The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Vampira (833)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Daniel (796)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Kristen (683)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Gideon (535)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Justin (429)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Anna (418)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Tessie (391)
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_lcapKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_voting_barKærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:38 pm

Sted: Stor centeret.
Tid: middag ca.
Omkring: butikker, mennesker og andre væsner.
Vejr: Rolig vind, kold luft og med is over det hele udenfor.
Humør: Ked af det.
Grund: Ulykkelig kærlighed.
Tøj: Et par meget lange strømper som stopper oppe omkring låret. En lårkort nederdel en top der passer til og en jakke ud over. Sorte højhælede vinter støvler.

Kristen var taget ud for at shoppe, hun troede det kunne få hende i lidt bedre humør, men det virkede ikke. Hun var stadig ked af det, nærmest deprimeret og ville faktisk bare tilbage til klubben og Sam med alt det gamle lort, så hun kunne glemme hvor hun var og hvad der lige var sket. Men hun havde også en datter, hvad skulle hun så gøre med hende? Hun kunne ikke bare forlade hende. Hun havde brug for sin mor, og nu meget mere da hendes far også bare var skredet.
Kristen havde slået sig med ved et bord på en café. Hun sad ved et bord, som var sat op udenfor butikken og der sad hun sa nu bare og tænkte med et trist blik. Hun havde købt en stor øl, for at få det hele til at blive nemmere, men det blev selvfølgelig ikke nemmere af en øl.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 6:50 pm

Påklædning et par stramme jeans, en smuk t-shirt der virkelig fanger hendes former også et par sorte høje hæle og et par mørke solbriller.

en kvinde gik stilfuldt ned af gaden på vej mod det der åbenbart hed et stor center, ikke at hun i den forstand have nogen ide om hvad det var. det mørke brune hår hang smukt ned langs hendes skuldre og røg en smule op for hver gang hun tog et skridt. de brune øjne der kunne se gyldne ud og næsten grønne, var gemt godt væk bag et par store solbriller, samt havde hun en meget smukt dekoreret ring på pege fingeren, den der gjorde det muligt for hende at gå rundt om dagen.
da hun trådte ind centerede slog det hende hvor mange mennesker der var samlet det samme sted, dog fandt hun en behageligt cafe hvor hun gik hen til. men en ung kvinde fangede hendes blik, en kvinde der så en smule deprimeret ud og måske endda mere end bare en smule. hun tog solbrillerne op i panden og med et bekymret udtrykke gik hun hen mod hende "undskyld mig, men noget siger mig at de ikke er helt på toppen" lød det fra hende med en melodisk stemme, som var præget af den spanske accent der faktisk fyldte det hele
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:12 pm

Kristen slog øjnene op mod den kvinde som begyndte at snakke til hende. Det var en smule overraskende for hende, hun havde ikke regnet med at nogen ville komme hen til hende. Men hun kunne ikke undgå at blive en smule glad for at nogen havde bemærket hende. Hun regnede med, at hendes dårlige humør og tristhed, skremte de fleste væk. Men det virkede åbentbart ikke, ihvertfald ikke hos denne smukke kvinde som nu stod foran hende.
Kristen tøvede en smule og lod en hånd glide over hendes ansigt og derefter gennem hendes lange mørke hår. "Ohh.. nej, undskyld. Jeg ville ikke ødelægge dit humør"svarede hun en smule lavt. Det var tydeligt at hun ikke kunne gøre noget for at gemme den smerte hun følte i hendes hjerte, efter at hendes forlovede, bare havde forladt hende og deres fælles datter. Kristen sukkede en smule og forsøgte kort efter at få et smil frem. Det blev dog ikke helt til et smil, men mere en form for grimasse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeFre Dec 21, 2012 8:30 pm

hun smilede blidt og medfølende "kære jeg kan se der er noget galt, du ligner jo mig efter min mand forlod mig, kort efter jeg fødte min datter" hun satte sig foran hende og smilede varmt og blidt. de normalt brune øjne, virkede næsten gyldne i dag.
hun lagde armene over kors og hoved på skrå "søde fortæl mig hvad der er galt, er der en der har været så dum at forlade dig, en der ikke så din skønhed også selvom du lige nu er mere eller mindre deprimeret, så må man være dum for at forlade dig" hendes spanske accent, gjorde hendes stemme bare mere blid og medfølende.
hendes smil blev varmere "du ødelægger skam ikke mit humør kære, du fik mig bare til at huske hvordan nogle kvinde bliver behandlet, det er utilgiveligt at tingene skal være sådan også idag" hun rystede på hoved og rullede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 4:53 pm

Kristen vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Det var som om den uge og smukke kvinde foran hende, kunne læse hende tænker, eller bare se lige gennem hende. Så var der pludselig en tanke der slog hende, vampyr.. Hun, den gude smukke kvinde der nu sad foran hende og smilte sødt og venligt, hun måtte være en vampyr. "Min datter er 1, men.. Det bliver det ikke meget bedre af." Hun slog blikket en smule ned mod bordet. Ikke fordi hun skamte sig, men fordi hun var ked af det. Hun havde altid kun ønsket sig, det bedste for hendes lille datter og nu havde hun hverken en ordentlig far, eller mor på grund af sorgen.
Der var noget ved denne kvinde, som Kristen så godt kunne lide. For det første var hun menneskelig, og det var langt under de fleste, som plejede at være det når man talte om vampyrer. For det andet, så var hun venlig, flink og ville gerne hjælpe. Hun var ikke bare endnu en af dem, som bare gik videre, uden noget. Kristen så igen på hende, bed sig lidt i underlæben og nikkede en smule. "Han var sød.. Perfekt. Men nu, synes jeg bare han flygter fra det hele. Jeg er jo heller ikke ligefrem nogen god mor, slet ikke alene.." svarede Kristen. Hun var normalt ikke den som bare lod sig selv fortælle en masse til vildt fremmede folk, men hun havde ikke rigtigt control over sig selv lige nu, desuden var det jo også godt at få det ud, og kvinden her lød som en der virkelig ville støtte op om det hun fik at vide. Ikke bare være ligeglad med det.
Kristen smilte kort til hende og kørte en hånd gennem det lange mørke hår, hun var ret taknemmelig for at hun blev forstået. "Yeah.. De skulle bare vide hvordan det er.." Kristen sukkede dybt og lænede sig så tungt tilbage i stolen. "Jeg ved ikke havd jeg skal gøre.. Min datter har brug for en far.."
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Ava
Vampyr
Vampyr
Ava


Fulde navn : Ava Phillipa Grey Nightshade
URL Alder : Udseende 18, levealder 678
Antal indlæg : 233
Geografisk sted : hun er lige flyttet til Mystic Falls
Humør : it's funnny to see how the word chances, the ages being so differnt from each other, but the humans are still the same, they are still trying to do things they just can't do

Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitimeLør Dec 22, 2012 5:12 pm

han vrængede på næse naf foragt "han forlod dem, mens i havde et barn sammen, hvilket bastard, jeg kunne aldrig forstille mig at skulle forlade mit eget barn og da slet ikke hvis hun havde brug for mig, det er forkasteligt" udbrød hun og rynkede brynet, dog blødte hun op og smilede opmuntrende til hende "men det er i denne situation de finder sammen med deres venner, for deres støtte og kærlighed, jeg ville ønske jeg selv havde haft mine venner dengang han forlod mig, jeg havde haft tre dødsfødte og da hun endelig kom til verden min lille Maria, ja så blev han ude af sig selv af raseri, forlod mig, efter ta han sagde han eslede mig, så forlod han mig bare" sukkede hun og så lidt rundt, men alt dette var bare underligt og et sted stadig så fremmet for hende.
hun nikkede stille og lagde hoved på skrå, så tænksomt på hende "jeg ved jeg endnu bare er en fremmed for dem, men hvis jeg kan gøre noget som helst for at hjælp dem, så må de sige til, jeg kan ikke holde dette ud, bare tanken om at se en alene mor fordi den mand hun troede elskede hende, forlod hende, så jeg har i sinde at prøve at gøre hvad jeg kan for at hjælpe dem, er det penge de har brug for, børnpasning, en hjælpende hånd...ligegyldig hvad, så vil jeg meget gerne hjælpe dem" sagde hun med et blidt smil, og overraskede sig selv ved at alt det hun lige havde sagt var sandt, hvert et ord, men måske var det fordi hun selv havde stået i den situation dengang i Spanien
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. Empty
IndlægEmne: Sv: Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.   Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kærlighed betyder ikke andet end ulykke.. /Alle der har lyst.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fødselsdagsfest!!! Alle er inviteret, men ingen slåskampe tak!! - Alle der har lyst xD
» Hvor står vi henne? Betyder jeg stadig noget, eller vil du helst glemme? Jeg kan ikke glemme dig, du er den eneste! ;♥ Justin
» Ny i byen (alle der har lyst)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Mall-
Gå til: