The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Bonnie (970)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Vampira (833)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Daniel (796)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Clarissa (761)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Kristen (683)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Gideon (535)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Justin (429)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Anna (418)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Tessie (391)
I don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_lcapI don't think that I have seen you here before ~Louis I_voting_barI don't think that I have seen you here before ~Louis I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 I don't think that I have seen you here before ~Louis

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:47 pm

Tid: Tidlig aften
Sted: Mystic Falls
Omgivelser: Vandfaldet, men ingen andre mennesker
Vejr: Solen er ved at gå ned efter en dejlig, varm dag, sammen med en kølig brise

Desmadonna sad ved bunden af vandfaldet, på nogle sted hvor hun ikke blev våd. Hun havde sit hår løst, så det lignede at flammer omkransede hendes ansigt når vinden legede med det, og et par slidte shorts på og et gammel og slidt tanktop og ingen sko, da hun elskede at mærke jorden imod sine fodsåler. Hun sukkede stille og så op imod vandfaldet og nød den kolde vind og hvordan den kølede hende en anelse ned. Et lille smil spillede om hendes læber, men det var ikke det sædvanlige drilske eller skæve smil, det var bare et lille, glad smil, da hun inderst inde var lykkelig over at være genforenet med sin datter, og da hun for en gangs skyld var helt alene ude, skjulte hun sig ikke bag sin væg helt så meget som hun plejede, hun lod sig selv nyde sin glæde for en gangs skyld, selvom hun godt vidste at det ville blive kort, for så snart hun gik fra vandfaldet, skulle facaden op igen og hun skulle virke som den kolde, unge dame de fleste kendte hende som, hvilket også var bedst for hende selv og alle andre, for når hun endelig lod sine følelser slippe fri, skete der ting der ikke burde ske, som f.eks. at der var en der blev mere eller mindre forbrændt. Det var sket før.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 8:57 pm

Med sin guitar på ryggen vandrede han rundt i stort set intetheden, englelig havde han ingen ide om hvor han var, men han havde ikke ligefrem nogen han skulle hjem til, så hvorfor ikke tilbringe hver vågen time med at gå på opdagelser. som altid gik han rundt i en t-shirt, med en skjorte og vest over, da han jo ikke ligefrem svedte, var der ikke noget klamt over det. også selvom solen var på vej ned, varmede de sidste stråler hans bare hud, mens den kølige brise sørgede for at holde huden kølig, selvom han ikke ligefrem kunne mærke forskellen mellem varme og kulde. dyrene holdte sig væk, hvilket kun gjorde ham trist, de så ham som en fare en trussel også selvom han aldrig gjorde noget forkert, han drak doner blod og sørgede for ikke at skade mennesker eller andre væsner. selvom han ikke hade hende for at gøre dette ved ham, var han heller ikke super glad, dog havde han oplevet en masse sjove ting og set en masse som han ikke havde ville kunne, hvis han stadig havde været et menneske. svagt i det fjerne kunne han så småt høre et vandfald, vandfald de var så smukke og der var noget specielt over dem, som dragede ham meget mod dem, hans øjne lå fæstnet mod vandet, da han endelig nåede frem, med hoved på skrå løftede han sin hat for at sætte den ned igen, betragtede dette vidunder
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:06 pm

Desmadonna lagde, som det første, mærke til hvordan at fuglene stoppede med at synge og at alle de andre af skovens dyr tav. Hun rynkede på brynet indtil hun hørte svage skridt og luften sendte lugten af vampyr med sig. Hun sukkede og lukkede sig bag sin facade og var irriteret på vedkommende for at komme og skræmme dyrene, men hun rystede let på hovedet og tænkte kort efter, at det jo ikke var deres skyld, at dyrene altid blev skræmt over at de kom i nærheden af dem. Hun rejste sig i en glidende bevægelse og gik med skridt der blev dæmpet imod jorden og fulgte vinden indtil hun kunne se den mandlige vampyr. "Det er utrolig så mange væsner der bliver tiltrukket af den her by," sagde hun i en blid tone og med en accent der var så gammel at den efterhånden var uddød. Hun betragtede roligt ham og prøvede at regne hans alder ud, en lille vane hun havde tvunget sig selv til at få da det var vigtigt at vide om en anden kunne være en mulig fjende eller ej. Hun gik roligt over imod ham og rakte ham sin hånd og sendte ham et lille smil. "Navnet er Desmadonna, og du må være ny her," sagde hun i en venlig tone og så nysgerrigt på vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:12 pm

Han havde længe hørt hjertebanken, men ville ikke gøre noget, mennesker var mennesker og ikke som mange andre vampyr så dem som mad, okay ja han drak doner blod, men det var noget der var givet af egen fri vilje og ikke mod tvang hvor det endte op med mord og det hele. han så op da han fik øje på kvinden, det var faktisk ikke så svært med det flammende røde hår, han smilede skævt til hende og fulgte hende med øjnene som hun hoppede ned og gik mod ham. han rynkede brynet og så lettere uforstående på hende, men til sidst trak han på skulderne og trykkede sin hånd i hendes, hvorefter han blidt kyssede hendes håndryg "hyggeligt at møde dig Desmadonna, mit navn er Louis og ja jeg har ikke været her så længe, er på gennemrejse, men her ser nu meget interessant ud, måske et sted jeg meget gerne vil slå mig ned" han smilede og så rundt, han gav slip på hendes hånd og lagde armene over kors
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:24 pm

Desmadonna mærkede en underlig varme i sine kinder da han tog hendes hånd, trykkede den og kyssede den, indtil det gik op for hende at hun rødmede. Det skete så sjældent nu om dage, hvis ikke næsten aldrig. Det var de færreste ting der kunne få hende til at rødme. "En ære at møde Dem, Louis," sagde hun med et drillende smil spillende på sine lette rosa læber imens hendes blå øjne betragtede ham nysgerrigt. "Det her er skam en interessant by, der er så mange kraftfelter under den at alle væsner bliver tiltrukket," sagde hun med en lille klukken og tog selv sin hånd til sig da han slap den. "Du må meget undskylde min nysgerrighed, men er du til donor eller mord?" spurgte hun blidt og så nysgerrigt på vampyren og smilede blidt og legende til ham. Hun kunne være en sær tøs, en gang imellem, men hun havde nu også gået som skolens ludder en gang eller to, da hun på et tidspunkt valgte at gå i skole, bare for at prøve det, det var skægt, mennesker var så lette at vildlede, og hun havde nydt sin tid der med al det drama der hørte til gymnasium, samtidig med at hun nu nød at være mor. Tiderne ændrede sig og hun fulgte med, men en gang imellem faldt hun ned i sine gamle roller og var dem et stykke tid, samtidig med at hun var den samme som hun havde været altid.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:34 pm

han betragtede hende og så hvordan hendes kinder langsomt indtog en smuk rosa farve "det er så sjovt, hvordan en smule rødmen kan gøre en smuk pige endnu smukkere" han lagde kort sin hånd på hendes kind, bare for at føle den varme de afgav, da varmen så var væk igen fjernede han hånden igen og lagde igen armene over kors, betragtede hende længe og lyttede til hvert ord hun nu sagde "wow kraftfelter, det må jeg nok sige, ja jeg følte et eller andet drage mig afsted mod byen, men kraftfelter det havde jeg aldrig troet" han kløede sig i nakken og så lettere overrasket ud.
han lagde hoved på skrå og grinede blidt over hendes spørgsmål "jeg er er til donor, jeg kan ikke fordrage at tage menneskeliv, har kun min samvittighed til overs for mine første år, men jeg kæmpede mig igennem og fik kontrolleret det hele, så jeg er til frisk donor" han smilede og rettede igen hoved op, rynkede brynet over hendes legesyge udtryk, det var ikke et han var vant til at se, ja han var måske vampyr, men folk lod ham for det meste bare være i fred
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:42 pm

Desmadonna så på ham med et underligt blik da hun hørte hans ord og da han lagde hånden imod hendes kind, stivnede hun fuldstændig. Hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hun var vant til at få komplimenter, ja, men da de pludselig kom så pludseligt blev hun en anelse målløs da hun stort set ikke var vant til den slags, og da slet ikke at folk rørte hende, normalt når de gjorde sådan, truede hun med at gøre et og andet med deres kønsorganer, men med ham her, hun blev bare målløs.
Hun rystede let på hovedet for at klare tankerne og smilede over ham. "Der løber kraftfelter over hele kloden, men de er særlig koncentreret der hvor der er blevet udgydt meget blod, som her under borgerkrigen," forklarede hun blidt og så på ham med hovedet let på skrå.
Hun nikkede og så på ham uden at skjule, at hun var imponeret. "Det er beundringsværdigt, må jeg sige, det er de færreste vampyrer der vælger den vej og kan holde den," sagde hun blidt og så nysgerrigt på ham og overvejede lidt tanken om at han mon kunne være Ava's Louis. Desmadonna var generelt bare en anelse legesyg og meget nysgerrig af natur, det lå lidt til de fleste kitsunier.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:52 pm

da hun stivnede smilede han undskyldende "undskyld, men der er intet så uimodståeligt som ev rødmende varm kind, undskyld jeg skulle ikke havde rørt dig, det var forkasteligt" han lagde hænderne i lommerne og håbede virkelig ikke hun tog det alt for slemt, hun virkede som en sød pige der dog havde et eller andet med at flirte med folk, men det var vel okay, det var hendes valg af livsstil og sådan var det.
han lyttede med en interessant mine og trådte et skridt frem, kun for at vise sin interesse "wow det lyder virkelig...interessant, det havde jeg ikke forstilet mig, jeg mp hellere undersøge byens historie lidt nærmere, men borgerkrige er aldrig sjove" han lod som om han havde erfaring med tingene, hvilket han jo også havde jo oplevet borgerkrigen i Frankrig, krig havde aldrig lige været hans kop te.
han trak på skulderne "det var måske ikke mit valg at blive vampyr, men jeg har ikke tænk mig at slå ihjel, jeg ser mig nu sm et menneske, der bare er hurtigere, stærkere, lever længere og spiser anderledes end dem, men ellers præcis som dem" hun slog ud med armene over grinede stille
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:02 pm

Desmadonna smilede en anelse over ham. "Du behøver ikke at undskylde, jeg er bare ikke særlig vant til at andre rør mig," forklarede hun med en lille forlegen latter og så roligt, dog lidt nysgerrigt på ham. Han var en interessant ung vampyr, han var anderledes end dem hun normalt så og 'snakkede' med, hvis man skulle sige det blidt.
Hun klukkede stille over ham. "Det er de færreste der ved det, kun dem som har været her længe har ligger normalt mærke til det," sagde hun blidt. Hun trak lidt på skuldrene. "Krig kommer her uanset hvad, man kan ikke undgå dem." Hun smilede en anelse trist, men tog sig selv i det og lukkede sine følelser inde endnu en gang. Det var ikke godt for hende at vise dem. Man kunne nærmest se hvordan et lille lys blev slukket i hendes blik da hun gemte sine følelser væk.
Hun nikkede endnu en gang, endnu en gang imponeret over ham. "Det er klogt at gøre sådan, selvom andre vampyrer nok ville se dig som svag, men man skal jo være sig selv tro, ikke?" sagde hun med en lille latter og så roligt på ham. Hun lagde hovedet let på skrå og smilede skævt. "Du er nok den anden vampyr jeg, i hele mit har, har synes om," sagde hun med en lille klukken og tænkte kort på sin datter, som var fastfrosset som et barn.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:09 pm

hun rynkede brynet og så på hende med et blandet udtrykke "ikke det...den så blød hud som din og så er der ingen der ønsker at røre den, men ja det er jo også hvis du giver dem lov" han lagde armene over kors og så ned på hende med drillende øjne, han kunne godt lide hende, men det var så ikke at se på hende, plus det var ikke noget overdrevet, han syntes bare hun var sjov og morsom ikke andet.
han trak på skulderne "jeg har min bror Matthew, han er rimelig overbeskyttende, så jeg tror jeg har det fint nok med det jeg har" han grinede og tænkte tilbage på sin bror, han var virkelig beskyttende, trusler om at slå andre ihjel, kom frem, bare man nærmede sig ham. nogle gang var det irriterende, men han vidste det var gjort af kærlighed, så derfor sagde han aldrig noget til det, nød bare at have en store bror der faktisk bekymrede sig om ham "jeg ser mere på det, som at jeg lever en anden livsstil end andre, ikke at jeg er bedre end dem, jeg er bare mig, men hvem er den anden vampyr om jeg må spørge" han så spørgende ned på hende og smilede blidt
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:17 pm

Desmadonna smilede over ham og rystede let på hovedet med et lille grin. "Normalt når andre rør mig, truer jeg dem med et gøre ting med deres kønsdele, men det er kun fordi at de tror, at jeg er en eller anden billig tøs der er ude efter et engangs knald." Hun rystede let på hovedet med et grin og så på ham og gengældte hans drillende blik. Hun synes selv godt om ham, han var anderledes, og det var noget hun satte stor pris på. Hun nikkede lidt og smilede over ham imens hun rystede let på hovedet. "Jeg kender det selv," sagde hun med et lille grin og så roligt på ham.
Hun nikkede en anelse over hans ord og smilede stille. "Det er nu også meget klog," medgav hun med en lille klukken. Hun tøvede kort, men tog sig i det. "Min datter, Ava, eller hun går under navnet Dimitri nu, men hun vil altid være min Ava," sagde hun og smilede for sig selv. Der var nu ikke så mange lighedstegn imellem mor og datter, kun lidt på hårfarven, der dog er meget lysere hos Ava end hos Desmadonnas ildfarvede hår.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:26 pm

Han stivnede og skar en grimasse "mange tak fordi du ikke gjorde det mod mig, det sætter jeg pris på" han grinede og kørte noget af hendes hår om bag hendes øre "nej du er ikke ude efter et tilfældigt knald, du dækker bare over et knust hjerter og sværmer dig så i sex" hviskede han og smilede skævt til hende, han kendte godt det med at gå i seng med den ene eller anden, han gjorde det ikke selv, men den gang Antonio levede, havde han med at gøre det efter han fik knust sit hjerte, det var bare en mekanisme der slog ned så han ikke igen blev såret.
han så tænksomt ud og så ligesom ud til at lede sine minder igennem "jeg erindre ingen der hedder Dimitri, men jeg kender en der hedder Claudia, hun minder lidt om dig i hendes øjne" han lod forsigtigt en finger løbe under hendes øje, mens han så dybt ind i de blå øjne, en smuk farve, en der næsten var lidt hans egne, dog var der noget mere gråt over hans, hvor hendes de var smukke og klare blå
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:35 pm

Desmadonna lo over ham, en rigtig, ægte latter. "Det tænkte jeg nok du ville sætte pris på," sagde hun drilsk og smilede legende til ham, men stivnede da han strøg noget af hendes hår om bag øret på hende. Hun rystede på hovedet for at få ham til at gå væk og trådte selv et skridt tilbage efter hans ord. De var så sande at de sved som efter et slag. Hun sagde intet, hun så bare nærmest såret på ham, inden hun tog sig sammen og genvandt sin kølige facon. Han havde jo faktisk ret, hendes hjerte var aldrig blevet helt efter at Ava's far døde, eller rettere, blev myrdet af hendes egne forældre, hvorefter at hun selv dræbte dem som hævn. Men det var først efter dét at hun havde fundet ud af at hun var blevet gravid.
Hun rynkede på brynet over ham. "Jeg ved intet om de navne min datter har kunnet tage i brug i årenes løb," sagde hun roligt og så på ham med de blå øjne med den rød orange ring omkring pupillen, der lige nu nærmest skinnede. "Men var denne ... Claudia et barn fastfrosset som en ti til tretten årrig?" Hun så roligt og mere nysgerrigt på ham. Flammen i hendes øjne var gået lidt ud, hvilket var godt, for ham, for den ring omkring hendes øjne havde tendens til at skinne når hun havde vrøvl med stærke følelser inden i.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:42 pm

han trådte tilbage da hun gjorde og holdte hænderne overgivende op "jeg ved det gør ondt, jeg mistede hele min familie, og ikke på den rigtige måde, så jeg er den eneste tilbage af min slægt, jeg er bare glad for at jeg har en som Matthew" han smilede skævt og betragtede hende, han vidste at han havde ramt en torn, men sandheden skulle ud "men med tiden healer alle sår også dit, du skal bare have venner og hvis du siger du ingen venner har, vil jeg med glæde være den ven der kan hjælpe dig igennem det her. at healer et knust hjerte behøves nødvendigvis ikke kærester eller sex, du skal bare have de rigtige venner" han smilede opmuntrende til hende og lagde hoved på skrå.
Han så på hende med lettere overraskende øjne "ja det er hende, lille, til tider meget kold, rimelig blodtørstig også blondine, ja det lyder som den Claudia jeg kender" han nikkede og tog hatten af for at køre en hånd igennem det brune krøllede hår, før så at sætte hatten på igen
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:31 am

Desmadonna rystede bare let på hovedet. "Mine forældre dræbte den eneste mand jeg nogensinde elskede," sagde hun med en følelsesløs stemme. Han havde virkelig ramt et ømt punkt. "Dem som havde lært mig, at man aldrig skulle tage et liv." Hun rystede på hovedet og så væk fra dem. "De er de første og eneste jeg nogensinde har dræbt." Hun sagde det med et smil og så på ham igen. "Og det er snart tusind år siden, så jeg tror ikke på, at tid healer alle sår." Hun så på ham og lagde hovedet let på skrå. "Jeg har virkelig ingen venner," sagde hun uden følelse og trak let på skuldrene. "Jeg har aldrig behøvet dem." Hun trak på skuldrene og så på ham. Han virkede virkelig oprigtig og hun kunne se, at han mente hans ord, de var bare for mærkværdige og ... uvante til at hun turde at stole på dem.
Et lille smil formede hendes læber imens han snakkede. "Det er min Ava, og det må sige, at du er hendes Louis," sagde hun, med et lille grin. "Hun overdrev ikke, du er virkelig præcis som hun sagde." Hun smilede skævt til ham, men man kunne se at hun var tilbageholden i sit blik, hun passede på med hvad hun sagde og hvad hun gjorde. Hun kunne ikke lide at han bare så forbi hendes facade.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:47 am

han strøg hende over kinden, vidste godt det kunne nede slemt, men hej, hans bror ville højst tænkelig flippe ud på hende, men han ville bare vise hende at der var nogle der bekymrede sig, heri blandt ham. uden varsel lagde han armene om hende og trykkede hende ind mod sit bryst "min forældre og min lillebror blev taget fra mig af ulvene,jeg har aldrig været forelsket...eller jo men hun vidste sig at være en skøge" han trak på skulderne og så ned på hende med varme øjne "du har lige mødt mig ja, men hvis du har brug for hjælp eller bare en at tale med, så vil jeg med glæde lytte og hjælpe" han trådte væk og smilede skævt til hende.
han hævede øjenbrynet "okay nu bliver jeg en smule bekymret hvad har den kære Claudia sagt om mig" han kløede sig i nakken og bed sig halvt om halvt i læben, hvad mon hun havde sagt, at han var verdens grimmeste idiot af en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:25 am

Desmadonna stivnede endnu en gang da han rørte ved hende og hun bevægede sig ikke det mindste da han trak hende ind til hans bryst. Det her var så uvant for hende, det ville være meget mere normalt hvis han havde slået hende og skredet, men at han holdte om hende, det var bare alt for mærkeligt for hende, dog gav det hende en underliv varm fornemmelse i brystet, hun ikke havde mærket i lang tid. Hun følte sig nærmest tryg i hans favntag. "Det er jeg ked af at høre," sagde hun blidt og tøede langsomt op og slappede af i kroppen, selvom det var utrolig mærkeligt at han holdte om hende sådan. "Kærlighed er noget værre noget." Hun fnøs kort og gemte sit ansigt ind imod hans skulder, han var jo lidt højere end hende selv. Hun nikkede lidt og tøvede med sit svar, og da han trådte væk fra hende så hun på ham med et underligt blik. "Tak," sagde hun og smilede et lille smil, et ægte smil.
Hun klukkede lidt over ham. "Hun har bare fortalt lidt om dine holdninger og hvordan du er," forklarede hun. "Jeg troede helt ærligt at hun overdrev lidt." Hun smilede lidt til ham, et lille og forsigtigt smil, da hun stadig holdte lidt igen med det hele.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:07 pm

Han trak på skulderne og strøg hende ned af ryggen, mens han kunne mærke hvordan hun slappede af i hans arme "det gør ikke noget og ja det kan vi hurtigt blive enige om, det er derfor man skal tage det langsomt, du har ikke noget at skulle nå, så hvorfor ikke...jeg ved det ikke have det sjovt, lære personen at kende, som man nu engang føler noget for, det er også en god ide til at finde ud af hvem han eller hun er før man slår sig sammen" hviskede han og lod en lok af hendes hår glide igennem fingrene, blødt rødt hår, virkelig smukt, hvis han selv skulle indrømme det. han nikkede og lagde hænderne om bag ryggen "any time, jeg vil med glæde stå ved din side, hvis det er det du har brug for" han bukkede elegant for hende og blinkede drillende.
han nikkede og blinkede vidste ikke rigtig hvad han helt rigtig skulle sige til den her information, men til sidst smilede han skævt og ydmygt "okay...jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men hvad præcist har hun da sagt" spurte hun og rynkede brynet, så ned på hende med nysgerrighed printet i de grå blå øjne
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:45 pm

Desmadonna puttede sig nærmest ind i hans favn, hun følte sig mærkelig tilpas i hans arme. Det var en underlig, men rar fornemmelse i maven. Hun smilede lidt over hans ord. "Jeg har aldrig rigtig taget mig tid til at lære andre at kende, ikke efter at jeg mistede ham jeg elskede ... jeg kunne ikke rigtig se nytten i det," forklarede hun stille og så op på ham med et lille smil. Hun mindede måske lidt om sin datter i væremåden, for hun var faktisk meget sød og uskyldig når man først lærte hende at kende, men da ingen gjorde det, endte hun med at få et ry som en meget kold og ligeglad person. Hun smilede normalt oprigtigt til andre da der var ingen der rigtig kunne komme helt under huden på hende. Hun så underligt på ham da han rørte hendes hår. Hun vidste godt at hendes hår var blødt, hun brugte faktisk også mere tid på det end hun ville indrømme, men farven og længden var ægte, hun var ikke som en af de tøser der pillede ved sit udseende og løj omkring det, Desmadonna brugte ikke engang make up.
Hun rystede smilende på hovedet over ham og klukkede blidt over ham. "Det ... betyder faktisk meget for mig," sagde hun blidt og smilede lidt til ham. Hendes blik glimtrede kort af drillestreger.
"At hvis du skulle drikke af et menneske, spurgte du om lov først og slettede deres hukommelse bagefter," sagde hun som det første hun kom i tanke om. Hun så blidt på ham og lagde hovedet lidt på skrå. "Det er faktisk utrolig sjældent at man møder vampyrer der gør sådan." Hun smilede skævt til ham og klukkede let.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 1:54 pm

han smilede da hun puttede sig ind til ham, sørgede for at holde om hende, samtidig med at han strøg hende op og ned af ryggen også lidt op og ned af armen "okay, men det skal nok komme, den dag du finder en det bare siger klik med også ved du at du er forelsket igen" hviskede han og hvilede hagen mod hendes isse, det var faktisk aldrig sket at han stod sådan her med nogen, eller jo men det var for et par hundrede år siden. men for hende ville han meget gerne hjælpe og hvis dette hjalp, kunne han meget vel stå sådan her i flere timer. da hun kiggede underligt på ham, strøg han hende i stedet bare op og ned af rygsøjlen, hen over alle rygsøjlens knogler "undskyld" hviskede han og smilede skævt.
han holdte tæt om hende og nikkede "jeg vil altid hjælpe dem jeg kan, og lige nu vil jeg meget gerne hjælpe dig...hvis du giver mig lov" spurte han og hævede øjenbrynet, han ville faktisk mere end noget andet, hjælpe hende, være der for hende og viser at man ikke behøvede at lukke sig inde, at der var folk i denne verden, folk som ham der rigtig gerne ville støtte hende. han nikkede og smilede "ja det gør jeg, jeg hader tanken om at skulle slå en eller anden ihjel, hvorfor skulle de dog dø, har de ikke folk der holder af dem, hvorfor skulle jeg dog slå dem ihjel, bare fordi de var på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt" spurte han og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:28 pm

Desmadonna var faktisk glad for at han var kommet til vandfaldene og havde forstyrret hende ro. Han var anderledes, lige på den måde hun kunne lide, han var virkelig helt nede på jorden, og en blid og rolig sjæl. Hun klukkede blidt over hans ord. "Jeg tror ikke, at det er så let," sagde hun og kom med en lav, nærmest spindende lyd da han strøg hende op og ned ad ryggen og armene. Hun havde selv aldrig stået sådan her med nogen, aldrig, ikke engang med Ava's fader. Det var rart, i hvert fald med Louis. Hun smilede og rystede på hovedet over ham. "Hvorfor undskylder du hele tiden?" spurgte hun med et lille smil og så blidt på ham. Hun lagde hovedet let på skrå og så på ham. "Hvordan vil du hjælpe mig?" spurgte hun nysgerrigt og med en lidt mistroisk undertone, da hun trods alt var vant til at alle hun var sammen med kun brugte andre til deres eget formål.
Et tilfreds smil spillede om hendes læber da hun hørte hans ord. "Jeg kan lide din tankegang, Louis," sagde hun imponeret og klukkede blidt. Hun så blidt på ham og smilede lidt større end før.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 8:45 pm

han trak på skulderne "en rejse fra punkt a til punkt b er aldrig let, men når du står på den anden side, ser tingene anderledes ud" hviskede han i hendes øre, mens han fortsat nussede hendes ryg, hun var meget smuk, måske lige så smuk som udsigten fra en af de bjerge han havde bestiget i sin tid, men han ville aldrig udnytte hende, han ville snarer hjælpe hende, det lå i hans natur at være venlig, smigrene og drillende. han grinede og kyssede hendes pande "fordi jeg ikke vil gøre noget du ikke kan lide, jeg vil gøre dig glad" hviskede han blidt, trykkede hende ind mod sig, mens han begravede sin næse i hendes hår, han trak vejret ind og sukkede stille "det ved jeg ikke endnu, men jeg vil gøre hvad jeg bliver nød til, så du igen bliver glad, bare sig det, alt andet end sex" hviskede han og smilede, han lukkede øjnene "wow du lugter ligesom floden i templet jeg besøgte dengang for mange år siden" hviskede han og smilede svagt, det var ikke for at smigre hende, han sagde bare hvad han tænkte, hvilket var hendes lugt, måden den mindede ham om den sø, der løb ude foran munkenes tempel oppe i bjergene
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:03 pm

Desmadonna rynkede brynet og havde svært ved at tro på ham. Generelt havde hun altid haft svært ved at stole på andre, og det blev kun værre efter hendes forældres bedrag. Hun gøs modvilligt da hun mærkede hans varme ånde imod sit øre og nød samtidig hvordan han nussede hendes ryg. Hun følte sig stadig mistroisk over hans ord, men kunne samtidig mærke, at han bare ville hjælpe hende. Hun blinkede overrasket da hun pludselig mærkede hans læber imod sin pande og så på ham med et tilbageholdent blik endnu en gang. Sådan var hun altid. Når hun først var igang med at åbne sig op, skulle der det mindste til at hun lukkede sig i igen. Hun kunne ikke rigtig gøre for det. Hun nikkede lidt og puttede sig langsomt ind i hans favn inden hun lagde sine arme om ham og holdte sig selv lidt ind til ham. Det var rart, faktisk, bare at stå sådan der med ham. Anderledes, men rart. Hun smilede over ham da hun mærkede hvordan han begravede næsen i hendes hår og hun klukkede så lidt efter af hans ord. "Det skriver jeg bag øret," sagde hun i en drillende tone og gav ham et kort klem. Hun så op på ham da han sagde, at hun lugtede som en flod. Hun lo kort og så på ham med et mærkværdigt blik. "Tak, tror jeg," sagde hun med et lille grin og så på ham med hovedet let på skrå, "Men det er egentlig mærkeligt, for mit element er ikke vand, det er ild." Hun smilede skævt til ham og så op i hans øjne, som hun faktisk fandt meget smukke, hun elskede grå blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Louis
Vampyr
Vampyr
Louis


Fulde navn : Louis Lioncourt De Pointe
URL Alder : Kropsalder 18, måske 19 år, levealder 499
Antal indlæg : 78
Geografisk sted : Han bor sammen med sin storebror Matthew

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:12 pm

han grinede og rystede på hoved "jeg kender det udtryk, du stoler ikke helt på mig, men det er okay, jeg for dig til at stole på mig, på den ene eller anden måde, det ved jeg, hvad du før har følt, vil nu blive helt anderledes, jeg vil ikke lade dig være trist igen, ikke hvis jeg kan stoppe det" sagde han strøg hende over kinden, sandheden var tydelig at høre i hans stemme, måden han så på hende, måden han talte til hende, som om han aldrig ville forlade hende, medmindre hun bad ham om det. han nikkede og slappede af, som hun igen puttede sig ind til ham "jeg mener bare at den sø var smuk, den havde en lugt helt speciel, urtet som blomster, på en varm sommerdag, når man var der henne, ville man ikke gå igen, blomster stod i spring op af floden, sammen med duften af salt, blandede det sig sammen med den delikate duft af blomst" forklarede han og åbnede igen øjnene efter at havde holdt dem lukket. han hævede øjenbrynet, så tænksom ud, men efter lidt tid nikkede han "ja det kan man godt fornemme, i din personlighed, måske er du vild, men du er også passioneret og meget smuk" hviskede han og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Desmadonna
Kitsuni
Kitsuni
Desmadonna


Fulde navn : Desmadonna Silva Spiritus
URL Alder : Ældre end du vil vide
Antal indlæg : 109
Humør : Life is just a game :3

I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitimeOns Jan 09, 2013 9:33 pm

Desmadonna så på ham og nikkede først lidt med en lille beundring der kunne ses i hendes blik. "Jeg har det svært med tillid," sagde hun bare stille, men sendte ham dog et lille smil, nærmest for at sige tak. "Selvom jeg kan se, mærke og høre at du taler sandheden, så tør jeg ikke at tro på det, ikke efter alle de svigt jeg har haft før i mit liv." Hun så kort ind mod hans bryst inden hun vente sit klare, blå blik med den let skinnende orange røde ring om sin pupil imod hans smukke grå blå øjne igen.
Et lille nik kom fra hende og hun lyttede til hans forklaring imens hun nussede sin kind imod hans skulder. "Det lyder som et smukt sted," sagde hun stille og åbnede selv sine øjne efter at have lukket dem, uden helt at ligge mærke til det selv. Hun smilede over hans ord og hendes kinder fik en varmere glød. "Præcis ligesom ilden," sagde hun med en lille, nærmest genert latter. Hun gemte sit ansigt ind imod hans hals og trak vejret dyb hvorefter hun holdte det lidt inden hun åndede tungt ud. Hun kunne faktisk ikke huske hvornår hun sidst havde følt sig så afslappet og godt tilpas. Det var rart bare at stå sammen med ham og mærke hans arme omkring sig. Det fik hende til at smile uden at hun selv skulle tvinge noget frem eller klistre et falsk på, det kom fuldstændig af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I don't think that I have seen you here before ~Louis Empty
IndlægEmne: Sv: I don't think that I have seen you here before ~Louis   I don't think that I have seen you here before ~Louis I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I don't think that I have seen you here before ~Louis
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» you probably dont know me..but i assure dont pisse me off //Cataleya//
» i dont know this place //Jeremy
» Oh god... A vampire again. //Louis//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skoven :: Vandfaldet-
Gå til: