The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_lcapTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_voting_barTaget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Taget for slagsmål (Åbent emne)

Go down 
+2
Zoey
Daniel
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 11:13 pm

Zoey sprang op, og stillede sin foran Daniel, da Nata spurgte om hun stoppe. Hun nikkede...
"Det kan du lige tro!" sagde hun. Hun smilte ikke længere. Hun stod bag lige mellem Daniel, og Nata. Hun stirrede med vit åbne øjne da Nata lige gjorde det. Hendes første reaktion var at kiggede rundt.... Bagefter kiggede hun på Daniel... Han så virkelig skræmt ud.
"Tag det roligt!" sagde hun, og kiggede rasende på Nata lige da hun kom tilbage.
"Orh... Jeg har så meget lyst til at slå hovedet af dig nu!" sagde hun, i et virkelig vredt tonefald. "Den pige... Hun... Skulle... ORH!" Zoey begyndte at gå frem og tilbage med rasende skridt. Hun skulle virkelig tage så sammen for ikke at stikke Nata en flad. Hun stoppede op, og trak vejret dybt, da trangen var ved at blive udmodståelig.
"Skulle du virkelig gøre den stakkels pigen fortræd?" spurgte hun, mere som sig selv... Hun kiggede på Nata...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:38 am

Natalie trak på skulderne. "Det er sådan jeg overlever." Sagde Natalie ligegyldigt. Hun vidste godt at de ville reagere sådan. "Er det ikke noget med at en dør hvert 5. min?" Spurgte Natalie. "Så det var hende eller en anden uskyldig." Sagde Natalie. Natalie kunne ikke lade vær med at smile. "Er i lige så sure når i spiser kød? I ved nok at det er et uskyldigt dyr i spiser." Sagde Natalie.
Natalie stod og ventede på om Zoey ville gøre noget ved sin trusel.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:08 pm

Zoey stillede sig truende hen foran Nata.
"Jeg har to ting at sige til dig! Den ene er at det er hvert 2 minut, og det er en naturlig død vi snakker om, ikke et mord! Den anden ting er at dyr er noget fuldstændig andet! De er ikke det samme som vi er! De.... Orh! Jeg gider ikke engang at forklare hvorfor!" sagde hun, og sukkede dybt, og højlydt. Hun overvejede virkelig at gøre alvor af sin trusel... Det kunne jo være at det ville banke noget fornuft ind i hovedet på Nata... Men Nata ville sikkert give den tilbage, med dobbelt kraft... Hun valgte at lade vær!
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:21 pm

"Mennesker er også dyr!" Udbrød Natalie vredt. "De er lige så vigtige som mennesker!" Sagde Natalie mere vredt. "Bare fordi mennesker har opfundet en masse ting skal man ikke tro at vi er bedre end andre dyr!" Sagde Natalie koldt. Natalie var blevet vred. Hun var træt af at mennesker/hekse/vampyrer osv. troede at de var bedre end andre dyr.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:25 pm

Daniel kunne ikke hellere rigtigt se sammenligningen mellem dyr og mennesker, dyr havde jo ikke følser og familie som ville savne dem. De havde ikke nogen der elsker dem.
Han nikkede bare til det Zoey sagde, for at vise at han var helt enig med ham, men et eller andet inde i ham var glad for at det ikke havde været ham, hun havde dræbt, for det kunne det ligeså godt have været. Han skammede sig lidt over at tænke sådan. For hvad nu med pigens familie og venner, han havde slev prøvet at miste familiemedlemmer, det var smertefuld og hårdt, ikke noget han ville øsnke for nogen. Det var desværre uundgåligt. Specielt i denne by.
"Vi er klogere end dyr og så har vi føleser, psykiske føleser. Det har dyr ikke." sagde han vredt.
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:31 pm

Natalie rullede med øjnene. "Hvordan ved i så det?" Spurgte Natalie. "Jeg tror ikke i har prøvet at være et andet dyr." Smilte Natalie. "Mennesker er råvdyr.... Det samme er min slags." Sagde Natalie. "Der er bare forskel på hvad vi jager." Smilte Natalie. Hun var begyndt at blive munter igen. "Og hvordan skulle jeg ellers leve?" Spurgte Natalie. "Det var hende eller en anden." Sagde Natalie og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:35 pm

Daniel rystede på hovedet. For han kunne ikke ligefrem sige at han havde været dyr, men han havde hørt et eller andet sted, om nogle fosker der snakkede om at det var et stof i hjernen, som styrede alle de forskellige føleleser man havde. Og de stoffer havde dyr ikke, og har derfor ikke følelser på den måde. Og hvis de havde, havde de vel også opført sig anderledes.
Daniel vidste at hun havde ret, hvis det ikke havde været pigen blev det bare en anden. "Men jeg fortrækker alligevel at du ikke gør det i hovedet på mig" sagde han fornærmet til hende.

Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:44 pm

"Jeg skal prøve at lade vær." Smilte Natalie og hvade løst til at grine. Natalie undertrykte det med en fnisen. Natalie kiggede undersøgende på Zoey og Daniel. "Jeg har prøvet at være et dyr men jeg tror ikke det er helt det samme..." Sagde Natalie efter lidt tid. Natalie ventede på at se deres reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 7:55 pm

Zoey var kun en millimeter fra at slog Nata. Hun var virkelig provkerene, efter hendes mening. Hun fnøs fornærmet over at blive sammen lignet med et dyr.
"En fornærmelse! JEG ER IKKE ET DYR," halv råbte hun vredt. Ingen skulle sammen ligne hende med et græs-ædene dyr! Hun kneb øjnene sammen, og så endnu mere vred ud.
"Det er virkelig forvidere kommene! Den art, og min art er totalt forskellige! Og jeg kan nævne mange grunde! Skal jeg start!?" spurgte hun, og et tonefald, der virkelig ikke lød som hende. Det var en blandning af vrede, og irritation. Hun knyttede hænderne for ikke at gøre noget hun fortrød... Hun bed sig i læben, for ikke at sig noget komplet vanvidtigt. Hun måtte have noget luft nu! Eller kunne hun ikke tage ansvare, for sine ord og handlinger.
"Jeg kommer om lidt, og hvis du så meget som rør Daniel, så vil du ligge på gulvet og bede om forladelse!" sagde hun, i et truende tonefald. Nata vidste så godt som hun selv, at hun sagtens kunne gøre det... Smerten ville være mental, men den ville være uudholdelig. Hun vendte sig om og gik i retningen af døren. Hun skulle udenfor, og det skulle være nu! Da hun kom udenfor, gik hun hen til en bænk, og satte sig ned. Hun trak vejret langsomt, og beroligende...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:01 pm

Daniel var overrasket over hvor hurtigt deres samtale havde taget en alvorlig drejning. Natalie havde virket flink og sød da hun kom og det så også ud til at Natalie og Zoey var venner. Men så dræbte Natalie en uskyldig pige, lige foran dem. Zoey havde truet med et eller andet, han gik ud fra at det var noget hekse-stuf, som han ikke var særlig klog på.
Ja, og nu stod han der alene med en vampyr. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til Natalie, og han kastede et hurtigt blik på Zoey da hun gik udenfor. "Er det tit du tager hen på skolen, for at finde noget at spise" spurgte han og fik det til at lyde ret vredt. "Eller skulle jeg sige drikke. Hvad ville du have gjort hvis nogen opdagede dig"
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:05 pm

Natalie så Zoey gå. "Øv jeg ville ellers gerne have hørt hendes grunde." Sagde Natalie skuffet. "Hmm.... Nej det er første gang jeg har dræbt nogen her." Smilte Natalie. "Hvis nogen havde opdaget mig? Jeg ville have slettet deres hukomelse." Sagde Natalie. "Og hvorfor så sur?" Spurgte Natalie. "Nåh ja dumt spørgsmål." Sagde Natalie og rullede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:09 pm

Daniel lagde armene over kors og så på hende som han var et lille fornærmet barn, der ikke havde fået sin vilje. "Du må meget undskylde, at jeg syntes at det er frastødende at du dræber en pige for øjene af mig. Tapper hende for blod, for øjene af mig" sagde han sarkastisk og vredt på samme tid.
Daniel havde det sorte armbånd på, som inde holdt jernurt. Hans søster havde fortalt ham at det skulle vidst kunne holde vampyrer ude af dit hovede så de ikke kunne lave alt muligt med sine tanker og minder. Han var nu ikke sikker på om det virkede.

//Brb, skal spise Smile
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:14 pm

"Kan du ikke bare glemme det?" Spurgte Natalie. "Det er ikke lige den bedste start." Sagde Natalie. "Men du vil ikke starte forfra vel?" Sagde Natalie venligt. Natalie var ikke så glad for at have gjort et dårligt indtryk overfor Daniel. Det var faktisk ikke med vilje at hun havde dræbt pigen men.... Hun ville ikke lave det om hvis hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:26 pm

Zoey sad lidt, og tænkte over sit vredes udbrud... Det havde jo været forkert... Det vidste hun godt... Hun måtte sige Undskyld. Hun rejste sig og gik hen til døren. Hun tøvede lidt, men gik alligevel ind. Hun kom tilbage, og fik lige fat i det Daniel sagde.
"Det er ret frastødende for nogen mennesker..." sagde hun, og kiggede på ham. "For andre... Ja... De kan lide det.." Hun tøvede.
"Det er svært bare at starte forfra... Det ligger herinde..." Hun pegede på sit hoved da hun sagde det "Og bliver hevet op, uanset, om man vil have det eller ej... Jeg har mange dårlige billeder, der bliver taget på hele tiden, og jeg kan ikke gøre noget ved det..." Hun sukkede dybt, og kiggede ned. Hun kiggede over på Nata... "Undskyld mit vredes udbrud... Men jeg... Jeg kan ikke klare det... jeg syntes det er synd for ofrene," forklarede hun, og sukkede dybt... Hun rystede på hovedet... "Det er et tab, for mig!" Hun kiggede ned i gulvet... Hun rystede igen på hovedet...

//Skal lige i bad Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:41 pm

Natalie blev overrasket over Zoey's undskyldning. "Hvorfor undskylder du?" Spurgte Natalie stadig meget overrasket. "Jeg ved godt du har det dårligt med dem vi dræber men..... Du bliver nød til at aceptere det." Sagde Natalie forsigtigt. "Men hvis i gav mig lov kunne jeg jo slette det fra jeres hukomelse....." Begyndte Natalie. Hun troede self. at de ville sige nej men.... Man kunne vel' altid prøve.


//Åhh.... Nej ikke i bad xD//
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:47 pm

Daniel stod stadig fornærmet med armene over kors. Han så på Natalie mens hun snakkede. "Det er ikke bare sådan at starte forfra" sagde han, men sukkede opgivende og lod armene falde ned langs siden.
Han huskede de ord hans mor havde gentaget så mange gange, *giv folk en chance* Han vidste at hun ikke ligefrem mente vampyrer, men det var vel ikke hendes mening.
Daniel sukkede endnu en gang og rakte så sin hånd frem mod hende. "Hej, jeg hedder Daniel" sagde han med et lille prøvende smil.
Han rystede hurtigt på hovedet da hun havde givet dem det tilbud. "hellere gå rundt med de billeder, end at gå rundt med en løgn" sagde han og afslog hendes tilbud ret hurtigt. Det var trods alt ikke første gang han havde set et dødt menneske, men det var også hovedet ikke noget man vænnede sig til.

//Bruger hun da lang tid siden du skriver det, Natalie? Wink
Tilbage til toppen Go down
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:56 pm

"Jeg hedder Natalie." Smilte Natalie og tog imod Daniel's hånd. "Nu hvor vi har startet forfra så..... Fortæller jeg dig det bare igen. Jeg er en af de oprindelige vampyrer." Grinte Natalie. Natalie var glad for at Daniel ville give hende en chance til. Det var en af de bedste ting det var sket i laaaang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 9:00 pm

//Blander mig lige... Wink keder mig mega..

Alison kom gående og kastede et blik på den klump der snakkede sammen. Hun havde ingen anelse om hvad det for gik og lagde i første omgang helder ikke mærke til det.
Hun smilte kort tilfredst til sig selv og gik forbi og gik så hen til floken, "hvad sker der?" spurgte hun uvidene hun ville gerne være en del ag det..
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 9:02 pm

Daniel nikkede. "Såååe, går du også her på skolen" spurgte han og forsøgte sig godt han kunne at lade være med at tænke på at Natalie lige havde dræbt en pige. Og at hun nu lå gemt et sted ude på toilettet.
Daniel slap hendes hånd, og så først rigtigt på Natalie. Hun var smuk, det havde han ikke rigtigt lagde sig bemærke af før, der var hans tanker ligesom optaget af andet. Daniel så på Zoey. "hvor kender i så hinanden fra" Spurgte han og sendte Zoey et svagt smil.
Daniel så på pigen der havde nærmet sig, dem. Han sendte hende et svagt smil, men undlod at svare hende. Han gik ud fra at en af de andre ville svare.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 9:12 pm

//Ja jeg bruger rigtigt lang tid Very Happy //

Zoey kiggede på Nata.
"Jeg siger Undskyld fordi jeg er flov over mit vredes udbrud... Sagde jeg ikke lige det?" spurgte hun, og så forvirret ud. Hun smilte lidt over Daniel forsøg på at starte forfra. Hun rystede på hovedet. "Mit svare er som altid... Jeg vil helst være fri for at nogen roder i min hukommelse," sagde hun, og smilte blidt. Hun smilte til Pigen. Hun så med det samme at pigen var heks... som hende selv. Det fortalte hendes aura hende.
"Vi forsøger at glemme det der lige skete," sagde hun venligt, og hendes smil blev imødekommende. Hun kiggede på Daniel.. Spørgsmålet kom bag på hende... Nata og hende kendte hinanden fra... Gaden... Kirkegården... Ja det var vidst nok den Gamle Kirkegård... Eller var det ikke? Hun trak det ud.
"Øhm... Ja..." Hun var ret dårlig til at huske steder, hvor hun mødte folk... Hun ungik at svare, og så hjælpeløst på Nata. Hun havde glemt det... Hun kiggede der efter på pigen. "Hey Jeg er Zoey," sagde hun, og rakte hånden frem. Hun kiggede lidt efter på Daniel... "Jeg husker det ikke rigtigt..." sagde hun flovt...

//Skal logge... Skrives Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 9:26 pm

Daniel kiggede på Natalie, inden han også så på pigen. Daniel var menneske og havde derfor ingen seje kræfter, der kunne afsløre for ham at, hun var en heks. Men han kendte til dem.
Han smilte igen til pigen og gjorde så lige som Zoey. "Og jeg hedder Daniel" sagde han og så afventende på pigen.

//Det blev nu ikke så lang, men jeg logger også nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 2:55 pm

Zoey smilte, og kiggede på Daniel... Skulle hun fortælle hvad pigen var... Måske... Hun trådte et skridt tilbage, så hende kom om på den anden side af ham. Hun strakte sig lidt, for at kunne hviske til ham.
"Hun er også... Som mig," hviskede hun, så lavt at han kun lige kunne høre det. Hun smilede igen til pigen, og igen hen ved siden af hende.
"Hvad hedder du?" spurgte hun, med oprindelig nysgerrighed... Hun var sikker på at de andre var ligeså nysgerrige...

//Sorry længden... Men min Kreativitet er svækket...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Clarissa

Clarissa


Fulde navn : Clarissa Elizabeth Krista Margaret Victoria Swann
URL Alder : Tæller ikke... Men udadtil er jeg 17 år ^^
Antal indlæg : 761
Geografisk sted : Her og der XD
Job/hobbies : Lidt af hvert ^^
Humør : Do I smell blood? Mmmm.... XD

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 2:57 pm

"Hej A!" Smilte Natalie stort og gav Alison et kram. "Øhh.... Mig og Zoey mødtes på den gamle kirkegård." Sagde Natalie. "Hmm..... A der sker faktisk ikke så meget....." Sagde Natalie med et smil. Det var forvirrende med alle de spørgsmål på en gang. "Jeg keder mig..." Sagde Natalie efter lidt stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeMan Jan 03, 2011 4:57 pm

Alison nikkede kort.. men ville da gerne vide hvad det var de ville glemme.
Hun tog forsigtig Zoeys hånd "jeg hedder Alison" svarede hun så til begge og smilte kort. Så tog hun også Daniels hånd. Hendes blik flekkede hen til N (Natalie), "N hey.." svarede hun krammede hende igen. Hun nikkede kort til N "Typisk dig N... keder sig altid!" sagde hun med et smil. Hun gik hen til Zoey og hviskede "Ikke for at tvære i det, men jeg har øre! bare sig det højt det generer mig ikke!" sagde hun så stille og kastede hurtigt med håret.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 05, 2011 8:57 pm

Daniel gav hendes hånd et lille tryk og sendte hende et smil. Han så på Zoey og nikkede. Hvor var det god belastende at han ikke kunne vidste sådan noget, for de fleste han kendte i byen, havde jo en eller anden superkræft, som han ville kalde det, og vidste bare sådan noget. Og så var der bare svage lille ham, selvom han ikke var vild med tanken om at han var svag i deres øjene, der måtte gætte sig til sådan noget.
Daniel så på Natalie, som Ally kaldte for N, så de kendte åbenbart hinanden.

// Nu blev det ikke super langt, så håber at i kan klare jer med det her Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Taget for slagsmål (Åbent emne)    Taget for slagsmål (Åbent emne)  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taget for slagsmål (Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hvornår er nok nok ?......Åbent emne
» Vi studere ^_^ (Åbent emne)
» Jeg fortryder alt. (Et åbent emne ^^ )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: