The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Taget for slagsmål (Åbent emne)

Go down 
+2
Zoey
Daniel
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 5:54 pm

#Må jeg hoppe ind?#
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jan 19, 2011 8:21 am

Tam smilte til Zoey da hun åbenbart vidste hvad hun ville. "Mange tak" sagde hun og tog halskæden på med det sammen. Hun gik med over til de andre. Hun så kun kort på Daniel da sprækken i hans læbe stadig var forstyrrende. Hun fulgte med i de forskellige sammentaler. Det morede hende, lige som alt andet.


// self Rose ^^
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 20, 2011 5:14 pm

Rose Kom gående ned ad gangen. Hun var begyndte at falde lidt mere til. Hun smilte nu. Det havde hun ikke rigtigt havde gjort siden, hun kom tilbage til livet...Hun smilede hellere ikke så meget før, men det var af andre grunde. Hun så en gruppe stå og snakke, og blev enige om at hun nok måtte lærer dem at kende. Hun gik tættere på, og så en hun kendte. Den blondte...Zoey det var hendes navn. Hendes smil, blev lidt større. Hun gik langsomt hen til dem. Da hun så drengen, gav det et sæt i hende. Hvad havde han lavet? Var det ham hun havde hørt om? Hun gik tættere på. "Øh...Hej," sagde hun tøvende. Hun smilte til Zoey. "Hej Zoey." kiggede rundt på de andre, og affotograferede deres ansigter, så hun kunne huske dem. Hun så alle de forskellige racér. Vampyr, Varulv, Hekse, Menneske og...oprindelig? Hvad det dem der var født sådan? Rose nikkede for sig selv. Ja det måtte det være.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taget for slagsmål (Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: