans kind og kæbe, bare følelsen af hendes hænder mod hans kind, hendes hud mod hans hud...det var ubeskriveligt, fantastisk.
    han grinede "kære, jeg er ligeglad med om du så er en million år gammel, jeg...ja jeg føler mig næsten fristet til at kalde dig elskede, gå ned på knæ og erklærer min kærlighed til dig, velvidende om at en pige som dig, fortkerne tusind gange bedre" han kyssede hendes kind og sukkede kort, hun var fantastisk og fortjente meget...meget bedre end det han kunne give hende, men ja han ville give hende alt, om det så var han liv, ville han med glæde gå på knæ og skænke hende det.
    han lukkede igen øjnene da hun rørte hans hår, følelser strømmede igennem ham, følelser som måske i bund og grund skræmte ham lidt, da han ikke dirkte kendte til dem, de var uvante, men han var sikker på at hun også havde det på samme måde "mange tak, men jeg har det bedre med det når du gør sådan der" sukkede han og smilede drømmende.
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:12 pm

    Han ord var som sang og gik direkte i hendes hjerte. Hun stillede sig på tær og kyssede ham meget kort. "Du er fantastisk. Jeg fortjerner ikke en som dig.. Du er virkelig en lille engel, min lille engel.." sagde hun forelsket. Hun vidste ikke helt at man kunne forelske sig så hurtigt. For to timer siden havde hun ikke vidst han eksisterede, nu var han det eneste der gjorde hun ikke havde lyst til at begå selvmord. Han havde ændret alt på meget få tid. Hendes livssyn og hendes mening med livet var helt forandret.
    Hun så på ham med et smil og smeltede næsten om hjertet. "Du er fantastisk.. Jeg er din fuldt ud, din kære, din elskede, din alt.. Alt hvad du vil have mig til at være, jeg vil gøre alt for dig.." sagde hun kærligt og kærtegnede blidt hans hals og skulder. Hans hud var fantastisk, bare det at røre ham gjorde hende glad. "Jeg har lyst til bare.. At røre ved dig hele tiden.. En få lov til at nusse på dig, og gøre alt for dig.." sagde hun forelsket og legede blidt vidre med hans hår. Hun så tilbage ind i hans øjne med et smil. "For at gå væk fra det formelle.. Har du nogensinde fået at vide at du er ret.. sexet?" sagde hun med en lav hvisken. Hun rødmede en lille smule, da hun ikke plejede at sige den her slags til andre.

    //sorry tiden
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:25 pm

    han rystede på hoved, trådte et skridt tilage, for derefter at gå på knæ, han tog hendes hånd i sin og så op på hende "Catherine du er den mest fantastiske pige, du eger en skønhed større end nogen anden kvinde jeg til tider har set, ja jeg kan være som et barn, på grund af min ringe viden og min mangel på hukommelse, men hvis du ønsker mig, skal du vide, jeg er her, ligegyldig hvad så vil jeg altid være her for dig, hvis du er trist, så vil jeg være vågen hele natten bare for at lytte på dig, er de glad, vil jeg dele din glæde, men mest af alt, vil jeg sige noget jeg aldrig har sagt før" han rejste sig op igen, løftede blidt hendes ansigt og kyssede hende en smule ømt "jeg elsker dig" hviskede han mod hendes læber, han lagde hænderne mod hendes hofter, blidt strøg han hendes hud, fandt bart hud og fortsatte.
    han tog hendes hånd og lagde den mod sit ansigt "du kan røre mig ligeså meget du ønsker, jeg er din, gør med mig som du ønsker, hvis du vil dræbe mig, vil jeg med glæde gå i døden for dig, hvis du vil elske mig, vil jeg ære dig hver dag, alt hvad du har lyst til, rør mig endelig, jeg beder dig" hviskede han mod hendes hånd, kyssede den blidt og kærligt. han rynkede brynet og grinede "Sexet...disse ord virker bekendte, men ej ved jeg helt hvad de betyder, dog har jeg en anelse om at du komplimentere mit udseende, med lidt andre...mere sjofle ord" han kyssede hende igen og grinede "men okay, jeg kan huske et par ord og vendinger. så nu vil jeg vide elskede, er der nogensine nogen som har fortalt dig og sluppet levende fra at fortælle dig at du har den smukkeste krop, den dejligste personlighed og at du er bare helt igennem perfekt og...sexet" hviskede han i hendes øre, hvorefter han blidt kyssede hende ned langs halsen.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: