The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_lcapAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_voting_barAre you still mad at me sweetie? - Michael xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Are you still mad at me sweetie? - Michael xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 4:59 pm

Sted: Bowling hallen
Tid: Et par timer inden lukketid
Vejr: Kedeligt og gråt...
Omgivelser: En masse mennesker der prøver at færdiggøre deres spil så de kan komme hjem
På: [Kun administratorer har tilladelse til at se dette billede] Uden alle de der tasker

Felicia sad på en bænk i bowle hallen helt alene imens hun pillede ved sin halsekæde der beskyttede hende mod solen. Hun ventede på en speciel person. Hun havde sendt vedkommende et brev hvori hun havde skrevet at hun ville mødes i bowle hallen. Adressen til stedet stod også i brevet og hun havde med sin smukke håndskrift skrevet sine initialer i det højre og nederste hjørne. Om han kom var hun ligeglad med for hun ville nok alligevel opsøge ham. Historien bag de to var lang og indviklet men hun fortrød stadig intet af det hun gjorde dengang.
Hun så rundt og fik øje på en familie på tre der var igang med at spille bowling. En storesøster på de 15 år og en lillebror på de 10 år med deres far der nok var lidt over halvtreds. Hun så hen på drengen da han tog en kugle op og da han kastede den ramte han ingen kugler. Han så lidt trist ud og hans storesøster og far prøvede at opmuntre ham med at han gerne måtte prøve en gang til. Det hjalp lidt og han tog endnu en kugle op. Felicia gad ikke se ham kaste endnu en kugle så hun kiggede væk igen. Hun så hen imod hovedindgangen for lige kort at se om han var på vej. Da hun ikke kunne se nogen så hun bare ligefrem. Hun havde ikke ventet længe men hun kunne ikke dræbe nogen da der var alt for mange i nærheden så hun kunne ikke lege eller manipulere med nogen og kedsomheden tog overhånd.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:08 pm

Påklædning [Kun administratorer har tilladelse til at se dette billede]

En besked, en pokkers besked også fra hende, den lille.....han holdte alle de onde ord og forbandelser han ellers mente om hende inde, den lille modbydelige...hun fik ham til at dræbe sin forlovede, der var højgravid med deres barn, et barn der kun var et par uger væk fra t blive født, et barn der aldrig så dagens lys, men hvad værre var så tvang hun ham til at slå ihjel, til højre og venstre.
som han traskede afsted, kom bowling hallen frem og han stoppede kort op for at betragte den, så det var her hun ville mødes med ham. han knyttede næverne, trak vejret dybt, prøvede at berolige sig selv en smule, så det ikke ville ende med at stedet her gik hen og smadrede fordi de to gik amok på hinanden. han havde hurtigt åbnet døren og gik ind, fik øje på hende og med mørke øjne gik han mod hende, lagde armene over kors, rynkede brynet også ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:26 pm

Felicia slog blikket ned og pillede mere og mere utålmodigt ved sin halskæde da den irriterende glade familien heletiden skulle juble og ærge sig over at de enten havde fået top point eller fordi de slet ikke ramte nogle kegler. Hun kunne høre hovedindgangens dør og følelsen af at en vampyr var tilstede ramte hende. Hun smilede skævt da hun kunne mærke et blik mod hendes nakke og hun løftede hoved og så op på den nyankomne vampyr med det skæve smil som spillede om hendes læber. "Så du kom alligevel. Troede ellers du ville blive væk" sagde hun og trak på skuldrene inden hun rejste sig op. Hun var et par centimeter lavere end ham men havde hun taget sine højhælede sko på var hun sikkert på hans højde eller to-tre centimeter lavere. Hun løftede sin hånd og tog blidt fat i hans tøjkrave og trak ham lidt ind til sig. "Har du savnet mig?" sagde hun drillende og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:32 pm

Han nikkede og lagde hænderne ned langs siden, den skjorte han bar havde smøget ærmerne op, så man tydeligt kunne se de musklerne han nu engang egede "jeg overvejede det et par gange, men jeg skulle jo ud og havde noget at spise, så hvorfor ikke, så kan jeg se hvad det er du vil mig" brummede han koldt og uden følelser, men da hun trak ham ind til sig, lagde han hænderne om hendes liv, den ene glide dog op mellem hendes skulder plader og landede på hendes nakke, før han selv bøjede sig ned mod hende, lod sin læber strejfe hendes "mhh det kunne være" hviskede han og nussede sin næse mod hendes, han hade hende virkelig, men der vr også noget ved han han virkelig elskede og med elske var det ikke, jeg elsker dig agtigt, snarer beundring, men det var der selvfølgelig ingen der vidste eller kendte til, nok kunne vampyrer læse tanker, men han havde øvet sig i at holde sin tanker og meninger hemmelige for alle andre
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:49 pm

Felicia så tilbage på den larmende familie og smilede skævt. "Så må jeg stærkt anbefale den familie" sagde hun og tanken om at sætte tænderne i den lille dreng fristede hende meget. Hun havde intet imod at dræbe børn og hun nød det lige så meget som var det et voksent menneske. Hun smilede drillende til ham da han bøjede sig ned over hende og grinede lidt og himlede med øjnene inden hun skubbede ham lidt væk fra sig og satte sig ned på bænken igen. "Jeg ved det. Jeg har den effekt på folk" sagde hun lettere ligeglad og så hen mod en tom bowlebane og så så op på ham igen. "Hvad med det der barn som din gamle forlovede havde? Kan du huske hende? Hende du dræbte? Ja... Tænker du aldrig på barnet? Det kunne være på deres alder lige nu" sagde hun og nikkede hen mod familien der var ved at afslutte deres spil. Hun tirrede ham med vilje da hun vidste hvor vred han sikkert stadig var over at hun havde forvandlet ham og derefter tvunget ham til at dræbe sin forlovede og en masse andre mennesker. "Hvis bare du havde ladet dem leve" gentog hun og løftede sit venstre ven og lagde det over det højre.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 5:59 pm

han så hen mod dem og smilede ondt "ja de ser ud til at være gode årgange" han klukkede stille og lod hende skubbe sig fra hende, hvorefter han samlede en bowling kugle op og betragtede den lidt, han holdte den i hånden og stivnede da hun nævnte hans forlovede, han knurrede dybt fra brystet og uden selv at bemærke det knuste han fuldkommen bowling kuglen han havde i hånden. da han jo var en stærk vampyr besad han evnen til at skifte form til dyr, så hans nøddebrune øjne, blev helt gyldne og han pegede på hende "hvor vover du at nævne hende, du skal aldrig nogensinde nævne hende" råbte han og familien hun før havde talt om så nysgerrigt mod dem, men han var pisse ligeglad, han knurrede og rystede svagt, klar til at skifte skikkelse og gå amok på hende "hold din kæft" brøllede han og da faren fra familien kom hen til ham, kunne han ikke styrer sig, blind af vrede, greb han manden om halsen, løftede han over jorden og smed ham væk "bland dig ikke dødelige" knurrede han med helt gyldne øjne, hvor på han vendte sig mod Felicia
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 6:27 pm

Felicia nikkede og fulgte ham blot med blikket da han samlede kuglen op. Hun begyndte at grine hånligt da han knuste kuglen og hun så blot på ham med et skævt smil. Han var tydeligvis ikke kommet over det og det vidste hun jo allerede. Selvfølgelig var han ikke det! Noget hun ikke selv ville indrømme var at hun heller ikke var kommet over det der skete med hende og hendes egen forlovede Cameron. Da hun dræbte ham kunne hun ikke klare at se Michael glad og hun forvandlede ham og tvang ham til at dræbe sin egen familie som hævn over hans glæde. Hun kunne stadig ikke se hvad der var så forkert ved det hun havde gjort. "Havde det ikke været for mig var du her ikke den dag i dag!" sagde hun hårdt og rejste sig op og sendte ham et iskoldt blik inden hun smilede skævt. "Vil du høre det bedste ved det hele? Jeg fortryder intet!" tilføjede hun og så hen på den dødelige far da han kom gående imod dem og Michael så smed ham væk. Hun gik hen til ham og skubbede ham lidt væk fra mennesket. "Fald ned" sagde hun til ham og så ham i øjnene med et alvorligt blik. Hun så rundt og heldigvis havde ingen andre opdaget hvad der var sket udover hans børn. Hun gik hen til den dødelige og hjalp ham stille op hvorefter hun så ham dybt i øjnene og hypnotiserede ham. "Glem hvad der lige skete. Sig til dine børn at du er okay og gå så over og afslut jeres spil" sagde hun til ham og han nikkede og gik.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 6:34 pm

han samlede endnu en bowling kugle op og hamrede den ind i væggen "jeg ville være bedre stillet, hvis du aldrig nogensinde havde rørt ved mig, bare fordi du er alt for patetisk til at kunne finde glæde, betyder det forhelved ikke at du skal ødelægge alle andre, jeg føler kun afsky for dig" hvislede han og trådte væk fra hende, med foragt lysende i øjnene, han vendte sig om men da hun sagde deb sidste kommentar om hvordan hun intet fortrudte vente han sig mod hende igen, med helt sorte øjne, han trak vejret i stød og knyttede næverne "jeg ville måske faktisk lytte til dig, hvis det ikke var for det faktum hvad du havde gjort" knurrede han og rystede svagt, han trak vejret dybt og prøvede at løsne op, hun pissede ham virkelig af, bare at nævne hans forlovede, det var en ting der helt sikkert frembragte hans vrede fuldkommen
Tilbage til toppen Go down
Felicia
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Felicia


Fulde navn : Felicia Senera Celeste Flow
URL Alder : Lidt for gammel til dig synes du ikke? ;)
Antal indlæg : 63
Geografisk sted : En villa ude i skoven
Job/hobbies : I'm the one hiding under your bed x3
Humør : Let's get this thing going! ^,...,^

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 7:08 pm

Felicia så på ham med et hadefuldt blik og med øjne der udstrålede den vrede hun følte indeni. "Som om du ikke nød alle de gange mine hænder rørte dig! Afsky er bestemt ikke det eneste! Du ved så godt som jeg at du elsker at tage liv lige så meget som jeg gør. Havde jeg ikke forvandlet dig kunne du ikke gøre sådan. Du ville være død" sagde hun hånligt. Hun gik hen imod ham og rørte blidt hans kind med den ene hånd og tvang ham til at se hende i øjnene hvorefter hun placerede sin anden hånd på hans mave. Hans øjne skræmte hende ikke da hun selv ejede sådan et par og hun smilede skævt til ham. "Sikke et temperament" sagde hun legende og manipulerende. "Jeg er næsten lidt bange for om du overhoved kan falde ned igen" tilføjede hun og så ham i øjnene. Hun hentydede til hans øjne og de to knuste bowlingkugler der nu lå på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Michael
Vampyr
Vampyr
Michael


Fulde navn : Michael Nigma
URL Alder : Han ligner en på 17 år, men har i det fulde været på jorden i 712 år.
Antal indlæg : 149

Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 7:40 pm

Han knurrede og hvæsede af hende, vidste tænder som ren advarsel til hende "måske, men det er kun min krop, alt andet hader dig, foragter dig, min sjæl afskyer dig og dit væsen" hvislede han sammenbidt og lagde armene over kors "jeg ville i det mindste være far, jeg ville i det mindste blive gift, jeg ville få børnebørn blive vagt til hvile ved siden af min kone, og grunden til jeg elsker at dræbe er kun fordi du tvang mig til det" knurrede han og kneb øjne sammen. da hun tvang ham til at se på sig, fortrak han ikke en muskel, han gjorde ingen mine da hun rørte hans mave "hvad er det du vil mig" spurte han til sidst og fjernede hendes hænder fra sig, hans sorte øjne blev langsomt nøddebrune igen, men der var ingen følelser i hans ansigt "hvad er det helt præcis du vil mig Felicia, hvorfor skulle jeg komme her idag, hvis det eneste du vil mig er at tvære min fortid ud, og har du ikke andet at lave her i aften, vil jeg gå" han trådte et skridt tilbage og holdte øje med hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you still mad at me sweetie? - Michael xD Empty
IndlægEmne: Sv: Are you still mad at me sweetie? - Michael xD   Are you still mad at me sweetie? - Michael xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you still mad at me sweetie? - Michael xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bowling World.-
Gå til: