The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Vampira (833)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Daniel (796)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Kristen (683)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Gideon (535)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Justin (429)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Anna (418)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Tessie (391)
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_lcapMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_voting_barMan jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-

Go down 
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 10:04 pm

Sted; Ved kirken.. måske også kirkegården tongue
Tid; Mid om natten
Omkring; ikke så meget.. mørke men holder humøret oppe
Vejr; "Himlen er helt sort, som en meget stor fugl.." Varmt
Humør; Har det sjovt men er påvirket af stoffer så det tæller ikk'
Påklædning; En lille top som er liidt hullet og bare normale jeans.
_________________________
Kristen sad inde på klubben og havde lige drukket sin 3 øl. Hun kiggede ud over baren der var fuld med fulde mennesker. Hun gik rejste sig og gik lidt skævt hen til den anden ende af baren, hun havede lige vundet en bane, som hun ikke tøvede med at tage. Hun prikkede pigen, der stod med ryggen til hende foran hende, på skulderen. Hun havde en anelse om at det var en pige hun ikke blot havde set før, men en pige som hun kendte.
Hun kiggede på pigen og støttede sig op af vægen ved siden af, mens hun ventede på at pigen skulle vende sig om.

//Pigen er dig Rose.. bare lige så du er med.. ^^,


Sidst rettet af Kristen Fre Jul 22, 2011 12:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 12:26 am

Rosalie stod med ryggen til Kristen, hun havde ikke set hende, før nu, hvor hun vende sig om mod hende. Hun smilte skævt til hende og gav hende et kram. Hun kunne se at kristen havde taget noget og hun hevde da også taget lidt selv. Det var på det de gjorde, alle der ikke gjorde det, var her bare ikke på denne tid. "Krizz.. heey.. jeg så dig slet ikke" sagde hun og smilte igen skævt. Hun kiggede ud gennem sine halv åbne øjne. Hun tog den smøg som hun havde haft mellem fingerne da hun vende sig om, i munden igen. Hun lænte sig en smule op af Kristen "skal vi ikke stille af" sagde hun og slog en latter op. Hun havde det perfekte sted i tankerne og hun vidste at Kristen ville elske det.
(Det er okay Krizz.. B)
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 12:35 am

Kristen smilte skævt og krammede hende igen, mens hun støttede sig op af hende. Hun var ret skæv så hun skulle lige genfinde balancen. Hun smilte skævt til hende og lavede en pegende gestus med et frækt smil. Hun tog hendes smøg ud af munden på hende "Tjo.. hvorfor ikke.." svarede hun og tog hendes smøg i munden. Hun tog et par sug af den og gav hende den så igen. Hun tog hendes hånd og flettede deres finger, uden at lægge mærke til det. Så trak hun hende med hen til døren. Hun begyndte at grine da hun var ved at snuble over noget som tilsyneladende ikke var der. "Hey Rose? hva' med kirken?" spurgte hun med et skævt smil. Hun så på Rose med de samme små sprækker som hun kunne se Rose så på hende med.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 12:45 am

Rosalie smilte skævt, hun vidste fra starten at Kristen ville gå med, hvilket bare gjorde det sjovere. Hun tog hendes hånd og havde ikke det mindste i mod at de flettede finger. Hun regte ud efter sin smg og satte den i munden mens de gik. Hun gik ret skævt med hen til døren hvor hun lagde mærke til Kristens bevægelse. Hun stoppede op og grinte højlydt af hende. "Hvad laver du?" sagde hun og grinte videre. Hun gik ud af døren med hende i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 11:59 am

Kristen smilte skævt "Det ved jeg ikk' jeg synes jeg så noget.." svarede hun og klukkede lidt. Hun gik så med Rose hen af vejen. Hun skubbede lidt til hende for sjov og tog hendes smøg ud af hendes mund igen, og tog den selv i munden. Hun gik lidt og smilte skævt til hende. "Hey.. hvem kommer først hen til kirken?" spurgte hun så og tog smøgen mellem fingerne. Hun begyndte at grine og satte af. Hun begyndte at løbe.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 12:24 pm

Rosalie fniste af Kristen "Nej du gjorde ikke, der er ikke noget" sagde hun bestemt med med et skævt smil. Hun så i retningen af kristens blik. Hun fniste kort af drengen og gik så med hende ud. Hun lod blikket vile på Kristen mens de gik, hun var lige ved at vælte da hun skubbede til hende. "Hey?!" sagde hun med et grin. "Din lille hund" hun begynte at grine igen. Hun gik med hende og skubbede en smule til hende også. "Det gør jeg, for du er alt for langsom" sagde hun og løb efter hende. Hun kom tættere på kirken og smilte lidt da hun næsten var der. Lige inden hun kom helt derhen gled hun i gruset. "Fuck!" sagde hun højt og prøvede at rejse sig op. Hendes fødder gled igen i gruset.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeFre Jul 22, 2011 12:33 pm

Kristen støttede sig op af et træ da hun også skubbede til hende. Hun gik ind mod hende igen og gik med hende. Hun kiggede tilbage da hun løb, hun var sikker på at hun vile komme først. Rose var dog hurtig og Kristen sank hurtigt bag ud. Heldigt for hende gled Rose i gruset så Kristen alligevel kom først. Hun så op Rose og grinte højt "Hva' fanden?!" hun gik hen til hende og regte sig hånd frem mod hende, så hun kunne hjælpe hende op. "Stop nu det der.. kom!" grinede hun og trak hende op. Hun så sig omkring og fik øje på en bænk. Hun gik hen til den og satte sig på bænken. Hun så efter Rose med sine halv åbne øjne, hun slog så blikket ned på sin baglomme og rejste sig mens hun tog en pose op af lommen.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Gæst
Gæst




Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeSøn Aug 07, 2011 7:15 pm

Rosalie tog hendes hånd og prøvede at komme op. Hun grinte en smule højt og prøvede igen. Hun kom op ved hjælp af kris og støttede sig kort til hende før hun kunne tage sig sammen til selv at gå ordenligt igen. Hun smilte skævt til Kris og gik hen til hende, en smule skævt men hun kom der hen. Hun lod blikket hvile på den lille pose hun så Kris tage op af lommen. Hun klukkede lidt og tog så endelig sin smøg fra Kris igen, "Hvor fanden har du nakket det henne?" spurgte hun og ventede ivrigt på at hun skulle åbne posen. Hun tog et sug af sin smøg og smed den på jorden inden hun trådte på den.
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitimeSøn Aug 07, 2011 9:15 pm

kristen kastede et kort blik på Rose da hun kom hen til hende på bænken. Hun smilte skævt til hende og trak på skulderne med et flabet grin "aner det ikk.. der kom en eller anden" svarede hun så. Hun åbnede posen og hælde så noget ud i sin hånd, ret meget af det. Deler det så det ligger i to bunker. Hun tager hendes hånd op til næsen og sniffer halvdelen af den ene bunke op.

Kristen Lænte sig tilbage og smilte skævt til Rose. Stadig kun med halvåbne øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Sponsoreret inhold





Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- Empty
IndlægEmne: Sv: Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-   Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3  -Flashback- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Man jeg HADER kirken.. skal vi ikk'? Naa.. jo kom! -My Rose x3 -Flashback-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille tur i det fri ~Rose
» Rose's Baggrund
» Jeg har vist ikke set dig før ~ Rose :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke-
Gå til: