The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 11 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 11 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Vampira (833)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Daniel (796)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Kristen (683)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Gideon (535)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Justin (429)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Anna (418)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Tessie (391)
Oh god... A vampire again. //Louis// I_vote_lcapOh god... A vampire again. //Louis// I_voting_barOh god... A vampire again. //Louis// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Oh god... A vampire again. //Louis//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:06 pm

S: Udenfor skolen.
O: Masser af mennesker.
T: 15:32
V: Kulde, og en anelse snevejr.
P: En sort skjorte, brun jakke, sorte jeans, og sorte sko.

Frederik var på vej ud af skolen... Eller han løb. Den brune skuldertaske hang overskrævs således at remmen var over ansigtet, og han ikke behøvede at holde fast i den så den ikke smuttede fra ham. Han løb hurtigt ned af trapperne, og hørte at de kom nærmere. I tasken var hans besværgelses bog, men den var gemt som en skole bog. Der var også normale skolesager der i... Det brune hår var pjusket, og hang til alle sider, og øjnene var grønne denne gang. Han hoppede det sidste stykke ned af trappen, og løb ud af skolen. Han så rundt, og kom til at løbe ind i en på flugten... Han skyndte sig at råbe undskyld, og løb videre. Dem der løb efter ham var nogle bøller som havde set Frederik sidde, og læse for sig selv i besværgelses bogen... Da de kom med en dum kommentar om bogen så havde Frederik sagt noget dumt.. Og nu jagtede de ham. Frederik fortsatte med at løbe så godt han kunne, og havde lyst til at bruge en besværgelse... Han nåede til en gyde, og stoppede op... Han vendte sig om, og var presset op af muren. Drengene grinede, og var på hans egen alder, og de var tre... Han sank en klump, og var klar til at blive slået ned...
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:19 pm

Påklædning En t-shirt, en åben skjorte, samt vest oven på, en sort hat også et par slidte jeans

Vejret var efterhånden blevet rimeligt juleagtigt med sne der dalede ned og gjorde alle andre end de uddøde kolde og forfrosne. med hænderne i lommerne gik han stille ned af de mange gader, statte sig ligesom et indtryk af hvad denne by var for noget, selvom byen så vidste sig at være noget møg, ville han stadig være her, kun for så at kunne tilbringe tid sammen med Matthew. med et stoppede han op, så op på himlen, følte sneen ramme ham blidt i ansigtet, som en fjern kærtegn et eller andet sted i det fjerne. han rystede på hoved, hvor på han forstsatte sin lille vandring, men et hurtigt hjertebanken ikke langt væk, tæt ved skolen, fik ham til at rynke brynet og lytte, der var en eller anden som havde genvaldige problemer og da han selv var lige i nærheden, kunne han jo så smukt se om han evt kunne være til nogen hjælp.
i takt med at han kom tættere på skolen og det sted denne dreng befandt sig, fik han også hurtigere et overblik over hvad der helt præcist skete, så vidt han kunne fornemme på det hele, var det mobning af en eller anden art. han fulgte hurtigt med, satte farten lidt op og gik så om hjørnet hen mod dem. hvor han fandt en dreng krøbet sammen med tre drenge over ham. han lagde armene over kors og rullede med øjnene "undskyld mig, jeg tror det er på tide i smutter, som i lige nu" hvæsede han og trak den ene af de tra drenge hårdt væk fra ofrede. efter et koldt blik af ham, skyndte de sig alle væk og han rettede et ny fundet bekymret blik mod drengen "hej er du okay" spurte han og smilede skævt og blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:32 pm

Drengene flugtede så hurtigt de kunne, men en af dem gled på isen, men kom hurtigt op, og løb videre. Frederik kiggede op på den mand som havde hjulpet ham, og rejste sig op. Han rettede lidt på tasken, og børstede sneen af ham selv. Han kiggede op på manden igen da han var højere end Frederik. "Ja, jeg har det fint... Tak for hjælpen." Sagde Frederik høfligt, og smilede venligt. Det var da meget dejligt at en havde hjulpet ham, og derefter spurgte om han var okay... Han skævede lidt op, og ned af manden. Han havde ikke så meget tøj på... Og det var koldt. Frederik lynede sin brune jakke op, og puttede hænderne i dens lommer. "Fryser du ikke?" Spurgte han så, og bed sig lidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:38 pm

han nikkede og trådte tilbage idet drenge trådte frem "det er jeg glad for at høre, ingen burde få den slags behandling...er de sådan overfor dig tit" spurte han og lagde hoved på skrå, armene over kors. hvis de gjorde og han opdagede det, ville det nok se sort ud for dem, altså han ville ikke dræbe dem, blot snakke med dem, fortælle dem, hvordan landet lå og at de ikke skulle være sådan. han grinede og trak på skulderne "når man ikke tænker over det og bare slapper af, så er her ikke så koldt, plus man kan sige jeg har lært at slukke for den mekanisme oppe i hjernen der gør man føler kulde" han blinkede drillende og rullede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:52 pm

Frederik trak lidt på den ene skulder, og smilede skævt. "Endelig ikke, men det har en dengang gjort... Altid. Svarede han, og grinede. Han lagde selv også armene over kors, og så vurderende på manden. "Mit navn er forresten Frederik Montgomery, og dit navn er?" Spurgte han høfligt, og grinede lidt. Han var i godt humør den dag, så han var lidt svært at gøre sur. "Hvordan har du det?" Spurgte Frederik til det med kulde-mekanisme tingen.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 2:00 pm

Han nikkede og grinede "jamen så er det mig en fornøjelse at kunne hjælpe dig frederik, mit navn er Louis Lioncourt De Pointe" han tog sin hat af og bukkede drillende af ham, han var som regel i virkelig godt humør og blev meget sjælden sur, dog var han følsom og hvis nogen knuste han hjerte, ville han nok lukke ned for alt. han så drillende på ham og lagde hoved på skrå "jeg har brugt det meste af mit liv på at rejse rundt i verden, kun iført mit tøj, så så jeg ting, oplevede dem, jagtede selv min egen mad og fandt drikke og den slags, en dag kom jeg forbi et tempel i et koldt område, jeg tror nær himalaya bjergene, der fand jeg så en masse munke, de gik med til at lære mig kunsten, da de selv sad ude i kulden, mens de mediterede flere timer dagligt uden at kunne mærke kulden" han slog ud med hænderne og blinkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oh god... A vampire again. //Louis// Empty
IndlægEmne: Sv: Oh god... A vampire again. //Louis//   Oh god... A vampire again. //Louis// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oh god... A vampire again. //Louis//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I don't think that I have seen you here before ~Louis
» Let's get a drink - Louis & Delena
» New vampire? ~ Ivy.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: