The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Justin (429)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Anna (418)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Taget for slagsmål (Åbent emne)

Go down 
+2
Zoey
Daniel
6 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 1:34 pm

Sted: Udenfor skolens kontor
Tid: Efter sidste time, det vil sige ved en 3 tiden
Omgivelser: elever og lærer
Vejr: Koldt og overskyet

Daniel lukkede døren bag sig. Han havde været kaldt ind til en samtale med skolens rektor, på grund af et dumt slagsmål. Han havde være til idræt, det eneste fag han faktisk lavede noget i og virkelig gad, da en af drengene var begyndt at sige alt muligt lort til ham. Det var ikke rigtigt nogen hemmelighed at hans forældre var blevet dræbt, for det stod jo tydeligt i hans papir. Lærerne havde ikke rigtigt lagt skjul på at de mente at selvom han havde mistet sine forældre var det ikke en grund til at sløse sådan sådan med lektierne.
Når, men Daniel var selvfølgelig blevet vred og havde skubbet truende til drengen, og derfra endte det i et slagsmål. Daniel havde fået en lille flænge ved læben, ikke noget specielt det ville snart være væk, og den anden dreng havde fået en blodtud.
Daniel kunne ikke rigtigt tage det seriøst at idrætslæreren havde givet ham skylden og nuhavde Daniel fået eftersiddning, som han skulle havde de næste dag. Han rystede på hovedet og mærkede, med fingeren på den lille flænge. Det gjorde ikke særlig ondt mere.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 2:09 pm

//Må jeg? Jeg keder mig ekstremt Neutral //
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:39 pm

Selvfølgelig må du det Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:52 pm

//Tak Very Happy //

Zoey kom gående ned af gangen. Hun var godt vred. Hun havde hørt om slagsmålet... Det var allerede en stor nyhed. Ham daniel havde været op at toppes med, snakkede om det hele tiden. Zoey var blevet vred, og givet ham en på skrindet... Nu ledte hun efter Daniel, for at se om han var okay.. Hun var bekymret for ham... Hun kiggede rundt. Hun kunne ikke finde ham... Til sidst.. Efter lang tids leden... kom hun til at tænke på at han måske var ved kontoret. Det var det eneste sted hun ikke havde kigget. Hun løb der hen. Rigtigt nok.
"Daniel!?" sagde hun, i et skingert tonefald, der var fyldt med bekymring. Hun gik hen til ham, i en hastig fat.
"Er du okay?" spurgte hun, og løftede hans hage, for at se hans skader nærmere efter. Blod gjorde hende gevaldig svimel... Så hun slap hans hage, og lukkede øjnene lidt... Det kunne have været værre...

//Skal lige spise Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:04 pm

Daniel's hår havde siddet i en flot pjusket frisure, men nu sad det bare og strittede til alle sidder. Han sukkede og rettede lidt på det med hånden, det hjalp lidt, men det sad ikke så godt som før.
Han var stadig vred over at det var ham der havde fået hele skylden, det havde nok hellere ikke været særlig smart at havde slået ham foran hele idræt holdet, men nogen gange kunne han bare ikke styre sig selv.
Daniel hørte Zoey's stemme og vendte hurtigt blikket mod hende da hun kom hen til ham. Han nikkede lidt. "ja, jeg har det fint." sagde han vredt.
Hviket han hurtigt fortød for Zoey havde jo ikke noget med det hele at gøre. "Undskyld" sagde han lavt og slog blikket ned i jorden, en smule flov over at have svaret hende sådan. Men da han så på hende igen, så hun ikke ud til at have det alt for godt. Han greb hendes skulder, for at sikre sig at hun ikke skulle falde eller noget. "Er du okay" spurgte han så stille.
Daniel regnede hurtigt ud at det var blodet hun ikke kunne lide at se på. Det så også værre ud end det virkelig var. Han havde en smule blod på den hvide t-shirt han havde haft på til idræt. Han havde ikke fået muligheden for at klæde om bag efter, så han stod stadig i et par lange sorte short og en hvid t-shirt der sad stramt om hans pæne, trænet arme.

//Skal jeg også Wink er tilbage om en halv times tid Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:48 pm

Zoey havde ikke taget notater af hans tonefald.
"Godt," hviskede hun, med dirrende stemme. Vred blusede i hende.
"Fuck!" Halv råbte hun. Det hele svimlede for hende nu. Hun greb fat i Daniel, for ikke at falde sammen. Hun bed tænderne hårdt sammen, og holdte øjnene stramt lukket.
"Undskyld," hviskede hun, stadig med tænderne bidt sammen....
"Omg... Det hele køre da rundt for mig nu," sagde hun, og mærkede hendes ben var ved at give efter. Hun lavede en hurtig bevægelse, og sad lænt op af muren. Hun lagde hovedet bagover, og åbnede øjnene. Hun prøvede at fokusere. Hun smilte lidt, da det lykkes hende, at dæmpe svimelheden.
"Jeg skulle aldrig have været vred, bekymret, og svimel på samme tid igen... Husk mig på det," sagde hun, og så Daniel i øjnene. Hun ungik at se på de steder hvor han havde blødt. Hun så kun i hans øjne... Hun opdagede nu, at hun ikke havde svaret på hans spørgsmål.
"Jeg har det fint nu," sagde hun, og smilte beroligene til ham...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 1:06 pm

Daniel havde et fast greb i hende, men slap hende langsomt da hun sad op ad muren. Hun så ikke ud til at have det alt for godt. "Vent her, jeg skynder mig at klæde om et noget rent tøj" sagde han og skyndte sig ned mod omklædningsrummet. Han vidste ikke helt om det havde været smart at efterlade hende der, mens hun havde det så dårligt. Han håbede bare ikke at ham fyreren, der var efter hende første gang de mødtes, fik øje på hende. Den tanke fik ham til at skynde sig endnu mere. Han smed t-shirten og trak sin sorte langærmet på, som sad tæt til hans veltrænede overkrop, og et par grå bukser på. Han smed tøjet ned i sin sorte sportstaske og lod en hånd pjuske håret på plads igen, sådan nu var det vist fint.
Daniel kastede et hurtigt blik i spejlet. Hans læbe så ud til at være en lille smule hævet, men det blødte ikke længere. Han vaskede det tørret blod væk og lod de mørke brune øjnene glide hen over et spejlbillede. Flængen i læben ville sikkert ikke efterlade noget ar, hvilket han var glad for. Han havde ikke lyst til at spilde mere tid og skyndte sig ud på gangen igen.
Han løb ud og tilbage til det sted han havde efterladt hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 4:48 pm

Zoey nikkede blot til ham, inden han forsvandt. Hun kiggede lidt efter ham. Så trak hun benene ind til sig, lagde panden på knæerne, og lukkede øjnene. Der sad hun længe, og fald halvt i søvn... Retter trance. Hun sad og tænkte på hvad der var sket, den forgående måned... Der var sket meget. Hun sukkede dybt, og bed sig lidt i læben. En hånd blev lagt på hendes skulder.
"Er du okay?" spurgte en mande stemme. Det tog hende et stykke tid før hun genkendte den. Stefen. Hun rystede hans hånd af sin skulder.
"Rør mig ikke!" sagde hun, en smule truende. Hånden forsvandt. Hun lyttede lidt, og blev meget overrasket over, at en hånd fik fat i hendes hage, og løftede hendes hoved. Hun så ind i hende grøne øjne. De havde været så bedårende smukke, havde hun syntes engang. Nu var de ikke andet end bekymret. Hun sukkede.
"Stefen lad mig være! Jeg har besluttet aldrig at tilgive dig!" sagde hun, og pustede ham i hovedet. Han rystede blidt på hovedet.
"Hvorfor ik? spurgte han. Hun prøvede at kigge den anden vej.
"Du holdte din identitet Hemmelig for mig, indtil jeg fandt ud af du var Mathew's bror... Bagefter forlod du skolen... Og mig! Jeg kan ikke tilgive det!" sagde hun vredt. Han skulle til at sige noget, men hun var ikke færdig.
"Stefen! Du svigtede mig! Jeg tilgiver det ikke! Færdig! Skrid! Jeg kan ikke klare at se på dig sagde hun, og fik vredet sit hoved væk fra ham. Hun så han rejste sig, med et såret udtryk. Hun så i retningen af hvor Daniel var forsvundtet, og et lille smil dukkede op på hendes læber, da hun så ham....

//Jeg er total kreativ Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeMan Dec 27, 2010 11:54 am

Daniel havde fået øje på drengen der var henne ved Zoey. Han vidste ikke hvem det var, for han havde aldrig set ham før. men han så ikke ud til at ville gøre hende ondt, så han skyndte sig bare hen til hende, smed sine ting ved siden af hende, og satte sig på hug ved siden af hende.
"hvordan har du det" spurgte han og sendte hende et lille smil, inden han kiggede på drengen.
"hej, jeg er Daniel" sagde han stille uden nogle rigtige følelser. Der var ingen vrede i hans stemme, men heller ikke venlighed. Daniel så fra drengen, tilbage til Zoey.
"jeg har en flaske med vand i min taske, vil du have noget" spurgte han og strøg hende blidt på armen, inden han åbnede sin taske og fandt en falske frem med vand. Han rakte den til hende og sendte hende endnu et smil, selvom han ikke var sikker på om hun så det.

//Undskyld jeg ikke har været på så meget, men min computer er i stykker så er nødt til at låne min brors Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeMan Dec 27, 2010 12:58 pm

Zoey trak lidt på skulderne, og smilte blidt til ham.
"Lidt bedre, men det hele køre stadig rundt," sagde hun. Hun kiggede ikke engang på Stefen for at vide, at han ikke havde i sinde at svare.
"Den fornærmede... Eller skal man sige upålidelige fyr der, hedder Stefen, og er min eks," sagde hun, med lidt en stemme der var kold som is. Hun lagde ekstra tryk på eks, for at vise Stefen budskabet om at det var forbi. Han skulle til at komme med indvendinger, men Zoey var ikke færdig med at tale. "Og han skulle til at gå..." Hun kiggede op på ham, med et koldt blik, og hvis man så godt efter kunne man se sårbarheden i det kolde. Hun blive lettet over at han uden at sige noget, tog sine ting i en vred bevægelse og gik. Hun fulgte ham med blikket, og modstod trangen til at le højt over ham. Hvis hun gjorde det ville hans tænder sidde i hendes stræbe... Hun smilte til Daniel.
"Tak," sagde hun, og hendes venlige og blide var tilbage. Hun tog flasken med en dirrende hånd. Hun lagde mærke til at han havde vasket det værste blod væk. Hun sendte et sidste blik i den retning af hvor Stefen var gået. Hun sukkede dybt. Han var væk... Men holdte sikkert øje med hvad Daniel fortog sig, ved siden af hende. Endnu engang modstod hun trange til at le højt. Hun gav et fnis fra sig i stedet... Hun åbnede langsomt flasken, og tog en slurk. Hun sad lidt og kiggede frem for sig...

//Det er helt okay Smile Har selv prøvet det et par gang Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeTors Dec 30, 2010 9:42 pm

Daniel vendte sig om mod stefan, og nikkede uden rigtigt at virke høflig eller venlig, han vendte sug hurtigt væk fra ham og sendte Zoey et lille smil. "Jeg er glad for at du har det godt" sagde han og smilte til hende.
Han så ned af sig selv, for at være sikker på at han ikke havde fået noget blod på sit tøj, men der var heldigvis intet at se, og han lod en hånd køre igennem det pjuskede mørke hår.
"Men hvordan vidste du at jeg var her" spurgte han endelig. Han havde tænkt lidt over hvordan hun havde vidst det. Han vidste ikke at det var rygtes så hurtigt, så han regnede med at hun havde brugt et eller andet heksetrick.
Han kiggede sig om, ned af gangen og sikrede sig at døren ind til kontoret var lukket. "Brugte du nogle heksekunster" spurgte han og smilte stort, det ville være ret sejt. "Eller er jeg for ubetydelig til det" sagde han med et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 1:18 pm

//Wow i kan skrive meget Shocked Jeg håber ikke at det gør noget at jeg hopper ind Very Happy //


Natalie gik ned mod kontoret. Hun skulle få sit nye skema. Natalie havde tænkt sig at starte på skolen. Da hun kom ned til kontoret så hun Zoey.... Og en eller anden dreng hun ikke kendte. Natalie gik hen til dem. "Hey." Smilte Natalie til Zoey. Natalie kiggede undersøgende op og ned af drengen. "Og hvem er så du?" Spurgte Natalie venligt. "Jeg hedder Natalie." Smilte hun. "Og Zoey gode nyheder. Jeg skal starte på skolen." Jublede Natalie. "Selvom jeg hører det er lidt kedelig." Grinte Natalie. "Og jeg mødte Stefan på vej her hen. Han så ret sur ud... Hvad er der sket?" Spurgte Natalie bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 6:11 pm

Zoey smilte til ham.
"Selvfølgelig er du da ikke for ubetydelig til min heksekunster... Men der var en der fortalte andre det, i mens jeg var i nærheden...." Hun kiggede ned og sukkede.
"Ham... tingen... Du var op at toppes med ikke..." Hun begyndte at pille i en tot, der hang ned over hendes kind. Hun sukkede igen...
"Han... Plaprede løs om hvordan du gik amok, på ham... Og han sagde du... røg på kontoret... Jeg må sige, at jeg forsvarede dig!" sagde hun, og smilte lidt. Hun havde gidet ham en knytnæve lige i mellemgulvet på ham, så han havde mistet luften... Hun blev lidt flov... Hun kunne ikke sige til ham, at hendes temperament løb af med hende, fordi ham drengen ned gjorde Daniel... Hun sukkede for trede gang. Det gav et ryk i hende da hun hørte Nata's stemme.
"For fanden Nata! Du forskrækkede mig!" udbrød hun, i et chokeret tonefald. Hun gav et smil fra sig da Nata, sagde hun var startet på skolen.
"Det er jeg glad for at høre," sagde hun, og hendes smil blev større... Hun kiggede fra Nata til Daniel. Det var tydeligt at se de ikke kendte hinanden. Hun bed sig i læben for ikke at begynde at præsentere dem for hinanden... Det var en dårlig vane hun havde.

//Ja self Very Happy Det tror jeg da xD
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 3:20 am

"Det er da altid godt at jeg kan forskrække nogen." Smilte Natalie. "Og jeg kan høre at du kender Zoey's hemmelighed." Sagde Natalie henvendt til drengen. "Zoey hvor mange har du fortalt din hemmelighed til?" Spurgte Natalie. "Er det kun ham?" Spurgte Natalie lidt bekymret. Hun stolede på Zoey men..... Zoey havde så mange venner at det var svært at sige hvem Zoey havde sagt det til.
Natalie læste et kort øjeblik drengens tanker. Hun fandt ud af at han hed Daniel. "Hmm.... Hej Daniel." Smilte Natalie. "Det er det du hedder ik'?" Spurgte Natalie lidt usikkert. Det var nogle dage siden hun sidst havde fået menneskeblod så hun var i usikker på om det var rigtigt. "Jeg må virkelig til at spise noget." Mumlede Natalie. "Zoey giver du en bid?" Spurgte Natalie drillende. Natalie troede ikke at Daniel vidste hvad hun selv var så hun kunne jo godt spørge foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 6:55 pm

Zoey smilte til hende, og rystede på hovedet. Det var så typisk Nata, at forskrække folk. Hun prøvede at aflæse Daniel's udtruk. Hun kiggede op på Nata, og smilte.
"Jo det er kun ham... Han ved det godt," sagde hun, i et roligt tonefald. Zoey kiggede igen på Daniel, for at se hans reaktion på at Nata vidste hvad han hed. Zoey vidste med det samme at hun havde rodet i hans hjerne, for at finde hans navn... Hendes reaktion var at lukke af, for Nata. Det var blevet en vane, når der kom en vampyr i nærheden... Der var dog, fire vampyrer hun ikke... Mathew, Bonnie, Justin og.... Stefen... Hun havde altid stolet på ham... Men måske skulle hun lade vær? Hun smed tanken væk, og smilte. Hun måtte nok hellere forklare Daniel hvad Nata var. Hun smilte blidt til ham.
"Daniel... Natalie er..." Hun sukkede... Hvor var det dog svært at af sløre andre... Hun forsatte. " Natalie er en af de oprindelige Vampyrer.... Det vil sige at hun, er født sådan, som hun er..." Hun bed sig i læben, og afventede Nata's reaktion på at, hun lige havde afsløret hende, og Daniel's reaktion på at, Nata var vampyr... Hun smilte dog venligt til dem begge. Nata's spørgsmål kom ikke rigtigt bag på hende. Hun lo lidt og rystede på Hovedet.
"Ja selvfølgelig... Ik. Du må altså vente, til du finder en der vil følge dig, for jeg giver ikke en bid," sagde hun. Hendes start lød som om, hun var vilig til alt, men så slog hun over i sit nomale venlige, og blide tonafald igen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:00 pm

"Jeg kan godt selv fortælle hvad jeg er." Sagde Natalie koldt. "Men nu hvor du har sagt det er det vel' ikke nødvendigt at jeg også siger det." Sagde Natalie. "Nåh Daniel.... Vil du så give en bid?" Spurgte Natalie. Natalie var overrasket over at han ikke var løbet sin vej endnu. "Og Zoey hvornår finder jeg en heks der vil give mig noget af ders blod?" Spurgte Natalie. "Der er ikke ret mange hekse." Sukkede Natalie. "Og der er slet ingen der vil give mig noget blod." Grinte Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:14 pm

Zoey vidste at den reaktion ville komme, så hun rystede bare på hovedet. Hun kiggede hurtigt på Daniel. Gjorde han det... Hun modstod trangen til at sige Nej, på hans vejne. Hun rystede igen på hovedet.
"Den dag at det sner i august," sagde hun, og smilte. "Du må altså snart lærer at være hurtigere på aftrækken! Brug dine kræfter før vi lukker af, så det ikke rør os. Eller også så overfald en... Det er det sidste vi forventer, når vi går alene," sagde hun, og lagde hånden på det sted hun mente hjertet var...

//Min krea er væk Oo
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:24 pm

"Fint jeg overfalder bare en uskyldig elev." Sagde Natalie udfordrende. Der kom en dreng forbi Natalie kiggede undsøgende på ham. "Jeg kunne f.eks. tage ham." Sagde Natalie med et frækt glimt i øjnene. "Eller det ville du jo ikke tillade vel' Zoey?" Sagde Natalie drillende.



//Du kan skrive mere end mig//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 8:49 pm

Zoey kiggede på Daniel.
"Du ville aldrig komme til at sætte tænderne i ham! Aldrig!" Gentog hun, stadig med sit smil. Ingen fik lov til at såre Daniel, så længe hun var inden for rækkevigte. Hun kiggede på Nata. "Og du ved det godt," sagde hun. Hun var forstændig rolig. Både Daniel og Nata, ville kunne høre og se i hendes ansigt at hun mente det... Hun vidste det bare på sin rolige, og afslappede måde...

//Ej der er da forfærdeligt! Måske skulle vi vente på Daniel Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:01 pm

//Måske.... Måske ikke Wink//


"Fint så tager jeg bare en anden uskyldig elev." Sagde Natalie roligt. "Daniel.... Vil du ikke nok give en bid! Jeg er ved at dø af sult." Jamrede Natalie. Natalie's øjne ændrede sig. Natalie vendte sig hurtigt ind mod en væg. Hun trak vejret dybt. Natalie fik normale øjne igen. hun vendte sig om og så igen på Daniel og Zoey. "Undskyld." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:28 pm

Zoey tog blidt fat i Daniel's skulder, da Nata's øjne skiftede. Hun ville ikke have alt Daniel skulle blive et bytte.
"Du burde har gjort det inden..." hviskede Zoey, så lavt at det bare var nogle usammehængelige ord... Nata ville kunne skilde dem.
"Går det?" spurgte hun, i et mere bekymret tonefald...

//Hmm... Jeg syntes var burde Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 9:56 pm

"Undskyld Zoey men jeg var ikke sulten inden jeg kom." Sagde Natalie. "Jeg tror jeg kan klare det." Sagde Natalie. "Men jeg skal nok snart ha' noget......" Sagde Natalie. "Zoey? Kan du stoppe mig hvis jeg går amok?" Spurgte Natalie.




//Okay så venter vi Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:20 pm

Daniel kiggede op da han hørte en anden pige snakke til Zoey. Han vendte sig om og fik øje på en flot mørkhåret pige. Zoey kendte åbenbart pigen, det lød det i hvert fald til. Inden Daniel kunne nå at svare havde pigen allerede sagt hans navn.
Daniel spærede forbavset øjene op og så på Zoey. Hvordan kendte hun hans navn, men da han lyttede til den samtale de havde forstod han hurtigt. Daniel tog et skridt tilbage da Zoey fortalte om Natalie, som Zoey havde kaldt hende.
"Ja, mit navn er Daniel" svarede han lidt efter, men regnede ikke rigtigt med at nogle af dem lagde mærke til ham, for Natalie var begyndt at spørge efter blod. Han vidste først ikke om hun bare drillede eller om hun faktisk mente det. Og efter noget tid gi det op for Daniel at hun mente det. Han tog endnu et skridt tilbage, men et smil lyste op på hans læber. "Jeg vil gerne give dig en bid af min madpakke, men ikke af mig" sagde han og trak på skulderne som om det var ingenting. Han havde opblevet nogle langt ude ting, men at en vampyr ligefrem spurgte om de måtte få noget af ens blod, havde han aldrig været ude for. Han ville gerne virke roligt men man kunne godt se at han var overrasket over at hun var så tørsig.
Daniel stod bare og så til mens Natalies øjene skiftede. Han så bare over på Zoey.

//I har da bare fortsat uden mig Wink Så har nogenlunde fået det hele med Smile
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:29 pm

"Nej tak til din madpakke." Smilte Natalie. "Hvad laver i egentlig her?" Spurgte Natalie. "Jeg ved godt det er underligt at jeg først spørg nu men..... Ja jeg er vel' nok bare underlig." Sagde Natalie. Natalie havde helt tør hals. Hun kunne ikke styre sig længere. Der gik en pige forbi. Natalie greb fat i hendte og bed pigen i halsen. Natalie drak alt pigens blod. "Hvor skal jeg dog gemme hendes lig?" Sagde Natalie mest til sig selv. Natalie gemte pigen ude på pigetoiletet. Mens Natalie var derude tog hun noget papir og tørrede blodet væk. Natalie gik tilbage til de andre. "Meget bedre." Smilte Natalie. "Nu kan jeg godt styre mig selv igen." Sagde Natalie.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:49 pm

Daniel så på Natalie da hun greb fat i pigen og bed hende. Han stivnede og kunne næsten ikke bevæge sig ud af stedet. Men da hun ville gemme pigen inde på toilettet så han på Zoey. "Hun kan da ikke" mere fik han ikke sagt for han så på Natalie da hun kom tilbage.
"Hvad fanden" sagde han højt til hende. "Du kan squ da ikke bare dræbe hende og så smide hende på toiellet som om hun var ingenting" Det Natalie havde gjort, gjorde ham virkelig sur. Og det var måske ikke den smarteste at blive sur på en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Taget for slagsmål (Åbent emne)  Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taget for slagsmål (Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: