The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Vampira (833)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Daniel (796)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Kristen (683)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Gideon (535)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Justin (429)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Anna (418)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Tessie (391)
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_lcapMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_voting_barMen du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 11:07 pm

Omgivelser : De sædvanlige ting i hendes hus.
Tid: Midt på dagen-
Vejr: Solskinsvejr, stik modsat hendes humør.
Påklædning: Helt hvidt tøj. Efter hendes mening, er sort nattens farve og hvid er dødens.. Hun sørger stadig.

"Han kommer ikke.. Han kommer ikke.." Mumlede hun lavt for sig selv, det havde hun gjort lige siden ham fyren.. Hvad han han nu.. Reifarim, var det ikke det? Lige siden at han havde sagt at Lucas var i live.. Men.. Politibetjanten havde sagt at han var død.. Hun havde selv se liget! Han havde osse sagt at han ville komme og besøge hende når de havde snakket, men hun kunne stadig ikke tro på det!
Hun var så skrækslagen for at det var løgn, hun var bange for bare at lade det mindste håb spire. Hun hoppede nærmest op af forskrækkelse da dørklokken ringede. Hun bed sig hårdt og nervøst i læben og gik så over og åbnede. Det hun så i døråbningen slog luften fuldstændig ud ad hende.

-Håber det er en god start ^^
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 11:17 pm

Lucas var virkelig nerøs. Han havde ikke set Kathrine siden han døde. Nu skulle han endelig møde hende igen, men hvordan ville hun tage det? Han var jo blevet begravet og alt muligt. HVis hun nu var kommet over det, ville det så ikke bare gøre det hele værre. Han tøvede inden han stod ud af sin bil og gik hen mod hendes hoveddør. Skulle han alligevel blive væk? For at gøre det nemmere for hende selvfølgelig. Han elskede hende jo stadig. Han smilte da han stod ved hendes dør. Her havde han stået mange gange, han havde hentet hende her mange gange, og sat hende af her. Sidst han var her, var to dage før han døde. Forsigtigt ringede han på døren og ventede på hun åbnede. Da døren gik op, var det som at blive hevet tilbage i tiden. Han stod ansigt til ansigt med Katrine igen. Han kunne ikke andet end at smile det første stykke tid. Så tog han sig sammen. "Hej.." sagde han. Mere kunne han ikke lige finde på.

-helt perfekt ^^
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 11:26 pm

Hun kunne ikke andet end at synke, hun kunne ikke sige noget. Hun begyndte langsomt at bakke tilbage mod stuen. Hendes store, grønne øjne var endnu større end normalt og helt og igennem bange for at se ham. Hun rystede lidt og kunne ikke fatte at han stod i hendes dør.. Ham hun elskede så højt.. Hun var slet ikke kommet videre, overhoved ikke. "Du.. Du.." Stammede hun. Hun rystede på hovedet og gned let sine øjne og så så på ham igen "Lever.." Hviskede hun lavt. Hun sank, før hun løb over til ham og kastede sig i hans arm. Hun begyndte at hulke af lykke. "Du lever.." Hulkede hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 1:08 pm

Han så lidt undrende på hende da hun begyndte at bakke væk fra ham. Han lagde mærke til hendes hvide tøj, og vidste godthvad det betød. Han blev stående i døren, det var selvfølgelig ret stort og underligt for hende. I hendes verden havde han været død indtil nu. Det var ikke hver dag man mødte sin døde eks kæreste.
Da hun kastede sig i han arme lagde han blidt sine om hende. Han kunne ikke lade vær med at smile stort. Han havde savnet hende, og nu stod hun i hans arme igen. Det var perfekt. "Jeg lever.. igen" svarede han og krammede hende kærligt ind til ham. Det var som det plejede.. helt perfekt. Hans følelser for hende havde ikke ændret sig overhovedet. De var kun blevet stærkere. "Jeg har savnet dig Kathrine" hviskede han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 1:31 pm

Hun smilede gennem sine tåre g trak sit ansigt lidt væk fra ham, men ikke så de slap hinanden. Hendes hænder undersøgte blidt hans ansigt, hun havde en mærkelig trang tul at sikre sug at han virkelig var der. "Jeg har osse savnet dig. Lucas.." Hviskede hun lavt. Hun kunne ikke helt fatte ar han virkelig stod her foran hende, at hun endnu engang stod i hans farvntag og så ind i hans vidunderlige øjne. Hun havde det som om det var endnu en af de drømme, hvor hun snart ville vågne grædende op bare fordi at det kun var en drøm. "Lucas.." Hvidheds hun lavt og lagde forsigtigt sin hånd mod hans kind "Jeg.. Jeg.." Hun smilede kærligt "Jeg elsker dig.. Det vil jeg altid gøre.." Hun fik endelig ordene ud. De ord der betød så meget.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 2:00 pm

Han så smilende ned på Kathrine. Det var længe siden han havde haft hende hos sig. Han kunne huske hendes duft så tydeligt, så at stå midt i den igen, var helt fantastisk. Han nød hendes berøringer og lod hende gøre hvad hun ville. Han havde trods alt været død. Selvfølgelig skulle hun lige forstå det hele. Det skulle han også.
Lucas smilte da hun sagde hun elskede ham. "Jeg elsker også dig Kathrine.. Jeg er ked af at jeg døde fra dig" sagde han blidt. Han strøg hende kærligt over håret og smilte varmt til hende.

//krea svigt ^^
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 3:15 pm

Hun smilede da han selv sagde at han elskede hende. Hun nød at han strøg hende over håret og lod sine hænder glide om i hans nakke og holdte ham så tæt, så tæt at hun kunne mærke det hjerteslag hun manglede. Han virkede så levende, så ægte, det kunne umuligt være en drøm. "Hvad skete der egentlig, Lucas..?" Spurgte hun forsigtigt. Hun smilede ikke så meget mere, der var noget hun skulle have afklaret. Hun havde set ham død, hun havde været med til hans begravelse.. Hvordan kunne han være her og holde om hende..?

-vi går tur lige nu, så svarer nok ikke lige så hurtigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 3:50 pm

Lucas smilte varmt og kærligt til hende. Han kærtegnede blidt hendes skuldre og hendes ryg. Han havde savnet hende så frygteligt meget, at det var helt fantastisk at stå med hende igen. "Du ved jeg kørte galt, ikke?" spurgte han forsigtigt. Hun ville nok ikke ha' det hele rippet op igen, men det var forståeligt at hun ville vide hvad der var sket. De havde trods alt haft en aftale. "Måske skulle vi sætte os ned Kathrine?" spurgte han blidt og kærligt. Han ville helst ha' at hun skulle ta' det så roligt som muligt. Selvom det ville være barsk at høre hvordan han døde. Han var lidt nervøs for hvad hun ville sige til hvorfor han havde vært uopmærksom.


- helt okay, er også igang med lidt forskelligt ^^
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 5:11 pm

Hun nikkede lidt til hans spørgsmål. Hun bed sig lidt i læben "Det ville nok være bedst.." Sagde hun lavt og smilede lidt til ham. Hun trådte ud ad hans favntag, selvom hun allermest havde lyst til at blive der, mere end noget andet.Hun tog ham i stedet ved hånden og trak ham blidt indenfor. Hun slap ham kort, kiggede let ud ad døren og sikrede sig kort at ingen havde set dem, de fleste troede sikkert stadig han var død. Hun lukkede døren og låste efter sig. Hun tog ham ved hånden igen bagefter og trak ham med helt und i stuen. Hun tøvede lidt og så så på ham med et blidt smil "Vil du have noget at drikke eller noget andet?" Spurgte jun kærligt og skubbere ham blidt ned i sofaen. Hun tænkte på hvor mange gange de havde siddet i den sofa sammen. Hun bed sigt lidt i læben og rødmede svagt.

-Kay ^^
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 1:51 pm

Lucas gik med hende og lod hende få tid til hvad hun skulle. Han var trods alt lige komme tilbage fra de døde. Han rystede let på hovedet og smilte blidt til hende. "Nej tak Kathrine" sagde han blidt og kærligt. Han ville helst bare sidde med hende og forklare sig lige nu. Hun var hans førstepriotet lige nu. Alt andet kunne vente til bag efter. Han rakte ud efter hendes hånd og trak hende ned til sig. "Kathrine, sæt dig nu" sagde han med et smil. Han kærtegnede blidt hendes kind.

//ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 2:33 pm

"Okay" Sagde hun kærligt og skulle lige til at sætte sig ned da han tog hendes hånd og trak hende ned til sig. Hun grinede let og hørte så lyden af poter der løb ind i stuen og lidt efter så hun sin schæferhun, Mitchell. Hun havde haft Mitchell da Lucas og hende var sammen.. Før 'det' skete.
"Jeg sagde jo at han levede" Gøede han, noget Lucas sikkert ikke kunne forstå.
Hun tog bare en pude og kastede den efter ham "Ti nu bare stille" Sagde hun lidt småsurt, men stivnede så. Hun havde ikke kunne forstå Mitchell før Lucas's død så hun havde aldrig kunnet fortælle ham det. Hun bed sig lidt nervøst i læben og så så på ham. Hun var ikke normal, men det var ingen af dem vist mere. Hun var en Heks og han var.. Jah, det vidste hun jo ikke endnu.
Kathrine kunne nu forstå dyr og de hende, hun kunne udøve magi og mange andre ting..
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 11:07 am

Lucas smilte til hunden. Han kunne godt huske ham. Før han døde, var han trods alt kommet her en del. Det var lidt en selvfølge. Han havde ville fri til hende, så det havde kendt hinanden lidt tid.
Lucas så på Kathrine da hun snakkede til Mitchell som om den havde sagt noget. Han lagde blidt en hånd på hendes kind og så ind i hendes øjne med et varmt smil. "Inden jeg fortæller min historie, tror jeg du har noget jeg skal vide" sagde han roligt og kærligt. Han kendte godt Kathrines tegn på når hun holdte noget skjult. Han kendte også de tegn der fortalte at hun havde noget hun ville fortælle.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 11:26 am

Hun smilede lidt, han havde altid kunne læse hende og han havde altid været så forståelig. Hun bed sig let i læben, før hun kastede sig ud i det "Jeg kan forstå dyr, jeg kan se de døde og udøve magi.. Jeg er en Heks.." Hun rødmede let og havde set ham i øjnene mens hun sagde det "Jeg har kunnet se de døde så længe jeg kan huske.. Men det andet kom først efter din.. Død.." Hun fik lidt blanke øjne ved tanken, selvom han sad foran hende. Hun mærkede puden blive lagt i sit skød ìg så så på Mitchell med et lille smil og kløede ham bag øret. "Men du havde ret.. Og det er jeg glad for.." Hun smilede blidt og så så på Lucas igen. Hun var lidt nervøs over hans reaktion, men han var jo heller ikke hel normal.. Han var jo lige kommet tilbage fra de døde.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 11:35 am

Lucas nikkede en smule. "På en måde undre det mig ikke rigtig" sagde han blidt. Han strøh hende blidt over håret, og kyssede hende i panden. "Jeg kender en heks der kan hjælpe dig hvis det er, okay?" spurgte han blidt. Han havde hele tiden et lille smil over læberne. Han sad trods alt med Kathrine igen, en han aldrig havde troet han skulle se igen. Han lod en hånd ae over hundens pels. Han vidste hunden kunne genkende ham.
"Der må være et spørgsmål der nage dig helt vildt?" spurgte han. Egentlig var det mest en konstatering. "Hvordan jeg kan sidde hos dig nu? Jeg ved du var med til min begravelse" sagde han roligt. Han lagde en arm om hende hvis hun nu skulle blive berørt af minderne, der bestemt ikke kunne være for sjove.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 11:51 am

Hun smilede lidt og lukkede sine øjne da han kyssede hende på panden og åbnede den igen bagefter. Hun blinkede lidt overrasket da han nævnte at kendte en anden Heks "Gør du? Ej det ville være dejligt!" hun grinede lidt "Jeg er ret ny i det her.." Hun smilede skævt, men blidt. Hun kløede stadig Mitchell bag øret og smilede da hans begyndte at logre med halen og have tungen ud ad munden.
Hun nikkede lidt da han spurgte, selvom hun godt kunne høre det mere var en konstentering end et spørgsmål. Hun lænede sig ind til ham med en trist mine. Hun kunne huske det alt for godt. Hun flygtede fra kirken inden hun havde sagt halvdelen af sin tale til ham, hun havde ikke kunnet klare det. "Bare start.. Jeg kan godt klare det.." Sagde hun lavt, men roligt og puttede sig mere ind til ham og nød følelsen af hans arm sig.
Tilbage til toppen Go down
Lucas
Vampyr
Vampyr
Lucas


Fulde navn : Lucas Gabriel Maison
URL Alder : 18, levealder 155
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:30 pm

Lucas lo lidt og holdte hende ind til sig. Han kyssede hende blidt i håret, og nød hun var hos ham. Hendes duft der lige så stille satte sig fast i hans tøj. Den tanken var rar. "Sig til hvis jeg skal stoppe ikke?" sagde han blidt. Han ville ikke skræmme hende, eller få hende i dårligt humør. Det var trods alt gensyns glæde det her.
Han tog en dyb indånding. "Jeg blev bragt tilbage fordi jeg manglede at gøre noget. Da jeg fik det at vide kunne jeg ikke forstår hvad det var, for jeg kunne ikke huske særlig meget fra mit liv. Reifarim gav mig alle mine minder igen og jeg kunne huske min død helt præcist.." Lucas stoppede og så på hende. "Skal jeg fortsætte? Eller er det for meget at høre om min død? Høre hvad der skete?" spurgte han blidt og strøg hende over håret.
Tilbage til toppen Go down
Cataleya
Engel
Engel
Cataleya


Fulde navn : Cataleya Restrepo
URL Alder : 18
Antal indlæg : 317
Geografisk sted : Hos Gideon
Job/hobbies : Behøver intet/At læse, vandre rundt i naturen og nyde dens skønhed
Humør : I'm in love, but he won't have me, not even when he loves me too

Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitimeLør Jul 30, 2011 11:54 am

Kathrine nikkede stille "Jeg skal nok sige til, hvis det er for meget" Sagde hun blidt og nød hans duft der endnu ikke var druknet i al hendes. Hun lukkede sine øjne da han begyndte at fortælle og lyttede opmærksomt til alt hvad han sagde. Ham Reifarim igen, tænkte hun stille. Hun nikkede lidt "Du skal ikke undlade noget, jeg vil høre det hele.." Sagde hun lidt hæst, hun ville høre det hele, hver en enkel detalje.. Det eneste politiet havde sagt var at han døde hurtigt og smertefrit, hvilket hun på en mærkelig måde var glad for, hun ville ikke have at han skulle lide. Hun sank let "Bare fortæl videre.." Hun havde stadig lukkede øjne og lyttede lidt til hans hjerteslag, der hele tiden mindede hende om at det her, ikke var en drøm, ikke et mareridt, men den rene og skære virkelighed..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas Empty
IndlægEmne: Sv: Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas   Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*
» En ny begyndelse - Lucas-James (og åbent for andre)
» Skal man ud med noget, lytter de døde altid (^,...,^) ~ Brianna min kære x3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Pensionatet-
Gå til: