The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Hvem er på nu
    Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
    Seneste emner
    » Her vil ingen andre komme - Bella
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

    » En stille dag ved vandfaldet - Luci
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

    » PARTY - Come and join me!!!!!! :D
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

    » En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

    » En evighed at slå ihjel
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

    » ~ Kom og leg med mig! ~
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

    » En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

    » Looking for stuff
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

    » Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

    Top posting users this week
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere denne måned
    Ingen bruger
    Mest aktive brugere
    Zoey (1348)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Bonnie (970)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Vampira (833)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Daniel (796)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Clarissa (761)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Kristen (683)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Gideon (535)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Justin (429)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Anna (418)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Tessie (391)
    What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_lcapWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_voting_barWhat a beauty you are //Cat// - Page 7 I_vote_rcap 
    Statistik
    Der er i alt 249 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er Nora

    Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

     

     What a beauty you are //Cat//

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
    ForfatterBesked
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 10:33 am

    han nikkede og kyssede hendes pande "jeg er alt det du vil have mig til at være, mere endda hvis det skulle være sådan, men ja jeg lyse" han lagde sig læne tilbage og lyste kraftigt op, hvorefter han lagde sig ned mod hende igen, kyssede hende fra panden ned over næsen for til sidst at lande på hendes læber.
    han stønnede i munden på hende, holdte hende tæt mod sig i takt med at hun gjorde "dette er fantastisk vi er hinanden aldrig nogen andres, vi tilhøre hinanden" hviskede han og strøg hende ned langs halsen, han elskede at røre ved hendes hud, den var så smuk, så behagelig også dejlig, præcis som han ville have den og mere til endnu.
    han nikkede "du vil blive nød til at drikke, og når du gør det så er det okay, jeg stoler på dig, mere end jeg kan stole på nogen anden" han små grinede og lod sin tunge berøre hendes ligesom hun skød sin frem mod hans. han stønnede mod hendes læber, gispede og indhalerede næsten hendes ånde, han havde armene tæt om hende og gispede kraftigt da han ikke kunne holde sig tilbage længere "fuck" gispede han og stønnede kraftigt
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:29 pm

    Hun var først ikke tilfreds med at han lænede sig væk, men hun viste det ikke. Hans lys overraskede hende en smule, mest fordi det var meget fangende og smukt, mere end hun havde regnet med. Hun lod lavt da han kom tættere på hende igen. "Du er virkelig smuk.. Specielt når du lyser.." Hans kys var firstende, og lysten til bare at rette hovedet op for at fangehans læber, men hun fulgtes hans leg og ventede til hans læber var imod hendes.
    Hans stønnen var fantastisk, hun kunne mærke hvor meget han nød det, og det var alt hun ville. "Vi er hinandens, for altid" sukkede hun mod hans læber. Hun holdte sig imod ham. Hans fingre over hendes hud var skøn og un blottede igen halsen for ham. Egentlig var hun vant til at sex og blod hørte sammen. Normalt ville hun have et par tænder siddende i hendes ahls nu, det var helt uvant bare at nyde det uden andet. "Jeg vil ikke drikke af dig.. Det er bare instinkter.." hun sukkede det mod hans læber og kyssede ham indeligt. "Jeg kan sagtens uden.." Hun holdte sig tæt ind til ham og stønnede højt da hun kunne mærke ham. Hun trak for en sikkerheds skyld sine tænder ind inden hun kyssede ham på halsen, stadig lavt stønnende. "Du er fantastisk.."
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:38 pm

    han smilede og strøg hende over kinden "det er dig der gør mig smuk, dig de for mig til at lyse som jeg gør" hviskede han og kyssede hende igen, han elskede at kysse hende, han kunne faktisk gøre det dagen lang uden at blive det mindste smule træt af hende.
    han så blidt på hende, holdte et støn tilbage selvom det var ualmindelig svært "for altid, intet vil kunne skille os ad, intet" lovede han kærligt og varmt. han grinede og beævgede sig fortsat i et hurtigt tempo "nej jeg mente at du skulle få noget at drikke fra andre, elskede ikke fra mig, medmindre du vil" han kyssedeh ende igen, denne gang en smule hårdt og næsten desperat efter kærlighed, den kærlighed hun gav ham, som han hungrede efter.
    da han var færdig med at gispe, trak han sig ud af hende og lagde sig om på ryggen, med et svagt smil "mig fantastisk, du min elskede var mindst hundrede gange mere fantastisk" hviskede han blidt
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 12:53 pm

    Hun kyssede kærligt igen og holdte ham blidt til sig. "Du er så sød ved mig.. Jeg forstår slet ikke hvorfor" hviskede hun kærligt o med et smil der ikke var til at tage fejl af. Hun elskede virkelig ham, og hun elskede alt ved ham. Hans personlighed, og hans berøringer, det var noget hun kun havde drømt om indtil nu.
    Hun nikkede svagt, hans løfte var det hun havde håbet på. Hun ville ikke skilles fra ham. "Intet.." gentog hun næsten drømmende og kunne ikke lade vær med at smile. Hun kyssede ham inderligt, og nød hans latter efterfølgende. "Mmm.. Jeg har aldrig være mere lokket.. Men det er blot en tåbeligt vampyrvane.. Jeg vil hellere drikke af andre" hviskede hun dybt kærligt. Det var ikke fordi hun ikke synes han var god nok, det var fordi hun ikke ville gøre ham ondt.
    Hun lagde sig ind til ham efter han havde lagt sig vedsiden af hende. Det var for umuligt at lade ham være. Hun lagde sin hånd på hans bryst og kunne mærke hans hjerte slå. "Du var mest fantastisk" sagde hun drillende og puttede sig en smule ind til ham. Hun var lidt stolt over at hun ikke havde bidt ham, selvom fristelsen havde været stor. "Der er én ting du bør vide.. For vampyre hører sex og blod ofte sammen.. Du må ikke bliver overrasket hvis jeg en dag ikke kan lade vær. Du er meget svær ikke at bide" sagde hun kærligt og uskyldig.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:14 pm

    han lagde armene om hende da hun puttede sig ind til ham, han sukkede og fik langsomt kontrol over sin vejrtrækning "min elskede, der findes mennesker...eller væsner i denne verden som fortjener lykke og du min kære er helt klart i den række, når jeg ser dig for jeg lyst til at komplimentere alt om dig, bare det hele, lige fra hvordan du trækker vejret til hvordan du rør mig" hviskede han og kyssede hendes pande. han hjerte bankede efterhånden roligt mod hendes håndflade og alt ved ham blev roligt, hun var hans elskede...men også han svaghed, hun var ham ubalance, fjernede ham fra sin kontrol og bragte ham ud af bane. han så længe på hende og trak til sidst på skulderne "jeg ved hvad jeg gik ind til da jeg friede til dig, jeg ved hvad jeg gør, om du så drikker fra mig til jeg dør, vil jeg dø lykkelig i dine arme, i armene på den kvinde jeg elsker" hviskede han og strøg hende ned langs ryggen "tænk her ligger vi så, helt nøgne på en åben mark af en slags i en skov hvor alle kan komme forbi" grinede han uden den mindste smule skam
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:26 pm

    Hans arme om hende fik hende til at smile endnu mere. Det var sådan her det skulle være, uden tvivl. uHun lyttede til hans ord og så smilende på ham. Aldrig før havde hun følt sig så heldig, eller så forelsket som nu. Hun kunne slet ikke forstå alt det der skete omkring dem. "Mmm.. Jeg elsker den måde du kan sige det på. Du er så charmerende, du er så perfekt.. Det er næsten uhyggeligt" sagde hun blidt og kærtegnede ham på brystet. At mærke livet på den anden side af hans bryst var fantastisk. Specielt når hun ikke selv havde et hjerteslag. "Det er så fortryllende at mærke al det liv der er i dig.." hviskede hun blidt. Det var virkelig fantastisk. Han havde varme og liv. Hun kunne ikke forestille sig hvordan det var. Hun så på ham da han snakkede igen og nikkede en smule. "Jeg vil aldrig dræbe dig.. For det første fordi jeg elsker dig, men.. Engles blod er meget specielt. Det mætter på en speciel måde, du er ikke lige sådan at tømme for blod" sagde hun kærligt, selvom det ikke ligefrem var det mest romantiske emne. Hun var meget fristet til at smage hans blod, bare en gang, men han skulle ikke være mad for hende. Han var hendes elskede Blayne, ikke bare mad.
    Hun lo lidt over hans kommentar og hun så lidt rundt i skoven. "Bare rolig, jeg skal nok sige til hvis der kommer nogen.." sagde hun beroligende til ham. Hun trak sig op så hun støttede på en albue. Hendes blik løb kærligt ned over ham. Hun kærtegende blidt hans bryst og mave. "Jeg kan slet ikke forstå hvor meget jeg elsker dig.." hviskede hun fortryllet og så ind i hans øjne med et kærligt blik.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:35 pm

    han grinede og rystede på hoved "elskede jeg er angt fra perfekt, måske tror du jeg er, men nej, jeg er god med ord ja, jeg an charmere ja, men det skulle man også kunne når man har gjort det så længe, Paige lærte mig faktisk at se skønhed i det hele, hun lærte mig at være poetisk, ja jeg gik fra at være en knotten teenager til at være en poetisk en af slagsen" grinede han og rystede på hoved af tanken, han så sig selv, sidde ved bordet, med hende ved sin side, han var omkring de 13 år, lignede lidt sig selv, bare en yngre version med sure øjne og en knotten mine, hun havde tvunget ham til at læse Shakespeare og forklare hvad han tænkte i starten var han bare sur hele tiden, men til sidst sad de faktisk næsten og diskuterede betydningen af hvert ord.
    hans øjne lå hele tiden på hende "ja mit blod er specielt, og til tider hader jeg det, men sådan er det vel, man kan ikke få det hele, jeg fik nyt liv, men underligt blod der åbenbart tiltrække andre væsner" sukkede han og lagde en hånd over sine øjne, kun for at dække dem, dog fjernede han den igen og så drillende på hende "hvad nu hvis det er en flok tøsse og de vil voldtage mig" spurte han og lod som om han var bange, han trykkede sig mod hendes bryst og hvilede kinden mod hendes bryst "vil du så beskytte mig" spurte han drillende, mens han strammede grebet om hende, hvilkede sine ben ind i hendes og slappede af
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:45 pm

    Hun rystede på hovedet. "Du tager fejl min kære. Du er perfekt for mig. Perfektion for andre betyder ikke om du donere en million til små børn i afrika, det er hvem du er, og hvordan du opføre dig der gør det hele. Jeg vil ikke leve uden dig Balyne" forklarede hun blidt og så kærligt ind i hans øjne. Hun smilede over hans historie om hans liv. Det var rart at høre omkring hvad han havde været og hvem han havde været i sit liv. Der var altid en grund til engle kom tilbage, og hun ville gerne grunden til han var her, andet end at hun havde fundet sin eneste ene. "Jeg kan lige forestille mig dig som en teenager der bare var sur på alt og alle.. " lo hun stille og kyssede ham kort. "Jeg er nu glad for du er hvem du er idag.. Hvem skulle jeg ellers elske betingelsesløst? Du er den skønneste person jeg kender" Hun talte kærligt til ham og det var tydelig hun mente hvert ord.
    "Du må aldrig tro at jeg kun er her for dit blod.. Selvfølgelig var det duften af dit blod der fangede min interesse til at starte med.. Men jeg elsker dig ikke på grund af det.. Jeg elsker dig på grund af din person, ikke din krop" sagde hun blidt og kætegnede hans kind. At hun skulle tro det var hans blod der var grund til hendes kærlighed ville være forfærdeligt, sådan ville det aldrig være. Hun løftede en øjenbryn over hans spørgsmål om den der flok tøser. Hun blev overrasket over at han pludseligt trykkede hende ind til sig, og hun kunne ikke holde en latter inde. "Beskytte dig? Jeg skulle da personligt brække hver knogle i deres krop, undskyld udtrykket" sagde hun og lo en smule. Ingen skulle tage hendes Blayne fra hende, ikke mod hans vilje i hvertfald. Hun smilede og holdte sig ind til ham. "Jeg vil altid beskytte dig" hviskede hun som et løfte og kyssede ham i håret.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 1:55 pm

    han rynkede brynet, men nikkede til sidst "hvis det gr dig glad med den tanke om at jeg er perfekt, jamen så er jeg det, så er jeg perfekt for din skyld min elskede perfekte Catherine" hviskede han og trykkede hende mod sig. da hun grinede over hans lille historie grinede han med og nikkede "ja jeg var så sandelig sur på alt og alle, men hun fik mig tilbage og gjorde mig glad, gjorde mig lykkelig igen" hans smil blev drømmende, da han igen tænkte tilbage å de lange timer, alle de dage de havde tilbragt sammen, det første år havde han været sur hele tiden, men det andet var han begyndt at åbne sig mere og mere op, han fim mere og mere liv, ligesom han fik nu, han fik lysten til at drille og have det sjovt, noget han ikke havde før.
    han nikkede "du har ret, og jeg er glad for at jeg du blev tiltrukket af mit blod, for hvem skulle jeg ellers elske højere end mit eget liv, hvem skulle ellers blive min kone gennem medgang og modgang" spurte han blidt og varmt. han flyttede sig fra hende, således at han bare lå tæt op af hende ved hendes side, med den ene hånd som støtte til hoved og den anden ved hendes hofte "er du klar over hvor sexet du er når du snakker sådan det" spurte han og kyssede hende kærligt
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 2:12 pm

    Hun smilede til ham og kærtegnede hans kind. "Du tænker for meget, får du nogendinde det at vide? Du er skøn som du er, du er min perfekte Blayne, det behøver du ikke stille spørgsmålstegn ved. Jeg elsker dig, uanset hvad" sagde hun blidt og holdte sig en smule ind til ham, så hun hele tiden kunne mærke ham. Hun lo lavt og rystede på hovedet. "Du har sikkert være en ballademager.. Den der altid fik skylden.. Jeg er glad for du fik det bedre.. Jeg kan allerede lide Paige, jeg mener, hun hjalp dig med at blive mere åben og lykkelig. Det er alt jeg ønsker for dig, om det så var for år siden" sagde hun kærligt og så ind i hans blå øjne. Der var noget helt spcielt over hans blik men hun kunne ikke lige finde ud af hvad det var.
    "Jeg er glad for du stoler på mig. Jeg ville ikke kun leve med at du troede jeg kun ville have dig for dit blod. Sådan fungerer det ikke. Vi vampyrer er lidt sære, vi skal altid være så indviklede" sagde hun med et smil og kyssede ham kærligt. "Jeg elsker også dig, for evigt" sagde hun blidt og kærtegnede hans bryst. Hun nød at ligge ved ham og hun lukkede øjnene for at nyde det. Hun lo over ham. "Du finder det ligefrem sexet at jeg vil yde skade på andre piger? Jamen så vil du kunne lide min adfærd ganske godt" sagde hun med et smil. Hun kyssede ham kærligt igen. Det var skønt, bare at kunne være ærlig med ham. Hun så på ham med et lidt undrende blik. "Men.. Hvad er det du finder så sexet på den måde jeg snakker?" spurgte hun med at smil.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 2:20 pm

    han grinede og rystede på hoved "nej jeg har fået af vide jeg tænker for lidt over tingene, altså folk nu om dage er bare ikke nemme at tilfredsstille, så tænker man for lidt over tingene ogå tænker man for meget over tingene" brummede han og rullede med øjnene. han så tænksomt på hende "ja jeg havde min mørke periode, jeg stjal, drak og røg meget, kom ud i et alkohol misbrug, endte op med at stjæle fra den forkerte person og fik så mig selv dræbt" han trak på skulderne og strøg hende op langs ribbene, han elskede at røre hende og han kunne allerede se for sig hvad der skete hvis han ikke fik rørte hende hver eneste dag "du tager all min kontrol efterlader mig på bar bund, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" hviskede han og så på hende med et forvirrede udtryk i de skarpe øjne,
    han nikkede og trykkede hende mod sig "ja, det lyder så besidderistisk og frækt" hviskede han og grinede "man kunne sige det går direkte i bukserne på mig, bortset fra at jeg ingen bukser har på" pointerede han med en varm latter, det hele var nu meget hyggeligt og dejligt at ligge her ved hendes side "fordi alt du gør er sexet" sagde han stille
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 2:53 pm

    Hun lod lidt og rystede på hovedet med et kærligt blik. Hun havde det somom hun var ung igen, totalt forblændet af ham og hans store kærlighed til hende. "Jeg synes du er fantastisk, selvom du nu tænker lidt for meget. Men hellere det end at det var omvendt, ikke elskede?" sagde hun blidt og kærligt. Hun så smilende på ham og lyttede til ham mens han fortalte. Hun ville stadig vide så meget som muligt om ham og med små nik viste hun at hun forstod det. "Men du er en anden nu.. Du fik en ny chance. Vi er ikke allesammen så heldige" sagde hun kærligt. "Mennesker er sarte, det har du vel efterhånden forstået, nu du har været engel noget tid. Selv som engel er du stærkere end da du var menneske.. Det er ikke en skam det du har været igennem, det håber jeg du forstår" forklarede hun blidt. Han måtte ikke tro han var svag bare fordi han var bukket under som så mange andre mennesker. Hans kærtegn var skønne og hun puttede sig lidt tættere ind til ham. Hun måtte le lidt. "Du kan lige så godt vænne dig til det kære.. Du kan ikke kontrolerer mig eller det jeg gøre. Det kan jeg knap nok selv. Du skal ikke prøve at få kontrol over mig, det kan ikke lade sig gøre, hvor meget jeg end vil prøve" Hun kyssede ham blidt og så ind i hans øjne. Han skulle ikke prøve, hun vidste det ville gå galt. Hendes egen far kunne ikke engang kontrolerer hende. Hun lo over ham og rystede på hovedet. "Det er vist min skyld du ikke har bukser på. Det påtager jeg mig gerne" sagde hun med et smil og kærtegnede hans hud, lige over hvor hans hjerte sad. "Alt jeg gør simpelthen? Den evne må jeg hellere udnytte" Hun havde et drillende blik da hun sagde det. Hun kyssede ham inderligt og ville ønske det aldrig ville stoppe. "Hvis vi bare kunne ligge her i al evighed.. Jeg har aldrig været mere lykkelig" hviskede hun.
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:03 pm

    hans smil blev bredere "jamen så er jeg glad nok og ja du har ret elskede" hviskede han og kyssede hendes pande "er det okay jeg spørg om noget" spurte han og lod sine fingre danse hen over hendes krop, han elskede hende og alt ved hende, i hans øjne var hun perfekt og uimodståelig, dejlig og elskværdig. han lagde en hånd på hendes hage og kyssede hende let "det gør jeg også selvom jeg nu og engang drikker, så du må ikke blive sur hvis jeg kommer og er lidt...halv fuld, det er gamle vaner der er svære at slippe af med" hviskede han mod hendes læber, han sukkede og nikkede stille "jeg ved det kære, men jeg har altid haft kontrol, jeg havde kontrol med alle de kvinder, da det var mig der bestemte hvor langt det hele skulle gå også videre, det gjorde automatisk det hele lettere" hviskede han stille.
    han grinede, med bene flettet ind i hendes kyssede han hendes kind "jamen så for du gerne den, hvis du vil det" grinede han og strøg hende ned langs hoften, han nikkede kort "nemlig, din måde at gå på er sexet, fordi du bevæger hofterne helt specielt, din måde at tale på, når du rør ved mig...alt" pointerede han stille
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:20 pm

    Hun så smilende på ham og nød hans kys, hun nød det hver eneste gang han kyssede hende og hver eneste gang han rørte hende. Hun så lidt undrende på ham med et smil. "Selvfølgelig, bare spørg. Jeg vil fortælle dig alt" sagde hun kærligt, og forstod ikke hvorfor han spurgte om lov. Hun ville fortælle ham alt om hendes liv, også de sider hun var mindre stolt af, for hun stolede på ham. Det gjorde hende intet han drak, hendes egen far var ikke meget bedre. "Det er okay. Jeg stoler på dig. Desuden er jeg vant til min far, og han er 100 gange værre end dig, det vil jeg gerne vædde med" sagde hun blidt og håbede det fik ham til at få det bedre med sig selv. Han skulle ikke skamme sig overfor hende. Hun rystede blidt på hovedet. "Du skal ikke hige sådan efter kontrol.. Du er i en verden nu hvor du ikke kan kontrollerer noget, og du har virkelig fundet en pige du ikke kan kontrollerer. Vi skal nok finde ud af det, det behøver vi ikke kontrol for" sagde hun lavt og blidt. Hun brød sig ikke om at andre bestemte om hende, og hun mente slet ikke det var nødvendigt mellem de to.
    Hun lo lidt og trak sig tæt ind til ham og så ned da han strøh hende over kroppen. Hun så bagefter ind i hans øjne med et smil og rystede lidt på hovedet. "Du er jo helt forblændet.. Så fantastisk er jeg slet ikke.. Men hvis det behager dig, gør det mig kun glad.." Hun hviskede det kærligt og kyssede ham bildt, hun kunne ikke lade vær.

    //Vi burde næsten lave et emne hvor du møder Matthew Razz
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:29 pm

    han nikkede "din moder, hvem er hun, jeg er sikker på at hun m¨være umådelig smuk siden hun fik dig, men hvem er er hun" spurte han og støttede igen hoved på sin arm, han strøg hende ned over brystet mens han betragtede hende nøje og med varme øjne, han elskede hende virkelig meget, eller faktisk ville det at elske ikke kunne beskrive hans følelser det mindste, når han sagde "jeg elsker dig" var det kun en vandråbe fra hvad han virkelig mente, en vandråbe i et stort hav. hendes svar fik ham til at smile skævt og en anelse genert "jeg har en tendens til at blive en smule ophidset når jeg er fuld" brummede han og kyssede hendes pande, han elskede den måde hun lå der ved siden af ham, og han bare kunne se ned på hende, se ned på hendes smukke krop, han sank en klump og nikkede stille "jeg er ked af det, men det er på en måde en del af hvem jeg er, og den jeg er" hviskede han og lagde sig om på ryggen, han lagde en hånd op foran øjnene og sukkede
    //det kunne være en god ide, synd han ikke er på nu Laughing
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:39 pm

    Hun havde ikke regnet med det spørgsmål, men hun smilede over det. "Jeg kender ikke min mor særligt godt, hun forlod mig faktisk ved min far, og jeg voksede op uden nogen kendskab til mine forældre i flere hundrede år. Hendes navn er Elena, hun er oprindelig, ligesom mig om min far" forklarede hun roligt til ham. Det lød underligt at hun voksede op med sin far, uden at kende sine forældre, men det var nu engang sådan det var gået til. Hun kærtegnede hans brystkasse og mave og så på ham med et smil. "Du er sød når du er genert.." hviskede hun blidt. Det gjorde hende intet med hans druk, desuden vidste hun han ikke ville eller kunne gøre hende noget, så hun var ikke det mindste bekymret. "Bare rolig, jeg dømmer dig ikke ud fra dit alkoholforbrug" sagde hun kærligt. Hun lagde sit hovede på hans skulder og lukkede øjnene. Hun kunne sagtens falde i søvn hos ham. "Du skal ikke undskylde dig selv Blayne. Jeg elsker dig, alt ved dig. Du er perfekt som du er, Det må du aldrig glemme.." Hendes stemme var hviskende og blid. Det var vigtigt for hende at han ikke havde det skidt med sig selv. Hun kyssede ham blidt på brystkassen og så op på ham.

    // ja :/
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:53 pm

    han nikkede og strøg hende samtidig over kinden mens han lyttede interessant "jeg forstår, men jeg kan jo bare sige jeg har været pokkers heldig med dig, du er mit livs kærlighed" hviskede han og smilede bredt. da hun lagde hoved mod hans skulder fjernede hans sin hånd fra øjnene og betragtede hende nøje, han elskede at se på hende, elskede alt ved hende "og du er sød hele tiden, du gør mig så usikker på hvad jeg skal gøre, fordi jeg ingen kontrol har, så ved jeg heller ikke havd jeg skal gøre" hviskede han og kyssede hendes pande. han gispede da hun kyssede hans bryst, men var efterhånden blevet en smule træt "hvad med at vi finder det hus også kan du sove ved min side...hvilket minder mig om, hvornår har du lyst til at gifte dig med mig, altså dato og den slags" spurte han stille og så på hende, mens han satte sig op.
    //nåh ja men så må det vel være når han kommer på engang Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:04 pm

    Hun smilede kærligt til ham og nikkede lidt til ham. "Vi er begge heldige.. Jeg er så glad for at vi mødte hinanden" sagde hun forlsket og nød bare at han ville have hende, at han ville elske hende. Mere kunne hun ikke be om, hun var lykkelig. Hun så op på ham med et smil og rystede mildt på hovedet. "Du skal ikke være usikker kære.. Gør hvad der falder dig ind. Du skal ikke tænke hver eneste handling igennem, det er der ingen der kan leve med i længden. Gør hvad du føler for i stedet" Hendes stemme kærlig og omsorgsfuld. Hun ville ikke have han blev fo besat af kontrol, han måtte lære at give lidt slip og løsne lidt op.
    Hun satte sig op og nikkede lidt til ham. "God idé. Jeg vil elske at sove ved din side. Den bedste måde at falde i søvn på" sagde hun forelsket til ham. Efter lidt tøven åbnede hun munden igen. "Så snart som muligt. Jeg har ingen planer i fremtiden, andre end dig. Er der en dato su ønsker elskede?" Hun spurgte blidt imens hun fik sit tøj samlet sammen og fik det på. Hun rystede på hovedet for at få det værste jord og lignene ud af hendes hår, og kørte en hånd igennem bagefter for at få det til at sidde.

    //Jeg ar skrevet en sms til ham Smile
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:10 pm

    han nikkede og rejste sig med hende, fik hurtigt sine bukser på, hvorefter han betragtede hende "jeg kan ikke holde det, du er så perfekt og smuk, det for en smule usikkerhed frem i mig, jeg er bange for at jeg ikke er god nok for dig" han kløede sig i nakken og smilede genert til hende. han lagde hoved på skrå og trak på skulderne "ja den dato du vil have, men helst efter du har mødt Paige, når først det er sket, er jeg ligeglad med hvilken dato det er" hviskede han og gik hen til hende, med det hun sagde i bag hoved greb han pludselig fat om hende, med en hånd under hendes knæ, en anden bag hendes ryg, bøjede han ned i knæende, fik sine store ørne vinger frem, for så at sætte af og flyve op mod himlen, da de var kommet et stykke begyndte han at flyve mere rolig over skoven "sådan nu gør jeg noget spontant, noget jeg aldrig har prøvet før" hviskede han stille og kyssede hendes pande.
    //super det skal nok blive spændende Wink
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:21 pm

    Hun børstede sit tøj en smule af, han var trods alt opdraget som en dame, slevom den opdragelse glippede på mange punkter. "Blayne, jeg er bare en pige, ikke en gudinde. Du er mere end god nok til mig, du er den jeg vil have" sagde hun kærligt og så på ham med et varmt smil. Hun plejede ikke at være så kærlig og blid, det lå langt fra hendes natur, men sammen med ham kunne hun ikke andet. "Jeg vil med glæde møde hende, jo før jo bedre, så kan vi blive gift hurtigt. Men tro ikke det lbiver nemt, min far vil sikkert gøre alt for at spolerer det hele. Han er ikke særlig god til at accepterer andre" sagde hun roligt. Hans pludseligt greb om hende overraskede hende, og hun kun ikek lade vær med at komme med et lille hvin. Folk kastede ikke sådan rundt med hende normalt. For en sikkerhedsskyld holdte hun sig tæt ind til ham, selvom hun bare ville forvandle sig til en ugle hvis han skulle tabe hende. Hun så på ham og måtte le lidt. "Du er skøn.. Jeg elsker dig så højt Blayne.." Hun holdte fast omkring ham og kyssede ham kort. Hun så ned over skoven for at orienterer sig. "Huset ligger derovre, ved det store døde grantræ" sagde hun pegede i den rigtige retning.

    //Forbered dig på den mest tøsesure vampyr du nogensinde vil møde Razz
    Tilbage til toppen Go down
    Blayne
    Engel
    Engel
    Blayne


    Fulde navn : Blayne Oliver
    URL Alder : fysisk 21, levealder 26
    Antal indlæg : 216
    Geografisk sted : Tidligere Bristol i England, nu Mystic Falls
    Job/hobbies : han tager billeder, maler og prøver at finde ud af hvem han var fra da han var menneske
    Humør : I'm confused, what have been changed? me or something else.....

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeOns Dec 26, 2012 12:23 pm

    han trak på skulderne "jeg ved du er en pige, men du er også en kvinde der har levet i lang tid, jeg er vel ikke bland dine normale normer" sagde han med et simpelt skulder træk.
    da de endelig var i luften og hun holdte fast i hans grinede han stille "det skal nok gå, jeg mener jeg har dig også kunne jeg ikke være mere glad, plus hvis jeg skal dø er jeg glad for at gøre det for din skyld" han kyssede hendes pande og smilede skævt. han så ned mod huset og fløj mod det "tak fordi du valgte at flyve med Blayne airline, vi er glade for at kunne meddele at jeg elsker dig højere end noget andet, ingen betyder noget bare jeg er sammen med dig" hviskede han og kyssede hendes kind, han lage armene om hende og trykkede hende ind mod sig.
    //hvorfor nu det? har jeg gjort noget galt Embarassed
    Tilbage til toppen Go down
    Cat
    Oprindelig Vampyr
    Oprindelig Vampyr
    Cat


    Fulde navn : Catherine Stone Noil
    URL Alder : 1367
    Antal indlæg : 104
    Geografisk sted : Mystic Falls
    Job/hobbies : Jeg går i skole (igen, og igen, og igen...)
    Humør : I'm gonna rip up your head..

    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitimeLør Dec 29, 2012 7:30 pm

    Hun lo over ham. "Prøv lige, de fyre jeg er vant til er hårde og brutale, og vil gøre alt for at dræbe hinanden" sagde hun med et smil. Vampyr drenge var ikke altid det mest charmerende syn, ikke når man kendte dem.
    Hun så på ham og smilede roligt og trygt. Det var rart for en gangs skyld at føle tryghed hos en anden, uden man også havde en smile mistro. "Du skal ikke dø, det skal jeg nok sørger for" sagde hun med et smil og holdte om ham. Hun ville ofre sig selv for ham, selvom det kun ville få ham i problemer, men hun var ligeglad. Hvis der skete ham noget ville hun ikke tilgive sig selv. Igen lo hun lidt da hun stod på jorden og han hviskede til hende. "Mmm.. Jeg elsker også dig Blayne, højere end jeg nogensinde vil elsker nogen anden" hviskede hun kærligt og krammede sig ind til ham. "Kom nu, vi må hellere se hvor slemt det står til" sagde hun med et smil og trak ham ind i huset. Selvfølgelig var det koldt og mørkt. Der var støv over alt, men fuldt møbleret. Ingen mug eller skadedyr så vidt hun kunne lugte. "Det er bedre end skoven.." sagde hun og så sig omkring.

    //Han hader alle der ikke er oprindelige xD
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    What a beauty you are //Cat// - Page 7 Empty
    IndlægEmne: Sv: What a beauty you are //Cat//   What a beauty you are //Cat// - Page 7 I_icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    What a beauty you are //Cat//
    Tilbage til toppen 
    Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
     Lignende emner
    -
    » can you see the beauty in me..because i can't -Kristen-

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
    Gå til: