The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 6 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
    ForfatterBesked
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:15 am

    Hun lo lidt, men latteren lød lidt mere som en spinden end som en egentlig latter. "Som jeg sagde, fristelser er sunde.. Og den her må du godt bukke under for.." hviskede hun lokkende til ham. Hans læber mod hendes hud var altid godt, uasnet hvor på hendes hud det var. Bare det var hans læber mod hende, så var resten af verden ligegyldig. "Mmm.. Jeg glæder mig til at kunne kalde mig Mrs. Oliver.. Til helt officielt at være din, og ingen andens" sukkede hun og kysse ham inderligt igen. Hu ønskede ikke deres kys skulle tage nogen ende, selvom det jo måtte.
    "Du skal ikek undskylde, jeg lytter med glæde min elskede. Alt omkring dig interesserer mig" sagde hun beroligende til ham, for han skulle bestemt ikke føle at han ikek kunne dele noget med hende. Hun elskede at høre omkring ham og hans liv, godt eller ondt, hver gang kom de tættere på hinanden, og det var alt hun ville. Hendes latter lød igen, denne gang af ren lykke over ham og hans berøringer. Hun kærtegnede først hans ryg ved skulderbladene, men lod så sine hænder glide ned over hans ryg, følge hans muskler, lade dem fortsætte over lænden og stoppe demhlavejs nede i hans bukser bagpå.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:30 am

    han grinede og kyssede hende dybere, lod sine tunge gå på opdagelse i hendes, blidt trykkede han hende mod træet og tog hendes ene ben op på lænene "så det må jeg, men okay, det vil jeg se frem til" hviskede han mod hendes læber. da hun udtalte at hun glædede sig smilede han bredere og lignede en der havde vundet i lotto "miss Oliver, jeg troede du ville være Miss Oliver Noil" spurte han og kyssede hendes kind, på trods af at dette var sådan et lille kys, så var der lidenskab i det.
    han så lettere overrasket på hende ""er du sikker på det" spurte han og trykkede hende mod sig samtidig med at han trykkede hende mod træet, han gispede da han mørkede hendes hænder glide ned af hans ryg og ned mod hans bukser "er der nogen speciel grund til at deres smukke hænder der" spurte han drillende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 12:52 am

    Ivrigt gengældte hun kysset lidenskabeligt, det svært for hende ikke at gøre det i hvert fald. Hun holdte sit ben fast omkring hans lænd, hun kunne godt lide den her stilling. "Mm.. Du må alt hvad du lyster med mig.." Hviskede hun kærligt igen mod hans læber og ønskede kun at han så også gjorde det. Hun ville gøre alt for ham, alt for at gøre ham glad. "Bare fordi jeg beholder Noil, behøver jeg vel ikke at bruge det" sagde hun med et skævt smil. Hun var lusket, hun vidste præcis hvad der skulle til for at holde hendes far i skak, og hvad han ikke vidste havde han ikke ondt af. Hvis hun beholdte navnet kunne de muligvis få lov at være i fred.
    Hun nikkede roligt da han spurgte om hun var sikkert. "Fuldstændig.. Jeg elsker at høre om dig.." sagde hun kærligt. Hun kyssede ham på halsen og smilte over hans gispen. "Ja, én grund.. Jeg kan ikke stoppe mig selv, din krop er yderst tiltrækkende" svarede hun blidt, mod hans hals, og fortsatte derefter med at kysse ham op af halsen. Hun kærtegnede blidt hans hud, hvor hendes hænder lå, da hun synes det passede helt perfekt lige der.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:15 pm

    han kyssede hende igen, kyssede hende ned langs halsen og videre ned på skulderen "men før vi bliver gift må du måde en, en meget speciel kvinde" hviskede han i hendes øre. han så på hende et par sekunder før han klukkede "mhh jeg elsker dig miss Oliver" hviskede han og kyssede hende med alt den ømhed, kærlighed og lidenskab han havde i sig.
    han rystede på hoved "nej jeg er ikke interessant, min elskede" hviskede han og, dog fik hendes andre ord ham til at grine "uhh det kan jeg godt lide at høre, for du min kære er lige så tiltrækkende som nogen nogensinde kunne blive, jeg har aldrig set nogen så tiltrækkende" hviskede han og trykkede sig ind mod hende
    //sorry det er så kort Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:58 pm

    Hun sukkede af nydelse og glæde, og lod igen en hånd kærtegne hans hår. "Du må lære at det er yderst dræbende for en kvinde, at høre sin kærlighed snakke om en anden kvinden elskede.." sagde hun lavt med et grin. Det var ikke fordi hun ikke ville møde denne kvinde, hun elskede bare at drille ham, bare en lille smule i det mindste. "Jeg elsker også dig, Blayne" sagde hun kærligt. Med et smil kærtegende hun hans kind, og gengældte inderligt hans kys.
    Med et lidt bebrejdende blik så hun på ham. "Du er interessant for mig elskede, du er den der interesserer mig mest faktisk" hviskede hun kærligt. Hun nød hans latter så længe det varede, det var den skønneste lyd i verden. "Det er jeg glad for.. Så længe kan behage dig vil jeg gøre det.." sagde hun med et skævt smil. Hun trak blidt hans hovede tættere på hende for at kysse ham inderligt.

    //I orden Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:06 pm

    han klukkede "nej nej min elskede, hun er min grand grand grand grand grand bedste mor eller oldemor" han trak på skulderne og kyssede hendes kind "og det ville betyde meget hvis hun mødte dig, hendes mening betyder rigtig meget for mig" forklarede han og strøg hende over kinden med blide strøg. han sukkede mod hendes læber, hun var i sandhed fantastisk og han elskede alt ved hende.
    han sukkede og nikkede stille "du må frostå dette er meget svært for mig, jeg er ikke vant til at elske nogen så meget som jeg elsker dig, det skræmmer mig til tider" hviskede han og så ned, hans øjne landede dog på hendes da hun snakkede "åhh har jeg fortalt dig hvor meget jeg elsker dig" spurte han og sukkede næsten forelsket
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:24 pm

    Da han forklarede sig begyndte hun at le lidt. "det er så i orden. Jeg skal nok oprfører mig pænt, og holde vampyr halløjet på et minimum, det lover jeg" sagde hun med et blidt smil og kyssede ham kort. Det var fantastisk at elske ham så meget, og at han ligefrem ville have nogen fra hans familie skulle møde hende var fantastisk. Hun følte han stolede på hende, måske mere end hun fortjente. Hun holdte ham tæt ind til sig og kyssede ham blidt. Hun havde stadig sit ben om hans lænd, så var han tvunget til at stå tæt på hende hvor hun ville have ham.
    "Du skal ikek bekymre dig Blayne. Jeg ved godt det er nyt for dig. Mennesker plejer ikke at opleve særlig stærk kærlighed" sagde hun blidt og nød hans nærvær. Hun så forelsket ind i hans øjne og kunne sagtens falde hen i det blå blik. "Ja, men sig det igen. Det er skønt at høre" hviskede hun kærligt og lod sine hænder glide op over hans lænd og om til hans mave i stedet for blidt at kærtegne hans hud der. Hun kyssede ham endnu engang, hun ville gøre det så tit hun kunnee.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 7:49 pm

    han grinede og kyssede hendes kind "du er så dejlig" han lod fingrene glide op af hendes hendes lår og ind under hendes bluse "mhh du er så blød" hviskede han og betragtede hende længe. han gispede og så ned af sig selv, hvorefter han rødmede svagt "pas på med det jeg ender med at blive en smule ophidset når du gør sådan" hviskede han mod hendes øre.
    han rystede på hoved "men jeg har aldrig elsket nogen, så jeg er virkelig glad for at jeg mødte dig, du forandrede alt og jeg elsker dig virkelig" hviskede han blidt og kyssede hende ned langs halsen. han gispede og så på sin mave, så på hendes hænder. da han så på hende igen, kyssede han hende hurtigt igen "jeg elsker dig så meget" hviskede han igen
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:01 pm

    Hun så ned da hans fingre kørte op af hendes lår, og bagefter tilbage på ham. Hun elskede den slags berøring. Kærligt kyssede hun ham endnu en gang. "Jeg elsker dig så højt Blayne.." hviskede hun kærligt og forelsket. Hver eneste celle i hendes krop længdes efter ham, og elskede ham. "Det var meningen med det.." hviskede hun drillende tilbage. Hun ville gerne opleve ham ophidset, og ville gerne mærke ham. At drille ham var sjovt, specielt når hun kunne mærke han reagerede.
    "I lige måde.. Jeg elskede Jake, men, det var kun fordi jeg tvunget ud i det. Jeg havde ikke et valg. Du.. Du ændrede bare mine intentioner på få sekunder" hviskede hun kærligt og blidt. Hans kys var skænne og hun nød det. En latte rundslap hende, og hun så kærligt på ham. "Jeg elsker også dig.. Rigtig højt" sagde hun kærligt. Hun kyssede ham inderligt og kærligt, og holdte ham tæt ind til sig ved at presse hendes ben en smule mod hans lænd.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:23 pm

    han gispede mod hendes læber og stønnede "hvad er det dog du gør ved mig elskede...jeg kan slet ikke tænke klart" han så opmærksomt på hende og følte længslen efter hende, efter hendes berøringer..ja faktisk længdes han efter at ved hende.
    han smilede og kyssede hendes pande "min elskede du gjorde også noget fantastisk ved mig du har fået mig til at føle mig bedre tilpas" han gispede da hun da hun trak ham tættere på hende, han fjernede den ene hånd og lagde den mod stammen "åhh gud" gispede han og lagde hoved mod hendes skulder
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:37 pm

    hun lo lidt mod hans læber og sukkede lidt. "Jeg forføre dig elskede.. Simpelthen frodi jeg ikke kan lade vær.. Jeg kan ikke styre dine tankers klarhed, men undskyld hvis det irriterer dig" hviskede hun kærligt. Hendes hænder kørte op og kærtegnede hans bryst. At holde fingrene fra ham virkede bare umuligt lige nu, så hun lod sine hænder gøre hvad de ville.
    "Godt.. For jeg vil gøre alt for at du skal føle dig godt tilpas.." hviskede hun lokkende mod hans hals og kyssede ham blidt. Det var svært for hende ikke at le lidt over hans gispen, men hun gjorde det ikke. "Er det ikke det du vil? Eller er jeg ikke lokkende nok til at tænde dig?" hviskede hun blidt i hans øre. Hun kyssede ham kærligt ned af halsen og holdte han tæt ind til sig, både med hendes ben og med hendes arme.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:53 pm

    han rystede på hoved "nej da, jeg elsker det, jeg elskede da du tog mig, du var så...sexet" hans smil blev varmere. han løftede op i hendes bluse og kyssede hende igen, denne gang mere kærligt og en smule hårdt.
    han klukkede og kyssede hende ned langs halsen "jeg føler mig mig altid godt tilpas når jeg er sammen med dig, jeg føler mig fri og godt tilpas" han sukkede og kyssede hendes pande og ned langs hendes kind, han betragtede hende nøje og smilede drillende "jeg kan ikke vente til at du bliver min, min på papir miss Oliver" han grinede og trykkede hende mod sig
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:00 pm

    Hun lo lavt af glæde over hans kælen og hans kys. "Mmm.. Jeg synes næsten det er din tur.." hviskede hun og kyssede ham kort. Hun håbede han fangede hendes hentydning. Hentydninger var meget mere sexet end direkte tale i hendes verden. Hun gengældte hans kys og elskede bare hans hænder på hendes krop.
    Hun blottede halsen for ham, så han kunne kysse hendes hud. Det var fantastisk, og hun sukkede af tilfredstillelse. "Hmm.. Jeg har det også fantastisk i dit nærvær elskede.. Du er næsten magisk" sagde hun kærligt og kælent. Hun kærtegnede hans bryst og mave, hvor hun kunne komme til. "I lige måde, elskede.. Men jeg er allerede din, navn eller ej" hviskede hun kærligt og hengivende. Hun pressede sig selv ind til ham og sukkede. Hendes hænder fortsatte deres kærtegn på hans mave og bryst.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:19 pm

    han stivnede og trak hendes bluse af "med glæde, jeg vil med glæde gøre det for dig, alt" hviskede han og skulle til at åbne sine bukser da hun begyndte at snakke igen, han stoppede op og betragtede hende med varme øjne "uhh jeg er kun magisk sammen med dig, sammen med andre føler jeg mig ikke god nok, men med dig..du giver mig selvtillid og en masse ting jeg aldrig har haft" han lukkede øjnene på grund af hendes berøringer, han sitrede "du har magiske hænder" hans stemme var svag og forelsket "jeg ved det, men nu vil det være mere offenligt, nu vil alle vide det" han trykkede hende mod sig og så derefter ned på sine bukser med en svag rødmen
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:29 pm

    Hun smilede tilfreds over hans svar. Alt hun ville have var ham. "Mmm, det er jeg glad for.." sagde hun taknemmeligt. At være nøgen foran ham gjorde hende intet, faktisk ville hun helst havde det sådan. Hun så på ham med et kærligt blik. "Du tager fejl min elskede, det er ikke mig der gør dig magisk, det kommer fra dig selv.." sagde hun kærligt og samtidig ærligt, for det var sådan hun så det. Det var stort for hende at han satte så meget pris på hende, og at han syntes hun var så dejlig, men hun var overbevist om at det var ham der var kilden til det magiske mellem dem. "Det bliver så offentligt som vi ønsker det.. Jeg ønsker hele verden skal vide jeg tilhører dig.." Hun hviskede det blidt og kyssede ham inderligt. Bagefter kærtegnede hun hans kinder der var røde. "Du rømer min elskede.. Hvorfor?" spurgte hun kærligt. Hun åbnede hans bukser imens hun spurgte, og så på ham med et uskyldigt smil.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 9:51 pm

    han så ned af hende og slikkede sig om munden "hvor ser du bare lækker ud...specielt nøgen" han lod hænderne glide ned langs hendes bryster, hvorefter han lagde hoved ned mod dem, han indsnusede hendes fært og sukkede nydende.
    han rystede på hoved "nej det er det vi har sammen, det er der betyder noget, noget der er magisk" pointerede han med et kærligt smil, han trykkede sig mod hende og så ned af isg selv da hun åbnede hans bukser, han gren fat om hendes ben og trak vejret dybt "du gør mig nervøs ikke andet" hviskede han og lod sig langs glide ind i hende, med et gisp, han kyssede hende og smilede svagt til hende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:00 pm

    Hun lo lidt over hans ord og hans opførsel. "Mmm? Godt du kan lide hvad du ser.. Du kommer til at leve med det her i mange år min elskede" sagde hun kælent og så næsten sulten på ham, men ikke efter blod. Hun skød brystet en smule frem mod ham og sukkede lidt. Følelsen af ham på mere private steder var endnu bedre end bare hans nussen, selvom hun ikke troede det muligt.
    "Du har så sandeligt ret Blayne.. Det er os der er specielle, ikke hinanden hver for sig" gav hun ham ret. Hun betragtede kærligt hans krop inden hun søgte hans blik med et smil. "Du skal ikke være nervøs overfor mig.." hviskede hun kærligt. Hun holdte sig ind til ham og sukkede da hun mærkede ham i sig. Hun gengældte kysset og smilede. "Jeg elsker dig Blayne.." Hnedes hvisken snoede sig næsten gennem luften. Hun lagde omkring hans hals og kyssede ham inderligt og ivrigt.

    //Sorry længden :/
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:10 pm

    han nikkede og kyssede hendes bryst "mhh jeg bliver aldrig træt af at se på dig...aldrig min elskede. aldrig" hviskede han mod hendes bryst, og da hun skød brystet frem mod ham, lagde han en hånd om bag hendes ryg og holdte hende blidt fast mod sig.
    han grimnede og hans kolde ånde ramte mod hendes bryst "jeg har altid ret sammen med dig...altid" klukkede han og hans brystkasse hoppede næsten som han grinede. han sukkede og så på hende, han bevægede sig langsomt mod hende og stønnede mod hendes mund "jeg elsker også dig...min elskede, mere end du aner" hans hvisken var næste bedende
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:31 pm

    "Du får lov til at kigge alt du vil, min krop tilhører dig elskede.." hvsiekde hun forlesket tilbage. Hun lagde en hån blidt bag hans hovedet og kærtegnede hans hovedbund samtidig med hun legede blidt med hans hår. Hans ansigt var et helt pefekt sted for hende, og han lod også selv til at nyde det, så der var ingen grund til at holde op. HUn kyssede ham blidt på hovedet.
    Hans ånde føltes rart, og duftede godt. Hun havde tænkt det hver gang hans ånde havde ramt hende, den var sød og behagelig. "Mmm. Vi er nemlig bedst sammen, os to" hviskede hun med et smil og nød endnu engang hans latter. Hans hjerte og hans latter var de to lyde i verden hun holdte mest af. Hun så på med at kærligt smil, og stønnede lavt da han bevægede sig imod hende. Hun holdte sig krop ind imod hans og kyssede ham blidt. "Jeg elsker også dig.. " hviskede hun tilbage. Hendes arme og ben lå tæt om ham og hun ønskede ham kun tættere på. "Du skal ikke tænke på at passe på mig.. Jeg kan holde til lidt af hvert" hviskede hun kælent ind i hans øre og kyssede ham blid på kæben bagefter.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:37 pm

    han så op på hende og smilede bredt "som min krop tilhøre dig elsker, som min krop tilhøre dig" han hvilede hånden på stammen og betragtede hende nærgående, mens han satte farten en smule op med sine bevægelser, bare for at få hende et at nyde det mere, hvis det var det der skulle til.
    han nikkede og gispede svagt "ja vi er, vi er de bedste, og jeg kunne ikke være mere heldig og lykkelig end med dig" sukkede han og lod sin frie hånd gå på opdagelse på hendes krop "jeg kan ikke vente til at kunne sove tæt ved dig, trykke din krop mod min, og bare elske dig mere end noget andet, mere end jeg elsker nogen anden" sagde han og grinede stille "sig det igen, jeg elsker at høre dig sige det, faktisk elsker jeg bare at høre dig tale, for du har sådan en smuk stemme" hviskede han blidt og fortsatte med et par hurtige bevægelser
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:51 pm

    Hun så smilende på ham og nikkede svagt. "Du ved hvordan man gør en kvinde glad.." hviskede hun kærligt og med et skævt smil. Hun holdte sig stadig tæt ind til ham og kyssede ham indelrigt når hun kunne. Selvfølgelig måtte hun stønne af nydelse en gang imellem, han var trods alt ikke helt dårlig til det han lavede. Med et smil tænkte hun på han måtte have god træning i lige det her.
    Hans gisp og suk tændte hende kun mere og hun klamrede sig næsten fast til ham, uden det virkede for irriterende eller forstyrrende. "Mmm, du gør mig lykkelig, meget endda" sukkede hun og kyssede ham op af halsen. Hans hænder over hendes krop var fantastiske, og hun kunne ikke ønske sig noget bedere. "Jeg er din, jeg vil med glæde være ved din side fra nu af og til evig tid.. " Hun sukkede det nydelsesfuldt og holdte han ind til sig. Hun lo en smule mod hans hals. "Jeg elsker dig.. Jeg elsker dig.. Jeg elsker dig.. Det vil jeg altid gøre.." Hun hviskede det mod hans hals, og ved hver pause kyssede hun blidt hans hud. Hun stønnede lavt mod hans hals overde hurtige bevægelser. Uden videre kom hendes tænder frem, hendes hugtænder, men hun bed ham ikke. Det var en normal reaktion for vampyre der var opstempte.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 10:59 pm

    han grinede stille og kyssede hende og langs halsen "det er jeg glad for at høre, for i det store hele ser det ud som om jeg kun er god til lagen gymnastisk, det er det eneste jeg har gjort ud over at være en smule kriminel" han trak på skulderne og smilede på grund af hendes stønnen, der var ikke noget smukkere end den lyd af hende der stønnede på grund af noget han gjorde.
    da hun klamrede sig til ham, lagde han kun armene om hende og lagde hende ned på græs engen, med den ene arm ved siden af hendes hoved, hans krop pressende mod hendes, bevægede hans så måske endnu hurtigere, stønnede helt af nydelse over hende og hendes krop "åhh du gør mig så forbandet lykkelig mere end jeg troede var muligt" gispede han og kyssede hende næsten desparat.
    hendes ord fik hans hjerte til at smelte "og jeg er din, jeg vil elske at være din til tid og evighed, skidt med at der kan være problemer på vejen, jeg vil elske dig for evigt" da hun kyssede ham op langs halsen,, gjorde han kun mere plads til hende mens fjernede dog hoved da han følte hendes tænder, ikke fordi han var bange, men han var nød til at se dem. blidt lod han en finger glide hen over hendes læber og så kærligt på hendes mund "du er vidunderlig smuk selv med hugtænder" han bøjede sig ned og kyssede hende, mens han bevægede sig hurtigere
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:14 pm

    Hun lo over ham og hans måde at formulere tingene på. Det havde en vis charme over sig. "Jeg må i hvert fald give dig ret i at du er god til så kaldte 'lagen gymnastik'... Det er jo nærmest helt fantastisk hvad du kan gøre" Hun sagde det med et smil, der tydeligt kunne høres i hendes stemme. Hun var lykkelig, og alt i hende lyste af den lykke. Så længe hun kunne være med til at give ham bare en bid af den lykke hun oplevede med ham, var det værd for hende at leve. bar ehun havde ham.
    Hun fulgte hans bevægelser da han lagde hende ned. Det gjorde hende selvfølgelig intet, hun var tæt på ham, så tæt man kunne komme, så kunne hun være hvor end han ville have hende. Hun stønnede igen over hans bevægelser og pressen, det var fantastisk, og meget tydeligt at mærke. Hendes arme omkring ham holdte ham blidt nede ved hende, så hun kunne kysse ham hele tiden, om det så var hans læber, hals eller skulder var hun ligeglad med. Hun ville bare kysse ham. "Du har ingen anelse om hvor lykkelig du gør mig, jeg troede ikke den her lykke følelse var mulig" sukkede hun mod hans hud og holdte sig tæt.
    "Mmm, du er min, og jeg elsker dig. Jeg vil elske dig i evigheden, hver dag vil jeg elske dig mere og mere" hviskede hun kærligt og kyssede ham på halsen endnu en gang. hun lod ham se på hende og smilede en smule. Det var svært at skjule hendes tænder, da de ikke rigtig kunne være i hendes mund. "Tak.. Det er rart at vide at du elsker alle sider af mig" hviskkede hun og kyssede ivrigt igen. Hun stønnede imod hans mund og pressede sig længselsfuldt mod ham. Hun holdte kysset, hun ville ikke slippe hans læber nu.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:28 pm

    han klukkede og grinede "ja det hjælper at havde været i bukserne på stort set alle de britiske kvinder som min bror så smukt siger" hviskede han og strøg hende over kinden "men det vil aldrig ske igen, nu har jeg dig og jeg er lykkelig med dig, mere end jeg nogensinde har været med nogen, jeg har hele mit liv levet i mørke, famlede i blinde uden at vide hvad jeg skulle gøre du er mit lys ud af mørket men du var mit lys ud af mørket, jeg fandt lyset og lykken ,kun på grund af dig" hviskede han og kyssede hende igen.
    han stønnede mod hendes mund, elskede hvert af hendes kys, det gjorde kun det hele bedre at kunne føle sådan her, men hun gjorde jo også det hele meget bedre...hun gjorde ham meget bedre "fuck hvor jeg elsker dig" stønnede han og bevægede sig både i hurtige og lettere hårde stød.
    han nikkede "din til tid og evighed, det er ligegyldig hvor mange kvinder der eksistere på denne jord, de vil intet betyde kun du, kun du min elskede betyder noget for mig det vil du altid gøre og har altid gjort det" hviskede han og kyssede hende ned langs kæben og ned af halsen.
    han fnyste "hvad fik dig dog til at betvivle det, jeg synes du er smuk, du er guddommelig, hvis du vil have dette kan jeg godt bringe dig ofringer og tilbede dig som min gudinde" hviskede han og gengældte hendes kys, dette kys var for ham fantastisk og da hun ikke gav slip på det, gjorde han det heller ikke, han klamrede hende ind mod sig og kyssede både hårdt og kærligt, mens han bevægede sig i hurtige hårde stød
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 11:45 pm

    Hun lo en let latter over ham. "Som du dog kan sige det, uanset hvad er du min, Du er min engel og du er min badboy. Jeg vil med glæde være dit lys, selvom du er den der lyser af os to" sagde hun med et skævt smil og en drillende tone. Hun vidste en ting om engle, og det var at engle kunne lyse hvis de var lykkelige og vidste hvordan man gjorde. Hun kyssede ham inderligt og var glad for de havde fundet hinanden, for det var tydeligt at de elskede hinanden betingelsesløst, hun var i hvert fald sikker på hans kærlighed, og hun håbede også at han var sikker på hendes, det kunne han i hvert fald sagtens være.
    HUn nød hans søtnnen, det ophidsede hende kun mere, som hans berørelser og kys. Han var meget forførende og lækker. Hun havde aldrig haft en lignene oplevelse. "Jeg elsker også dig Balyne" stønnede hun fyldt med nydelse og pressede sig op mod ham. Hendes hovede snurrede næsten rundt, det her var fantastisk og hun ville ikke give slip nu. Hun klyngede sig fortsat om ham og kyssede ham ved hans skulder.
    "Du er den eneste for mig, den eneste nogensinde, jeg vil aldrig overveje andre mænd" sukkede hun, og nød hans kys ved hendes kæbe. Hun smilede over ham og nød bare alt lige nu. Hver lille molekyle i hendes krop var lykkelig. "Du skal ikke give mig offer gaver.. Det her er langt nok. Men den må gerne finde sted jævnligt" sukkede hun. Hun lod sin tunge blidt finde hans. Hvis hun slap kysset nu, var hun ikke sikker på om hun kunne klare firstelsen og lade vær med at bide ham. Hun passede på hun ikke kom til at bide hul på hans tunge eller læber. Hun stønnede inderligt, uden at bryde kysset. Hun havde ikke erindringe rom at have nydt noget så meget som det her. Hun sukkede mens hun fortsatte kysset. Kærligt førte hun sin hånd ned og kærtegende hans lænd, og op af side, op af hans ribben.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// - Page 6 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 6 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: