The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Justin (429)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Anna (418)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Ny ankommen :) -Rose  I_vote_lcapNy ankommen :) -Rose  I_voting_barNy ankommen :) -Rose  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Ny ankommen :) -Rose

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 3:11 pm

Sted; Skolen
Tid; En halv time før første time
Omgivelser; Næsten inge, der er helt stille. Kun nogle få lærer!
Vejr; Solrigt og varmt
Påklædning; Rød top der er bundet omme bag nakken, brun læderjakke med stof for enden af ærmerne, sort nederdel med et sølvspænde foran, og højhælede sorte sko

Victorie parkede på skolens parkerings plads. Hun sad stille lidt i bilen og så op mod den store bygning, der forstillede skolen. Hun sukkede svagt og åbnede bildøren, hun havde greb tasken der lå på sædet ved siden hende. Hun smækkede bildøren i og svang tasken over skulderne og macherede op mod skolen, uden nogen tegn på nervøsitet.

Hun trådte ind på skolens lange gang og fulgte den lidt. Hun standsede foran en dør ind til et kontor. Personen bag skranken var en middel dame med sort tyndt hår, der i sidderne var begyndt af faldme og blive gråt. Hendes blå venlige øjne så op fra papirerne og smilte stort. "Kan jeg hjælpe dig, søde ven" spurgte hun, Victoria. Victoria gengælte hendes varme smil og nikkede. "Jeg er Victoria Silver Love, jeg er ny her" svarede hun damen i den samme venlige tone, og rakte damen sine papir.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 3:40 pm

Rose. En pige der ellers altid havde været hård og konsikvent, kom nu ind på den ny skolen nervøs, og halv bange for alle. Hun havde været ude for en trakisk slutning på livet. Hun var dog blevet sat tilbage på jorden igen, for at leve sit lev som et menneske færdigt. Men hun var ikke et menneske! Hun var en engel, der var bange for alt. Hun sukkede, og gik hen til kontoret. Der var en anden der. Hun tvang sig selv til ikke at tænke noget. Hun stillede sig bare lidt ved siden af skranken, og ventede til at der blev henvendt sig til hende.

//Undskyld tiden, jeg skulle lige hente noget Smile //
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 3:53 pm

Damen bag skranken rakte nogle papir til Victoria, som hun skulle skrive under på så hun kunne få sit skema udleveret. Victoria tog kuglepenen og skrev hurtigt og fint sin underskrift. Den var specielt og feminit afsluttet med et lille hjerte. Hun smilte svagt og skubbede papirerne tilbage til damen og tog imod det skema, hun skulle følge reste af semestert.

Victoria mærkede en underlig fornemmelse. Victoria var heks og kendte derfor til vampyrerne og varulvene, men dette fornemmelse var ikke nogen af dem, så det måtte være noget helt andet. Noget hun aldrig havde stødt på før.
Victoria vendte sig langsomt om mod pigen der var kommet ind på kontoret. Hun så på hende med et undersøgende blik, som om at det ville afsløre hvad hun var. Victoria slog blikket ned på det skema hun lige havde fået og tog et par skridt frem mod pige og stødte svagt imod hende, for at komme til at røre ved hende. Fornemmelse blev stærkere, og Victoria vidste stadig ikke hvad hun var.
"Det må du virkelig undskylde, det er jeg ked af" sagde hun oprigtigt.

//Helt i orden, og du må undskylde den tid det tog for mig Wink
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 4:08 pm

Rose hoppede tilbage, ved berøringen af pigen. pigen var hellere ikke helt menneske. Hun smilte ikke rigtigt.
"Det er okay. Jeg skal bare lære at flytte mig!" sagde hun, og gik hen mod Damen. Hun så i smug tilbage mod pigen.
"Kan jeg hjælpe dig, min ven?" spurgte Damen. Rose nikkede.
"Ja. Jeg er Rose. Jeg...." Damen afbrød hende.
"Dit fuldenavn," sagde damen, og skrev Rose. Rose sukkede.
"Okay. Rose Manganella Blue," sagde hun, og damen kiggede op på hende.
"Det hed pigen, der blev fundet i en vejgrøft, helt livløs i Itailien. Stakkels pige!" sagde damen. 'Det var mig' tænkte hun, og sukkede.
"Ja stakkels pige. Men jeg vil gerne melde mig ind i skolen," sagde hun, og kiggede ned. Damen nikkede.
"Okay," sagde damen, og rakte hende nogle papire. Hun skrev under, og fik sit skoleskema.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 4:22 pm

Victorie rystede på hovedet. "Nej, det var mig der ikke lige var helt opmærksom" undskyldte hun. Victoria pressede et lille smil frem på læberne. Hun ville ikke skræmme pige væk, for hun så ikke ligefrem til at have det alt for godt.
Victoria nikkede farvel til damen og gik mod døren, men standsede op for at lade som om hun tjekke sine papir igen. Hun tog en blyant frem fra sin taske da hun hørte pige sige hendes navn. På bagsiden af hendes papir skrev hun:
ROSE MANGANELLA BLUE, med store bogstaver. Hun skyndte at lægge alle papirerne tilbage i tasken, og vendte sig om for at sikre sig at de ikke havde lagt mærke til at hun havde skrevet hendes navn ned. Hun ville bare gerne finde ud af hvad pigen var.
Victoria kneb øjnene sammen, da hun hørte damens reaktion. Pigen der var fundet i Italien. Der måtte da nogen der vidste noget mere til hende.

Victoria nikkede igen til dem begge, før hun forlod kontoret. Hun gik lidt ned af gangen og stillede sig op af en dør ind til et tomt lokale. Hun stod og ventede på at Rose villle komme ud fra kontoret.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:01 pm

Rose tog skoleskemaet, og kiggede på damen. Hun smilte venligt. Rose tog sig sammen og smilte blidt. Det var første gang i en uge hun havde smilte til nogen. Hun tog resten af papirene, og gik ud af kontoret. Hun kiggede efter pigen, men gik den modsatte vej. Hun skulle finde sit skab.
"Øh undskyld mig, ved i tilfældigvis hvor skab 265 er?" spurgte hun en flok drenge, der havde stået og kigget på hende.
"Ja, kom," sagde ham hun håbede ikke svarede. Han lignede hendes eks/morder Meget. Han tog hendes hånd og trak hende med. Hun ville skrige men gjorde det ikke. Hun bed sig i læben, og fulgte efter ham.
"Her," sagde han, og pegede på det. Hun nikkede brugte koden hun havde fået. Drengen rømmede sig.
"Øh du skal vel ikke noget i aften?" spurgte han. Hun kiggede på ham.
"Jo! Jeg skal... Besøge min bedstemor," sagde hun, og lagde sine ting ind i skabet.
"Nåh," sagde han såret, og begyndte at gå. Det stak i hjertet på hende, og hun glemte alt om sin nervøsitet.
"Måske en anden dag," sagde hun, med et smil, hun ikke havde tvunget på plads. Han vendte sig mod hende, og smilte.
"Okay," sagde han, og gik glad tilbage til de andre. Hun sukkede dybt.

// Jeg skal logge af nu... Men vi skrives vel Smile //
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 5:13 pm

Victoria ventede bare på at Rose kom ud fra kontoret. Og da hun endelig gjorde gik hun i den modsatte retning. Victoria tog et skridt ud på gangen og fulgte lydløst efter hende. Hun stod lidt på afstand, og betragtede drengene og Rose da hun spurgte efter hendes skab.
Drengen der viste hende skabet så ret godt ud. Hun smilte svagt, men rystede tankerne om drengene af sig og nærmede sig langsomt hende.
Victoria ville ikke virke særlig frembrusende så hun gik hen til hendes skab der var 9 skabe i mellem hendes og Rose's.
Hun stod og betragtede hende lidt og prøvede at huske om hun havde hørt hendes navn før, for damen lød til at genkende hende et sted fra. Men Victoria kendte hende overhovedet ikke.
Victoria skubbede en tot af det krøllede brune hår om bag øret, da hun tog de sidste skridt der skilte dem ad. "Skal du på date allerede" spurgte hun med et lille svagt smil.

Victoria ville gerne vide hvad pigen var, uden at afslørre sig selv. Men det var ikke den eneste grund til at hun var begyndt at snakke til hende, for hun virkede meget sød, måske en smule skræmt. Måske havde hun bare brug for venner, lidt ligesom hende selv. Hun havde ikke rigtigt nogle venner. På den gamle skole snakkede hun godt nok med nogen, men det var ikke nogen hun sås med udenfor skolen eller fortalte hemmeligheder til. Bare nogen hun kunne snakke med, hvis hendes dag var blevet alt for ensomt.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeLør Nov 27, 2010 8:41 pm

Rose kiggede på pigen. Efter at have kigget hende lidt an, rystede hun på hovedet.
"Desværre, jeg tør ikke," sagde hun, og tog sine boger ud. Hun var nervøs, så hun begyndte at nynne 'When you're gone.' Hun havde synget den til en skole koncert, og vandt på det. Hun havde haft spillet et par nummer. Alle ville kende hende, hvis hun stillede sig op. Men hun var ikke sangere mere. nu var hun kun Rose Manganella Blue, som alle sikkert havde hørt var fundet død i en vejgrøft Italien, med en masse kniv stik, og en kniv i brystet. Hun sukkede. Hun tog sig sammen.
"Vi fik vidst ikke hilst på hinanden. Jeg er Rose Manganella Blue," sagde hun, og rakte hånden frem...
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 12:02 am

Victoria trak lidt på skulderne. "Jeg ville også være nervøs, for han så helt vidt godt ud" sagde hun med et lille smil, ved tanken om drengen. "Men jeg kan godt forstå hvorfor du ikke tager med ham, for man ved jo aldrig om han er en nar eller andet" sagde hun og vidste ikke helt hvorfor hun sagde det.
Victoria kom tanke om at hun havde efterladt de bøger hun havde modtaget i skabet, så hun skyndte sig tilbage, låste op og greb sine fransk-bøger, for det var hvad hun skulle have i første time.
Der var ankommet flere elever efterhånden, men der var jo heller ikke så lang tid til at de første timer begyndte.
Victoria så på nogle forbipasserende elever og gik over til Rose igen. "Hyggeligt at møde dig, Rose" svarede hun med et lille smil. "Jeg er Victoria Silver Love" svarede hun med en munter stemme.

"Elsker den sang" sagde hun lidt efter hun havde hørt hende synge. "Hører du meget Avril Lavigne" spurgte hun og kiggede ned for at tjekke hun havde alle sine bøger til første time, det havde hun. Hun så op fra bøgerne og tilbage til den lidt nervøse Rose, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 11:33 am

Rose rystede på hovedet.
"Du forstå det ikke! Ham er... Han ligner.... en jeg engang kendte!" Hendes øjnene skiftede farve til Skrigende blå (Se på Rose's profil Smile ). Hun smækkede skabet i med lidt for meget kraft. Det gav et højt brag. Hun kiggede rundt. Folk kiggede lidt undrene på hende, og nogle hviskede: Prøv lige at se hendes øjnene! Rose rystede på hovedet.
"Dejligt til møde dig Victoria," saged hun, og tvang et smil på plads. Hendes øjne havde ikke skiftet tilbage til nomal endnu. Hun kiggede ned. Hun kiggede forvirret op.
"Avril Lavigne? Nåh... Ja. Ja det gøre jeg," sagde hun, bare. Hun kunne ikke huske navnet... Men det kunne da godt være hende.
"Hvad skal du have i første time?" spurgte hun, og kiggede på sit eget. Hun skulle have fransk, bagefter engelsk.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 3:05 pm

Victoria så i den retning drengen var forsvundet. Han var allerede væk, så hn så hurtigt tilbage på Rose. "Det rager heller ikke mig" sagde hun som undskyldning. Hun blev overraasket over hendes øjnfarve, hun havde da ikke haft hele tiden. Hvad var hun? Victoria's tanker fløj rundt, det mindede lidt om vampyrernes øjene der også skiftede farve, men det var da ikke til blå. Måske var hun en anden slags vampyr, nej det ville være umuligt.
Hun vidste ikke helt om hun skulel spørge ind til hvad hun var, for hun var trods alt noget overnaturligt.

Victoria fandt hendes skema frem. "Jeg skal have fransk" sagde hun og viftede kort med hendes franskbøger, hun havde overhovedet ikke behøvet at finde skemaet frem. "Det bliver nemt nok" sagde hun mest til sig selv, for hvis hun skulle sige det selv, var hun ret god til fransk.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 5:28 pm

Rose nikkede.
"Det gøre det vel ikke," sagde hun. Hun kiggede efter ham. Han var væk. Hun sukkede lettet op.
"Jeg håber ikke det er ham!" sagde hun, mest til sig selv. Hun kiggede på Victoria. Fransk... Ikke lige Rose's stærkeste fag.
"Jeg vil helst have italiensk! Jeg kan snakke flydene italiensk!" sagde hun, og et lille smil dukkede op på hendes yndige læber. Hun kiggede rundt. Hendes øjnene var blevet nomale igen. Hun kiggede ned på sit armbåndsure. Det ringede snart.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Heks
Heks
Victoria


Fulde navn : Victoria Silver Love
URL Alder : 22
Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Tjener på grillen
Humør : People are gonna disappoint you. I get that... I kind of expect that. But I don't know, what if you wake up one day and realize that you're the disappointment

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeSøn Nov 28, 2010 7:54 pm

Victoria smilte lidt da hun sagde at hun heller ville have Italiensk. Det var også et meget smuk sprog, hun havde set et ar film hvor de talte sproget, men ellers havde hun ikke rigtigt hørt nogen tale det.
"Italien" sagde hun stille og kom i tanke om det damen fra kontoret, havde sagt til Rose, da hun var inde med sine papir og skrive under. "har du boet i Italien" spurgte hun.
Voctoria opdagede at Rose's øjne var skiftet tilbage til normal farver, men hun sagde stadig ikke noget om det. "Hende damen, inde fra kontoret, hun spurgte om du var hende pigen fra Italien. Hvad var det for noget" spurgte hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Engel
Engel
Rose


Fulde navn : Rosalie Manganella Blue
URL Alder : 17
Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Jeg tror jeg bor hos Eddie, men jeg er ikke sikker..
Job/hobbies : Elsker min guitar! xD
Humør : I can't take this anymore. First of all.. i'm in love.. I know I am. But i'm probably in love with two guys at the same time. I don't know how it's possible but.. I think I am. And second of all.. I think i'm insane. My doctor said that i've got schizophrenia. I can't believe it. We're two people in the same body. I don't know how, but we are. That's why i can be in love with two guys at the same time. It's weird.

Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitimeMan Nov 29, 2010 3:30 pm

Rose kiggede ned, og rystede lidt på hovedet.
"Nej, overhovedet ikke! Jeg har bare været der og... Italiensk er mit stærkeste fag!" sagde hun, som en undskyldning. Hun så på bøgerne, og lyttede til det hun sagde. Hun sukkede dybt, og stillede sig med ryggen mod skabet. Hun gled langsomt ned på gulvet.
"Det var en pige der for to år siden døde. Hun blev overfaldet, og stukket ned. Nogle dag efter overfaldet, blev han anholdt, og afhørt. Han nægtede naturligvis det hele! Det eneste han ikke nægtede var at, hun var hans bedsteven, og han elskede hende. Han blev afhørt på til flere gange. Tilsidst pegede alle beviserne på at det var ham. Han kom ind og sidde, for mord på sin kæreste! Det stod i alle aviserne... Det var bare løgn! Han kom ind og sidde, for at have dræbt sin ven! Sin allerbedsteven!" Rose's øjnene skiftede igen. Hun var fyldt med had til ham. Hun ville ønske hun kunne gøre det samme mod ham! Hun sukkede.
"Damen på kontoret må have læst det i et blad, eller sådan noget!" sagde hun, og sukkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny ankommen :) -Rose  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny ankommen :) -Rose    Ny ankommen :) -Rose  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny ankommen :) -Rose
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille tur i det fri ~Rose
» Jeg har vist ikke set dig før ~ Rose :)
» Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: