The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Vampira (833)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Daniel (796)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Kristen (683)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Gideon (535)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Justin (429)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Anna (418)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Tessie (391)
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_lcapHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_voting_barHVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeLør Feb 11, 2012 6:32 pm

S: Politistationen.
T: Aften.
O: Politifolk.
V: Det regner udenfor.
P: Arbejdes tøj: En blå lidt nedringet t-shirt med grillens logo over det højre bryst, et par sorte shorts, et brunt forklæde til ting og sager og så sorte højhælede.

Zoey sad surt på politistationen. Hun havde brudt ind i en kamp på grillen.. Men det var ikke derfor hun var der. Nej, slet ikke. Grunden var at ham den ene havde slået hende og hun havde slået ham i maven. Manden havde ringet til Politiet og sagt at hun havde sparket ham i skridtet.. Hun var rasende. Den anden mand, der havde været med i den oprindelige slåskamp, var stukket af. Hun rejste sig og gik hen til en politimand. "Må jeg godt gå? Jeg har faktisk en GRILL at passe!" sagde hun vredt. Han løftede hænderne op som om hun havde truet ham med slag. "Sæt dig tilbage, gider du?" Hun hvinede. "Faktisk du ingenting!" Hun tog et truende skridt mod ham, men fortrød det bestemt. En eller anden greb hende bagfra og gav hende håndjern på. "Så falder vi ned Frk. Black Bird!" sagde en mandligstemme bag hende. "SLIP MIG FRI!! JEG HAR EN GRILL AT PASSE!!" skreg hun rasende. Hun fattede ikke hvorfor hun var der. Det hele var jo en stor løgn! Hun fik besked på at sætte sig tilbage og vente på at hun måtte gå. Hun gik surt tilbage. *Jeg er lænket! Bedste gider ikke snakke med mig. Og jeg må ikke gå! Hvad fanden vil mine familie eller venner ikke sige til mig, hvis de kommer forbi?!* tænkte hun. Hun satte sig ned. Hun kunne begynde at tude, men hun gjorde det ikke. I stedet lukkede hun øjnene og håbede på at hun kunne gå. Håbede på at nogen ville opdage det hele var en stor fejltagelse. Håbede på at nogen kom forbi og hjælp hende.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeLør Feb 11, 2012 10:11 pm

Påklædning: http://cdn.popara.mk/wp-content/uploads/2011/06/22d.jpg?9707a5

Lamia kom gående ind ad politistationens dør. Hun vidste egentlig ikke hvorfor hun var kommet herhen. Hun var bare gået en tur, og pludselig var hun så her. Hendes fødder havde bare ført hende herhen. Og hun vidste ikke hvorfor endnu. Hun gik rundt om et hjørne og så en ung pige på Lamias egen alder sidde med håndjern og en flok politibetjente rundt om sig. Hun gik tættere på hende, og tog et nærmere kig på hende. Det lignede.. Nej det kunne da ikke passe. Hun var ellers ikke typen der ville ende på en politistation. Og slet ikke lænket i håndjern.. Men det var det alså. Hun gik helt hen til hende. "Zoey? Hvad laver du dog her?" Hun kunne mærke at der var sket noget som Zoey var uskyldig i, og som hun var helt vildt rasende over at være blevet beskyldt for at have gjort. Lamia gik hurtigt hen til en af betjentende. En kvindelig en. Hun sagde venligt med en meget overtalende klang i stemmen; "Undskyld frue. Men dette er min søster, og jeg er kommet for at hente hende med hjem. Lad hende venligst gå. NU!" Hun stirrede ind i hendes store øjne, og hypnotiserede hende til at adlyde hende. Og det gjorde hun så. Lamia gav hende 3000 kr. for at få hende til at lade hende gå. Der skulle jo betales, hvis Zoey skulle slippes fri uden at der blev ringet til værger eller sådan noget. Og hun vidste at Zoey helst ville have at ingen fik det at vide. Hun trak Zoey med op at stå, og ventede utålmodigt, mens den ene betjent tog hendes håndjern af. Lamia smilte til ham og trak så Zoey med ud af politistationens dør. Da de var nået ud foran stationen smilte Lamia til Zoey. "Hvad så? Jeg gætter på at du skal tilbage til Grillen nu..? Skal jeg følge dig derhen? Det har jeg ikke noget imod at gøre. Jeg har alligevel ikke andet at tage mig til idag.." Hun kunne se på Zoey tøj at hun havde været på arbejde eller på vej dertil da politiet tog hende med hen på stationen. Hun smilte igen til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 2:46 pm

Påklædning: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Fbca2fbb239b6f3e72bdbe1500bd2a4a

Bonnie trådte ind på stationen. Hun havde sit hovede bukket lidt forover så man ikke kunne se hendes ansigt. Hendes tøj passede ind, normalt som alle andres, så der var ingen der ville fatte mistanke. Bonnie gik hurtigt hen til den flok der var samlet bagerst i lokalet, rundt om hjørnet. Hun fik øje på Zoe og Lamia, samt den betjent Lamia stod og råbte af. Prøver du at tage min plads?" spørgte Bonnie roligt med med en vred stemme da hun hørte Lamia sige at hun var Zoe's søster.
Hun rettede sig på så man kunne se hendes ansigt mens hun stod med ryggen rank. Hun stirrede vredt på Lamia og begyndte så at gå truende hen mod hende. Hun stopede lidt fra og vendte sig om mod politikvinden som Lamia havde råbt af. "Du kender mig, så jeg behøver ikke at gøre det klart for dig at JEG er hendes søster og ikke det der.." Bonnie snakkede med en rolig stemme mens hun så ind i kvindens øjne. Hun brugte sine hypnutiserende krafter til at få kvinde til at blive sig selv fra Lamias trik. "Godt! Nu, står du overfor en vampyr.. skal du ikke dræbe hende?" fortsatte Bonnie da kvinde havde forstået at Laima var en trusel. Kvinde tog et par skridt baglændt og var på vagt for alt hvad Lamia kunne finde på. Bonnie smilte skævt til Lamia med hendes blodrøde øjne. "Du skal gå NU! Den tager jeg.." sagde Bonnie så og rakte ud efter Zoey. Hun hev hende til sig med et hårdt ryk i hendes arm. "Tro ikke du er bedre end mig bare fordi du ligner hende på en prik!" nærmest råbte Bonnie vredt. Hun gik hen mod politikvinden med et venlig smil og med Zoey i armen. "Jeg tager min søster med nu, gør hvad du vil med denne pige.." Hun hentyde til Laima.
Bonnie bagav sig ud af stationen med Zoe. Hun sagde ikke noget men holdte hende bare tæt indtil sig hvorefter hun forsvandt. Bonnie ville sætte Zoe af på hendes arbejde men først ville hun lige tale med hende, et stad hvor hun vidste inngen uvelkommen komme komme ind. Hun dukkede op i Matthews hule med hende og slap hende først der. "Så lidt.." sagde hun bare en smule koldt men med et venligt smil. Hun vidste ikke om Zoe havde fotrukket at blive hentet af Lamia i stedet, men nu var det Bonnie der havde hende hos sig og hun ville ikke efterlade hende, med Lamia igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeTors Feb 16, 2012 6:27 pm

Zoey så på Lamia og rødmede. "Tja.. Det er en lang historie.. Jeg har kun en ting at sige.. Jeg vil væk her fra!" Ved det sidste lød hun meget irriterende. Hun lænte sig tilbage og sukkede. Hun blev overrasket da hun hørte Bonnie. Hun så fra den ene til den anden. Hvad skete der? Hun gispede da Bonnie rev hende med. "Bon.. Hvad laver du egentligt her?" hun så tilbage på Lamia og så på Bonnie igen. Hun var flov over at Bonnie havde set hende på politistationen, lænket i håndjern. Hun bed sig i læben. Da de dukkede op i Matthews hule blev hun næsten helt sur. "Hvorfor bringer du mig her til?" spurgte hun meget lavt og så rundt. Hun kunne ikke lide stedet, fordi det var hans. Hun var stadig sur på ham fra sidste gang. Hun følte sig lidt misbrugt, for hun havde været høj på stoffer og hun havde ikke ikke kunne kontroller det hun lavede. Hun så ned i gulvet. Hun lagde armene om sig selv. "hvad er det du vil snakke med mig om?" spurgte hun lidt efter, som en rettelse på hendes spørgsmål.

//krea svigt ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 4:03 pm

Bonnie havde gået med hende i armen uden at sige særlig meget. "Så mange spørgsmål.." sukkede hun kort og gik videre med hende. Hun læste Zoe tanker unden at tænke over det og fik et lille flabet grin frem da hun hørte at Zoe var flov over at være her. "Søs, du behøver ikke have det sådan. Jeg har været her mange gange." Hun klukkede kort og så på hende med et halvundrende blik. "Lænkerne gør ingen forskæl" tilføjede hun roligt lidt efter.
Hun havde taget Zoey med hen i Matthew hule og havde sluppet hende. Hun vidste at hvis Lamia havde fuldt efter hende, kunne hun ikke komme ind. Det var udelukket og det gjorde Bonnie en smule rolig. Hun ville tale med Zoe inden nogen anden. Hun havde dog talt med Matthew før, men nu ville hun tale med Zoey om det, eller bare fortælle hende det hun havde besluttet.
Bonnie blev overrasket over Zoeys reaktion da de kom til hulen, hun sukkede kort. "Øhm.. fordi jeg bor her Zoe.." Hun smilte kort til hende. "Lad nu være med det der søs! Du elsker ham, indrøm det nu bare." Hun vente sig om mod hende og satte sig ned på gulvet foran hende. "Men det var ikke det jeg ville tale med dig om." Hun tøvede kort og så ned mod gulvet mens hun tænkte.

//Min krea er også død Surprised
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 4:33 pm

//Nu er det mig der blev lukket ude.. Kan ikke rigtig svare på dette.. Sad
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 5:16 pm

//Sorry ^^' Det var ikke rettet mod dig, jeg blev bare trist da jeg blev lukket ude ^^' Måske kan jeg rette det så du kan komme ind igen lidt længere inde ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 5:35 pm

//Hvis du nu tog hende tilbage til byen så kunne jeg løbe ind i jer.. xD Og jeg sagde jo kun at jeg var hendes søster for at få betjenten til at lade hende gå. Du ved vel godt at man skal have en værge eller andet familiemedlem til at hente dig hvis du sidder inde ikke? xD
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 6:15 pm

//Det gør jeg osse. Hun skal jo på arbejde igen xD Og det ved jeg skal godt, men er høj på blod lige i øjeblikket ^^
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Vampira
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Vampira


Fulde navn : Lamia Ella Zenia Silverblade
URL Alder : Ser ud som en på omkring 19 år, men er i virkeligheden meget, meget, meget, meget ældre end det xD
Antal indlæg : 833
Geografisk sted : Mystic Falls - Mit palæ x3
Job/hobbies : I strip klubben.. At synge og spille skuespil, nogen gange at digte.
Humør : Finally! Not alone anymore! :-D

HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitimeFre Feb 17, 2012 6:52 pm

//Kay ^^ Venter bare på at i kommer tilbage så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* Empty
IndlægEmne: Sv: HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*   HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HVAD?! Det gjorde jeg ikke!! *Dem der har lyst*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Men du døde jo.. Gjorde du ikke..? - Lucas
» Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.
» Ikke et menneske. Ikke en heks. Hvad er du så? - Catalaya xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Politistationen-
Gå til: