The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Vampira (833)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Daniel (796)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Kristen (683)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Gideon (535)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Justin (429)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Anna (418)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Tessie (391)
I skoven et smut [Hailey] I_vote_lcapI skoven et smut [Hailey] I_voting_barI skoven et smut [Hailey] I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I skoven et smut [Hailey]

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Jul 27, 2011 11:13 pm

Sted:Skoven på en lille sti
Tid: aften, men solen er ikke gået ned
Omgivelser: træer og hvad der nu ellers er i skoven på den tid
Vejr: klart med få skyer

James kom gående gennem skoven af en lille sti ham og Jamie brugte når de skulle jage eller til ofentlige steder uden bil. Men nu gik han der nu ikke for at komme noget bestemtbsted hen, han var bare ude og nyde aftensolen og det goe veje. Han havde været på jagt tidligere, så han var ikke tørstig eller sulten. Han gik bare og nød tilværelsen. Han gik og håbede lidt på han ville møde nogen her, men indtil videre uden held. Han havde hænderne i lommerne og havde rank ryg, han lyttede til vær en lille ting der skete om ham og følte ver en fugl der lettede over ham.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 7:49 am

Hvileløst vandrede hun rundt.
Endnu en aften hvor uroen havde valgt at forplante sig i hendes krop, istedet for at begynde at slappe af og gøre sig klar til natten.
Hailey havde derfor besluttet at taget hjemmefra, ud at få noget luft og få renset tankerne lidt.
Hun havde bevæget sig bare en anelse væk fra stien, for at se om hun kunne skimte nogle dyr, men efter at have ledt forgæves var hun nu på vej tilbage til den, det var bare lige det.... at hun var lidt usikker på om hun skulle til højre eller til venstre. * jeg er jo faret vild, shit*
Hun samlede en gren op og kastede den imod et træ af bar irritation, og hun følte sig lidt fortabt som hun stod der i hendes bukser med armyprint og sorte bluse med lange ærmer og en dyb udskæring i ryggen .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 12:03 pm

James gik stadig på stien, roligt og lyttede, både med tanker og ører. Han kunne høre og føle de fleste dyr og nogle få folk ved skovkanten. Man han hørte så Haileys tanker og begyndte at grine lidt af hende. Han var et godt stykke fra hende men gik så roligt i hendes retning. Han havde bar overkrop og sorte lange bukser. Hun var lidt svær at se da han kunne se hendes siluet, han stilte sig lænet op af et træ lidt fra hende og så roligt hen på hende. Han sagde ikke en lyd og havde sneget sig ind på hende uden at knække én gren. Nu stod han så ikke langt fra hende og betragtede hende kaste en pind mod et træ.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 12:25 pm

* Jeg er jo en katastrofe at slippe løs i det fri... burde have drysset krummer ud ,som i Hans og Grethe, jeg ved jo at jeg zero stedsans ejer *
mental bankede hun sig selv lidt * flot Hailey...glimrende...hvad vej nu ?* .
Hun stod og så sig lidt omkring og besluttede at gå mod venstre, så måtte hun bare håbe på det bedste.Det ville blive en lang og kølig nat, hvis det viste sig at være forkert.

Hendes tanker begyndte at drive afsted.
Hun tænkte på al det der var sket den sidste tid, på James der var hjemvendt, på Jacob der var såret og ikke ville snakke med hende.
Hun var nød til at finde en kanal og få ham til at forstå.
Hun havde jo forsøgt at advare ham, havde sagt at hun var " fuld af skår", når det kom til James ville ingen fyr, ikke engang Jacob , kunne tage hans plads.
Men det krævede jo naturligvis at James selv ville have og tog den plads, ellers var der frit spil....og hun savnede Jacob.

* James, James, James * summede det i hendes tanker..
* Var han nu god for hende, var han den rette? Hvordan så han fremtiden for dem, så han en fremtid for dem? james* .Hun måtte bremse sig selv, hun mistede helt og aldelse overblikket i skoven.
Var det ikke her i nærheden...et eller andet sted at James og Jamies hus var ?
Hun mærkeed panikken presse sig på, da hun stadig ingen ide havde om hvor hun var.Hun satte sig modløst ned og lænede sig op af at træ.
"Pis" sagde hun ud i den mørke tomme luft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 6:10 pm

James fulgte roligt efter hende da hun begyndte at gå. Han lyttede roligt med og han viste godt det var lidt ondt at følge med hvad andre tanker, men da han hørte sit navn kunne han ikke lade være. Han fulgte efter hende uden at lave en lyd og stoppede så op da hun også gjorde. Han blev enig med sig selv at afsløre sig så han gik lidt hen mod hende mens ham sagde
"Jeg tænker ikke på fremtiden, jeg lader det komme det der kommer. Og jo, du har helt ret i du ingen stedsans har, vi bor den anden vej..." Han trådte ud i de svindende solnedgang og smilte kærligt til hende. Han havde sine arme på ryggen og lagde så hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeOns Aug 24, 2011 8:14 pm

Naturligvis blev hun forskrækket , da han trådte frem ud af ingenting.
Dét var godt at hun sad ned i forvejen, for hun blev svag i sine ben, i sine knæ.
Først reagerede hun med at blive lidt vred " James...for pokker...ud af mit hoved og mine tanker" i virkeligheden var hun både flov og forlegenhed over at være grebet i hendes tanker, specielt dem om ham.
Hun så på ham og hun vidste dét ville blive en 'unfair diskution 'Han havde ingen bluse på , nøjagtig som første gang hun mødte ham. Hvordan skulle hun kunne fokuserer på noget ?
Hun kiggede væk og ned i græsset.
"hvad laver du dog her ?" Forsøgte hun at samle sig og købe tid , imens hun prøvede at få kontrol over situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:57 am

James stod roligt og smilte skævt og lidt forlegen "Undskyld...kunne ikke lade være da jeg hørte det var om mig...og jeg kunne ikke sove så jeg gik ud..." Han lod nu sine arme hænge ned til siderne og smilte mere roligt "Da jeg så kunne mærke du var i skoven...så ville jeg bare hen til dig..." han gik de sidste skridt hen til hende og satte sig ned ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 9:40 am

Hendes øjne fulgte ham da han kom over ved hendes side og satte sig ned.
Et lille smil spillede om hendes læber da hun sagde " Nå, men det er nok mit held at du er her, så kan du guide mig ud...ellers skulle jeg nk vandre rundt her det meste af natten".
Det var rimeligt typisk for hende bare at gå afsted, hun burde have vidst at risikoen for at fare vild var for stor på egen hånd.
Hun så drillende på ham " Nårh...så du er altsår nysgerrig James? lytter med i smug? Du kan da ellers bare spørge hvis det er ?" hun gav ham et lille let puf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 6:53 pm

James grinte lidt og rodede lidt op i hendes hår "Ja det kunne jeg jo...men hvem siger jeg vil føre dig UD af skoven?" Han så roligt på hende med et kærligt smil. "Og ja det er jeg, især når det handler om mig..." Han smilte stort og lagde så en arm om hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:13 pm

Hun så udfordrende på ham "naturligvis ville du vise mig vej ud, hvis jeg bad om dét " sagde hun og bemærkede til trods en lille flig af usikkerhed * dét ville han vel * overvejede hun kort.
Overbevist om han havde hørt hendes tanker klart og tydeligt , lænede hun sig lidt ind til ham på samme tid han lagde en arm om hende.
Hun snusede ind..lugtede til ham ved hans skulder, kunne simpelthend ikke dy sig.
Lugtede alle vampyrer så dragende, eller var dét bare James ? Så tæt havde hun ikke været på andre vampyrer ,så hun vidste dét faktisk ikke.Men hun elskede hans duft.
Hun lagde en hånd på hans lår.
" var du ude for at forføre nogle stakkels hjælpeløse piger i dét outfit der James ?" Sagde hun med en påtaget uskyldig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:21 pm

James klukkede lidt og så ned på hende, han holdte hende lidt ind til sig "Nej...jeg gider bare ikke skulle vaske tøj hver dag bare fordi jeg jager..." Han smilte skævt og så stadig ned på hende "Men det kunne da være en ide at bruge det til det" Han så tænksomt lidt væk fra hende og grinte så og så på hende igen "Jeg ville ikke røre andre piger end dig Hailey..." Han trak hende roligt ind til sig og kyssede hende ned i håret.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:29 pm

Hun elskede at være hos James sådan her, at sidde tæt med ham
" vent lige ...gider du gentage ?" Jokede hun og havde fisket sin lille mobil frem som ville hun optage hans ord " jeg er jo nød til at have solide beviser ik " drillede hun videre.
Hun tog hans hånd og kyssede den.Hun var 100 procent for ligeværd i et forhold, men havde ikke noget imod at vise lidt ydmyghed og hengivenhed ...når dét nu var sådan hun følte.
Hun var aldrig helt sikker på om hun ville vågne op og James ville være væk.
Dét havde ikke altid været sådan, men dét var en følelse der havde sneget sig ind...efter han og Jamie havde været væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:37 pm

James klukkede lidt af hende og lagde den hånd hun kyssede på hendes kind og så hende roligt og kærligt i øjnene "Jeg vil aldrig røre andre piger end dig..." Han sagde det kærligt og en smule alvorligt, Han så hende i øjnene og kærtegnede hendes kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:44 pm

"fint...nu er dét på bånd " mumlede hun selv om hun selvfølgelig ikke havde optaget ham.
Hun så godt glimtet af alvor i hans øjne og dét varmede hende.
Hun fik et lille stik af dårlig samvittighed, ikke at hun havde lavet noget med Jacob, men de havde fået nogle specielle bånd til hinanden og var James ikke vendt hjem da han gjore...hvem ved hvad der ville ske ?Hun skubbede tankerne væk og lod en pegefinger løbe ned over hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 7:49 pm

James smilte og lukkede øjnene roligt da hun rørte hans kind. han lod sin hånd ligge sig på hendes kæbe og så så på hende igen. Han smilte kærligt og trak hende så op i hans skød og krammede hende ind til sig "Jeg elsker dig Hailey, jeg vil ikke bare slippe dig, uanset hvad der sker..." Han gemmede sit ansigt i hendes hår og snuste ind, han elskede alt ved hende, selv hendes duft.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTors Aug 25, 2011 8:01 pm

Overrasket og taget med storm over han så pludselig trak hende op på sig, fik hun tåre i øjnene og puttede sit hoved ned ved hans skulder og hals og hviskede til ham " jeg elsker også dig James " og kyssede ham samme sted.
Hun tænkte lidt over hans ord 'uanset hvadvder sker ' og hun håbede ikke der ville ske mere end der havde været.
" du må ikke give slip på mig " sagde hun med grødet stemme og mente dét.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Aug 26, 2011 7:08 am

James smilte kærligt og holdte om hende. Han holdte hende ind til sig og havde sit ansigt i hendes hår "Jeg giver ikke slip..." Han kunne godt høre hendes grødede stemme, men han viste ikke helt hvorfor hun havde den.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeFre Aug 26, 2011 2:33 pm

Hun var bare påvirket af ham, af at være hos ham og af at de var tilbage sammen generalt.
Hun løftede en hånd og lod den løbe gennem hans hår og videre ned a nakke og hans skulder.
"det er jeg glad for at høre ....man kan jo aldrig vide med dig " teasede hun ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeMan Aug 29, 2011 7:51 am

James smilte over hende og holdte hende kærligt ind til sig. Han havde stadig sit ansigt begravet i hendes hår og aede hende så ned af ryggen "Du kan stole på når jeg siger jeg ikke giver slip på dig, jeg vil aldrig give slip på dig frivilligt" Han sagde det roligt og lidt dæmpet af hendes hår, men stadig lidt alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeMan Aug 29, 2011 2:22 pm

En dejlig rislen løb ned af hendes ryg.
James behøvede ikke at røre hende meget, hans hænder på hendes ryg... helt oppe hvor hendes tattoveringer begyndte og hele vejen ned til hendes lænd var mere end rigeligt.
Når han gjore dét samtidig med hans søde ord, var hun som smør i hans hænder.
Hun lagde en hånd på hver af hans skuldre , og kærtegnede dem. Så lod hun langsomt en pegefinger løbe ned over henholdsvis begge hans arme.
Hun kiggede på ham, på hans arme.. * guderne må vide at han er mere indbydende end godt er* tænkte hun og kiggede lidt betuttet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 9:59 am

James smilte da han kunne mærke hvordan hun havde det, han aede hende på ryggen og holdte hende roligt ind til sig. Han havde stadig sit ansigt i hendes hår og nød hendes berøring, varme og duft, det hele ved hende. Han var nærmest beruset af sine følelser for hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 10:26 am

Hun lod hænderne glide ind mod midten og de lagde sig på hans bryst.
Hun tænkte over hans krop, han måtte have trænet inden han blev vampyr.Ikke at han var 'pumpet' på nogen måde, han var blot meget muskuløs og ikke noget sad forkert.
Hun nærmede sig hans højre øre med hendes mund og sagde stille..."detj var nok heldig dét var dig jeg mødte her i skoven....og ikke éen farlig en af slagsen " hun sagde dét i en drillende tone, selv om hun godt vidste dét rummede et gran af sandhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 10:34 am

James smilte lidt af det hun sagde og havde stadig armene om hende og ansigtet i hendes hår "Ja det var det..." Han aede hende på ryggen "Men jeg ville rede dig vis du havde mødt en...du er for tæt på huset til at andre ville være her..." Han sagde det roligt og lidt mumlende ned i hendes hår, han nød at side med hende sådan her og han ville fortælle hende alt så hun ville forstå hans verden.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 11:02 am

"for tæt på huset ?....har i nærmest inddelt områderne i territorier eller hvad ?" Hun kiggede op lidt nysgerrigt på ham og ærgede sig så lidt over at kirkegården hvor Damon havde bidt hende, ikke lå nærmere James og Jamies hus.
Hun beholdte hænderne på hans bryst og nussede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitimeTirs Aug 30, 2011 11:06 am

"Det kan man godt kalde det, vi er jo to vampyrer i et hus, det er ikke mange der tør nærme sig det, kun venner, alle fjender holder sig for det meste væk vis de ikke vil slås" James smilte roligt og lidt kærligt til hende, han havde stadig sine arme om hende og aede hende på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I skoven et smut [Hailey] Empty
IndlægEmne: Sv: I skoven et smut [Hailey]   I skoven et smut [Hailey] I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I skoven et smut [Hailey]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Trappen //Hailey
» En dag i skoven ~Percy
» Et smut forbi grillen --> Kristen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: