The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Taget for slagsmål (Åbent emne)

Go down 
+2
Zoey
Daniel
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:01 pm

"Jeg kan ikke gøre for at jeg keder mig!" Grinte Natalie. "Men helt seriøst hvad skal vi lave?" Spurgte Natalie. Natalie lyttede til hvad A (Alison) sagde til Zoey. Natalie prøvede at lade vær med at grine så hun undertrykte det med en kort fnisen. "Jeg keder mig stadig.... Keder mig...... Keder mig stadig..... Og gæt engang.... Jeg keder mig!" Stønnede Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:28 pm

Zoey rullede med øjnene, af Ally.
"Ja undskyld så... Men jeg er typen der hvisker ting," sagde hun, og trak på skulderne. Hun kiggede på Nata...
"Ja nu har vi fattet du keder dig... Så lad os komme til mit problem... Jeg har en dreng... Der vil banke mig... Efter at have slået ham i gulvet... Jeg er virkelig på skideren..." sagde hun, og sukkede højlydt. Hun havde slået drengen en gang, og så var han knækket.
"Så jeg tror bare jeg bliver væk, fra de næste tre timer jeg har med ham," Forsatte hun, og sukkede igen. "Hvor er jeg yngelig," hviskede hun, og sukkede... Hun var godt nok den stærkeste heks i miles omkreds... Men hun var en svægling til at slås... Det ende altid med at hun lå på gulvet og bedte om forladelse. Hun rystede på hovedet...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 9:56 pm

Tamora kom ind af døren til skolen. Hun var gået ud for mange år siden, men havde valgt (For sjov) at prøve igen. Hun gik hen til gruppen.
"Ved i hvor kontoret er?" spurgte hun, og kiggede rundt. Hun kastede sit hår tilbage, og smilte. Hun kendte næsten alle deres navne, fra Tessie's hukommelse. Den mørke hårede, tiltrækkende dreng var Daniel, Så var der den lys hårede pige, Zoey. Den anden lys hårede pigen, Alison. og tilsidst.. Natalie. Hun smilte til dem.
"Forresten, jeg er Tamora.. Tessie's søster.. Hende kender i da.. Gør i ikke? Nåh lige meget, jeg vil gætte navne," sagde hun, i et anfald af drilargtighed. Hun elskede at sige folks navne.
"Daniel, Zoey, Alison.. Og.. Natalie," sagde hun, og smilte.
"Er det rigtigt?" spurgte hun, og så nøje på dem allesammen.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 4:07 pm

"Zoey? Slog du en dreng?" Sagde Natalie overrasket. Natale så en pige kom gående. "Tessie?" Sagde Natalie tænksomt. "Nåhh......... Ulven." Sagde Natalie lidt efter. Hun var et særlig overrasket over at Tamora kunne deres navne. "Ja det er rigtigt." Smilte Natalie. "Men Zoey.... Har du virkelig tænkt dig at pjække?" Spurgte Natalie. "Bare fordi en eller anden fyr vil give dig tæsk? Zoey ved den dreng ikke at man ikke må slå på piger?" Spurgte Natalie. "Hvis det er kan jeg gå med dig..... Jeg kan stå udenfor klassen." Smilte Natalie
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 4:28 pm

Daniel så på Zoey. "Ham, drengen fra min idræt's time" spurgte han og regnede med at Zoey vidste hvem han snakkede om, men for at være sikker tilføjede han hurtigt. "Ham jeg sloges med"
Det gjorde ham vred at ham drengen nu lod det gå ud over Zoey. Han havde lyst til at finde ham og fortsætte hvor han slap.
"Jeg kan også lære dig at forsvare dig, for du kan ikke have Natalie med hele tiden" forslog han og smilte, han ville rigtigt gerne hjælpe Zoey, for det var på en måde hans skyld.
Daniel så smilende på Tamora. Først regnede han med at det var Tessie, men da hun sagde sit navn gik det op for ham at det var hendes søster. Han prøvede at skjule det store smil han havde, da han troede at det var Tess. "Jeg kender hende" sagde han og havde stadig et stort smil på, som han igen prøvede at skjule så de andre ikke ville opdage, at han helt vild godt kunne lide Tess.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 06, 2011 5:11 pm

Zoey så ned i jorden.
"Ja ham... Han prøver sikkert..." Hun gik i stå, da hun kunne fornemme en vrede. Hun kiggede på Daniel...
"Jeg slog ham i gulvet... Jeg er ret sikker på at ingen drenge i verden vil være okay med at en pige slog dem i gulvet," sagde hun blidt. Hun rystede på hovedet...
"En intet selvforsvar... Det ender alligevel at jeg ligger der, så lang jeg er, og beder om forladelse... Jeg er ikke så sej som man tror... Tro mig! Jeg er en bangebuks!" sagde hun, og sukkede dybt.... Hendes første reaktion på Tamora var.
"Tessie! Hvad er der sket?" Hun lukkede hurtigt øjnene, og bakke tilbage ind i muren. Hendes kinder var ildrød... *Hvor flovt!* Hun rystede på hovedet af sig selv.
"Kontoret der," sagde hun flovt og pegede mod døren, tæt på dem. Hun så ned i jorden.
"Undskyld Tamora... Du ligner bare Tess... Rigtigt meget endda... Undskyld..."
Hun rystede på hovedet, af Nata's spørgsmål...
"Nej... jeg vil ikke trænge mig på! Jeg holder mig bare væk nogle dage... Og håber på han har glemt mig Smile"
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 7:17 pm

Tam smilte lidt over alle de reaktioner der var på hende. De fleste troede hun var Tessie. Det forstod hun udemærket godt. De kendte jo kun Tessie.
Hun så over på drengen der havde en flænge i læben. Selvom det ikke blødte mere kunne hun stadig lugte blodet. Lugten reagerede hun straks på.
"Tak Zoey. Og det er okay. Jeg har intet imod at blive forvekslet." Hun svarede kort. Hun holdte blikket på døren og gik derhen uden at se mere på drengen der havde blødt. Hendes unge liv som vampyr var kun lige begyndt, så lugten gjorde hende helt skør allerede nu.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 10, 2011 7:33 pm

Zoey smilte.
"Okay... Jeg kommer sikkert til at lave det fejl mange ga..." Hun gik i stå, midt i sætningen. Hun så forandringen i Tamora's ansigt. *Åh åh!* Tænkte hun, og hendes blik flakkede hen på Daniel. Hun forsøgte at lagde være.. Men hun var bekymret for at det var ham, der fik Tamora til at virke så stiv. Hun forsøgte at gøre sætningen. "Gange... for jeg skal lige vende mig til at Tess har en Tvilling der ligner hun utroligt meget endda," sagde hun, i et forbløffet tonefald...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 2:50 pm

"Se! Jeg er ikke den eneste der reagere på blod..... Selvom jeg måske heller ikke lige så blod men jeg kunne høre det bruse i pigens krop." Sagde Natalie. Hun kiggede på Tamora gå sin vej. "Jeg laver nok ikke den fejl....." Sagde Natalie. "Jeg kan fornemme forskellen." Sagde Natalie lidt alvorligt. Det var sjovt at have meget stærke sanser.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 7:52 pm

Tam hørte hvad Natalie sagde. Hendes øjne lukkede sig hårdt i skuffelse over hende selv. Natalie havde ret. Hun reagerede kraftigt på næsten ingen blod. Hendes blik fandt hen på den lille gruppe igen. Et smil bredte sig på hendes læber. De så alle så glade ud. Hun så ned inden hun åbnede døren ind til kontoret for at snakke med rektor fordi hun var ny. Hun kunne ikke lade være med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 12, 2011 7:48 pm

Daniel havde ikke lagt mærke til Tamora's reaktion på ham, så han smilte bare venligt til hende og så lidt efter hende da hun gik hen mod kontoret. Daniel så, så igen på Zoey. "Så du har tænkt dig at pjække indtil han glemmer dig" spurgte han og smilte for han syntes at det var en genial idé og hvis hun savnede selskab ville han med glæde melde sig. For en dag uden skole, var det bedste han vidste.
"Men jeg har slet ikke fået sagt tak, fordi at du ville forsvare mig på den måde, selvom jeg med glæde ville have været den der gav ham det slag. Det syntes jeg at jeg skylder ham." sagde han og havde lyst til at give hende et kram som tak, men lod være, det ville måske være lidt underligt.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 12, 2011 8:00 pm

"Hader i ham så meget at i ville være glade hvis han forsvandt på mystiskvis? Også finde man hans lig i en gyde? Ville i så være glade ligeglade eller kede af det?" Spurgte Natalie. Tanken om det fik hende til at smile hånligt. *Ynkelige mennesker.* Tænkte Natalie. "Så behøvede i ikke pjække fra skole....... Men i kunne selvfølgelig gøre det alligevel." Sagde Natalie. "Men ville i have noget imod at han forsvandt på mystiskvis?" Spurgte Natalie. *Så kunne jeg have det lidt sjovt.* Tænkte Natalie for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 4:53 pm

Daniel havde ikke behov for at tænke meget over det. Selvom drengen havde været et svin og sagt nogle ting til Daniel om hans familie og slået ham, ville han nu ikke ønske ham død. Det var ikke en skæbene han ønskede for nogen. Daniel var sikker på at Zoey havde det på samme måde, ellers havde han taget meget fejl af hende.
"Please det må du ikke" sagde han hurtigt efter. "Han er et dumt svin, specielt hvis han vil slå Zoey, men jeg ser ikke at han dør" sagde han og så bestemt på Natalie. "Men en slem forskrækkelse, gør vel ingen ting" smilte han skummelt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 7:39 am

Zoey stod tavs og lyttede til deres samtale. Hun ville ikke blande sig, for hun havde ikke forstand på det. Hun efter Tam, da hun gik ind på kontoret. Hun vendte sit blik mod Daniel, da han talte til hende, med et lille usikket smil.
"Det er min plan... Jeg har bare ingen anelse om hvor jeg skal gå hen..." Hun kiggede ned ad gang, for at sikre sig, at han ikke kom. Hun ville nødig se ham den næste lange stykke tid. Hun kiggede igen på Daniel og smilte. Hans aura lyste helt op, så den fik sit blålige skær igen.
"Jeg ville aldrig lade nogen sig de forfærdelige ting... Og de sandheder..." Hun rystede trist på hovedet. "Hvor ville jeg ønske at han ikke sagde det... Altså for hans egen skyld... Men på den anden side så... Jeg håber faktisk at han stadig ligger på gulvet, og prøver at trække vejret," sagde hun, med et smil der ikke var et man så hendes læber. Det var helt i gennemet ondt, og meget lumsk. Hun bed sig i læben, og rystede de forfærdelige tanker og planer af sig.
"Nej... Nata... Det er enormt fristene, men... Jeg kan ikke tilbyde ham den skæbne, som mad for en ven. Det kan jeg ikke!" sagde hun, irriteret over at det var så fristen, efter alle de modbydelige ting han også sagde om Daniel's forældre. Hun blev helt trist ved tanken om dem. Hun rystede tristheden af sig, og kørte tilbage til et emne de lige havde haft oppe.
"Vil du da være med til at pjække?" spurgte hun, og smilte sit nomale blide smil. Hun vidste i for vejen hvad han ville svare, så godt kendte hun ham dog indtil videre....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 4:39 pm

Tam kom ud fra kontoret lidt efter med en masse papire i hånden. Rektor havde forklaret at det var hendes skema, klasseliste, kort over skolen og masser af andre vigtige papire. Hun smilte stadig. Den lille flok stod hvor den havde stået inden hun var gået ind. Hun satte kursen mod Zoey. Det var noget med at hun havde nogle sten der kunne sørger for at vampyre ikke brændte i solen. Hun holdte blikket væk fra mennesket. "Hej igen Zoey. Kan jeg tale med sig?" spurgte hun blidt og venligt. Hun smilte til Zoey. Man blev glad af at andre var glade, så hvis hun var glad ville andre også blive det. Sådan så hendes verden ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 11:26 am

//OOG: Er det forsent at joine? (;//
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 12:49 pm

Daniel skæve smil kom frem på hans læber og hans øjene lyste af glæde, da hun at hun ville pjække. "Tænkte på om vi så ikke skulle finde på et eller andet at lave" spurgte han og smilte stort til hende. Det var ret skræmmende at han ikke havde droppet ud, men der var lidt under et år tilbage, så hvorfor ikke holde ud lidt mere. Plus det var hans søsters eneste ønske at han skulle få sig en uddannelse.
Daniel så på Tamora da hun kom tilbage for at snakke med Zoey. Det var utroligt at hun lignede Tessie så meget. Mon han ville kunne kende Tessie hvis de stod ved siden af hinanden. Daniel opdagede at han bare stod og så på hende og skyndte sig at rette blikket mod Natalie, og prøvede at lade som ingenting. "Men du må ikke slå ham ihjel sagde han og smilte lidt til hende.

//Alle er velkommen Isabella Wink
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 7:08 pm

// jeg er typen der bare skal blande mig når det kan lade sig gøre xP


Tess var på vej til kontoret.
Hun havde åbenbart haft en mening der ikke passede hendes lære.
Selvom læren havde formuleret det en smule anderledes.
Hun kunne lugte alle de andre længere fremme og smilte blidt.
Selvom skideballen på kontoret ventede kunne intet slå Zoey's humør.
" Hej" sagde hun roligt og neutralt.
Hun udviste ikke særlig meget glæde.
Selvom hendes blik hurtigt fandt Daniel.
Et smil brød frem, men hun blev på den stå plads hun havde valgt, lidt bagved Zoey.
"Hvorfor står i her?" spurgte hun ud i luften.
Alle kunne svare.
Hun så kort over på sin søster, hvilket stadig var en smule forvirrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 9:39 am

Isabella gik rundt, hun var på vej ned på kontoret. Hendes fysik opgave var blevet stjålet, Lærerinden sagde at hun havde dem i går men i dag var de som sunkede i jorden. Hun så et par personer. Hun sagde at det vart sket i idrætstimen, det fag som Isabella bare elskede når de skulle spille Basket. En af de bedste sporter hun kendte til. Okay, hun kendte til en masse. Men basketball var altså bare toppen. Hun kiggede kort på dem, de virkede velkendte, hun havde set dem på gangen før eller sådan noget, Bare ikke altid sammen. Isabella fjernede håret fra øjne. "Hej" Sagde Isabella lavt. Ville hun bare bryde ind i det hele? Det skadede vel aldrig at få nogle venner.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 3:24 pm

Zoey smilte til Daniel.
"Jeg ved det ikke... Hvad vil du lave? Jeg er ligeglad," sagde hun, og smilte til ham en enkelt gang til, inden hun så på Tam.
"Ja selvfølgelig, bare tal," sagde hun, med et stort smil. Hun anede ikke hvad det var om, og hun fik et chok, da Tess kom.
"Tess!" sagde hun, og sukkede dybt. Men så gav det et gip i hun. "Tess!? Hvad fanden laver du her? Hvornår er du lige startet i skole?" Der gik lidt før det gik på for hende at hun, havde undgået hendes spørgsmål.
"Vi snakker," sagde hun, med et skuldertræk. Hun kiggede på pigen der kom hen til dem.
"Hey," sagde hun, med et smil. Hun kiggede derefter på Nata..
"No killing this time!" hviskede hun. Hun ville ikke have der skete drengen noget, på trods af at han ikke ville tøve med at gøre det mod hende. Hun sank en klump ved tanken, og en gysen gik gennem hele hendes krop...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 3:59 pm

Tess så på Zoey med et knap så glad ansigtsudtryk.
"Nævn det ikke. Det var min kære søsters idé" sagde hun irriteret.
Hun så over på Tam.
Det var stadig skræmmende at stå over for sit spejlbillede.
" Desuden er det skole halløj ikke nogen succes. Jeg er allerede blevet smidt på kontoret" sagde hun.
Hun lød ikke særlig begejstret.
" Lærene er komplet idioter"
Hun stilte sig om på siden af Zoey.
" men.. hvorfor er i samlet ved kontoret? Hvem er blevet bortvist?"
Det var sagt i sjov.
Men der var ikke mange der kunne lide hendes humor.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 5:34 pm

Daniel trak på skulderne. Det var ham ligemeget hvad de lavede, og desuden vidste han ikke rigtigt hvad der var af spændende ting og sager at lave i byen. "Hvad har du lyst til at lave" Spurgte han stille, han ville ikke afbryde de andres samtaler.
Daniel var enig med Tessie, han havde endnu ikke mødt en lærer på skolen, som ikke havde været en total idiot. "Det vil jeg give dig ret i" sagde han og tænkte på den idrætslærer der havde smidt ham på kontoret. Okay det havde han måske også fortjent, men ikke at blive beskyld for at have overfaldet en dreng og at det hele var hans skyld.
"Er du også blevet smidt på kontoret" spurgte han og kunne ikke lade være med at fryse sig over at han ikke var den eneste i forsamlingen der også gerne ville slippe for skolen.
Daniel så på pigen der lige var kommet hen til dem. Han smilte venligt til hende og svare hende også. "Heysa"
Tilbage til toppen Go down
Tessie
Varulv
Varulv
Tessie


Fulde navn : Tessie Roberts McBride
URL Alder : 18
Antal indlæg : 391
Geografisk sted : Ved skoven, I et stort hus
Job/hobbies : Ejer af et stort firma
Humør : Hate to say I was right... No I don't, I was right.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 6:47 pm

Tess nikkede kort.
" Jeg sagde til min lære i religion jeg syntes det var åndssvagt hun underviste i et fag man alligevel ikke kunne vide om passede. Hun var uenig. Så skulle jeg åbenbart her op" forklarede hun.
Dumme lærer var en af grundene til hun ikke gad gå i skole.
Smilet da hun så Daniel var falmet.
Tankern om diskusionen i timen havde fået hende ned.
Hun så på Daniel.
" Men... Hvorfor er du her? Har du dræbt nogen?" spurte hun.
Måske lød det overdrevet, men man vidste vel aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Vampyr
Vampyr
Tamora


Fulde navn : Tamora McBride
URL Alder : 16 år (fysisk)
Antal indlæg : 84
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Få blod, undgå at dræbe for mange, møde andre personer ^^
Humør : LYKKELIG!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 9:05 pm

Tamora skævede kort til Daniel. " Faktisk håbede jeg vi kunne snakke sammen, du ved, under fire øjne?" sagde hun blidt. Hun tog sig ikke af at Tessie lød så sur. Det hørte vel med til at være søstre. Desuden ville det ikke hjælpe at blive sur eller at være nærtagende. Hun sendte et blidt smil til den nye pige der kom. Hun elskede at være venlig og møde nye folk. Selvom menneskedrengen, Daniel, nok havde en anden opfattelse. Der var efterhånden mange personer her nu. Det kunne hun ikke lade være med at smile over. Hun så afventende på Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitimeTirs Jan 18, 2011 6:37 am

Zoey sukkede lidt, og gik i tænkeboxen. Hun tænkte over hvor de kunne tage hen. Hun bed sig lidt i læben.
"Okay... Jeg ved ikke rigtigt hvor der sker noget... Ikke andre steder end på Caféen... Så... Det er det eneste sted jeg lige kan komme på," sagde hun, med et lille smil. Hun smilte til Tam, og sukkede dybt. "Okay... (Henvendt til de andre) Jeg kommer lige om lidt," sagde hun, med et smil. Så trak hun Tam med. "Hvad er det du vil snakke med mig om?" spurgte hun, og fik en lille anelse, da hun så at Tam ikke havde nogen Halskæde, riing, armbånd eller ørering med stenen der skulle beskytte hende imod sollys. Hun stak en hånd i lommen og fiskede en smuk halskæde, med den smukke sten der skullle beskytte Tamora. Stenen var større end den egentligt skulle være. Den var på størrelse med en tre-årig's knyttede hånd. Hun løftede den, på foran dem.
"Det skulle vel andre være den du ville tale med mig om?" spurgte hun, og tog Tam's hånd. "Væs'go," sagde hun, og lagde den i hendes hånd. Hun ventede lidt, før hun atter gik over til de andre. Hun nåede lige at fange Tess' ord.
"Jeg kender en lærer der ikke er Idiot!" sagde hun, i et lidt forsvarende tonefald. En af hendes bedste venner - Og hendes søster's kæreste. "Justin er da ikke en idiot," sagde hun. Det var han ikke. Hun stillede sig der hvor hun stod før....
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taget for slagsmål (Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: