The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Bonnie (970)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Vampira (833)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Daniel (796)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Clarissa (761)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Kristen (683)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Gideon (535)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Justin (429)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Anna (418)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Tessie (391)
En dag i skoven ~Percy I_vote_lcapEn dag i skoven ~Percy I_voting_barEn dag i skoven ~Percy I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 En dag i skoven ~Percy

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:37 pm

Sted: Skoven
Tid: Formiddag
Vejr: Dejligt vejr, med sol og en dejlig blid vind
Omgivelser: Skovens dyr
Påklædning: En sort nederdel hvor man kan se hendes sorte rævehale stikke frem, samt en sort tanktop og så ingen sko. Man kan for øvrigt også se hendes sorte ræveører stikke frem under hendes krøller.


Serpiente kom roligt gående gennem skoven, hun fulgte ikke stien eller noget, nej, hun gik gennem den vilde del af skoven og nød bare stilheden og dyrenes brummen og gøren. Nogle gange så hun endda egern hoppe fra gren til gren, de skjulte sig ikke for hende, de kunne mærke hvad hun var, en Skovånd, en Kitsunie.
En lille latter sneg sig frem for hendes læber og hun snurrede rundt om sig selv da hun krydsede en sti. Hun havde slet ikke tænkt på hvor bizard synet af hende måtte se ud. En pige med langt blond hår, med sorte ræveører stikkende ud fra det, samt en sort, jah, rævehale der stak frem under hendes nederdel, og så det at det slet ikke generede hende at hun ingen sko havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 8:47 pm

// Han ser lige ud, som på avataret. x) ^^

Percy kom traskende igennem skoven. Han havde faktisk ikke rigtig nogen idé til, hvad han dog lavede ude i skoven, da han ikke særlig meget brød sig om skove, i hvert fald ikke, når han gik alene. Dog, så var han taget af sted, og så oven i købet uden sin hund!
Hans hænder var begravet i hans bukselommer på de jeans, han havde på. Han rynkede på næsen, da den samme tanke slog ham igen, for anden, tredje, måske sjette gang; hvorfor var han dog gået ud i skoven, helt og adeles alene? Det lignede ham slet ikke. Han stoppede op og kiggede rundt, kiggede ned af stien, han havde fulgt. Måske burde han egentlig bare vende om nu, inden han ville gå længere ind i skoven?
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:00 pm

//Okay ^^

Serpiente lo for sig selv og bemærkede ikke troldmanden før hun stødte ind i ham. Hun skyndte sig lidt væk fra ham og rødmede stille. "Det må De altså meget undskylde" Sagde hun med et lille smil og vendte sig om mod ham imens. Da hun så at drengen var omkring på hendes egen alder blev hendes smil mere usikkert og genert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:13 pm

Percy hvinede af forskrækkelse, da noget stødte ind i hans ryg. Han væltede nærmest forover, men genvandt balancen, inden han var væltet. Han vendte sig lynhurtigt om og kiggede på pigen, der åbenbart var stødt ind i ham. Han kiggede længe på hende med et chokeret blik, inden han et skævt smil dukkede op på hans læber. "Ej, det gør ikke noget," Han smilede og lo så, "og du behøver da ikke kalde mig De."
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:19 pm

Serpiente rødmede dybt og smilede et lille skævt og genert smil. "Jeg havde slet ikke lugtet dig, jeg var helt væk, undskyld" Forklarede hun med en fin lys stemme og smilede genert til ham. "Vane.." Et lille skævt smil viste sig på hendes læber og hun kom med en lille latter. Hun rakte lidt tøvende sin hånd mod ham. "Jeg hedder Serpiente" Sagde hun med et lille smil. "Og du?" Hun lagde sit hoved let på skrå, på en mærkelig dyrisk måde. Hendes hale havde løftet sig lidt, så den nu var synlig for Troldmanden, men dette tog hun sig ikke af, tænkte ikke rigtig over det, det føltes jo bare normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:25 pm

Percy smilede til hende. Han begravede hænderne i lommerne igen og trak på skuldrene. "Jeg har heller ikke en duft på i dag." Han lo lidt over sin kommentar, da han ikke rigtig havde forstået, hvad pigen havde ment med det med, hun ikke havde lugtet ham. Det ville da også være.. underligt?
Han smilede og tog den ene hånd op af lommen, hvor han tog hendes og gav den et klem. "Sært navn, men det er flot," Han nikkede og smilede venligt, "jeg hedder Percy. Percy Houston." præsenterede han sig selv og gav hendes hånd et blidt klem.
Han gav slip om hendes hånd og begravede den i lommen igen. Han fik så øje på noget bag pigen. Noget, der mindede om en hale.. en hale?! Han stirrede.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:31 pm

Serpiente lo lidt over ham og smilede så sødt til ham. "Alle har en duft, faktisk alt" Sagde hun med et lille skævt smil. Hun tog imod hans hånd og trykkede den let og blidt. "Det hører jeg så tit, altså det med at det er et sært navn" Skyndte hun at tilføje og rødmede lidt. Hun nikkede svagt. "Hyggeligt at støde ind i dig, Percy" Sagde hun med lette røde kinder og en lille venligt genert smil om læben. Og tog så sin hånd til sig.
Hun så på ham og lo lidt over hans reaktion. "Har du aldrig set en Kitsunie før, eller hvad?" Spurgte hun med et lille grin, løftede sin hånd og rørte let ved hendes ræveører der tydeligt stak ud ad hendes hår. Hun lænede sig lidt frem og lugtede faktisk til ham. "Du er da en Troldmand, er du ikke?" Spurgte hun nysgerrig tog lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:41 pm

Percy smilede venligt. "Ja, men jeg har ikke lige i dag." sagde han smilende og forstod slet ikke, hvad hun talte om. Han havde godt hørt det der med, at hver person havde sin egen duft, men det var da ikke noget, man ville kunne dufte langt fra én.
Han nikkede. "Men det er kønt, husk på det," sagde han smilende og nikkede endnu en gang. Noget af en vane, han havde. "I lige måde, Serpiente." svarede han hende og smilede skævt. Han vippede lidt frem og tilbage, fra hæl til tå og omvendt, idet han kiggede rundt. Han kiggede så på hende igen og rystede på hovedet.
"Nej, det har jeg godt nok aldrig. Jeg aner ikke engang, hvad de er for nogle," svarede han så, ret lavmælt, "men jeg har da mødt én nu." Han fulgte hendes bevægelser op til nogle ræveagtige ører, der stak ud ved hendes hår. Dem havde han ikke lagt mærke til, før hun gjorde ham opmærksom. Han smilede lidt, og nikkede så til hendes spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:53 pm

Serpiente smilede over ham. "Det har du da, jeg kan selv lugte den nu" Sagde hun med et lille skævt og muntert smil. Hun var jo trods alt en Kitsunie, tæt på dyrene og skoven. Hendes lugtesans og syn var bedre end andres.
Hun smilede genert og rødmede og vidste ikke hvad hun skulle sige, så bare lidt ned i jorden med et genert blik. Ingen havde nogensinde sagt det til hende, andre havde normalt bare drillet hende med hendes bizare navn og forkærlighed for dyr, og alt andet levende.
Hun klukkede muntert. "Vi er skovånder, nogle stærke væsner og formskiftere" Forklarede hun med et blidt og muntert smil. "Jah du har" Hun smilede en smule mere skævt og svingede let sin hale fra side til side mens hun roligt betragtede ham. "Men hvilke væsner kender du så, Percy?" Spurgte hun så nysgerrigt og lagde igen så hoved let på skrå, på den mærkelige dyriske måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 9:58 pm

Percy kiggede uforstående på hende. "Er det pga. det, du er.. det der med ku-et-eller-andet?" spurgte han uforstående og bed sig blidt i underlæben. Han rettede sig op og kiggede endnu en gang rundt, inden han så kiggede på Serpiente igen med et smil.
"Nåårh, 'aer okay." svarede han så og nikkede. Han forstod det ikke helt, men ville ikke virke dummere, end han garanteret så ud. Han smilede venligt til hende og kneb øjnene sammen. Hvis han nu ikke havde mødt sin sin lillesøster, Lillith, for lidt tid siden, så ville han flippe ud, måske endda flygte væk fra Serpiente, men nu tog han det helt roligt.
"Ehm, jeg kender ikke så mange. Jeg er faktisk ret så ny i alt det.. jeg ved bare, jeg er en troldmand, og så kender jeg lidt til det med vampyrer, men ellers ikke rigtig.." svarede han hende og smilede skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 10:45 am

Serpiente nikkede og lo lidt over ham. "Jah det er derfor, fordi jeg er en Kit-Su-Nie" Sagde hun blidt og sørgede for at sige det sidste ord klart og tydeligt og med en drillende tone i hendes stemme.
Hun grinede lidt over hans ansigtsudtryk. "Man lærer det hen ad vejen" Sagde hun blidt og smilede muntert til ham.
Hun nikkede lidt da hendes latter var forstummet. "Så du kender altså intet til Varulve eller Engle?" Såurgte hun med et blidt og lidt genert smil. Hun begyndte lidt at gå rundt om ham mens hun så på ham med et lille skævt smil. Hendes bevægelser var lette og yndefulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 2:04 pm

Percy nikkede, samtidig med, hun delte ordet i stavelser. Han smilede skævt og trak sine hænder op, og lod sine arme hænge ned langs siden i stedet. Han betragtede hende. Hun var egentlig en ret speciel person, især det de der ører og den der hale, men det gjorde hende blot kønnere.
Han smilede. Han nikkede så og begravede sine hænder i sine bukselommer igen. Han bed sig blidt i underlæben, da hun begyndte at gå lidt rundt om ham. Han stod bare helt stille. "Jo, altså, jeg så da den der.. varuvlemanden, eller hvad den nu end hedder, i fjernsynet her den anden dag." sagde han så og følte sig bare mere og mere dum.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 2:22 pm

Serpiente så på ham med et lille blidt grin. "The Wolfman?" Spurgte hun med et lille grin. Hun havde set den film før, men den nærmede sig slet ikke de rigtige Varulve. Hun stoppede foran ham og smilede. "Varulvene i den rigtige verden kan forvandle sig når som helst, de ligner helt normale mennesker, men de kan dog ikke vige bort fra Fuldmånens kald" Forklarede hun blidt og venligt, hun lød ikke bedrevidende, hun forklarede ham det bare ganske blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 3:54 pm

Percy nikkede. "Ja, det hed den vidst." svarede han hende og smilede, da hun stoppede op foran ham. Han kiggede på hende. Gad egentlig vide, hvor gammel hun var? Hun så i hvert fald ud på en på hans alder, men han vidste det ikke. "Hvor gammel er du egentlig?" spurgte han, afbrød han nærmest.
Han smilede venligt og uskyldigt over, bare sådan at have afbrudt hende. Han smilede venligt. "Hm, ja, okay. Render de så også rundt i byen og dræber mennesker?" spurgte han. Han havde faktisk altid godt kunnet lide varulvefilm, især fordi de dræbte mennesker og sådan, selvfølgelig en underlig grund til, at kunne lide dem, men sådan var det vel bare.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 4:07 pm

Serpiente lo lidt over ham og smilede skævt. Da han afbrød hende blev hun en smule overrasket, rødmede så og smilede mystisk. "Ved du ikke, at man aldrig skal spørge en pige om hendes alder?" Spurgte hun drillende. "Hvor gammel er du da?" Spurgte hun så, uden selv at have svaret på hans spørgsmål. Hun lagde sit hoved let på skrå på den dyriske måde, så hendes ører osse fulgte lidt med.
"Ved fuldmåne, kan de ikke styre sig selv, så jah" Sagde hun ret så henkastet. "Nogle gør det osse af ren fri vilje" Hun trak let på skuldrene og så på ham med et muntert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 4:32 pm

Percy smilede bare bredt til hende, et smil fuld af uskyldighed. Han vippede let frem og tilbage og knyttede næverne lidt i bukselommerne. Han kiggede på hende, lo så. "Nej, det havde jeg ingen idé om," svarede han hende leende, "men jeg er selv fjorten." sagde han så og trak på skuldrene.
Han rynkede brynene og stod så stille igen. "Nårh, jaer, okay.." svarede han og kiggede lidt rundt i skoven, inden hans blik landede på hende igen, "det må vel også være svært, at, ja du ved, styrer sig og sådan, når det først får løs."
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 4:40 pm

Serpiente lo over hans smil og så på ham med et muntert grin. Hun tiskede drillende og i sjov. "Børn nu om dage, I lærer da heller ingen manere" Sagde hun blidt og drillende og nikkede så lidt. Hun ville helst ikke så meget ud med sin alder, da hun havde holdt denne i noget tid.
Hun smilede lidt over ham. "Man kan ikke styre sig under en fuldmåne, i hvert fald ikke hvis man er varulv" Sagde hun blidt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 4:49 pm

Percy lo. "Hey, du ser altså ikke selv ældre ud end mig," Han trak hænderne op af lommerne og slog ud med armene til siderne, leende, "så, hvor gammel er du så?" Han så nysgerrigt på hende, "Jeg gætter på omkring 14-16 år?"
Han smilede. "Nææh." svarede han bare, han havde jo ingen idé om, hvordan det var at være ulv og slet ikke kunne styre sig.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 5:00 pm

Serpiente smilede skævt og noget så mystisk. Hun lo over ham. "Lad os bare sige at jeg er femten" Sagde hun med et muntert glimt i sine blå øjne. "Så du havde faktisk ret" Hun grinede en smule og smilede så til ham.
Hun klukkede let og muntert. "Ikke at jeg ved noget om det" Sagde hun med et lille smil.

//Krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 5:21 pm

// Helt okay. ^^

Percy smilede og lod armene hænge ned langs siderne. "Se, hvor godt jeg er," lo han og nikkede så, som for at bekræfte det, "så dygtigt, jeg er." Han lo over sig selv og rystede så på hovedet. Han smilede til hende, lagde armene over kors og vippede lidt frem og tilbage igen. Han kiggede rundt og kiggede så på hende igen med et smil og et nik.
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 3:13 pm

Serpiente så på ham og smilede det skæve og mystiske smil. "Jeg sagde ikke, om det var min rigtige alder, eller bare min fysiske" Sagde hun blidt og drillende. Hun grinede lidt over ham og efterlignede hans bevægelser med et lille grin og så på ham med et muntert og legesygt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 3:52 pm

Percy smilede til hende. Han lod hænderne glide ned i bukselommerne igen og kiggede lidt rundt, inden han kiggede på Serpiente igen med et forvirret smil. "Fysiske alder?" spurgte han uforstående og vippede lidt frem og tilbage.

// Krea svigt for vildt. o.o
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 3:54 pm

Serpiente lo lidt over ham. "Min alder fysisk og min alder psykisk er to vidt forskellige ting" Forklarede hun blidt. "Fx, en vampyr kan se ud som en lille ti årig pige, men rigtig være flere tusind år gammel" Hun smilede skævt og klukkede lidt. "Det samme med Kitsunie's"

//Helt okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 4:01 pm

Percy kiggede længe på hende med et lettere dumt bllik. Han forstod ikke så meget af, ikke rigtig, og gudskelov, han ikke selv var en af dem, for så ville alt bare blive meget mere forvirrende for ham. Han lo lidt. "Okay, jeg fatter bare ikke så meget af det der, beklager."

// Godt så, for har haft terminsprøve i dag, to stile. o; min kreativitet er løbet væk for længst. XD
Tilbage til toppen Go down
Serpiente
Kitsuni
Kitsuni
Serpiente


Fulde navn : Serpiente Golden Fox
URL Alder : Ligner en på 19
Antal indlæg : 37
Humør : Who wanna play a game with me? I promise you, I won't bite ... that much! x3

En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 4:06 pm

Serpiente klukkede lidt over ham, men gik så helt over til ham, lagde sin hånd mod hans skulder. "Og hvis jeg sagde, at jeg blev født i starten af middelalderen?" Hviskede hun lavt i hans øre og ventede hans reaktion.

//Haha xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag i skoven ~Percy Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i skoven ~Percy   En dag i skoven ~Percy I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i skoven ~Percy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven [Jolie]
» Lidt hjælp første dag? ^^ -Percy
» Skoven ~Sam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: