The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Vampira (833)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Daniel (796)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Kristen (683)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Gideon (535)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Justin (429)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Anna (418)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Tessie (391)
Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_lcapTid til lillesøs ;) [Luzy] I_voting_barTid til lillesøs ;) [Luzy] I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Tid til lillesøs ;) [Luzy]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:48 pm

Sted: En café i Mysitc Mall
Tid: Eftermiddag
Omgivelser: Et par mennesker, nogle venne grupper og lignene
Vejr: Koldt og overskyet
Påklædning: Jeans, en sort t-shirt og en jakke. Grønne converse

Folkene i caféen snakkede og lo, og stemningen var god og opløftet i Mystic Mall. I et hjørne i caféen sad Malek alene og drak kakao. Han havde aldrig lært at drikke kaffe, så han valgte altid varm kakao i stedet for. Han sad med en avis og gennegik dagens nyheder. Da han var ny i byen var der ikek rigtigt nogen han kendte som han kunne tage med på café, og egentlig gjorde det ham heller ikke meget at han sad alene, selvom han mest var til selskab. Han så kort op da en flok piger begyndte at fnise og med et smil rystede han på hovedet. De fik ham til at tænke på hans lillesøster, han var lidt bekymret for hende, nu han ikke var hjemme til at passe på hende og holde forældrenes kritik nede. Men hun skulle nok klare sig, det var han sikker på. alligevel bekymrede han sig. For at tænke på noget andet slog han igen blikket ned i avisen og begyndte at læse om folk fra flere steder i verden der havde det skidt.

//Hpber det går Razz
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:04 pm

Luzy var gået ind i Mystic Mall for at fordrive tiden lidt fra det pensionat hun boede på imens hun ledte efter sin storebror i byen. Hun anede intet om hvor han boede og havde ikke haft tid til at tage sin mobil tilbage fra deres forældre da hun havde pakket de mest nødvendige ting og løbet hjemmefra. Igen. Denne gang havde hun så bare et sted at tage hen og én at være sammen med imens, nu skulle hun bare lige finde ham først ... Luzy sukkede frustreret og rynkede brynet imens hun så rundt og prøvede at ignorere alle de skæve blikke hun fik af folk. Hun kunne mærke dem overalt hun gik, som små knive der stak overalt på hendes krop. Men hvem ville ikke også stirre på en 17-årig pige med kulsort hår med blå spidser og som havde en kæmpe lag sort make up omkring sine blå øjne og et sort lag læbestift og som havde sort tøj på fra top til tå.
Da hun gik forbi caféen, gik hun derind, ikke fordi at hun havde særlig mange penge, så hun ville ikke købe noget, kun fordi at hun havde brug for at sidde i en mørk krog hvor der ikke var så mange der så på hende. Det var grunden til at hun gik derind og gik imod det fjerneste hjørne, men blev irriteret da det var optaget af en fyr der sad og læste i avisen og drak kakao. Hun skulede ad fyren og først da hun havde kigget lidt nærmere på ham, gik det op for hende hvem det var. "Malek?" spurgte hun forbløffet, overrasket over sit eget held. Hun stod bare og så på ham med et målløs blik imens en masse forskellige følelser gik igennem hendes blik. Skuffelse, svigt, men også kærlighed, da hun jo elskede sin bror som det eneste i hele verden. Til sidst var der kun en træt glæde tilbage. Hun havde endelig fundet ham.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:15 pm

Malek sad roligt i sine tanker imens han drak af sin kakao. Han algde ikke mærke til så meget andet omkring så, registrerede tøsernes fnisen en gang imellem, men ikke rigtigt andet end det. Han bladrede roligt i avisen og stillede sin kop fra sig mens han læste videre. Dog så han op da han hørte sit navn og hans blik faldt på hans lillesøster. "Lucinda? Hvad laver du her?" spurgte han, dog med et smil. Han rejste sig hurtigt op og gik hen for at lægge armene omkring hans lillesøster, mærke at hun virkelig var her hos ham. "Mor og far ved ikke du er her, gør de?" spurgte han med et smil og så på hans lillesøster med et drillende blik. Det lignede hende ikke at give besked inden hun rejste hjemme fra. Han lagde en arm om hende og gik hen mod bordet igen. "Sæt dig ned. Er der noget du vil have?" spurgte han blidt og ville gerne give hende noget at drikek hvis hun ville have det. Han kunne regne ud hun ikke havde mange penge hvis hun bare var stukket af igen.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:24 pm

Luzy grinede og tog med glæde imod omfavnelsen og gengældte den varmt. Hun kunne altid være sig selv sammen med sin storebror, hun vidste, at han altid ville beskytte hende og sørge for, at hun havde det godt. "Jeg ledte faktisk efter dig," sagde hun med et lille grin og puttede sig ind til ham, dog uden at ødelægge sin make up. Hun havde fandme træning i det her! "Nope," sagde hun og smilede skævt til ham, selvom der var et trist glimt i hendes blå øjne, et glimt de fleste nok ikke ville have set da hun jo lagde skjul over det. "Men ligger de nogensinde mærke til hvad jeg laver?" Hun trak lidt på skuldrene og fulgte med ham over til hans bord. Hun rystede på hovedet da han spurgte, om hun ville have noget at drikke, men hun satte sig dog ned og så op på ham med et lille smil. Hun havde savnet sin storebror, det var kun blevet værre efter at han havde flyttet så der ingen var til at formidle deres forældre. Hun var det sorte får i deres familie efter deres mening, bokstavelig talt, men hun prøvede at være ligeglad, men hvem fanden kunne være ligeglad med at deres forældre hadede en og hakkede ned på hende hver gang hun bare lavede en lille fejl. "Malek, aner du hvor svær du er at finde i den her lille by?" spurgte hun og lød anklagende, men hun smilede varmt til ham, et syn man sjældent så, medmindre man så de to sammen.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:35 pm

Han smilede til hende og rodede broderligt op i hendes hår, dog uden er smadre hendes frisurer, han kendte selv frustrationen over det. Hendes ord overraskede ham faktisk ikke rigtigt. "Ja du mangler vel et sted at bo? Jeg regner ikke med mor og far har sendt dig afsted med en ejendomskontrakt?" sagde han smilende og havde intet imod at have sin søster boende, han elskede hende højt, højere end deres forældre åbenabrt gjorde. Han drak en smule af hans kakao da de sad ned igen og så på hende med et lille nik. "De holder af dig Lucinda. De ved bare ikke hvordan de skal takle dig" sagde han opmuntende til hende og så ind i hendes blå øjne. Han var glad for hende, og vidste også hendes forældre var det, de sammenlignede bare hende og Malek for meget, de var ikke ens de to, og ville aldrig blive det. Det gjorde ikke Malek noget, men åbenbart deres forældre. han grinede lidt. "Undskyld, jeg tuller mest rundt for at lære stedet at kende. Fortalte mor og far dig ikek hvor jeg flyttede hen? Jeg mener min adresse?" spurgte han undrende. Nok var de ret kolde overfor Luzy, men de kunna da o det mindste fortælle hvor hendes storebror boede.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 11:18 am

Luzy havde intet imod at han rodede op i hendes hår, hun gengældte det bare med at gøre det selv med ham, så hun rakte hånden ud imod ham og rodede kærligt op i hans hår og lo stille. Hun bed sig lidt i underlæben, uden at ødelægge sin make up, og nikkede stille. "Jeg bor faktisk på det gamle pensionat, men det var kun imens jeg ledte efter dig," forklarede hun med en uskyldig mine og så op på ham. "Jeg håbede, at jeg kunne på hos dig." Hun sendte ham et bredt tandsmil og så kærligt op på sin storebror. Hun så bare på ham imens al farve forlod hendes kinder da han snakkede om deres forældre. "De holder ikke af mig, Malek, de hader mig," sagde hun og så ned i sine blege hænder og trak let på skuldrene. Det var dét hun troede på, mest bare fordi at de altid råbte af hinanden, men forgudede Malek. Det eneste hun så i sine forældres blik var skam og skuffelse.
Hun smilede over ham, men rystede så på hovedet i en hurtig bevægelse. "De anede jo ikke at jeg tog af sted, så jeg fik aldrig din adresse," forklarede hun med et lille skuldertræ. Det var ikke mærkeligt i hendes hoved, hun var jo ingenting i deres forældres øjne, de anede sikkert ikke engang at hun var væk endnu.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 11:53 am

Han så på hende med et smil og grinede en smule over hendes gengæld ved at rode i hans hår. Han rettede det kort og hurtigt igen, da han på en måde var en smule forfængelig, dog ikke noget der betød meget i hans liv. Med et nik så han roligt på hende. "Selvfølgelig. Du er altid velkommen hos mig. Men hvis mor og far spørger ved du godt jeg er nødt til at fortælle dem du er hos mig" sagde han roligt og så ind i hendes øjne. Det var ikke for at skræmme hende, men det var hendes forældre, deres forældre. "Men du bliver hos mig. Jeg er over atten, der er sådan set ikke noget ulovligt over det" sagde han med et smil og ville ikke have at hans søster skulle tilbage til deres forældres kulde. Han havde altid haft det nemt med dem, måske hvis han ønskede at hun blev ville de lytte. Roligt drak han mere af sin kakao og så på hende. "Er der nogen grund til at du stak af den her gang?" spurgte han roligt. Der kunne nemt have været et skænderi, specielt nu hvor han ikke boede hjemme mere. Han skubbede avisen væk og så afventende på at hans lillesøster skulle svare. Egentlig burde de bare tage hjem til ham så de kunne snakke privat der.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 12:59 pm

Luzy lo blidt over ham og smilede stort til sin storebror. Hun vidste godt at han var en smule forfængelighed, og hun nød at drille ham med det. "Tak, Malek, jeg vidste, at jeg kunne regne med dig," sagde hun med et stort smil, men det falmede lidt da han nævnte, at han var nødt til at fortælle deres forældre det hvis de spurgte ham. Hun trak bare på skuldrene og bed sig i underlæben inden i munden og bed lidt til. En dum vane hun havde fået sig da hun ofte kom til at bide hul. Hun vidste godt at han ville være nødt til det, men hun ville helst ikke have, at hendes forældre vidste hvor hun var. Hun smilede glad over ham og hendes blå blik glimtrede af glæde. "Jeg glæder mig til at se hvor du bor," sagde hun og man kunne tydeligt høre glæden i hendes stemme.
Hun tøvede ved hans spørgsmål og så ned istedet for at se på ham. "Det var fordi ..." startede hun, men tøvede endnu en gang, hun anede ikke hvordan hun skulle sige det. Hun pillede ved sine fingre, for at trække tiden ud. "At jeg ..." Pludselig var hun bange for at skuffe sin bror og turde ikke sige det. "Det var bare et sædvanlig skænderi, de ville ikke lade mig være mig." Hun så på ham og smilede lidt trist. Det var sandheden, eller mere, en del af den.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 1:23 pm

Han smilede roligt til hende og nikkede. "Jeg er din storebror, jeg elsker dig uanset hvad. Du ved mit hjem er åbent for dig" sagde han med et smil. Selvfølgelig ville han lukke hende ind til sig, og passe på hende. Han levede dog på forældrenes penge, men det ville stadig dække for dem begge, det vidste han. Han lo lidt og rejste sig op for at komme hjem. "Jamen så kom. Jeg har stadig papkasser over alt, jeg er en dreng. Jeg arbejder på at få det ordnet" sagde han som advarsel. Han var ikke et særligt godt ordensmenneske, men han prøvede virkelig hvad han kunne.
Han lagde mærke til hendes humørskift, og kendte hende godt nok til at vide hvad det betød. Han lagde broderligt en arm omkring hende og begyndte at gå ud af centeret. "Og hvad skændtes i så helt præcist om? Du ved jeg ikke dømmer dig Lucinda, jeg elsker dig uanset" sagde han med et smil og så ned på sin lillesøster. Han var lidt højere end hende, heldigvis, så følte han sig også lidt mere voksen på en måde, dog anså han dog ikke hende som barnlig. "Fortæl mig hvad der skete. Jeg ved hvordan mor og far kan være" sagde han beroligende, for at gøre hende mere tryg ved at åbne sig overfor ham, selvom hun intet havde at frygte.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 2:08 pm

Lucinda smilede større over hans ord og lænede sig over imod ham og gav ham et lille kys på kinden. "Det ved jeg," sagde hun glad og smilede varmt til ham. Det her var noget hun virkelig elskede sin storebror for, han lod hende være sig selv og elskede hende stadig selvom hun lavede en masse fejl og havde farvet håret og det hele. Det var skønt. Hun lo over ham, og hendes latter var varm og mild. "Hvorfor undre det mig ikke?" spurgte hun drilsk imens hun rejste sig op og gik med ham. Hun var selv ikke det største ordensmenneske, men hun havde noget som hun selv ville kalde ordentlig rod.
Hun kunne godt mærke at han kunne mærke hendes humørskift, det kunne han altid. Og da han lagde armen om hende, puttede hun sig ind til ham og smilede lidt over ham. Dog tøvede hun stadig, selvom hun vidste, at han mente det. Hun sukkede over sig selv. "De så mig ryge," forklarede hun lavt og så ned i jorden imens de gik ud ad centeret. Hun havde aldrig fortalt Malek at hun røg, og hun havde altid kunnet skjule det sådan nogenlunde, og måske var der mange der så det som småt, men hun var nervøs overfor hvordan han ville reagere, for hvis han ikke kunne acceptere det og hun mistede ham, så ville hun virkelig bare være fortabt.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 5:17 pm

Han lo lidt over hende og skævede drillende ned til hende. "Nu skal du ikek blive fræk, det er mig der skal sørger for du kommer mæt i seng, ikke?" sagde han drillende og klemte hende ind til sig kort. Det var skønt at være sammen med hende igen, og han var et eller andet sted mere tryg ved at hun var hos ham og ikke forældrene. Han var sikekr på hun ville have det bedst hos ham, hun ville kunne være sig sev hos ham, hvilket hun havde brug for. "Du kan jo hjælpe med at få det under kontrol nu, det er også dit hjem nu" sagde han med et skævt smil. Han mente det nu, det var deres begges ansvar at holde huset rent nu, nok var han blot en teenager, men han var også den ansvarlige. En kedelig rolle, men han måtte tage ansvaret som den myndige.
Han lo lidt over hende og nikkede lidt. "Kom det helt ærligt bag på dem? Jeg mener.. Du er ikke altid lige god til at skjule lugten Luzy.." sagde han med et smil. Han havde lagt mærke til lugten af røg når hun kom sent hjem, så det kom ikke bag på ham. "Det er i orden med mig, men du ryger ikke indenfor. Heller ikke på dit værelse" sagde han med et smil. Han ville ikke leve i lugten af tobaks røg, heller ikke selvom det var hende. Dog ville han heller ikke forbyde hende at ryge, han vidste det var svært at stoppe, han ønskede det for hende, men vidste også hun kunne have brug for an slags trøst. Han gik roligt mod hans bil og åbnede døren for hende så hun kunne sætte sig ind.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 5:45 pm

Luzy lo over ham og smilede fuldstændig uskyldigt til ham og blinkede lidt med begge øjne. "Jeg har da ikke gjort noget," sagde hun med en uskyldig mine, men endte hurtigt med at smile varmt til ham. Hun kunne ikke sige hvor dejligt det var at være sammen med ham igen efter hendes forældres kulde og had. Hun puttede sig mere ind til ham og smilede og nød bare at være sammen med sin storebror igen. "Jeg skal nok sørge for at du får nogenlunde orden i dine ting, Malek," sagde hun med et grin og rystede let på hovedet og smilede stort til ham.
Hendes kinder blussede op og hun så ned i jorden. "De ligger jo alligevel ikke mærke til noget," sagde hun med en lille stemme og så forsigtigt op på ham, men smilede så lidt. Det burde egentlig ikke have undret hende at han allerede vidste det, men det lettede lidt for hende. Hun klukkede lidt over ham og nikkede lidt. "Got it," sagde hun med et skævt smil imens hendes kinder langsomt havde fået sin normale, blege nuance. Hun var glad for at han ikke skældte hende ud eller forbød hende det, det var rart igen at have en som bare accepterede en som man var. Hun fulgte stille og rolig efter ham og smilede over ham da han åbnede bildøren for hende og satte sig ind i passager sædet og lukkede selv døren efter sig.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 6:06 pm

Hun grinede over hende og var egentlig bare gad for at hun var her hos ham. Hos forældrene ville hun kun have fået det værre og det var ikke til at sige hvad der så var sket. Han følte hun var i sikkerhed hos ham, oså selvom han slet ikke kunne tage sig af hende på samme måde, men hun var stor, hun kunne selv. "Tak.. Jeg tror ikke rigtigt jeg nogensinde kommer ud af papkasserne hvis du ikke hjælper mig" sagde han med et smil og mente det nu ret seriøst. Det tog en evighed at komme igennem dem alle, og desuden var det vigtigste jo ude, hans møbler og meget af hans tøj.
Han smilede over hendes rødmen og nussede hende kort på skulderen. "Jeg ved det Luzy.. en jeg ved ikke hvorfor de er sådan overfor dig.." sagde han blidt til hende. Han havde noget skyldfølelse, men han havde jo aldrig gjort noget for at blive favoriseret. Han smilede over hende og nikkede lidt til hende. "Godt.. Hvor meget har du med hjemme fra?" spurgte han og satte sig ind bag rattet. Han tændte bilen og begyndte at køre hjem af, for at vide hende til rette. Bilen var også fra deres forældre, han havde slet ikke råd til alt det selv, han kunne ikke have job og træne så meget på en gang, så de forkælede ham, mere end man kunne sig omkring Lucinda.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:03 pm

Luzy var selv også glad for at hun var taget over til ham, for hos hendes forældre ville hun ende med at blive selvmorderisk efter mere tid i samme hus som dem. Uden at tænke over det, kørte hun ubevist sin hånd over sin underarm, men smilede stadig til sin storebror og lo over ham. "Altid til tjeneste!" sagde hun med en drillende latter og så glad på ham. Hun følte sig bestemt mere sikker her, hos Malek, end hun nogensinde havde gjort hos sine forældre.
Hun trak bare let på skuldrene og følte sig lidt bedre tilpas efter at han kort havde nusset hende på skulderen. "Fordi at jeg havde problemer i skolen, fordi at jeg havde svært ved at lære at læse og regne, fordi at jeg farvede mit hår, fordi at jeg altid var usocial og aldrig fik nogle ordentlige venner, fordi at jeg ikke fik perfekte karakterer," sagde hun med en monoton stemme og sukkede stille inden hun smilede lidt til ham. Hun var ikke sur på ham fordi at deres forældre foretrak ham, hun vidste godt, at det ikke var hans skyld. Hun skar en lille grimasse over hans spørgsmål. "Kun det mest nødvendige, tøj, sko, tandbørste, min blok," opmessede hun stille og grinede lidt. "Det hele ligger på mit værelse i pensionatet." Hun smilede til ham og trak lidt på skuldrene inden hun spændte sig og lænede sig tilbage i bilen. Hun vidste godt, at bilen var fra deres forældre, men hun tænkte ikke rigtig over det. For det var hans bil, ikke deres.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 1:42 pm

Han så på hende ind i imellem, når han kunne for trafikken. Han nikkede lidt over det hun sagde, han var ked af hun havde ret, men deres forældre var for materialistiske til at holde af en der ikke klarede alt perfekt som ham, hvilket han aldrig hvade ønsket eller bedt om. "Jeg forstår ikke hvordan du ikke kan være sur på mig. Det ville give mening, jeg er jo bare deres lille stjerne. Hvis jeg kunne ville jeg gerne bytte med dig" sagde han, og lød næsten som om han undskyldte for at være den han var. Han drejede ind foran huset. Det var ret stort i forhold til at han blot var en ung i uddannelse, men selvfølgelig ikke gigantisk. Bare med plads nok til han sagtens ville kunne flytte ind med en pige, hvilket hans forældre nok håbede, for at sikre ham en fremtid med en hustru. Dog interesserede det ham ikke. "Vi kan hente det senere. Kom med ind" sagde han med et smil og skubbede kort drillende til hende inden han steg ud af bilen. Som altid udviste han stor energi, det lå naturligt for ham. Han fandt nøglen og låste op inden han åbnede døren og gik ind. Huset var lyst indvendigt, med lyst trægulv og hvide vægge. Han tog sin jakke og sko af.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 4:05 pm

Luzy så på ham og smilede blidt. "Jeg elsker dig, Malek," sagde hun, som om det bare var et selvfølge. "Du har altid været der for mig, og ladet mig være mig." Hun trak lidt på skuldrene og så ligeud. "Derfor er jeg ligeglad med hvordan de behandler dig, for du vil altid forblive den samme; Min storebror." Hun så på ham igen og grinede blidt. Hun havde en virkelig sød og blød latter, der fik en til at ville grine med. Hun så op på huset hvis indgang han kørte ind ad. "Og nogle gange har det vist sine fordele," måbede hun lavmælt og lo kort. Hun så på ham og smilede over at han skubbede til hende inden hun selv gik ud ad bilen. "Det er helt okay med mig," sagde hun bare og så på ham med et smil. Det undrede hende egentlig ikke rigtig at deres forældre havde foræret ham en bil og et hus. Hun fulgte med ham op og bagefter med ind. Hun så nysgerrigt rundt imens og smed selv skoene og tog den fede lædderjakke af. Hun elskede den jakke, og det sæt hun havde på i øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:43 pm

Han nikkede en smule og så på hende med et smil. "Jeg elsker også dig Lucinda. Og det gør jeg fordi du er den du er. Mor og far ved ikke hvad de går glip af" sagde han med et smil og så ret stolt på sin søster. Nok var hun ikke en mønster elev, eller lignede alle de poptøser der rendte rundt. "Du er perfekt som du er Luzy, jeg er stolt af dig" sagde han ærligt. Han gik ikke rigtigt op i hvad andre mente, an vidste hun var klog og havde nogle talenter. De mindede mere om end hinanden end han egentlig lige havde tænkt over. Han smilede over hendes kommentar på huset. "Jeg bad om noget mindre, virkelig" sagde han smilende og lukkede døren efter dem. Han gi roligt ind i stuen der som resten af huset var lyst og åbent. Og fyldt med flyttekasser. "Jeg er ret glad for du er her. Det er ikke helt nemt at skulle vænne sig til at være alene efter at have boet sammen med andre i 19 år.." sagde han ærligt og med et smil. Han nævnte selvfølgelig ikke sin skræk for mørke, der var den største grund til han ikke brød sig om at bo alene.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 5:55 pm

Luzy smilede bredt og varmt til ham og fik et glitrende blik, hvilket hun altid gjorde, når hun var glad. "Det er præcis derfor jeg elsker dig," sagde hun med et drilsk glimt i øjet og sagde så; "De kan helt ærligt rende mig skråt op." Hendes smil var så sødt og hendes øjne uskyldige, at det ikke lignede, at hun kunne finde på at sige sådan noget. Hendes kinder blev en anelse varme over hans blik og hun følte sig speciel da han så så stolt på hende og da hun hørte hans ord. "Tak, Malek, det betyder virkelig meget, at du synes det," sagde hun med et ærligt og varmt smil. Hun så på ham og grinede lidt. Hun vidste godt, at de lignede hinanden meget på deres kunstneriske evner, men hendes sangevner var noget hun altid havde holdt skjult for ham, ingen vidste, at hun havde en stemme som en engel.
Hun klukkede over hans ord. "Men det ville de ikke tillade, det ved jeg godt," sagde hun med et grin og så på ham med et smil imens hun gik efter ham og så rundt. Der var så mange flyttekasser ...
Hun så på ham med et lille grin og skubbede blidt til ham med hoften. "Det ved jeg godt," sagde hun forstående og smilede varmt til ham. Hun kendte godt til hans skræk for mørke, men nævnte den ikke.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 2:15 pm

Han smilede til hende og nikkede en smule. "Jeg vil altid være her for dig, jeg vil altid elske dig. Det burde mor og far også kunne sige til dig" sagde han roligt. Egentlig burde han ikke lege forældre for hende, det skulle deres forældre selv klare, men når de nu ikke kunne tage sig sammen kunne han ikke bare lade hende gå. Desuden elskede han hende inderligt og ønskede kun hun skulle have det liv hun ville have, som han fik. Hendes ord om deres forældre overraskede ham ikke, de havde aldrig taget ansvar overfor hende som de burde. Han havde fået alt serveret i modsætning til Luzy. Han lod sit blik glide over alle kasserne med et lavt suk. "Kan jeg byde på noget? Mad eller drikke? Hvad har du levet af de sidste par dage? Vi er langt væk fra mor og far" Hans eget tilbud til hende fik ham til at undre sig over hvordan en pige på sytten selv var kommet så langt og hvordan hun havde overlevet. Hun havde sikkert taget penge fra deres forældre, men det var vel begrænset hvor meget. Han satte sig i sofaen der heldigvis var fri for kasser og gjorde tegn til hun skulle gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeTors Jan 24, 2013 4:30 pm

Luzy smilede lidt til ham og trak så på skuldrene. "Ja, burde," sagde hun lavmælt og så lidt væk for at skjule sit sårbare blik, hun viste aldrig hvor ked og såret hun var over at hendes forældre hadede hende. Havde de bare taget sig af hende, ville hun aldrig været blevet som hun var nu, hun kunne have været en smilende og glad pige, der nød at synge og tegne, men de havde ødelagt det hele for hende, havde gjort hende indelukket og disrespektløs og kold. Hun rystede let på hovedet og smilede blidt til ham. "Nej, jeg klarer mig," sagde hun, men endte hurtigt med at holde om sin knurrende mave. Hun rødmede forlegent og klukkede lidt. "Okay, bare lidt mad." Hun smilede lidt fjoget til ham og klukkede lidt. "Jeg har da levet af de penge jeg har sparet op," sagde hun ærligt og så på ham med et lille, skævt grin. Det var sandt, hun havde haft et arbejde derhjemme i skjul for sine forældre og havde gemt alle hendes selvtjente penge til et formål som dette. "Og så har jeg nuppet et par tusser af mor og far." Hun trak let på skuldrene, som om det ikke var noget specielt. Hun var dog langt fra stolt over at have stjålet, selv fra sine forældre, men hun synes selv, at hun kunne have fået lidt penge tidligere, bare en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Malek
Menneske
Menneske
Malek


Fulde navn : Malek Bagans
URL Alder : 19
Antal indlæg : 29
Geografisk sted : Mytic Falls
Job/hobbies : Danser, dog under uddannelse
Humør : Positiv!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeSøn Jan 27, 2013 12:36 pm

Han smilede lidt over hende. Selvom hun gjorde alt for ikke ar vise følelser og lade nogen se hun var ked af det, vidste Malek godt at hun selvfølgelig ar såret over deres forældre var sådan over for hende. De burde være ens overfor dem begge, og derfor ville han heller ikke lade hende tage hjem igen, nu var hun hos ham. Han lagde armene om hende i et kram, lidt som en trøst. "Du er dejlig, bare ærgeligt alle ikke kan se det" sagde han med et smil før han gav slip på hende og gik ud mod køkkenet. "Hvad vil du have af mad? Jeg har ikke vildt meget, lige flyttet ind du ved" sagde han derude fra og så lidt rundt i skabene. Egentlig var der stort set tomt over alt, det var minimalt hvad han havde fået pakket ud. "Vi kunne bestille pizza istedet? Og køre hen efter din ting inden vi hente?" sagde han med et smil og så på hende. Han kunne ikke forestille sig at hun ville sige nej til den idé, desuden var hun nødt til at få hendes ting hentet hertil så hun også kunne flytte ind. Hendes fangst ved deres forældre undrede ham ikke og han trak blot påskuldrene. "De opdager det sikkert ikke engang. Men fra nu af får du et arbejde efter skole. Så behøver du ikke spørger mig hver gang du skal bruge penge, og jeg skal ikke be mor og far om penge" sagde han med et smil. Han ville gerne have hende ud og arbejde, han var ligeglad med hvad, men hun skulle ud og være selvstændig, tjene sine egne penge og bruge dem på hvad hun ville, hendes egen lille frihed. Det var ikke for at skabe en million regler for hende, bare for at få hende puffet lidt i den rigtige retning.
Tilbage til toppen Go down
Luzy
Menneske
Menneske
Luzy


Fulde navn : Lucinda (Luzy) Bagans
URL Alder : 17 årig
Antal indlæg : 109
Geografisk sted : Hos min storebror, Malek
Job/hobbies : Søger/At tegne, synge og være sammen med Malek
Humør : People have to stop looking for monsters under their beds, and start looking for the monsters in their hearts!

Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitimeMan Jan 28, 2013 9:15 am

Luzy var glad for at hun i det mindste havde Malek som kunne se igennem hendes hårde og ligeglade ydre, hun var generelt bare glad for at hun stadig havde sin storebror, som elskede hende, og derfor var hun egentlig ret ligeglad med at han var deres forældres kæledække og fik al opmærksomheden. Hun smilede over ham og krammede ham blidt igen og nød, at hun kunne mærke, at han tog sig af hende. "Nogle få kan i det mindste," sagde hun med et lille grin og hendes kinder blussede let op imod hendes blege hud. Hun fulgte stille efter ham ud i køkkenet. Hun tøvede lidt og kiggede lidt i køleskabet. "Jeg er frisk på pizza!" sagde hun med et lille grin og nikkede lidt imens hun smilede bredt til ham. "Det er en god idé." Hun smilede til ham og bed sig let i underlæben, inden i munden, hvilket nærmest ikke kunne ses. Hun glædede sig allerede til at flytte ind hos ham, sådan officielt, så hun kunne finde sig helt til rette sammen med sin bror. Hun trak selv let på skuldrene. "Sikkert ikke," sagde hun med et lille grin. Hun nikkede og smilede let over ham. "Selvfølgelig, jeg skal nok begynde at søge." Hun smilede til ham og havde intet imod, at han bad hende om at få et arbejde, hun var jo vant til det, så det gjorde ikke rigtig noget for hende. Hun kunne godt lide at tjene sine egne penge, det gav en hel anden fornemmelse end at få penge, eller tage dem, i hendes tilfælde, fra deres forældre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tid til lillesøs ;) [Luzy] Empty
IndlægEmne: Sv: Tid til lillesøs ;) [Luzy]   Tid til lillesøs ;) [Luzy] I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tid til lillesøs ;) [Luzy]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» once again i meet someone els...nice -/Luzy/-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Mall-
Gå til: