The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Justin (429)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Anna (418)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_lcapKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_voting_barKedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 8:27 pm

Sted: Hos Zoey...
Tid: Efter arbejde, og skole Very Happy
Vejr: Regn Sad
Omgivelser: Ting? Og Zoey Very Happy
Påklædning: Hverdags tøj Wink
________________________________________________

Zoey lå i sofaen. Hun sov. Hun havde ikke sovet hele natten... Hun havde skrevet med Matt. De havde planlagt at han skulle komme hjem til hende. Hun var spændt. Hun smilte i søvne, bare ved tanken. Hun drej lidt rundt, da det bankede på døren. Hun rullede sig ind i tæppet og gik ud til døren...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 8:41 pm

Matt kom på sin motorcykel. Han kørte ind i garagen, og hoppede af. Han havde et smil på læberne, selvom det regnede. Han gik op til døren, og bankede på. Lidt efter åbnede døren. Det var Zoey, og hvor så hun dog træt ud...
"Zoey!? Har du ikke sovet i nat?" Spurgte han. Hun rystede på hovedet. "Kom så, og læg dig ind på sofaen." Han lukkede døren bag sig, og gejdede den halv sovene Zoey ind i sofaen igen.
"Læg dig ned!" sagde han, og ordende puderne lidt....
"Hvad har du lavet i nat? Du skal jo sove!" sagde han, og satte sig i en af stolene...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeTors Nov 25, 2010 8:55 pm

Zoey lagde sig på sofaen. Hun var overhovedet ikke vågn... Det virkede alt sammen som en drøm. At han var. Hans spørgsmål... Alt virkede som en drøm. Hun sukkede.
"Jeg blev holdt vågen.... Af min mobil... der begyndte at ringe," sagde hun, og gik i stå nogle gange. Hun havde lukkede øjnene, og halv sov. Hun sukkede igen dybt.
"Nej jeg må ikke sov, for nu er du jo her! Så må jeg hellere tage mig sammen!" Hun åbnede øjnene, og satte sig op. Hun gabte og strakte sig.
"Jeg er ikke mere træt, end jeg nogen gange er på arbejdet! Det står jeg og sover!" sagde hun, og gabte igen. Hun smilte undskyldende til ham, og sukkede igen...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 5:27 am

Matt rystede på hovedet.
"Zoey du er jo totalt smadret. Jeg venter bare til du vågner igen! Det lover jeg!" sagde han, og satte sig ved siden af hende.
"Du skal sove! Ellers giver det forfærdelige konsikvenser," sagde han, og lagde en arm om hende. Han løftede hende hage.
"Jeg lover jeg også er her når du vågner!" sagde han, og kyssede blidt hendes pande....
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeOns Dec 01, 2010 7:57 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Nej... Jeeeeg skaalll hoolldee miig vååggeen..." Hun faldt hen I hans varme arme. Hun lagde sit hoved på hans skød, og fald i søvn. Hun var sikker på at når hun vågnede ville han være væk. Hun prøvede at fastholde tanken om at han var der. Hun lod drømmene tag hende. Hun kunne hele tiden mærke Matt trække vejret, og mærke hans hånd blidt kørte ned gennem hendes hår. Hun smilte lidt og fald så i søvn. Hun vågnede en times tid senere. Hun åbnede øjnene. Matt var der ikke! Hun havde ikke lagt mærke til at han lå bag hende, og sov. Hun mærkede pludselig hans ånde. Hun vendte sig om, så hun kunne se hans ansigt. Hun så at han også så lidt smadret ud. Hun lod et par finger kærtegn hans ansigt...
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Matt
Alfa
Alfa
Matt


Fulde navn : Matt David Jackson
URL Alder : 20
Antal indlæg : 150
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At arbejde, være der hjemme sammen med Tatiana
Humør : Keep your head up and don't look back. What has been done can never be undone... So llive with it bro'!

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 7:29 am

Matt havde siddet med Zoey i skødet, hvilket havde gjort ham træt. Han mente at Sofaen var stor nok til dem begge, så han løftede Zoey, op i sine arme. Han lagde hende ned igen. Så kravlede han hen over hende, og lagde sig bag hende. Han lå nussede hendes hår, og faldt i søvn.

Han vågnede stille, ved følelsen af at nogen rørte hans ansigt. Han åbnede langsomt øjnene, og smilte da han så at Zoey var vågen. Hun så bedre ud.
"Går det bedre?" spurgte han, og strakte sig. Han lagde den en hånd på hendes kind, og smilte...

//Undskyld tiden... Havde glemt emnet... Men det er før alt det der kaos startede ikke?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 8:03 am

Zoey smilte til ham.
"Ja, jeg har det bedre," sagde hun, og kastede håret tilbage.
"Fald du selv i søvn?" spurgte hun, og så på ham med et spørgende blik. Hun kiggede rundt. Glad for at hendes forældre ikke var hjemme. Så så hun igen på ham. Hun lænte sig let ind mod ham, og kyssede hans kind....

//Jo det er før alt det der hulumhaj kom... Zoey og Matt og stadig 'forelsket', Mathew er endnu ikke kommet imellem dem, og Matt er stadig forelsket, i både Tess, og Zoey Smile Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Sponsoreret inhold





Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD   Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed sammen Matt? ~ Matt min ven xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedsomhed xD
» Kedsomhed - For alle
» Kedsomhed ved søen :: alle må være med xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Huse/lejligheder :: Zoey Hus ^_^-
Gå til: