The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du bange nu!? ~Daniel ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:47 pm

Bonnie smilte kort og lo lidt. "jeg er vampyr... jeg er meget stærkere ind dig!" forsikkrede hun og smilte kort igen. Bonnie ventede stille på at han bare hoppede op.
"kom bare jeg brasser ikke sammen!" tilføjede hun.
Hun kiggede på ham hen så ikke helt sikker ud.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:52 pm

Daniel var ikke så glad for idéen, men det var vel den hurtigeste måde at komme hjem til hende. Han gik langsomt og meeget tøvende hen til hende. Han vidste at hun var meget stærkere end ham selv, men det var bare grænseoverskridende. "Okay, er du klar" spurgte han mest sig selv.
Han hoppede så op på hendes ryg, men han var nu ikke så meget for det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 11:00 pm

Bonnie fniste kort, hun var glad for at han endelig kom der op.
"luk dine øjne!" sagde hun så bestemt og begyndte at løbe, det gik som
sedvandeligt hurtigt, så lidt efter stod de foran hendes dør.
Hun satte ham stille ned, "så er vi her!" sagde hun og gik op mod døren.
Hun kiggede kort tilbage på ham, inden hun løb ind til køleskabet og
tog en flaske og begyndte at drikke.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 11:12 pm

Daniel lo lidt. "det er så meget i mod min vilje det her" lo han drillende, men lukkede øjene. Han mærkede suset og da de stod foran hende dør hoppede han hurtigt ned. "Wow, hvor var det sejt" sagde han og lo igen.
Han gik indenfor og lukkede døren efter sig.

//Logger af nu Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:28 pm

Bonnie smilte kort i retningen af ham, hun drak det sidste og stilte flasken ind i køleskabet, og lukkede det. HUn gik tilbage til ham, "okay nu ikke svine mit hus! jeg ved det er... ja det kunne være meget bedere" sagde hun så stille halv smilende. Hun satte sig ned ved bordet inde i stuen, og ventede på en reaktion på det 'efter hendes mening' grimme hus.
Hun lænte sig bare stille tilbage i sædet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 8:42 pm

Daniel rystede på hovedet. Han gik heller ikke selv så meget op i at indrette og pynte med billeder og sådan noget. Hans lejlighed, var stadig fyldt med flyttekasser, der ikke var pakket ud endnu. Og der var kun få billeder der stod fremme, og næsten ingen ting på væggende.
"Jeg kan lide det." sagde han og smilte sit skæve smil. "Jeg kan lide det enkelt" forklarede han hurtigt, stadig med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 6:08 pm

Bonnie nikkede stille, sådan var hun vel også der måtte gerne se pænt, ud men hun gik ikk' op i det så gad ikke gøre noget ved det.
Hun smilte kort til ham "så... en ret overraskende by ikk'?" spurgte hun stille og kastede et kort blik mod køleskabet.
Hun tænkte lidt på de tanker hun havde hørt på det sidste, intrasandte tanker efter hendes mening. Hun ville ikke skabe en underlig stemning så hun lod det ligge og smilte kort igen da hun bare ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 7:45 pm

Daniel nikkede med sit skæve smil, siddende på læberne. "Byen er utrolig" sagde han. Daniel havde ikke boet der så længe så han vidste ikke helt om der var et specielt sted, der unge hang ud. Han ville gerne møde nogle nye mennesker, men på den anden side ville han hellere holde sig lidt for sig selv. Han var ikke så god i store mængder. Han tog sig endelig sammen til at spørge hende. "Så hvis man ikke har nogen planer for dagen og man gerne vil være sammen med andre, hvor tager man så hen? Er der et sted i byen, der er speciel" spurgte han og håbede at hun vidste hvad han mente.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 8:03 pm

Bonnie kiggede på ham, og ventede stille mens hun lyttede.
Hun tøvede kort "jeg ville tage til kirkegården men..." hun lo kort inden hun fortsatte "der kommer aldrig nogen... men Caféen måske" svarede hun så og smilte endnu en gang.
Hun tænkte på at flyve en tur der hen selv efter det har... Hun kunne godt bruge en latte xD
Selv om hun var vampyr måtte hun jo gerne nyde det lidt, hun smilte kort til sig selv og kiggede op for at se Daniels reaktion.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 13, 2011 8:43 pm

Daniel nikkede lidt efter hun havde svaret. Han havde vidst fået et job på caféen, med hjælp for Zoey. Hun havde i hvert fald sagt at han bare kunne komme fordi og få det sidste at vide og få noget arbejdstøj. Det kunne være at hun havde glemt det, så det var nok en god idé at minde hende på det. For han havde desparet, brug for et arbejde.
Han havde arvet en masse efter hans forældre, men det var ikke penge, det var huset og alle møblerne i det. Selvfølgelig kunne han bare sælge det, men det var han ikke klar til endnu.
"Kirkegården lyder som et godt sted" lo han. "jeg fortrækker stilheden, med mindre jeg har drukket, så er det til at holde ud" og igen lo han.

//Jeg skal desværre logge af nu ;(
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeFre Jan 14, 2011 4:20 pm

Bonnie smilte og grinte sammen med ham, "jep der er stille... det er en af mine ynglings steder" hun smilte igen og blev mere særiøst "jeg elsker også stilheden.. den er god når man skal tænke" fortsatte hun så og sukkede stille.
Det var et tilfredst suk, et suk af nydelse.

//sorry var blank :S
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 1:01 pm

Daniel smilte sit skæve smil og nikkede. "Plus, man får et ry for at være lidt speciel. Lidt af en enspænder" sagde han. Han kunne godt lide det at alle dem der ikke kendte ham, troede at han var anderledes, for han ville være som alle de andre. Han ville bare være sig selv.
"Du ligner også en pige der kan lide stilhed, men på den anden side tror jeg også godt du kan lide at feste" spurgte han for at få bekræftet sit teori.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeLør Jan 15, 2011 5:52 pm

Bonnie smilte da han svarede "jep... nogen gange har man brug for at være lidt anderledes. Hun smilte kort igen og lyttede stille til hans tanker, men hun sagde ikke noget for at afsløre sig selv.
Hun var stille lidt og begyndte så at grine, da han afslørede sin teori.
Hun nikkede kort og rømede sig "year.. det er mig!" sagde hun så og grinte igen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 9:05 am

Daniel kunne godt lide Bonnie. Hun virkede til at virkelig ville være hans ven og ikke gøre ham noget ondt. Hvilket han var virkelig glad for, for selvom han godt kunne lide at være alene, var det også dejligt med venner. Han havde aldrig rigtigt haft så mange venner, før han kom her til. Derfor var det dejligt at han havde mødt hende.
Daniel grinte lidt. "Du er også anderledes" sagde han og smilte. "Men på en god måde" rettede han sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitimeMan Jan 17, 2011 8:37 pm

Bonnie smilte stille til ham mens hun lyttede, hun skulede lidt til ham "hmm... ja det er jeg vel" svarede hun så og fortsatte lidt efter "hvordan godt?" hun smilte kort til ham og ventede spændt på at høre hans svar.
Hun kunne høre hans tanker og smilte kort til sig selv da hun hørte ordet "ven" hun kunne også godt lide ham. Hun var glad for at møde en dreng endelig hun kendte kun en udover Daniel, resten var piger.
Hun kiggede stille op på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du bange nu!? ~Daniel ^^
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Fuck jeg blev bange Bonnie!!
» Fuldmåne... } Daniel
» Og hvad så med mig? ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: