The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Vampira (833)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Daniel (796)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Kristen (683)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Gideon (535)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Justin (429)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Anna (418)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Tessie (391)
Og hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_lcapOg hvad så med mig? ~ Daniel I_voting_barOg hvad så med mig? ~ Daniel I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Og hvad så med mig? ~ Daniel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeFre Jan 20, 2012 10:10 pm

S: Daniels lejlighed
T: En formiddag.
O: Daniels lejlighed?
V: overskyet og koldt.
P: stramme jeans, lidt 'afslørende' bluse og høj hælede sko.

Syrenia gik imod Daniels lejlighed. Hun havde ikke set ham siden den gang det havde tordnet. Dengang havde hun virkelig nydt hans selskab. Men efter hun var kommet sammen med Will og Daniel åbenbart var faldet for hendes alfa, havde de desværre ikke set hinanden så meget. Hun ærgede sig lidt over det da han jo var en god ven, og havde derfor besluttet at besøge ham. Hun havde jo intet at miste. Idag tordnede det ikke, så hun var ikke et nervevrag som sidst han havde set hende. Det gjorde hende lidt mere selvsikker. Hun standsede foran hans dør og tøvede en smule. Hun kunne lugte ham, men siden han boede her ville hun sikkert kunne lugte ham uden han var hjemme. Måske var han hos Tessie. Den tanken gjorde hende ikke glad. Hun bed en knurren i sig og bankede på døren. Hun ville være venlig overfor ham. Bare fordi han havde en dårlig smag i piger var han stadig en god ven. Hun ventede utålmodigt på en reaktion inde fra lejligheden. Tessie var her ikke, det kunne lugtes. Godt nok var der en svag duft af hende, men det overraskede hende nu ikke rigtigt. Hun så sig omkring. "Kom nu Daniel.." sagde hun lavt og sukkede opgivende.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Jan 21, 2012 7:55 pm

Daniel havde været på arbejde hele natten, da en havde booket baren til sin 21 års fødselsdag så der havde været nok at se til, og masser at rydde op efterfølgende. Derfor var han kommet lidt senere hjem end han lige først havde planlagt, derfor lå han inde i sin seng og sov endnu. Men trods det, kunne han nemt vågne ved at nogen bankede på døren. Så da Syrenia bankede på, vågnede han og gned sine trætte øjene. Han havde ingen idé om hvem det kunne være, for han havde ingen planer og ventede ikke besøg. Han regnede med at det var Tessie, for hun var den eneste der rigtigt kom på besøg mere, så derfor gik han ud til døren i bar overkrop og sine underbukser. Han havde grebet en hvid t-shirt i farten, men han åbnede døren inden han tog den på. Da han så at det var Syrenia og ikke Tessie, skyndte at han tage sin t-shirt på og smilede derefter til hende.
"Syrenia" Ubrød han glad. "Hvor er det længe siden at jeg har set dig. Jeg har savnet dig" sagde han og trådte frem for at give hende et kram.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 1:50 am

Syrenia stod og ventede lidt. Hun sukkede opgivende men lyste så lidt op da hun kunne hører nogen bevægede sig derinde. HUn så spændt på døren og smilte da han åbnede den. Hun så på ham og var ret overrasket over at han ikke lige havde mere tøj på end han havde. Hun kunne ikke lade vær med at le. "Easy cowboy. Godt du er glad for at se mig, men den påklædning?" sagde hun drillende til ham og krammede ham så blidt. Hun så på ham. "Ventede du en anden siden du har valgt.. Den beklædning?" spurgte hun drillende og ventede pænt uden for ans dør til hun blev budt ind. Han havde sikkert med den lille skødehund han var sammen med, men hun prøvede lidt at tænke på noget andet. Det var dejligt at se Daniel igen. Hun var faktisk rigtig glad ofr at ha' ham som ven. "Kunne baren bruge det alkohol du fik at mig?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde faktisk ikke tænkt så meget over det før nu. Hun kunne lugte han havde alkohol i huset, det var kun derfor hun tænkte på det. Hun så lidt nysgerrigt over hans skulder, hun ville gerne se hvordan han boede. hun kiggede ikke særlig meget på hans krop, hun havde set lidt af hvert i løbet af hendes nu afsluttede arbejde i klubben.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 6:26 pm

Daniel lo lidt. "Jeg troede lidt at det var Tessie. Ellers ville jeg havde taget lidt mere tøj på" sagde han og åbnede døren for hende, så hun kunne komme ind. "Vil du indenfor" spurgte han lidt efter. Han lukkede døren efter hende og smilte så til hende. "Ja, jeg har ikke så meget plads som dig, men jeg kan da bo her" sagde han og trak på skulderne. Hans lejlighed var kun et et-værelset, men han havde hellere ikke råd til så meget mere. De penge han havde arvet efter hans forældre, havde han delt med hans søster og sat dem i banken, til en gang han virkelige ville få brug for dem.
"Bare lad som om du er hjemme, jeg smutter lige ind og tager lidt mere tøj på" sagde han og skyndte sig ind i soveværelset, hvor han greb hans løse grå træningsbukser og tog dem på. Derefter gik han ind til Syrenia med et smil. "Stadig morgenhår, men dog med tøj" lo han. "Nårh ja! Det går ret godt, folk er vilde med det" sagde han og smilte. "Men hvad bringer dig hertil" spurgte han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 12:40 am

HUn smilte skævt. "Jeg tænkte nok det var en anden varulv du forventede.."sagde hun roligt og gik ind da hun havde mulighed for det. Hun så sig omkring og dannede hurtigt indtryk. Selvfølgelig hang lugten af Tessie rundt omkring, men hun ville ikke nævne det. Ud over det var det mest hans duft. Det måtte betyde han ikke fik besøg så tit. Hun så på ham og smilede. "Daniel, det er ikke størrelsen det kommer an på. Det er kvaliteten. Jeg er bare et luksus menneske" sagde hun og smilede drillende til ham. Hun mente det, hun synes faktisk her var hyggeligt. Hendes eget hus havde været så tomt inden William flyttede ind.
Hun nikkede og begyndte at se sig lidt omkring i lejligheden mens han var væk. Her var hyggeligt. Hun så på nogle billeder af et par børn der godt kunne være ham og hans søster som små. Hun kendte ikke hans søster, men hun regnede med det var hende. Alderen passede i hvert fald. Hun så på ham da han kom tilbage og kunne ikke helt lade vær med at smile. Han havde en positiv virkning på hende. Hun lo lidt over hans kommentar om håret. "Du siger til hvis i vil ha' mere. Jeg kan sagtens skaffe det" sagde hun roligt og lænede sig mod ryggen af sofaen mens hun så på ham. "Hvad der bringer mig hertil? Ingen speciel grund egentlig. Jeg synes bare det var længe siden vi havde mødtes. Jeg ved du har fundet sammen med min alfa, så tid har du nok ikke meget af. Jeg trængte vel til at se dig igen" svarede hun ærligt. Hun omtalte sjældent Tessie ved navn. Hun kunne virkelig ikke udstå hende, men det behøvede Daniel jo ikke lide under.

//Long time, no see xD
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 5:58 pm

Daniel lo lidt af hendes kommentar om at han forventede en anden varulv. Det var længe siden at han havde set hende og han havde savnet hende meget. "Med stort L" sagde han til hende, da hun sagde at hun var et luksus menneske. "Dit hus er jo utrolig stort" sagde han stadig med et lille smil på læben. Han betragtede hende mens hun så sig omkring i stuen, og lyttede til hende i menst.
"Jeg er sikker på at vi gerne vil have mere. Det går rimligt nemt, og jeg har givet det et specielt navn nede på baren. Så næste gang du kommer fordi skal du bare bed om en Syrenia-special" sagde han muntert. Han havde glædet sig til at fortælle hende at han havde opkaldt drinken efter hende, eftersom det var hende der skaffede det til ham, og det havde vidst ikke rigtigt noget navn.
"Det er alt for længe siden, jeg har virkelig savnet dig." begyndte han. "Og du ved jeg er sammen med Tessie, men hvordan går det med dig? Stadig en enspænder ulv eller har du fundet nogen specielt i dit liv" spurgte han drillende.
//Ja'er! Var ikke helt sikker på om Daniel kender til Syrenia og Will, så spørger ind til det Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 6:15 pm

Syrenia lo en smule over ham. "Jeg er vokset op i den slags omgivelser.." sagde hun som undskyldning og smilte uskyldigt. Hun satte sig ned i sofaen og smilte roligt til ham. "Mit hus er stort, men du ved, en stor personlighed kræver meget plads" sagde hun drillende til ham og lænede sig tilbage. Hun følte sig afslappet i Daniels selskab. Der var noget beroligende og uskyldigt over ham når de var sammen.
Hun nikkede roligt. Hun smilte over hans opfindsomhed. "Wauw.. Det er ret sødt af dig Daniel. selvom det lyder som om det er opkaldt efter en blomst.. Måske er det godt nok. Jeg skal i hvert fald nok få fat i noget mere til dig!" sagde hun med et smil. Hun var virkleig smigret over han havde opkaldt det efter hende. Hun var ikke vant itl den slags.
Hun så på ham. "Savnet mig ligefrem? Det er smigrene" sagde hun og så på ham. Hun nikkede roligt selvom det ikke var et ja/nej spørgsmål. Hun rakte hånden frem mod ham så han kunne se ringen der sad på hendes ringfinger. "Jeg er blevet forlovet.." sagde hun med et smil der tydeligt viste hvor lykkelig hun var.

//Håber det går jeg lige spoler lidt frem så jeg kan fortælle jeg er forlovet ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 6:57 pm

Daniel satte sig ned i sofaen ved siden af hende og lo højt da hun sagde at store personligheder havde brug for meget plads. Han prikkede hende drillende i siden. "Du har selv ikke forandret dig. Du er stadig ligeså skør som altid" sagde han. Og det var en god ting. Han kunne godt lide hendes måde at være på, det var ret forfriskende en gang i mellem.
"Så du kan lide det eller er det helt forfærdeligt" spurgte Daniel hende lidt efter. Han ville gerne sikre sig at hun kunne lide det, ellers kunne det jo heldigvis laves om.
Daniel så overrasket på hende da hun rakte sin hånd frem. Han så nærmere på hendes ring, den var flot og så meget dyr ud. "Wow" udbrød han så lidt chokket efter. "Det var det sidste jeg havde regnet med at høre. Med hvem?" spurgte han. Tessie havde fortalt ham lidt om hende og Will, men han ville være sikker på hvem hun havde forlovet sig med, før hun ønskede hende tillykke.
Tilbage til toppen Go down
Syrenia
Engel
Engel
Syrenia


Fulde navn : Syrenia Fitsherbert
URL Alder : 20
Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Fells church
Job/hobbies : Arbejder som mekanikker.
Humør : Jeg giver op...

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:33 pm

HUn smilede uskyldigt til ham. "Jeg forandre mig ikke.. Jeg har været sådan her siden high school, jeg bliver aldrig ældre end 16" sagde hun drillende og smilte tilfreds med det. Hun kunne godt lide at leve frit som man gjorde i high school, med alle festerne og venner, så det holdte hun fast i når hun kunne. Det kunne hun så rimeligt tit.
"Jeg elsker det Daniel! Det er helt perfekt" sagde hun mente det. Hun nikkede for at understrege det. Det var lidt fedt at hun havde en drink opkaldt efter hende i byen. Det var der ikke mange der kunne prale af.
Hun kunne ikke lade vær med at grine over hans reaktion. "Jeg ved det, jeg er ikke den der type der binder mig særlig tit.. Og der er mere, men du skal vist sunde dig først" sagde hun drillende til ham. "Med William" savrede hun lidt lavt. HUn vidste ikke hvordan Daniel havde det med at hun kom sammen med hans kærestes ekskæreste, når det nu var hendes skyld Tessie og Will blev skilt. Men hun sagde ikke noget om de tanker. "Han friede.. Jeg havde ikke regnet med det.." sagde hun lidt drømmende smilte for dig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:41 pm

Daniel grinte og nikkede. "Det er jeg glad for at du ikke gør. Det er dejligt med lidt skøre veninder" lo han drillende. Han var glad og lettet over at hun var glad for at han havde opkaldt drinken efter hende, men det var nu også hende den mindede ham om når han drak den. Vild, stærk og så kunne man ikke lade være med at elske at den skille sig så meget ud.
Daniel så på hende med et lille smil. Det var først nu han rigtigt kunne reagere. Han lænede sig frem og gav hende e kram. "Tillykke" sagde han glad. "Du var den sidste jeg havde forstillet mig der skulle giftes, men jeg er virkelig glad på dine vegne." sagde han og mente det. "Jeg er klar. Kom med det" sagde han og hentydede til da hun sagde at der var mere. Daniel havde ikke noget i mod at det var Will som hun skulle giftes med. For Tessie elskede vil stadig Will, bare på en anden måde, så han var glad for at en Tessie holdt af var glad. Og så længe at Syrenia var glad, var han også.
//Jeg logger af nu, så vi skrives Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Og hvad så med mig? ~ Daniel Empty
IndlægEmne: Sv: Og hvad så med mig? ~ Daniel   Og hvad så med mig? ~ Daniel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Og hvad så med mig? ~ Daniel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Brug for dig.. } Daniel
» Fuldmåne... } Daniel
» Sikke en velkomst... }Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Daniels Lejlighed-
Gå til: