The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Vampira (833)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Daniel (796)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Kristen (683)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Gideon (535)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Justin (429)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Anna (418)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Tessie (391)
Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_lcapEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_voting_barEr du bange nu!? ~Daniel ^^ I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Er du bange nu!? ~Daniel ^^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:24 pm

S: I skoven
T: ligesom IRL Smile
V: Overskyet
O: træer, Bon og Daniel Smile
P: http://bellissima.dk/images/thumbnails/225x300/FFFFFF/images/08-224901.jpg

Bonnie var igen en tur i skoven, hun kravlede rundt i trætoppene. Bonnie Var glad for at solen ikke var fremme igen, hun ville gerne have en dag uden det. Hun blev så træt af alt det sol. Bonnie hoppede videre til det næste træ, og der fra ned på jorden. Hun gik nu normalt hvis der nu skulle komme nogen. Hun syndes at hun kunne lugte noget, men var ikke helt sikker.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:32 pm

Daniel havde et par løstsidden lyse bukser og en sort langærmet trøje på, en sølvhalskæde om halsen og et blå tørklæde over. Hans sorte slidte converse sko, som han altid havde op og så i hånden havde han en sort jakke.
Han gik i mod skoven, mest i sine egne tanker. Han var lige flyttet til byen og havde fået så mange nye indtryk at det var helt overvældende.
Han tog sin ipod frem fra lommen og puttede høretelefonerne i ørerne og tændte for musikken.
En velkendt stemme sang for ham, nemlig forsangeren fra nightwish. Han smilte og slappede nu helt af.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 4:57 pm

Bonnie smilte ikke mere, færten blev mere og mere tydelig, det var et menneske. *Nej* tænkte hun og blev helt sur på sig selv. Hvor lang tid var det siden hun havde drukket? hun vidste det ikke. Hun kunne mærke at hendes øjne ikke skrftede endnu, det var en god ting så var hun ikke så tørstig. Hun smilte kort tilfreds og trak hveret stille og roligt. Hun kunne mærke blodet pumpe i årene på det menneske der var på vej i mod hende. *Hvad mon personen ville gøre hvis han vidste at han var på vej mod døden?* tænkte hun så kort, hun kunne ikke rigtig koncentrere sig om andet end at holde sig i ro.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:05 pm

Daniel gik i sin egen verden og mumlede lidt med på sangen en gang i mellem. Han skruede en smule mere op og stak endnu en gang hænderne i lommen.
Han vidste ikke helt hvad han skulle syntes om byen. Han var kommet hertil i søgen efter sin søster, som han vidste var vampyr. Han havde ikke hørt noget fra hende, og hun havde heller ikke sagt hvor hun tog hen. Men kort efter hun var blevet forvandlet og havde fortalt ham det, snakkede hun om en by ved navn Fell's Church, hun vidste at der boede andre vampyrer der.
Han havde tolket det som om at det var en by hun en gang ville flytte til, men han var ikke så sikker hun hvor han var kommet her til. Han så endelig op og fik øje på en anden person, ikke ret langt fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:12 pm

Bonnie kunne se drengen nu, hun smilte og slikkede sig om munden, men tog sig selv i det *Nej jeg skal kunne klare det... kom nu trak hvert* tænkte hun højt inden i sig selv. Hun kiggede igen på drengen lid fra sig, han så da ikke så ringe ud, han var faktisk pæn, hun smilte til ham, for at skjule det hun lige havde gjord. Hvor var han på vej hen?? Bonnie kunne ikke dy sig, hun læste hans tanker. Hmm.. han ledte efter sin søster, det mindede Bonnie om sig selv da hun kom og fandt Zoey. Hun smed hurtigt tanken fra sig og koncentrerede sig om at trakke hvert.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:18 pm

Daniel slukkede for ipoden og stak den tilbage i lommen. Han så afventede på pigen, hun så ikke alt for afslappet ud, men det kunne være at det bare var ham.
Han sendte hende først et lille smil, da han nærmede sig. "Hej" fik han over sne læber og bed sig kort i læben, men stoppede hurtigt med det, det ville få ham til at se bange of svag ud.
Der var et eller andet ved pigen, der fik ham til at tro hun var vampyr, men hvorfor vidste han ikke. Hun kunne da muligt være det, få det var jo lyst. Han så hurtigt på himlen. Okay, det var overskyet. Men vampyrer kunne jo heller ikke gå ude i solskinnet, det troede han i hvert fald, for han kendte ikke til hekse og hvilke smykker de kunne skabe.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:28 pm

Bonnie trak hvert stille "hey" svarede hun med sin bløde stemme, hun gav et smil fra sig og denne gang var det et egte et. Hun stod lidt og trippede rigtig piget hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men hun havde løst til at snakke med ham. Hun gik stille hen mod ham, stille fordi hun ikke ville havde det til at virke forkert. "Hvad laver du her ude?" spurgte hun, men fortrød det. Hun var jo selv her ude, og det kunne hun ikke forklare, hun var så godt som auslørede.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:35 pm

Daniel så på pigen og smilte svagt. Jo tættere hun kom på jo mere sikker var han på at hun var vampyr. Han rystede tankerne af sig. Hun virkede ikke sådan, men det havde hendes søster jo heller ikke.
Han smilte lidt af hans tanker. "jeg er lige flyttet til og alle de nye indtryk er meget trættende og forvirrerende" sagde han og trak svagt på skulderne.
"Så jeg tænkte at en frisk gåtur, med musik, nok skulle hjælpe lidt" svarede han.
"hvad laver du dog her ude" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:45 pm

Bonnie smilte og nikkede forståligt, hun stivnede kort da han spurgte hvad hun lavede her. Hun sukkede og lavede en lille grimasse, hun håbede han ikke så det. Hun tøvede lidt "godt spørgsmål..." startede hun, og sukkede igen "jeg... jeg er... går" hun rømmede sig og fortsatte "jeg går lige som dig!" forsikrede hun, selv om det ikke var helt over bevisende. Hun vendte sig væk et øjeblik mens hendes øjne skrftede frave, *Shit.. kom nu trak hvert* tænkte hun stille og gjorde det. Hendes øjne blev hurtigt normale igen og hun vendte sig om.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:53 pm

Daniel så på hende med et ansigt udtryd der afslørrede at han helt klart ikke troede på hvad hun sagde.
han rynkede lidt på panden og blev igen straks mistænktsom da hun vendte ryggen til ham.
Han havde set sine søsters øjene skifte da hun havde lugtet hans blod, hvad nu hvis piger foran sig faktisk var en vampyr. Han stod og så lidt måbende på hende, men da hun vendte sig om smilte han så roligt han kunne. Hvis han arslørede at han vidste hvad hun var, eller var næsten sikker på hvad hun var, ville hun måske ikke tænke på at vende ryggen til, så han lod som ingenting. han var blodt i dumt uvidende mennske. Han smilte lidt over det. "jeg hedder forresten Daniel Night" sagde han i håb om at hun ikke ville læse hans tanker, det havde han i hvert fald hørt at de kunne.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:07 pm

Bonnie bed sig nærvøst i læben hun kunne godt se at han ikke troede på hende. Da hun vendte sig om blev hun nød til at læse hans tanker, for at se hvordan han tog det. Hun sukkede dybt da hun havde læst dem, fedt! han vidste hvad hun var, kunne det blive bedere. Hun lyttede stille men havde svært ved at lade som ingenting. Et smil lyste op på hendes ansigt da han sagde hans navn. Hun nikkede "Jeg hedder Bonnie Black Bird... Mine venner kalder mig Bonbon" svarede hun så, hun vidste ikke helt hvorfor hun tog det sidste med, hun håbede vel på at det lød mere naturligt. Hun sukkede "hvor lang tid har du vidst det...?" spurgte hun, og henvente til vampyr delen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:12 pm

Daniel fumlede ved det armbånd han havde på. Det var lavet af sort læder snore der var snoet og flettet sammen på en meget masulin måde og inde midt i snorerne var en sølv kuppel som indeholdt jernurt. Han havde hørt at det kunne holde vampyr fra at kunne manipulere med dem.
Han håbede at det virkede.
"Bonbon" svarede han smilende og et lille grin undslap ham. Hvis hun virkelig var vampyr, var det ret sødt at hun præssenterede sig med kælenavn. Måske var hun ikke en af de onde, eller måske var det bare noget hun ville have ham til at tro. Ja han var total lost i hvad han skulle gøre.
"en måneds tid" svarede han nærmest hviskende. Det bekræftede altså hvad hun var.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:26 pm

Bonnie tænkte lidt "hmm... hvad hedder din søster?" spurgte hun så bare uden at skjule noget. Hun gad ikke bruge tid på det. "Hey hvad gør du det der for?" spurgte hun så da hun fik øje på hans armbånd, "hør her jeg vil ikke dræbe dig!" sagde hun så bestemt, og prøvede at overbevise ham.
Hun tænkte igen på hans søster og prøvede at samenligne hende med de vampyre hun kendte. Men hun skulle bruge et navn for at være sikker på
noget overhovet. Hun stirede kort på ham, og vendte siden til da det igen blev lidt for meget.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:31 pm

Daniel svarede hende hurtigt og uden rigtigt at tænke over det, men hvis han ville finde sin søster blev han jo nødt til at fortælle hende det, det var jo klart.
"Tanya" svarede han kort og vendtede spændt på hvad hun ville svare. Han håbede sådan inderligt at hun kendte hende eller vidste hvor hun var.
Daniel blev forskrækket og tog et skrid bagud, da hun sagde at hun ikke ville dræbe ham. "hvordan kan jeg stole på dig" spurgte han så stille. Han slappede nu mere af og vidste ingen tegn på følelser.

//Har ikke fundet noget til at være hans søster, men hun har ikke været i byen og er ikke død, så håber lidt at kan få en til at være hende Wink
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:41 pm

Bonnie brød ud i en lille latter, "lige nu.. startede hun og holdt en lille pause "skal du ikke stole på mig!" fortsatte hun i et bestemt tone fald.
Hun tænkte lidt for sig selv "men når jeg ikke er tørstig.... så tro mig
jeg høre ikke til de onde!" sagde hun stille. Hun kiggede ned i jorden,
og holdte en hånd for sit ansigt, så han ikke kunne se hendes øjne.
Men han kunne godt se hendes kinder, det så ud som om de var ved
at revne. "Pis!" udbrød hun, og gik lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 8:44 pm

Daniel tog endnu et skridt baglæns. "så du vel ikke gøre mig ondt, hvis jeg overlever dette møde" sagde han stille og tog endnu et skridt baglæns. Han var overbevist om at det ikke nyttede noget at løbe eller råbe om hjælp. Daniel så på hende og vidste at hvis hun ikke ville kunne styre tørsten, ville han ikke havde nogen chancer for at overleve.
han gjorde intet end at afvente hvad hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:01 pm

Bonnie sukkede "jeg gør dig ikke noget! stol på mig, hvis jeg ville gøre dig noget så var du død!" sagde hun så, det var vigtig for hende at han forstod
det. Bonnie trak hvert stille og roligt for ikke at blive distraheret af duften.
Hun tog en lille flaske op af jakkelommen, hun tog låget af og drak alt
indhodet i en mundfuld. Så propede hun flasken i lommen igen, hun slikkede resterne af læberne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:04 pm

Daniel betragtede hende da hun tog flasket op af lommen. Han havde en ret god idé om hvad flaskens indhold var, og han gøs ved tanken. "okay jeg tror dig" sagde han så og rettede ryggen en smule. "jeg sagde ikke at jeg stoler på dig, men jeg tror på at du ikke vil mig noget ondt lige nu" sagde han og så undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:12 pm

Bonnie smilte til ham, hun var glad for at han troede på hende, og inderst inde troede hun også at ham stolede på hende. Bare lidt. Bonnie fniste lidt, "hvis du bare lærte mig at kende junne vi blive gode venner...." hun kunne se på ham at det ikke var det han regnede med at hun ville sige. Hun smilte igen og tøvede så lidt "jeg er ked af det med din søster!" sagde hun bestemt, hun vidste hvordan det var.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:16 pm

Daniel blev overrasket over det hun sagde, men svarerede hende ikke rigtigt i stedet for nikkede han bare.
"hvor længe har du været sådan her" spurgte han og nikkede mod hende. Han lagde mærke til den store afstand der var i mellem dem og han tog et lille skridt i hendes retning.
Han var ikke så vild med den måde de bare stod og snakkede overfor hinanden så han smilte meget svagt og gik tættere på hende.
"Vil du gå en tur med mig" spurgte han og begyndte selv langsomt at gå den vej, han gik før han mødte Bonnie. "tak" svarede han, da hun nævnte hans søster.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:31 pm

Bonnie smilte til ham og gik stille med ham, så gik hun lidt tavs og svaarede
så endelig "jeg er ikke så gammel.... 27 men froset i 17" svarede hun.
Hun kunne faktisk godt lide ham, man kunne snakke stille med ham
uden der skete noget.
Han skulle bare lige over den er 'vampyr' fase. Hun blev igen tavs lidt.
"Det værste er at man husker alt.... hvorfor, hvordan..." Hun kunne ikke lige sige mere. En lille tåre trillede ned over hendes kind.
Hun sukkede, "åhh.. undskyld!" sagde hun så og tørede tåren væk.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:35 pm

"Hvordan er livet som vampyr" spurgte Daniel. Han håbede lidt at livet var til at klar for han kunne ikke have tanken om at hans søster var et eller andet sted derude med et forfærdelig liv. Det var ikke til at holde ud.
Han lagde mærke til tåren der trillede ned af hendes kind. Han fik lige pludselig ondt af hende. Han følte faktisk sig lidt flov, bare fordi at hun var vampyr, betød det ikke at hun var et ondt monster, han burde måske have lært hende at kende først. Han gik tæt på hende og lagde trøstende en hånd på hendes skulder. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller om han skulle lægge armen om hende, men til at starte med strøg han hende blidt på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:50 pm

Bonnie smilte som om det var ham hun skulle opmundre og ikke
sig selv. Hun snøftede hun var glad for at han prøvede at op mundre
hende det betød at han ikke bare syndes hun var et underligt. hun
sukkede og svarede "det kommer an på hvordan man er blevet
det..." svarede hun så meget stille, hun var ikke helt sikker på at
han kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Daniel
Menneske
Menneske
Daniel


Fulde navn : Daniel Nickolas Night
URL Alder : 19
Antal indlæg : 796
Geografisk sted : Flyttet sammen med Tessie
Job/hobbies : Er bartender på baren i byen!
Humør : Tror ikke livet kan blive meget bedre!

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 9:56 pm

Daniel strøg stadig hende på skulderen. "hvad har gjort dig ked af det" spurgte han lavt. Han vidste ikke om han skulle spørge mere ind til det eller om han bare skulle lade det værre. Han så på hende og fortsatte de små blide strøg på hendes skuldere

//Okay, hvor forsvandt min kreativitet hen? o.O'
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 10:04 pm

Bonnie var glad for han gad trøste hende, hans hånd følgtes diglig trøstene mod hendes skulder. Hun sukkede og endnu et par tåre løb ned over kinderne
da hun fortalte: "Min skaber... mødte mig, da jeg var løbet hjemme fra. Jeg troede han var min ven, jeg elskede ham... jeg ville ikke være..." hun kunne
ikke afslutte, så det måtte være godt nok.
Endnu et par tåre løb, da hun var færdig.

// Bare rolig den kommer nok igen Wink
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Sponsoreret inhold





Er du bange nu!? ~Daniel ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Er du bange nu!? ~Daniel ^^   Er du bange nu!? ~Daniel ^^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er du bange nu!? ~Daniel ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fuck jeg blev bange Bonnie!!
» Frihed.. For nu.. } Daniel
» Jeg har en gave - Daniel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven-
Gå til: