The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 12 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 12 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Vampira (833)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Daniel (796)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Kristen (683)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Gideon (535)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Justin (429)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Anna (418)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Tessie (391)
Prøver noget nyt?? -Michael- I_vote_lcapPrøver noget nyt?? -Michael- I_voting_barPrøver noget nyt?? -Michael- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Prøver noget nyt?? -Michael-

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 6:58 pm

Tid - Aften
Sted - Baren?
Omgivelser - en masse folk, nogle af dem let berusede
Vejr - Koldt?
Påklædning - Jeans, og en løs t-shirt og ikke andet.

Det var ikke normalt for Mike bare at rende rundt. Eller, det havde det ikke været da han var menneske. Efter han var blevet vampyr, strejfede han mere rundt, og han var knap så nervøs. Efterhånden turde han mere, og tog flere chancer end før. Han sad sjældent alene hjemme, og han kedede sig sjældent. Nu kunne han også kun være udenfor efter solen var gået ned, så der var ikke mange muligheder for at være socialt sammen med folk, som hvis man om dagen købte ind, mødtes med venner og lignene. Han var afskåret fra meget nu, men han havde sin kæreste alt, han behøvede. Dog trængte han til lidt andet selskab, og hans kæreste trængte vel også til pause fra ham engang imellem. Så, for første gang havde han tænkt sig at gå til baren. Måske kunne han også finde mad her. Han fik mad hjemme, men han ville gerne slippe lidt fra poserne. Det var altid bedre med levende mad. Han åbnede døren og gik ind. Som menneske var han meget sky og socialt akavet, alt det var forsvundet, han turde meget mere, meget praktisk når hans mad var folk. Han gik op til baren for at få noget at drikke, for ligesom at falde ind. Han var ikke ond, bare sulten.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 7:30 pm

PåklædningPrøver noget nyt?? -Michael- Tumblr_mfg6w0RCrV1rlawx3o1_500

Endnu en aften kom, endnu en dag sluttede, sådan var det og sådan ville det altid være, hver evig eneste dag, hver dag måtte han trækkes med det ene og det andet, hans skaber, vreden, sorgen, samvittigheden, venskaberne, mangel på kærlighed og omsorg, alle kvalerne, alt han måtte leve med. han baskede med de store ørne vinger, lod sig scanne alt fra oven, før han til sidst landede og igen var et menneske. han rettede på sin skjorte og kørte en hånd igennem håret, før han slentrede hen til baren, åbnede døren og gik hen for at sætte sig ved siden af den anden mandelige vampyr "en martini tak" han holdte hånden op og fik hurtigt sin bestilling, mens han stirrede ligegyldigt ind i væggen eller rettere spejlet foran sig

//undskyld længden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 4:59 pm

Mike så på drengen ved siden af sig. Han havde ikke selv bestilt noget, menneske mad og drikke interesserede ham ikke rigtig, det irriterede ham mere end det gjorde ham gavn, men han vidste også han var nødt til at drikke noget for at falde ind. Han bestilte en øl. Egentlig havde han aldrig brudt sig om øl, men lige nu ville intet andet en blod smage godt. Han fik den hurtigt og så kort rundt for at udse sig de mest fulde, dem der var nemmest at få ud af baren for at få mad. Dog faldt hans blik tilbage på drenge ved hans side. Det var ikke for at være upassende, men som en dreng ville se på en pige for lige at inprinte sig hendes udseende, så Mike på drengen. Han havde ingen intentioner, han havde Gideon, det var alt han behøvede i den her verden. "Hej.." sagde han for ligesom at bryde isen til drengen. "Mike. Og dig?" spurgte han roligt. Han plejede ikke at starte samtale, men det var blevet hans overlevelse.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:10 pm

han smilede og tog imod sin drink med et nik "mange tak" sagde han stille, før han lod en pengeseddel glide hen over bordet mod manden, efter 712 år havde han vænnet sig til smagen af øl og den slags, det var en ting man gjorde helt automatisk efter en masse tid. han trak vejret dybt og lod tankerne glide rundt, rundt og hen mod Everlyn, hun var så smuk og dog så ødelagt, så ødelagt at hun aldrig ville stole på en dreng igen, ikke efter hvad der var sket med hende, hvilket han vel godt kunne forstå, han ønskede blot at være sammen med hende på den ene eller anden måde. en mande stemme fik ham til at stoppe sin tankestrøm og vende blikket for at se ind i et par dybe blå øjne "hej, jeg hedder Michael" han smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:23 pm

Mike drak en smule af sin øl, ikke at han nød det, det var grusomt når man ikke var vant til at drikek som vampyr. Som menneske havde han dog heller ikke nødt den slags, og holdte sig helst fra alkohol, men nu var han små ligeglad. Han så ind i drengens øjne og kunne mærke han også var vampyr. Han nikkede lidt da han sagde sit navn og smilede en smule til ham. Ikke meget, Mike var stadig ikke helt godt til det, men langt bedre end som menneske. "Michael.. Hyggeligt at møde dig" sagde han med et lidt større smil og en meget imødekommende stemme. Som altid ville han kun folk noget godt, uanset hvad, selvom han var nødt til at bryde det for at overleve en gang imellem. Han prøvede at holde sig til poser fra hospitalet, men trangen til jagt blev nogen gange for stor, så for ikke at skade Gideon tog han på ture som den her.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:31 pm

Han nikkede "også hyggeligt at møde dig, men lad mig gætte hvad en ung knos som dig laver her, ude og finde en at sætte tænderne i" spurte han og lagde hoved på skrå, han var måske ung per udseende, men inden i det var en helt andet historie, som folk sagde, du skal ikke dømme en bog for dens omslag, han var meget stærkere end han så ud til. han tog kort øjnene fra Mike, så i stedet på sin drink, før han tog en tår af den, stønnede svagt "der er intet som en god martini inden en jagt" han grinede stille og rettede igen sine øjne mod Mike, denne gang var de helt gyldne, mindede meget om en tigers. da han var en stærk vampyr, kunne han skifte form efter et dyr, selv kunne han af tre, men hans fortrukne var nok en tiger, hvilket man også kunne se i de tiger lignende øjne, der dog forsvandt lidt efter og igen indtog den nøddebrune farve som før
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:48 pm

Mike nikkede roligt til den ældre vampyr. Han vidste udemærket han ikek var noget i forhold til andre vampyre, han var ung og havde knap været vampyr en måned. Egentlig var han heller ikke ude efter deres accept, han ville bare være alene med hans kæreste, ikke vikles ind i vampyr halløj. "Ja.. Men ikke fordi jeg nyder det.." svarede han roligt. Han gjordet det udelukkende for at være sikker på han ikek ved et uheld angreb sin kæreste. Han drak selv en smule af sin øl og så på den gamle vampyre. Han smilede lidt og trak på skuldrene. "Jeg nyder ikke længere menneske næring.." svarede han lavt og så kort rundt på de mulige ofre. Han kunne ikek lide at dræbe eller tager andres blod, men det var nødvendigt. Han så dog tilbage i drengens øjne, og kunne godt fornemme hans dyre jeg var der. Lidt vidste Mike da, men han kunne ikke selv forvandle sig. Det var heller ikke i hans interesse.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 5:57 pm

Han nikkede stille og tømte sit glas, skar en grimasse "jeg nyder det heller ikke ligefrem, men hej det er en nødvendighed, jeg ville nødigt gå amok på fremmede, det har jeg alt for meget vrede til at kunne gøre" han trak på skulderne, kendte godt vredens omfang, han var som en Dimitri, men så kun en lille bitte smule bedre end hende, hun var jo en psyko, ødelagt fuldkommen fra første drab, han nød selv sit liv og ja han vidste godt at han elskede at dræbe, men det var kun takket være den lille....til Felicia, det hun havde gjort mod ham. han grinede stille "du vænner dig til det om hvad to hundrede år måske, det er ikke nødvendigt for dig, men en god ting at kunne hvis du skal narrer folk" hans øjne landede på Mike og han smilede svagt, at narrer de ellers så dumme mennesker var en vigtig ting at kunne mestre
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 6:22 pm

Han nikkede lidt til ham. "Jeg ved det. Jeg gør det kun for ikke at overfalde min kæreste" forklarede han roligt og så rundt. Selvfølgelig ville han helst bare leve på blodet fra blodposer, men han havde nye instinkter han var nødt til at følge en gang imellem. Han så rundt og blev en smule trist ved tanken om han var nødt til at dræbe, eller i det mindste drikke fra, en af de folk der rendte rundt i baren lige nu. Han ville ikke ødelægge nogens liv, men det var nødvendigt. Enten dem eller Gideon. "Tjo.. Jeg gør det også kun for at falde ind.. Jeg er lidt nødt til at vinde deres tilid inden jeg rigtigt kan gå attack på dem" sagde han med en rolig men trist stemme. Han så ind i drengens øjne. Det var den første rigtige gamle vampyr han ikke følte sig hadet af, eller truet af.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 9:38 pm

Han nikkede "jeg kender det, mine første timer som vampyr var heller ikke de bedste. som menneske var jeg forlovede med min byes smukkeste kvinde, hun vr gravid og der var kun en uge tilbage til hun skulle give fødsel, men min skaber brød sig ikke om min lykke, så hun tvang mig til at dræbe Laura og vores barn" hviskede han og bestilte hurtigt en ny drink, det gjorde ondt at tænke på Laura, hun havde været så smuk med det lange brune hår, de elektriske blå øjne, ja alt ved hende var perfekt, men hun døde, døde alt for ung, hun var kun 17 år da han havde drænet hende fuldkommen "du er heldig du stadig oplever kærligheden, jeg har gået over 700 år uden den" han rystede på hoved, betalte og tog imod sin drink. han lyttede svagt til hvad Mike sagde og hørte tristheden i hans stemme
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:06 pm

Mike lyttede til vampyrens forklaring og kunne godt se det forfærdelige i det. Han nikkede for at vise han forstod smerten og så lidt ned. En af de ting han altid havde ønske sig var at få børn selv, en familie. Men af mange grunde kunne det ikke lade sig gøre, slet ikke nu. "Jeg tilbragte med vilje de første uger væk fra min kæreste. Jeg ville være sikker på jeg ikke gjorde noget dumt, og det lykkedes heldigvis.." Mike valgte med vilje ikke at nævne køn på hans kæreste. Som menneske havde han mødt for meget modstand omkring hans seksualitet, han stolede stadig ikke på andre folk, ikke nok til at være åben omkring det overfor andre vampyrer. Han nikkede og smilede fordi han ikek kunne lade vær. "Jeg er heldig.. Meget heldig.. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden min kæreste.." sagde han lavt. Det var sandt, uden Gideon havde Mike uden tvivl begået selvmord.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:16 pm

han nikkede "men jeg blev tvunget, hun er idag over 900 år gammel, jeg har intet til overs for hende end had, hun tvang mig til at slå ihjel, dræbe alle og enhver, som om menneskeliv intet var værd, det har så haft den effekt jeg elsker at dræbe også selvom det gør ondt, så gjorde Laura og vores barns død mere ondt" han rystede på hoved og tog endnu en stor tår af sin drink. han stivnede kort da døren åbnede, luften kom ind, han lugtede til luften, men rystede derefter på hoved, men man kunne tydeligt se på hans nu anspændte skuldre at der var noget lækkert i luften "du siger meget kæreste.... som om du ikke kan sige vedkommens navn" han vendte sig mod ham og læste ham bedre end hvis han havde været en åben bog "du har en englebasse ikke" spurte han stille, før Mike ville flippe ud smilede han og holdte hænderne "bare rolig jeg gør ikke din engel noget, jeg var bare nysgerrig" han smilede overgivende og tog igen sin drink
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:26 pm

Mike så på ham med et medlidende blik og kunne slet ikke forestille sig hvor forfærdeligt det måtte være. Nok havde han mistet alt da han var teenager, men ens store kærlighed og barn måtte alligevel være noget andet. Nok kendte han til smerte, men det gjorde ham trods alt ikke til mester. "Avs.. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i.. Man kan så sige min skaber heller ikke er strikkeklub-typen" sagde han lavt og gøs ved tanken om Matthew. Han så dog på Michael igen da han opdagede Mikes måde at holde det hemmeligt på. Han måtte jo give vampyren ret. "Jo.. Han er engel" sagde han lavt og var ikke helt sikker på dregens reaktion. Han havde set en engels had til homoseksuelle, han ønskede ikke at se en vampyrs. Han nikkede lidt. "Jeg ville sætte pris på det. Han betyder alt for mig, jeg bryder mig ikke om tanken om at ernære sig på engle lige præcis på grund af ham" sagde han lavt. Et eller andet sted skammede han sig stadigvæk over at være homoseksuel, en skam hans far havde fået plantet.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 10:32 pm

han trak på skulderne "ja det er lidt træls, men jeg fandt en nye, hun er virkelig noget for sig selv, hun for mig til at grine, hun er smuk, sjov og virkelig speciel, jeg mener i stedet for at væmmes ved min dyre skikkelse, nussede hun mig...jeg er virkelig viklet rundt om hendes finger, men jeg kan ikke være med hende, hun er for ødelagt, men jeg forstår hende, hvis jeg ikke kan være sammen med hende på den måde er jeg i det mindste glad for at hun er en del af mit liv" han smilede skævt til ham og tog endnu en tår af sin drink. da det kom frem som han havde troet nikkede han stille "du er bøsse, det er cool, et par af mine gamle venner var bøsser, så jeg har intet i vejen med det, det er vel det samme som jeg kan lide tøser, du kan bare lide drenge" han så englelig ligeglad ud, drak bare sin drink, før han igen så på Mike "bare rolig, jeg dræber ham ikke, nok er du ung og ja jeg ville let kunne dræbe dig, men du virker som en fin fyr" han klappede ham på skulderen og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:04 pm

Han kunne godt sætte sig ind i det der blev fortalt. Gideon var meget sårbar og ødelagt efter hans fortid og han idiotiske bror, men alligevel havde han overskud til at elske Mike, hvilket et eller andet sted var lidt utroligt. "Jeg kender følelsen.. Men har du opgivet hende? Jeg mener hvis hun er så speciel for dig? Det ville jeg ikke gøre.." sagde han opmuntrende. Efter han vidste hvad ham og Gideon nu havde, ville han give sit liv, hvilket han teknisk set allerede havde gjort, for at de blev sammen. Han drak af sin øl og så på Michael. Han havde meget sjældent, næsten aldrigt, fået den reaktion. "Jeg hader det.. Jeg skammer mig over hvem jeg er.. Men jeg ville aldrig opgive min kærlighed til min kæreste. Det er indviklet" sukkede han og så ned. Han så dog lidt op med en svag antydning af et smil da vampyren virkede til at kunne lide ham. "Tak.. Jeg tror du er den første der siger det.." sagde han, og lød faktisk ret taknemmelig.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:15 pm

han rystede på hoved "aldrig, jeg vil aldrig opgive hende, hun er som min verden, som om alle mine 700 års sorger forsvinder når jeg er sammen med hende, vi har været sammen to gange og hun kender allerede mit svage punkt, jeg elsker at blive nusset i håret" han grinede forlegen og tog en tår af hans drink "men nej, jeg har tænkt mig at vente, hvis hende at jeg ikke er som hendes eks, jeg vil aldrig nogensinde gøre hvad han gjorde ved hende, om det så er det sidste jeg gjorde, hvis den dreng levede idag, ville han helt klart være død for min hånd, jeg ville flå ham fra hinanden, brænde hver hans lemmer" han knurrede og spændte om glasset, hans øjne blev helt gyldne, brændte op i vrede, men lidt efter blinkede han og rystede på hoved, hans øjne blev normale og han smilede undskyldende til Mike "undskyld det gør mig bare så sur, når jeg tænker på hvad han har gjort ved hende" han rystede på hoved og sukkede, lagde glasset ned. han lyttede i stedet opmærksomt med hvad Mike sagde og nikkede "du skal ikke skamme dig, du elsker en mand, en speciel en så vidt jeg forstår. men at du elsker en anden, gør ikke at du skal skamme dig, i dag er alle så fordomsfulde, men fuck hvad de tror. føl hellere på dig selv, elsker du denne dreng, for hvis du gør betyder intet andet noget" han smilede opmuntrende også på ham med strålende øjne "hvis du synes om det, så skal du møde Louis, han er den mest menneskelige vampyr jeg nogensinde har mødt, han drikker ikke fra mennesker, uden i det mindste at spørge, han er sådan en person alle kan elske, hvis det kke havde været for det faktum han var udødelig, ville man ikke kunne se det på ham, han er virkelig den sødeste person man kunne ønske sig at møde" pointerede han med et stort smil, han kendte Louis, hans bedste ven Matthew var Louis storebror
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:26 pm

Han smilede imens han fortalte om hans kærlighed til denne pige. Det var ikke svært for ham at sætte sig ind i den vrede han følte, han havde det på sammen måde med Gideons bror, men han havde rodet sig ind i de forkerte vampyre til at kunne gøre noget, det vidste han. Dog var det en lang forklaring Michael nok ikke skulle indvies i. Det ville sikkert ikke ligefrem gøre Michael til en vild fan. "Hun lyder til en pige der fortjener en som dig. Må jeg spørger hvad hendes eks har gjort? Jeg mener.. Eks kærester kan virkelig være røvhuller, men hvort stort et er han?" spurgte han nysgerrigt. Det var ikke for at snage, han var blot interesseret i Michaels fortælling. Det var sjældent han spurgte ind til andres forhold, han plejede at undvige emnet. Han så på Michael og smilede lidt trist over hans opmuntring. "Du prøver i det mindste.. Ville du sige det samme hvis din far behandler dig som skidt hver dag i flere år, og han er den eneste værge du har? Han hader mig.. Jeg har aldrig oplevet så meget vrede og skuffelse i et menneske før.." sagde han lavt. Han savnede ikke ligefrem sin far, men han kunne huske hvordan han var inden alt gik galt. Personen den anden vampyr nævnte lød ret fantastisk, nærmest som en rollemodel. Mike brød sig ikke om at være ond og dræbe. "Han lyder ret fantastisk.. Hvordan modstår han trangen til at jage?" sagde han, nærmest tryllebundet ved tanken om at sådan en vampyr fandtes. Han ville med glæde selv være sådan, specielt hvis han skulle kunne klare at være omkring Kristen og hendes børn.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:35 pm

han smilede forlegen "jeg ved om hun lige fortjener mig, men hun fortjener at blive lykkelig og det vil jeg sørge for om jeg så skal dø i forsøget" han smilede bredt, men hans øjne blev igen meget mørke og han hvæsede "han var ikke bare et røvhul, jeg voldtog hende, uhh jeg kan forstille mig hvordan det vl være at dræbe ham, hun er så uskyldig, hun fortjener ikke at blive behandlet på den måde" hvislede han og rettet blikket mod sit glas, mens han prøvede at styre sin indre vrede. han rullede med øjnene "du glemmer jeg er fra en anden tid, i min tid var jeg den næste til at skulle være høvding eller byens leder hvis man kan kalde det det. men der lå stort press på mig, gjorde jeg en ting forkert, blev jeg strafet i en måned for det. men jeg levede 700 år med en kvinde der tvang mig til at dræbe, plus hun af og til meget gerne ville i bukserne på mig" han himlede med øjnene og sukkede stille. han grinede over Mikes spørgsmål angående Louis "find ham og spørg ham, men jeg vil skyde på at det er samvittigheden, han var i krig i mange år, under 2. verdenskrig, den kolde krig, revolutionen i frankrig, kampen mod englænderne, så rejste han tit, så mount everest, så det er nok det, men jeg ved det virkelig ikke spørg ham selv" forslog han og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 9:49 am

Han så over på Michael og lyttede. Han lød bestemt ikke som en rar fyr, den eks kæreste, men siden Michael lød så vred regnede han med at han havde fået en slags straf, eller snart ville modtage den da Michael ikke virkede som en fyr der lod sin vrede gå. Han så lidt ned i sit glas og nikkede lidt. Som altid når han følte han havde sagt noget dumt holdte han sin mund lukket. Han vidste godt at han ikke havde det svært i forhold til vampyrer eller andre, og havde det lidt dårligt over at han som menneske havde tilladt sig selv at blive direkte syg af det. Han følte sig egoistisk, og som altid når det skete lukkede han sig inde. Han sagde intet, gjorde intet, kiggede bare ned i glasset. Til sidst nikkede han lidt og tog sig sammen igen. Han hadede når det her skete. Han så på ham da han snakkede om den her vampyr. "Han lyder ret.. civiliseret. Det virker næsten umuligt for mig bare at kunne leve sådan.." sagde han lavt, og næsten som om han talte om en Gud. Han ville gerne kunne leve i fred med alle på den måde, det var bare svært.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:03 pm

han smilede undskyldende og tømte sit glas "undskyld her sidder jeg bare og snakker op om hvor forfærdelig jeg synes jeg har det, også selvom jeg nok ikke engang er den hårdest ramte, men nogle gange er det bare synd at tage fat i en ven også sige at man har brug for hjælp, heldigt jeg har Matthew, han er nok min bedste ven og den eneste som har tilbudt at hjælpe mig, jeg er virkelig taknemlig over at jeg har de to, men jeg er sikker på at du også har nogen, du ligner også en der har haft det hårdt hvis jeg ikke tager meget fejl" han vendte sig mod ham med et blidt smil. han klukkede stille, tænkte på Louis, en sød knægt, spinkel, men dog muskuløs, sådan en type man bare for lyst til at beskytte "det er han, hvis du har lyst kunne jag snakke med ham næste gange jeg møder ham også kunne han hjælpe dig...hvis du altså har lyst" spurte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:11 pm

Han så ind i hans øjen og rystede blidt på hovedet med et svagt smil for at fortælle at det var okay og ikke gjorde noget. Egentlig var det egoistisk af ham altid tro han havde det hårdt, verden var større og mere ond end han havde vidst for blot et par år siden, alligevel var han ikke i stand til at se det positive. Han trak på skuldrene. "Menneskelige problemer. Det er en lang og deprimerende historie, ikke ligefrem noget man vil forbinde med en aften på en bar" sagde han med et smil. Som altid afviste han at snakke om sig selv, ikke for meget i hvert fald. Han nikkede over hans forslag omkring Louis. "Med glæde, alt der kan hjælpe mig med at få styr på alt det her ville være skønt" sagde han med et allerede taknemmeligt smil. Bare den mindste form for håb var skønt.

// sorry længden.. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:24 pm

han nikkede stille "er nutidens folks historier i bund og grund ikke depremerende, jeg mistede mine venner, jeg blev voldtaget, min kæreste slår mig, min far slå min mor, min far tæsker mig, jeg bliver misbrugt af min bror, min hund løb væk, alle hader mig" han rystede på hoved og bestilte en ny drink. han hev et kuglepind og et stykke papir op, hvor på han begyndte at skrive noget, han rakte Mike papiret, hvor der stod en adresse og et telefon nummer "du kan altid ringe til ham eller tage forbi ham, hvis du har lyst kan jeg tage med dig, også kan du jo møde ham" hvert et ord han sagde var sandt, hvis mike ønskede selvskab til hvis han skulle besøge Louis, så ville han gerne [i]"ellers kan du hurtigt genkende ham, han har en meget og jeg mener meget te og rystede på hoved
Tilbage til toppen Go down
Mike
Vampyr
Vampyr
Mike


Fulde navn : James Mike Howard
URL Alder : 20
Antal indlæg : 328
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : -
Humør : I'm in trouble I'm addicted to this guy he's got my heart tied in a knot and my stomach in a whirl <3

Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitimeOns Jan 16, 2013 3:31 pm

Han så på ham og kryb nærmest sammen under hans opremsning. Igen lukkede han ned og holdte sin mund lukket, følte sig ramt på en måde. Han så blot ned igen og lod ham snakke. Selvfølgelig kendte denne vampyr intet til Mikes liv, men han følte sig alligevel ramt også selvom han sikkert ikke burde. Han skævede op igen efter at have drukket mere af sin øl, for at se hvad Michael skrev. Han håbede vampyren ikke ville bide mærke i den her stilhed fra ham. Han nikkede lidt og tog imod papiret. Der gik lidt inden sagde noget. "Tak.." endte han med at sige, og smilede en smule. Han så igen på vampyren, og det var tydeligt at han længtes efter et nemmere liv som vampyr. "Det er stadig svært at forstå nogle vampyrer er sådan.. Dem jeg har mødt er alle halvt sindssyge og ligeglade med alle andre end dem selv.." sagde han tænksomt. Michael var selvfølgelig ikke en af disse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver noget nyt?? -Michael- Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver noget nyt?? -Michael-   Prøver noget nyt?? -Michael- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver noget nyt?? -Michael-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg prøver ^^ Her er to små digte...
» School, books, reading ϟ Michael ツ
» søger noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: