The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Skoven ~Sam I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Skoven ~Sam I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Skoven ~Sam I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Skoven ~Sam I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Skoven ~Sam I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Vampira (833)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Daniel (796)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Kristen (683)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Gideon (535)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Justin (429)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Anna (418)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Tessie (391)
Skoven ~Sam I_vote_lcapSkoven ~Sam I_voting_barSkoven ~Sam I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Skoven ~Sam

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 5:11 pm

Sted: Skoven
Tid: Sent eftermiddag
Vejr: Lunt sommervejr, ikke en sky på himlen
Omgivelse: Træer, buske, skovens dyr XD


Alma stod ved skovgrænsen og smilte svagt for sig selv, hun havde sit camara rundt om halsen, hvis det nu var, hun fandt noget der var værd af tage billeder af. Hun havde altid sit camara med, hvis hun skulle nye steder hen eller ud i naturen.
Hun trådte ind i skoven, og begyndte udforskelsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 4:46 pm

Sam kom roligt gående inde i skoven, han var menneske og elskede det. Han gik bare roligt rundt, fulgte en sti han kendte. Han var på vej hen til et træ han godt kunne lide at klatre i, Nu siger i sikkert at ulve ikke klatre i træer, men det gjore sam. Han nåede det store gamle træ, der næsten stod midt i skoven, han kravlede roligt op i det og kiggede ud over skoven, man kunne ane vejen der fra og kunne også se at fuglene fløj op der hvor der gik et menneske eller et andet stort dyr.
Han kiggede lidt rundt og så at der nættop var et sted hvor fuglene fløj op, han undrede sig lidt og valgte at kravle ned og gå over og undersøde det. Han havde lagt en taske med noget tøj ved træet, nogle dage i forvejen. Han tog trøjen, sko og strømper af, inden han forvandlede sig til ulv. Han rystede det sidste tøj af og løb roligt i den retning han havde set noget i.



//Har du læst bogen vildskab? xD Jeg havde ikke lige regnet med det blev så langt OO'//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 5:24 pm

Alma fik et taget et par billedet af fuglene der fløj op, og kiggede nu på dem, *De er da okay*, Tænkte hun, *De kunne havde været bedre, men jeg er vist ikke rigtig så meget i form mere*, Hun smilte svagt for sig selv, og kiggede sig så om, og fandt nogle skovens dyr, og tog nogle flotte billeder af dem, hun smilte over resultatet.
Hun hørte noget eller nogen nærme sig, og tog automatisk opstilling med sit camara, hvis det nu var et dyr.


//Har læst den, og elsker den XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:51 am

Sam kom roligt gående som ulv, han gik ah en dyre væksel og kom nærmere og nærmere på det der gik i skoven. Han kunne nu lugte at det var et menneske og at det var en pige. Han gik langsomt og varsomt nærmere. Han stod roligt bag et træog iagtog hende roligt, havde kun lige mit hovede ud, ellers stod jeg i ly af træerne. Han satte sig roligt ned, så stadig på hende.

//Så kan jeg bedre forstå det xD//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 12:02 pm

Alma kiggede forundret på ulven bag camaraet, den var sort med meget menneskelige gule øjne, og tog så et billed uden blitz, og et par andre derefter og kiggede så på ulven, med et nysgerrigt blik. Hun vidste ikke særlig meget om ulve, så hun var ikke rigtig sikker på hvordan hun skulle opføre sig, men hun var ikke bange for den, så hun satte sig ned og kiggede granskende på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 5:54 pm

Sam lagde sig roligt ned, så nysgerigt på pigen der stod lidt væk. Hun var ikke bange for ham. Han lagde hovedet lidt på skrå, lyttede og lugtede roligt. Så blidt på hende. Lå bare stille og iagtog hende. Sam rejste sig roligt og bukkede hakken lidt, lod halen hænge roligt og så på hende, lyftede det ene forben og gik prøvende et enkelt skridt. Så hende ikke i øjnene, men på hendes kamera, kunne ikke så godt lide at folk tog billede af mig.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 6:18 pm

Alma lagde osse hovedet på skrå, hun kunne se at Ulven kiggede på hendes camara, så hun lagde den forsigtigt ned i sit etui, og var nødt til at kigge væk fra Ulven et kort stykke tid. Da camaraet ligger i sit etui, lagde hun det forsigtigt ned på jorden lidt fra sig, og kiggede så på Ulven igen, smilte svagt til den, og ventede dens næste træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 6:46 pm

Sam var stadig nervæs over for pigen, han stod bare helt roligt med et ´forben oppe, så hun lagde kameraet fra sig og så så roligt på hende. Han stod stadig meget roligt, han var på vagt, hovedet lidt nede og halen nede, så hende ikke i øjnene. Står helt vamgsomt, lytter på hendes åndedret og på skoven*


//Ingen krea x.x//
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 6:52 pm

"En nervøs Ulv..", Hviskede Alma stille, "Det er ikke noget man ser hver dag..", Hun var ret sikker på at Ulven kunne høre hende, men hun vidste ikke om Ulven kunne forstå hende eller ej. Hun smilte venligt til Ulven, "Jeg gør dig ikke noget..", Sagde hun stille til den, selv om hun ikke rigtig kunne skade eller gøre den noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:24 pm

Sam stod som froset, så på hende og lod roligt mine øjne glide op af hende, til hendes. Han så hende roligt i øjnene. Han gik roligt og tilbageholdende et skridt mere frem, var nu omkring 5 meter fra hende. Han stod stille lidt, gik så forsigtigt et skridt mere.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:32 pm

Alma smilte stille og så Ulven i øjnene. Hun rakte hånden frem, selvom der stadig var langt imellem dem, "Kom bare", Sagde hun stille. Hun var stadig ikke bange for Ulven, selvom hun vidste at den kunne dræbe hende på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:42 pm

Sam var stadig lidt urolig indeni, han vidste ikke om han kunne stole på pigen. Han stod helt stille og gik så et forsigtigt skridt, stod stille, tog et skridt. Han kom roligt tættere og tættere på hende. Stopper op da jeg er 1½ meter fra hende, ser roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:45 pm

Alma kunne se uroen i Ulvens øjne, mærkelig nok, "Kom bare", Sagde hun sødt til Ulven, "Jeg gør dig ikke noget, min ven", Hun smilte beroligende til Ulven, og håbede på at det virkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:51 pm

Sam stod bare helt roligt, så roligt på hende. Han så hende roligt i øjnene og prøvede at aflæse hende. Han snuste roligt til hendes hånd og kiggede hende op i øjnene. Han var stadig lidt nærvøs men gik så et par skridt mere frem og rørte kort hendes hånd med min snude. Han trak sit hovede lidt tilbage og satte sig ned, han ville se omhun ikke var bange.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 9:09 pm

Alma smilte bare over Ulven, "Stadig nervøs?", Spurgte hun Ulven med et lille grin. Hun lod hånden være hvor den var, hvis nu det var at Ulven nærmede sig igen, "Ligner jeg en der kan gøre dig noget?", Hun smilte fjollet til Ulven, og kiggede den i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 9:36 pm

Sam så tilbage i hendes øje, lagde hovedet lidt til siden, blev bare roligt sidende. Han virede lidt med hovedet for at lugte hende bedre. Han lukkede øjnene og følte hendes aura, han lod bare sine øjne været lukkede og sad stille.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeLør Apr 09, 2011 9:10 am

Alma rejste sig forsigtigt for ikke at skræmme Ulven, og og smilte forsigtigt til den. Hendes hånd var stadig løftet op mod den, og gik så nogle få skridt nærmere, for at se hvordan den reagerede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 10:26 am

Sam blev roligt sidende, han var ikke bange for pigen, men han var på vagt. han lod pigen rejse sig og gå tættere på. Han så bare roligt på hende, iagtog hende. Sam lagde roligt hovedet til den ene side og så pigen i øjnene, ikke for at skræmme hende, men for at sige 'det er okay'.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:27 am

Alma kunne havde strækket sin arm for at røre den, men gjorde det ikke, satte sig bare foran den med et lille smil, og lod Ulven tage det næste skridt, eller bare gå, hvis det var det den ville. "Din tur", Sagde hun, som om de spillede et spil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:32 am

Sam så lidt undrende på pigen, han smilte lidt indeni. Han lagde hovedet til den ene side og rejste sig roligt op. Sam gik det sidste skridt hen mod hende og stod roligt og så hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:35 am

Alma smilte skævt til Ulven,
og rakte forsigtigt hånden ud
og lagde den på Ulven's hoved,
og kløede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:41 am

Sam brummede roligt og satte sig ned, han lagde hovedet ind mod hendes hånd og lukkede øjnene. Samåbnene roligt øjnene igen og trak sig lidt væk. Han så roligt på pige og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:46 am

Alma grinte svagt og lagde osse hovedet lidt på skrå, og smilte skævt til Ulven, "Du er da en sjov en", Sagde hun med et lille smil, "Og en smule tam.."
Tilbage til toppen Go down
Alma
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Alma


Fulde navn : Alma Fuego
URL Alder : Ligner en 21 årig
Antal indlæg : 94
Geografisk sted : Fuego-Parlæet, ejer stedet og bor der sammen med det meste af min familie
Humør : Do anyone here know how to feel so fuckin lost and abandoned by those who said, they loved you? If they loved you, why did they leave?!

Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 11:48 am

Alma grinte svagt, og lagde osse hovedet lidt på skrå og smilte skævt til Ulven, "Du er da en sjov en", Sagde hun med et lille smil, "Og så er du osse ret tam, selvom du ser vild ud.." Hun kigger granskende på Ulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 1:09 pm

Sam sad bare roligt og så på pigen, han smilte indeni. Han satte sig ned lidt væk fra hende, det var godt hun ikke vidste hvad han var, for så ville hun højs sansynligt ikke have været så venllig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven ~Sam Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven ~Sam   Skoven ~Sam I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven ~Sam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven [Jolie]
» En dag i skoven ~Percy
» Ridetur i skoven =Emma=

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: