The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du bange nu!? ~Daniel ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:30 pm

Daniel smilte lettet over at hun ikke var blevet sur eller såret over hans dumme bemærkning, for den var ikke ment på nogen ond måde.
"Du burde give os mennesker en chance" lo han og prikkede hende i siden med et stort smil.
"Det var jo lige før at man skulle blande blod på det løfte" sagde han og fnes kort. "Det er squ lidt noget andet nu hvor du er vampyr" lo han muntert. Han var overrasket over hvor afslappet han kunne være, trods det hun var.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:37 pm

Bonnie grinte kort "det skylle jeg vel..." hun smilte igen, og fniste da han fortsatte med sin humor. Hun lukkede øjnene stille og hold dem lukkede, hun slappede af, og endnu et smil kom frem på hendes ansigt.
Hun tænkte lidt på Justin, og var et øjeblik glad for at det kun var hende der kunne læse tanker. Hun smilte kort over tanken og åbnede øjnene igen.
Hun stod stille lidt hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 9:50 pm

Daniel vidste ikke at når man blandede blod med en vampyr at det bandt et specielt bånd imellem dem så han havde bare forslået det, ligesom de havde været børn der havde lavet en hule og skulle sværge ikke af afsløre den hemmelig hule for nogen.
"eller vi kan bare give hånd på det" sagde han og smilte sit skæve smil. Han rakte hånden frem mod hende.
Han ville gerne vide mere om vampyr, for alt det han vidste havde han fortalt og han håbede at hun kunne fortælle noget mere, som hvordan man blev forvandlet, om vampyr kunne dø og hvis ja hvordan og hvad han skulle gøre hvis han mødte en vampyr der ikke var ligesom hende. "Fortæl noget mere om vampyrer" sagde han og så spændt på hende.

//Skal logge af nu, så har lige emner jeg skal svare på og så smutter Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:01 pm

Bonnie smilte, da hun læste hans tanker igen, "det er mange spørgsmål" sagde hun bare, men da han fortsatte sukkede hun og startede. "Hmm... nogle er som mig, andre som min bedste vindende. Hun ser kun på mennesker som mad og respektere kun vampyre." hun smilte lidt og begyndte at gå. "Hun kan ikke en gang klare min søster!" tilføjede hun. Hun tænkte sig om "jo så er der de idioter der bare BIDER UDEN GRUND!" det sidste gjorde hun klart at kun ikke kunne lide. Hun kiggede på Daniel for at se om han var med.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:30 pm

Daniel nikkede. "En del spørgsmål" gav han hende ret, men vill eikke afbryde mere. Han lyttede til det hun sagde og nikkede. Før han havde mødt Bonnie havde han regnet med at alle bare bed fra sig uden grund. Men det burde han havde vidst at ikke passede for hans søster havde ikke dræbt ham, men havde fortalt om vampyr, i hvert fald en smule.
"Håber ikke at der er nogen af den slags i byen" sagde han og så spørgende på hende. Det var faktisk lidt en spørgsmål om der var det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:48 pm

Bonnie smilte kort igen, "jeg er ked af at jeg så desværre må skuffe dig!" sagde hun så stille og ventede en reaktion.
Hun mumlede lidt for sig selv, "min skaber lever her...!" fortsatte hun så, for at give et f.eks. Hun kiggede på ham med et stille blik, og ventede igen en reaktion. Hun kunne se at ham ikke var glad for det.
Bonnie holdt en lille pause, "min bedste vindende lever også her... så der er lidt af hvert!" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 6:56 pm

Daniel skar ansigt. men okay, chancen for at de ville overfalde ham ville nok ikke være så stor. For de ville da ikke være så dumme at dræbe en fra deres egen by, men selvfølige så sagde hun jo at de var ligeglade. Han gøs ved tanken om de vampyrer.
"Din skaber, er han en af de kolde bæster der bide alt hvad der bevæger sig" spurgte han. "Og er din veninde også det" tilføjede han til rækken af spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:08 pm

Bonnie sukkede og startede, hun statede med sin vindende. "Øh... nej ikke Hope, hun drikker kun når hun er tørstig som alle andre..." hun holdt en lille pause. "Hun angriber bare alle der iretere hende... hun har et stort tempramang!" hun lo kort ved tanken om den gang hun boede ved Hope.
"Mathew er... øh.." hun sukkede kort og fortsatte "han bider hvis han ikke har andet at lave!" Det varigen sikkert at hun ikke kunne lide tanken.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 7:15 pm

Han skar ansigt da hun snakkede om at hende vennen kun bed når hun var tørstig. Det skulle nok tage ham noget tid at vænne sig til at for at de kunne overleve skulle nogle andre dø. Eller nu hvor han tænkte over det var han sikker på at det var noget han aldrig ville vænne sig til, men han måtte lære at leve med det. der var ikke rigtigt andet at gøre.
"Han lyder som et røvhul" sagde han uden at le, men et svagt smil sad på hans læber. "Jeg håber ikke at jeg kommer til at møde ham nogensinde" sagde han og lo lidt.

//Skal spise, så logger Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 20, 2010 8:08 pm

Bonnie stod ved siden af ham og lyttede til hans tanker. *facinerende* tænkte hun stille. Hun sukkede "det er han vel også... men jeg må leve med ham, for han er sammen med min søster nu!" sagde hun bestemt. hun kiggede på ham, og fortsatte så "du kommer nok til at møde ham... selv om du ikke vil.. min søster hedder Zoey har du mødt hende? for de er sammen!" afslutede hun og kiggede bare stille på ham. Hun havde ikke andet i tankerne end at se hans reaktion, det var faktisk meget spændende for hende, hun vidste ikke hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 9:19 am

Daniel sukkede pågivende. "ja, men jeg er vidst selv udenom det, eftersom jeg selv valgte at flytte hertil" sagde han og trak på skulderne. Han kunne vil bare håbe på at der ikke skete ham noget, for han ville gerne finde sin søster. Han kunne også flytte, men han havde allerede nogle få venner og han var blevet ret glad for at bo i byen, så hvorfor smide det væk. Nej det var udelukket at han flyttede, og der var sikkert også andre blodtørstig vampyr der hvor han flyttede hen.
"Nej, jeg har ikke mødt hende" sagde han og undrede sig over at hendes søster, som vidste var heks, det havde hun i hvert fald sagt - han var stadig meget rystet over at der også fandtes hekse - hvorfor hun ville være sammen med en vampyr.

//Mødte dig før Zoey så kender hende ikke i det her emne Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 12:06 pm

Bonnie smilede "der er nogle ting i den her verden man lige skal forstå.. ikke sandt?" spurgte hun så og lo kort. Hun lyttede igen til hans tanker "det er lidt inviklet" startede hun stille og holdt en lille pause. "Ser du Mathew drak hendes blod... der er noget med hekses blod, så han blev forelsket i hende. Og ja hun kan vel også godt lide ham... der er bare det at hvis bare som f.eks. hun dør, så kan han ikke huske noget... han vil påstå det aldrig er sket" fortsatte hun. Hun holdt nogle pauser på vejen for det var ret meget.... inviklet :?

// Okay Wink det er bare i orden
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 1:25 pm

Daniel lyttede til hendes forklaring med et undrende blik. "Han blev forelsket i hende på grund af hendes blod" spurgte han. "Er han så rigtigt forelsket i hende eller er det bare det fordi at han har drukket af hendes blod" endnu et spørgsmål. Han skar ansigt da han spurgte om ham Mathew havde drukket af hendes søsters blod.
Daniel havde ikke noget i mod synet af blod, men det at nogen drak det virkede bare så kvalmende at det burde være løgn.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 2:38 pm

Bonnie gik stille med ham, Bonnie nikkede. "Jeg tror bare det er på gurnd af blodet, men jeg er ikke helt sikker... og jeg vil ikke såre min Zoey" svarede hun stille. Hun kiggede på Daniel og runkede panen, "er du okay?" spurgte hun stille. Han så ikke helt godt ud. Hun kiggede lidt undrende på ham, og ventede på at han sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:44 pm

Daniel nikkede da hun svarede ham. "Jeg kan godt forstå at du ikke vil sige det til hende, for det må da være forfærdelig at få at vide at den man elsker, faktisk kun gør det fordi han drak hende blod" sagde han men fortsatte så. "Og så længe hun lever elsker han vel hende, eller hvad" det sidste var ment som et spørgsmål.
"Jeg har det fint" sagde han, men kom i tanke om at hun ville kunne læse hans tanker og skyndte sig derfor at tilføje. "jeg har bare lidt kvalme, jeg har ikke rigtigt spist siden morgenmaden" han håbede at hun ikke ville læse hans tanker, for hans kvalme kom jo af det med at drikke blod, og han vidste ikke om det ville såre hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:10 pm

Bonnie stirrede på ham måske lidt får intenst, mens han spurgte. "Ja.. hun kan jo altid flygte eller han kunne lade hende være... men han vil altid elske hende." hun tænkte lidt *Han ville næsten ikke lade mig være* men hun turde ikke sige det højt, hun slap tanken. Bonnie kiggede stadig på ham men lidt mere normalt nu, hun kom til at fnise "Sorry hvis du ikke vil have jeg skal læse dine tanker kan du bare sige det" sagde hun så og smilte til ham inden hun fortsatte "jeg kan godt være sød" sagde hun med en drillene stemme. "og det såre mig ikke..." tilføjede hun så. Hun kiggede kort ned i jorden og så tilbage på ham, Vil du hjem og have noget at spise? jeg kan godt gå med hvis du vil have det?" spurgte hun så med endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 7:42 pm

Daniel smilte. "Men ham Mathew, han var din skaber og du elskede ham en gang, er du så ikke en smule jaloux" spurgte han og vidste ikke helt om hun ville svare, for det var ret så personligt spørgsmål.
Daniel vidste ikke helt om han skulle be hende lade være eller om det var ham ligemeget. Faktisk var han ikke så vild med det, men nolge ting var nemmere at forklare hvis hun bare læste hans tanker. Lidt ligesom nu. *Mine tanker er sikkert ikke så spændende* tænkte han og trak på skulderen og lige i øjeblikket gjorde det ham ikke så meget, men hvis de begyndte at hænge ud mere, hvilket han virkelig håbede, for han kunne godt lide Bonnie, ville det nok være en plage.
"nej, jeg overlever nok" sagde han og sendte hende et smil. Så sulten var han heller ikke. Og så længe at Bonnie var der til at få ham til at tænke på noget andet, lagde han slet ikke mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:14 pm

Bonnie smilte skævt "måske lidt... men det var mig der forlod ham" svarede hun. Bonnie stirrede på ham, hun ville ikke læse hans tanker mere og kæmpede med ikke at gøre det. Men hun kunne ikke *bare en gang mere* tænkte hun, hun blev glad da hun fandt ud af at han gerne ville hænge mere ud, hun kom til at smile. Hun håbede at han ikke så det. Bonnie lyttede stille "er du sikker på det?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 1:10 pm

Daniel smilte. "Jeg håber at han blev knust" sagde han og var lidt skræmt over at han kunne tænke sådan. Han burde give ham en chance, nej det var umuligt, han havde givet Bonnie en fordi hun var anderledes. Hun ville ikke dræbe bare fordi at hun kede sig, men kun for at overleve.
Kunne man ikke godt bare tage en smule blod fra flere mennesker, det ville da ikke slå dem ihjel, eller ville det. Hans tanker fløj rundt, men han fik tvunget et lille smil frem til hende.
"Jeg klarer mig" sagde han og smilte denne gang helt ægte. han kunne godt lide Bonnie, hun virkede til at være en meget god ven.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 24, 2010 11:37 pm

Bonnie fniste kort, "det gjorde han..." svarede hun så stille. Hun kiggde ireteret på ham, hun ville SÅ gerne læse hans tanker, og var lide ved det, men tog sig selv i det. Hun smilte igen for at dække over det, hun håbede ikke han havde set det. Hun lyttede da han svarede og beslutede at han nok ville sige til hvis det blev være. Hun nikkede stille...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 27, 2010 11:47 am

"godt" svarede Daniel og lo lidt. Det var først rigtigt gået op for ham at de bare var fortsat ned af den lille sti, der var i skoven, hvor mon den førte hen. Han kiggede sig omkring, men det eneste han lige kunne se i øjeblikket var bare træer. "ehm, hvor er vi på vej hen" spurgte han lidt efter og så smilende på Bonnie.
De havde da gået i et godt stykke tid syntes han. "jeg tænkte på om varulve, er de tvunget til at kunne forvandle sig resten af deres liv" spurgte han og så igen rundt, for at se om der var nogen i nærheden.

//Undskyld jeg ikke har været på så meget, men min computer har fået virus og jeg bliver derfor nødt til at låne min brors Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 27, 2010 12:24 pm

Bonnie smilte til ham "det ved jeg ikke..." hun lo kort, det var da komisk at de bare gik uden at vide hvorhen. "Hvor vil du gerne hen?" spurgte hun så stille, men lidt efter kunne hun mærke at hun snart ville blive tørstig igen. "Øh.. vil du med hjem til mig? jeg for snart brug for mere..." hun tog den lille flaske op a lommen igen som tegn, i stedet for at sige det.
Hun kiggede på ham med et stille blik, og ventede på svar. "jeg kan få os der hen på 5 sekunder" tilføjede han.

//Det er okay Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeTors Dec 30, 2010 9:49 pm

Daniel så på hende og nikkede. "Ja, det lyder som en god idé" sagde han og så i retningen af den flaske hun havde med. "Jeg troede at du dræbte mennesker" sagde han stille. Han vidste slet ikke så meget om Bonnie og skammede sig faktisk lidt over at han bare gik ud fra at hun dræbte alle. Han havde ikke regnet med at der var andre måder, eller han havde aldrig regnet med at der var vampyr, som ikke var total onde og blodtørstige.

//Håber virkelig snart jeg får lavet den computer, men det bliver vidst ikke før i det næste år. men bliver nødt til at smutte. har en bror der skriger efter sin com. Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 31, 2010 4:28 pm

Bonnie lyttede stille "ja..øh.. det er menneske blod... jeg plejer at holde noget på flaske der hjemme.." svarede hun stille..
Hun smilte kort og var rigtig glad for at han ville gå med. Hun gik hen foran ham og vente rykken til. "hop op" sagde hun så stille og ventede til han var oppe.. "bare hop op jeg kan sagtens bære dig!" forsikkrede hun med et smil. Hun ventede igen stille.

// Bare okay Wink sorry det er kort :/
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitimeLør Jan 01, 2011 10:41 pm

Daniel skar ansigt. "hvordan får du det på flaske" spurgte han men inden hun nåede at svare, sagde han. "Vent, det behøver du ikke at svare på. Jeg er sikker på at jeg ikke har lyst til at vide det"
Han standede op da hun ville have ham til at hoppe op på ryggen af hende. Daniel rystede leende på hovedet. "det kan jeg da ikke, jeg vejer og er højere end dig" protesterede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du bange nu!? ~Daniel ^^
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fuck jeg blev bange Bonnie!!
» Fuldmåne... } Daniel
» Og hvad så med mig? ~ Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: