The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Vampira (833)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Daniel (796)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Kristen (683)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Gideon (535)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Justin (429)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Anna (418)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Tessie (391)
Alenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_lcapAlenetur i skoven? ~ Kristen I_voting_barAlenetur i skoven? ~ Kristen I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Alenetur i skoven? ~ Kristen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nana
Vampyr
Vampyr
Nana


Fulde navn : Nana Yuki Konjo
URL Alder : Har jeg ingen idé om, men ligner en på atten år.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Musik, cykle, m.m
Humør : Glad, men også lidt nervøs

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 9:36 pm

Tid :: Ca. 17;34
Sted :: Skoven.
Omgivelser :: Træer, buske, skovting? Ingen levende sjæle.
Vejr :: Ingen sol, men det er stadig lunt. En smule overskyet.
Påklædning :: En blåhættetrøje med et lyserødt smileyansigt, der smiler stort som print foran. Et par lyseblå tætsiddende jeans, hvor der er få huller op og ned af benene, samt sorte, uslidte Converse sko. Håret er løst og bølget.

Nana gik lige så stille. Hun sukkede kort. Hun havde lige spist, så sulten var hun i den grad ikke. Hun vendte blikket nedad imod skovbunden, mens hun bare gik - hvorhen, det anede hun ikke, bare lidt væk fra.. byen, det hele. Der var ikke noget i galt, hun gik endnu en gang bare og tænkte det hele igennem ang. hendes liv og alt det der. Hun savnede sin familie i Japan.
Nana slog sig ned på et træ, der var væltet. Hun satte sig på stammen og kiggede frem for sig. Hun begravede hænderne i den store lomme på hættetrøjen foran. Hun mærkede efter; yes, mobilen og headsettet var der endnu.
Hun sukkede endnu en gang. Hvad skulle hun lave? Hun ville egentlig mest ønske, der kom nogen forbi, bare så hun i det mindste havde nogen at snakke med, det kunne da være hyggeligt. Meget endda. Selskab; det var lige nøjagtig dét, hun gik og længtes efter. Hun var næsten lige flyttet til byen, og havde ikke rigtig snakket med nogen, mest holdt sig for sig selv. Så det var klart selskab hun gik sådan og længtes efter, helt klart.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 9:51 pm

Kristen havde ikk' fri endnu, eller det havde hun, men hun skulle tilbage til klubben om aften igen. Hun sukkede lidt mens hun lynede sin store jakke i og tog tasken over skulderen, hun ville hjem nu, måske kunne hun så nå at lave lidt andet inden hun skulle tilbage og danse igen. Tanken gjorde hende skør, hun vidste ikke hvorfor hun som alle de andre der arbejdede der, havde overgivet sig til jobbet. HUn skulle jo bare danse, men hvorfor var hun så begyndt at gå oven på med folk? hun vidste det ærligt talt ikke.
Hun sukkede lidt igen og lynede sine lange sorte støvler op, inden hun gik. Hun gik gennem skoven som hun for det meste gjorde. Der var to veje hun kunne tage, men den anden.. jah.. der var for mange mennesker. Hun holdt fast i sin taske mens hun gik, hun skulle nødig tabe den. Selv om næsten alle, i hvertfal mændene, kendte hende i denne by, så var det lige en tand for pineligt. Hun gik gennem skoven mens hun tankte på alt dette. Hun så ikk' helt hvor hun gik hen da hun kendte vejen ud og ind.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Nana
Vampyr
Vampyr
Nana


Fulde navn : Nana Yuki Konjo
URL Alder : Har jeg ingen idé om, men ligner en på atten år.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Musik, cykle, m.m
Humør : Glad, men også lidt nervøs

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:05 pm

Nana sad bare stille på stammen. Hun havde fortsat sine hænder begravet i den store lomme på hættetrøjen. Tankerne væltede ind i hendes hoved. Alle mulige slags tanker, men mest tanken om hendes familie og venner. Hun savnede familien, som hun jo ikke kunne se mere, fordi forældrene var døde, og det var egentlig kun lillesøsteren, der anede til det med hun var vampyr, og resten af hendes familie i Japan, anede ikke hun stadig levede..
Hun sukkede kort og lod sig læne sig en smule tilbage, idet hun rettede sig hurtigt op. Hun kunne lugte noget, et menneske, helt klart. Men hun var jo ikke sulten, men alligevel; selskab? Hun smilede og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:42 pm

Kristen gik lidt videre og prøvede alt imens at smide alle tankerne væk. Men da de ireterrende tanker endelig gav slip kom der nogle nye, og faktisk være tanker. Tanker om alle hendes problemer. Om At hun ikke længere vidste hva' hende og Owl var og at hun hellere ikk' var sikker på hva' hun havde gang i med Daniel eller Matt. Hun sukkede og bildte sig selv ind at det va fordi hun havde dette job som stripper. Det var self. ikke sandt men det hjalp hende, at tænke sådan. Hun kom længere og længere ind i skoven før hun opdagede en pige som sad på et væltet træ. Hun kiggede en smule nærstuderende på hende og slog så blikket ned. Hun vidste ikke om hun skulle gå videre eller snakke med pigen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Nana
Vampyr
Vampyr
Nana


Fulde navn : Nana Yuki Konjo
URL Alder : Har jeg ingen idé om, men ligner en på atten år.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Musik, cykle, m.m
Humør : Glad, men også lidt nervøs

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 10:52 pm

Nana pustede opad, hvis man kunne kalde det det, så hun fik pustet noget af sit pandehår væk fra øjet, hvor det havde sat sig fast ved hendes øjenvipper. Hun smilede stille for sig selv. Mon hun nogensinde så sin familie igen? I hvert fald hendes søster, der egentlig var en smule bange for hende. Men selvfølgelig, så ville hun jo ikke æde hendes søster.
Nana vendte blikket hen imod et træ, så endnu et og tilsidst op i himlen. Hun sank lidt sammen på træstammen, men vendte så hurtigt sit blik hen imod en pige. Mennesket, hun havde kunnet lugte. Hun sad bare musestille og stirrede på hende, selvom pigen jo nok allerede havde bemærket hende. Hvor ville hun dog ønske, pigen kom hen til hende og ville joine hende, men Nana syntes bare, pigen lignede en, der havde travlt, så hun ville da ikke foestyre eller noget?
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 4:15 pm

Kristen så ned i jorden og gik lidt igen, hun synes der var noget bekendt ved hende pigen, hun lige var gået forbi, men hva'? Hun tænkte sig om, men hun kunne ikke komme på noget der are lød liidt, som om hun vidste det.
Hun stoppede op og vendte sig om, med et lille smil til pigen. Pigen virkede liidt trist, og hun kunne jo ikk' bare gå videre som om hun ikke havde set noget så.. det ville være forkert. Hun bed sig lidt i læben og gik lidt tøvende tættere på hende, et kort øjeblik mindede pigen hende og hendes søster, Hannah. Da hun kom tæt nok på pigen smilte hun igen venligt til hende, "Heys.." sagde hun uden anelse om hva' hun ellers skulle sige til hende. Hun klappede lidt på sine lår, som hun gjorde mens der var den der velkendte "stilhed" mellem hende og en anden. Hun kiggede ned af sig selv og sukkede så lidt, pigen havde nok bemærket at der var noget liidt unormalt ved hendes tøj og lår lange støvler. Hun rømmede sig og så igen på pigen "Er du okay?" spurgte hun så pigen og lagde hovedet liidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Nana
Vampyr
Vampyr
Nana


Fulde navn : Nana Yuki Konjo
URL Alder : Har jeg ingen idé om, men ligner en på atten år.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Musik, cykle, m.m
Humør : Glad, men også lidt nervøs

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 4:48 pm

Nana sukkede lydløst, da hun bemærkede, at pigen gik lidt videre igen. Hun kneb øjnene en smule sammen, så det egentlig mest lignede, de var lukkede. Hun rettede sig lidt op, men sank lidt sammen igen. Hun fulgte bare pigens bevægelser.
Hun rettede sig lidt op, da pigen så gik imod hende. Hun kiggede bare på hende, men så sig et øjeblik væk og så på hende igen. Hun smilede venligt, hvilket Nana gengældte. "Hejsa." sagde hun så.
Hun betragtede bare pigen, så op og ned på hende, ikke af nogen speciel grund, men hun undrede sig bare lidt over hendes outfit. Hun havde ikke været i byen særlig længe, men alligevel. Hun havde nu også godt set det outfit før.
Nana rystede kort på hovedet. "Nej," svarede hun så, "eller jo, men ikke som sådan. Jeg mangler bare selskab." sagde hun så og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 7:15 pm

Kristen stirrede lidt på pigen og slog så blikket ned, hun gidste godt det ikk' var særlig sødt at stirre på folk. Hun lyttede til hende og undrede sig lidt over det svar hun gav. "Du virker disparat.." svarede hun bare ude af stand til at sige meget mere om det. Hun synedes det virkede liidt underligt og måske også liidt farligt hvis hun var så disparat, at hun ville snakke med alle. Det var ikk' noget hun selv kunne finde på, selv om hun var ved at dø af kedsomhed.
"Hmm.." mumlede hun og tænkte sig om før hun egte hånden frem mod pigen. "Jeg har til i aften, hvis du vil give det en chance.." sagde hun og smilte vanligt til pigen. "Jeg hedder Kristen.." sagde hun så som fortsættelse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Nana
Vampyr
Vampyr
Nana


Fulde navn : Nana Yuki Konjo
URL Alder : Har jeg ingen idé om, men ligner en på atten år.
Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Musik, cykle, m.m
Humør : Glad, men også lidt nervøs

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 12:39 pm

Nana betragtede hende bare. Hun sad bare helt stille og kiggede imod pigen med de lettere mørke øjne. Hun fugtede sine læber, idet hun rettede sig lidt op. Hun kiggede hurtigt ned imod skovbunden, men så på pigen igen.
Hun rystede på hovedet. "Jeg er måske lidt desperat, men.." Hun trak på skuldrene. "det er jeg måske også." sagde hun så, da hun ikke helt vidste, hvordan hun ellers skulle komme udenom.
Nana rakte en hånd op og pillede lidt ved sit hår. Hun kiggede bare hen imod pigen, så nikkede hun. "Jo, jeg vil gerne give det en chance." sagde hun så og smilede venligt tilbage. "og jeg er Nana."
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 6:37 pm

Kristen tænkte lidt over det svar hun fik, hun tog hånden til sig og smilte bare venligt til pigen, som hed Nana.
"Hyggeligt at møde dig Nana.." sagde hun med et lille smil. Det slog hende at hun ikk' havde nogen anelse om hva' hun var, hun havde tænkt sig at spørge for hun ville nødig gøre noget forkert, eller fornærme hende. Hun smilte lidt og kiggede endnu en gang ned af sig selv inden hun satte sig ned ved siden af hende. "Sååe.. er der en special grund til at du er i skoven?" spurgte hun for at indlede på en god måde.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Alenetur i skoven? ~ Kristen Empty
IndlægEmne: Sv: Alenetur i skoven? ~ Kristen   Alenetur i skoven? ~ Kristen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alenetur i skoven? ~ Kristen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Udflugt i skoven? ~ Kristen
» I skoven et smut [Hailey]
» En dag i skoven ~Percy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: