The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Vampira (833)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Daniel (796)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Kristen (683)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Gideon (535)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Justin (429)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Anna (418)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Tessie (391)
Hvem er du? - Stefan :D I_vote_lcapHvem er du? - Stefan :D I_voting_barHvem er du? - Stefan :D I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Hvem er du? - Stefan :D

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeMan Jun 25, 2012 4:24 pm

Sted; Kirkegården.
Tid; Midnat.
Omkring; Ingen andre, kun gravstene, trær og krager. Ohh og Stefan Wink
Vejr; Koldt, men uden regn eller noget.
Humør; Trist.
Formål; At være alene. / For vi at se.
Grund; Jeg kan ikke styre mig.
Tøj; En sort lårkort nederdel. en rød top og en sort boleo. Sorte høhhælede sko.
---------------------------------------------------------------
Ingen var i nærheden af kirkegården da Bonnie ankom. Hun havde ikke ret meget at gøre der, det var mere bare noget hun gjorde for tiden, som en vane. At tage derhen synes at hjælpe. Der var ingen som kunne se hende, ingen der kunne dømme hende. Desuden var det ikke tit at folk kom til den gamle kirkegård. Bonnie gik hen til den kendte gravsten og satte sig på jorden foran den, som hun plejede. Hun havde ikke rigtigt noget at sige, eller nogle ting at lægge, ved den sten. Det var nemlig Matthews gravsten, hvilket betød, at der ikke lå nogen under stenen, det var en tom grav. Eller faktisk var det nærmere bare en sten på jorden. Bonnie sad stiv på jorden, uden at kunne mærke kulden, hun var ked af det fordi hun igen ikke kunne styre sig nær mennesker. Hendes blodforbrug havde ikke ændret sig overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeMan Jun 25, 2012 4:44 pm

Tøj: http://www.contactmusic.com/pics/ld/will_young_240810/theo_james_2971097.jpg

En skikkelse gled over fortorvet. I mørket var det svært at bedømme hvem eller hvad det var. Men skikkelsen vidste det naturligtvis selv. Det skridt der fik skikkelsen til at bevæge sig kunne ikke ses eller høres på afstand. Med den teknik sneg han sig op bag alle. Det var et træk ikke mange brugte. Navnet på denne skikkelse var Stefan.
Stefan passerede den gamle kirkegård, uden så meget som at sende den et blik. Han stoppede op lidt længere henne. Han lod luften flyde hans lunger og sive langsomt ud igen. Et skævt smil fandt frem til hans læber, men forsvandt hurtigt igen. En person var inde på kirkegården. Han trådte et par skridt tilbage og vendte om for at gå ind på kirkegården. Men dog stoppede han lige foran indgangen. Han så derind og analyserede personen. En pige.. Vampyr.. Trist. Han begav sig igen fremad. Han kiggede på de opsatte gravsten og lod bagefter sit blik glide rundt, hvor han skimtede pigen i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeMan Jun 25, 2012 4:58 pm

En fært veltede ind over Bonnie. Hun var blevet bedre til at mærke når der var nogen tæt på hende, som om det blev næmere og næmere jo mere blod hun fik. Hun lød luften trænge ind hvor efter hun med lethed kunne konstatere at der var en i nærheden, som ikke blod var menneske. Han var vampyr. Hun kunne også få andre ting ud af det, som f.eks. at det var en mand, ældre end hende selv, og at han virkede fast besluttet på noget. Bonnie kunne mærke at han bevægede sig tættere og tættere på hende. Han var inde på kirkegården i dette øjeblik og han kom stadig nærmere. Hun lod som om hun ikke havde fanget hans fært. Ikke fordi hun ville lade ham komme til sig, som hun ellers tit gjorde ved mennesker. Men fordi hun faktisk var lidt ligeglad. Hun havde ikke noget imod at andre var her, men det var hendes tænkested, så hun var klar til at angribe hvert øjeblik han kunne finde på noget. Da han kom tæt nok på, lod hun en lille men dog høj knurreren komme ham i forkøbet. Hun havde ikke behov for at få ham tættere på.
Hun kunne ikke lade at blive set som hun nu var, hvilket var en af grundene til, at hun har på dette sted. Men hun ville heller ikke kunne styre sin vrede hvis der skete noget, så det hele var ment som en advarelse. Men ligeså meget for at forberede ham på, at hun ikke var okay og havde sig selv under kontrol.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeMan Jun 25, 2012 5:25 pm

Med rolige og målrettede skridt bevægede han sig frem. Hans blik havde flyttet sig fra pigen. Nu var de vendt mod gravstenene. Han fik flere og flere indtryk af denne vampyrpige. Hun var bestemt ikke enig med sine instinkter, hvilket tydligt fortalte ham at hun var en nyer vampyr end ham. Det gav ham ikke den mindste usikkerhed i sin målbevidsthed. Han havde mødt mange som hende, kæmpet mod dem.. Han havde også som alle andre vampyr haft det som hende. Nogen lærte dog at kontroller det hurtigere end andre.
Den lave knurren kom ikke bagpå ham, men stoppede ham dog alligevel. Han løftede roligt hænderne, som for at sige, at han ingen fare udgjorde hende. "Tag det roligt. Jeg holder mig på afstand hvis det er det du ønsker" Hans stemme var dyb, som en være anden mands stemme vil være når de kommer over deres teenager år. Men der var også noget andet i den stemme. Der var en vis ro og charme. Det var noget en ikke engang selv lagde mærke til længere.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 8:34 pm

Bonnie blev siddene, som hun havde gjort hele tiden. Hun undrede sig en smule over hans rolighed og den klang der lå i hans stemme. Uden at svare vendte hun hovedet ned ad, Hun var ikke vildt glad for at nogen skulle se hende sådan her. Ikke en gang, denne fremmede mand, som hun kun lige havde mødt, men endnu ikke havde set fra fronten.
"Hvad vil du?" Normalt ville Bonnies stemme være en blød og lys pige stemme, som tilhørte de piger som var mellem 13 til 17 år gammel. Men ikke i dette øjeblik. Hendes stemme var rusten og fik hende til at lyde som en der havde meget ondt i halsen. Bonnie ville gerne vide hvorfor han var her, selvom det ikke ravede hende. Hun havde uden videre besluttet, at lige meget hva svaret blev, ville hun bede ham om at gå.

//Har ikke så meget krea, da jeg ikke rigtigt har emnet i flere måneder. Sorry..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:04 pm

En lettethed fyldt Stefans krop, da han hørte hende svare. Han så på hende. Hans blik var roligt. Han tog et halvt skridt frem, som han lige ville lægge vægten over på det andet ben. Han overvejede sine ord med omhu. Tilsidst besluttede han sig for sandheden. "Jeg fornemmede nogen herinde, der ikke virkede til at have det så godt og... Det ser ud som om jeg havde ret. Jeg ville faktisk bare vide om der var noget jeg kunne hjælpe med. Nogengange er det rart at få andres mening og hjælp," sagde han roligt og lade armene over kors. Han granskede hendes nedadvendte ansigt, men holdte sig ude af hendes tanker, selvom det var fristende nogengange at vide hvad andre tænkte. Han tænkte i et par sekunder. "Hør her. Hvis du ønsker jeg skal går eller lade dig være i fred, så sig det. Jeg vil bare vide om du er okay," sagde han. Denne gang var hans stemme mere i et bekymret tonefald end roligt. Han mente hvad han sagde. Selvom det ikke ragede ham, så bekymrede han sig faktisk for andre af hans slags. Det var bare sjældent han gav det til kende.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:30 pm

Det irriterede Bonnie en smule at han nærmede sig hende. Hun lod igen en let knurren forlade hendes rosa røde læber. Det var ikke så meget en advarsel denne gang, men bare et tegn på, at hun var træt og ikke rigtigt vidste hvor hun skulle gøre af sig selv. Hun lyttede til hans, fra hendes synsvinkel, meget lange tale, som heller ikke gav mening. Hvorfor skulle han hjælpe hende? Og hvorfor ville han overhovedet tale med hende? Hun var jo en vildt fremmede til ham, som han var til hende. En lille lyd forlod hendes læber. Det lød næsten som et suk, men det kom helt nede fra maven af. Et sekundt havde hun lydt til at springe på ham og råbe ad ham, at han ikke vidste noget om hvordan hun havde det. Og at hun i hvert fald godt kunne klare sig selv!
Hun lod det dog ligge lidt og vendte blot sit ansigt en smule, så det ikke kun var et skyggebelagt ansigt, man kunne se mere. Nu kunne man se næsten hele Bonnies lille dukke ansigt, som fik folk til at tro at hun var et barn. Det var tydeligt at se på hende, at hun ikke var helt færdigudviklet. Noget som hun aldrig ville blive. Hun ahvde røde øjne der lyste langt væk af vrede og forvirring.
"Hvorfor betyder det noget, om jeg er glad eller ej?! Du kender mig jo ikke!" Bonnie hvæste det hidsigt ud mellem tænderne, mens hun stirrede på ham.
Det var tydeligt at se, at hun ikke var glad. Faktisk, så det mest ud som om hun græd, bare uden tårer. Hun var helt rød i hovedet og hun havde lange striper langs kinderne, som bevidste, at hun havde grædt før han kom. Bonnie var rigtig ked af det og hun kunne ikke, finde hoved eller hale i noget. Tørsten gad heller ikke aftage bare en smule, og det blødene sår hun havde på højre overarm, hjalp hende ikke ligefrem med at kontrolere det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:02 pm

Hendes knurren fik ham der at lade et suk flyde. Hun virkede så fortabt og forvirret, men hun virkede ikke til at ville give sig for hjælpen hun kunne få.
Han så på hende, med øjne der fik et anerledes glimt. Hendes ansigt virkede så fredligt og sødt, som en lille pige der ikke vidste hvad hun lavede. Det eneste der brød den illusion var hendes øjne. Fortvivlelsen og vreden lyste ham imøde. Han forstod det med det samme. Hun ville være alene. Hun ville klare det alene, for i hendes øjne, var der ingen der kunne hjælpe hende. Hun var alene om det. Et spørgsmål slog ham. Havde hun prøvet at have kontrol over sig selv? Han blev hurtigt enig med sig selv om, at det måtte hun havde haft, for hvor skulle forvirringen ellers komme fra? Hvis man ikke havde prøvet andet, havde det været had og vrede i stedet.
Han kneb øjnene sammen. "Så, det du siger er, at fordi jeg er fremmed må jeg ikke tænke på dig? Jeg må ikke bekymre dig om du er glad?" spurgte han og nikker. Han så alvorlig ud, selvom han under alle andre omstændigheder ville smile charmerende.
Hans blik gled over hende. Hun var ked af det, meget endda. Hun blødte og det gav ham en dyb rynke i panden. Han begravede hænderne i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:16 pm

Den stakkels forvirrede pige, forstod ikke noget af det hele. Hvorfor var han venlig mod hende? Hun havde ikke mødt ret mange venlige vampyrer som ikke havde en anden og mere grov side også. Det fik hende til at overvejde hvad han måtte få ud af dette møde. Hun kunne ikke se det, for hende virkede det helt skørt at hjælpe. det var som at gå hen til en der sad på gaden og begynde af give ham et plaster på. Det kunne ske i menneskeverdenen, men i denne verden som hun leve i nu, havde hun ikke set det før.
Hun drejede sit ansigt en anelse mere mod ham da hun så hans blik. Det var som om han studerede hende, som om han synes at hun faktisk var vær' at give hjælp. Bonnie blev kun mere forvirret over alt det her og hun forstod det ikke. "Hvorfor gør du det? Hvorfor bekymre du dig om mig?" Hendes stemme var så tæt på at knække, men hun lod ikke til at opgive hendes diskution. Hun ville vide hvorfor han ikke bare lod hende ligge på den kolde jord, og gik videre, som alle andre ville have gjort. Bonnie sad nu bare helt tavs og så op på ham, med hendes lille dukke ansigt. I Dette øjeblik ville hun nok mest ligne en lille pige som lige var blevet trøstet og ny ikke var så ked af det, men mere nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:47 pm

Den uvidshed pigen udviste gav ham en lyst til at forklare hende det hele. Men da hun selv spurgte nikkede han svagt. "Jeg gør det fordi du fortjerne det. Du virker til ikke at tro på at nogen vil hjælpe dig. Men det er forkert. Jeg bekymre mig om dig, fordi du sidder har alene. Ikke en sjæl er der for at hjælpe dig," sagde han roligt. Det var intet smil at se på hans læber. Det bevidste bare at han mente hvad han sagde. Hans øjne søgte mod hendes blødende sår. "Gør det ondt?" spurgte han med et nik mod hendes overarm. Han gjorde ingen antydning for at træde tættere på, slet ikke. Han så bare på hende, fra der hvor han stod. Han skulle være sikker på at hun ikke gik i panik, eller sprang på ham i frustration. Hun var faktisk den første han havde stået så tæt på i længe. Hans blik afsøgte hendes dukke-agtige ansigt. Det var mere nysgerrigt end kedaf det nu. Have hanhaft en indflydelse på hende? Havde han afledt hendes opmærksomhed for de blodige tanker?

//Sorry tiden og længden, men det køre bare ikke lige nu :/
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 11:07 pm

Bonnie, der stadig sad og stirrede nysgerrigt på ham med sine røde øjne, forstod ikke meget af hans forklaring. Hun sad stille og lyttede mens han talte, og hun lod til at blive mere og mere nysgerrig. Da han var færdig med at tale lod hun blikket glide hen over den kolde jord. Hun kunne gådt se at han havde en pointe, men det eneste hun stadig ikke kunne få til at passe, var at han ville gøre det. Han ville hjælpe hende, en dum tøs som løber rundt og dræber andre, fordi hun ikke kan styre sig selv. Burde hun ikke blive straffet? Hvorfor hjulpet?
Bonnie lod til at glemme det blodige sår på hendes arm lidt, men da han spurgte ind til det, lod hun langsomt sit ansigt dreje om mod såret. Det åbne sår, som endnu ikke var helet, selvom man skulle tro at hun lige havde drukket. Hun var smrt ind i blod og det var ikke ligefremt blod fra i denne omgang. Nej, hn var sulten. Hendes sår ville ikke hele, så længe hn sultede sig selv. Hendes tænder skød frem og det hele fik hende til at knække sammen i en underlig stiling, som om hum forsøgte at bide sig selv. Hun rykkede ikke sin arm, da hun stadig kæmpede imod, men hendes blik blev hurtigt vildt, og hun lignede en sindsyg person. Det lykkedes Bonnie at få revet sit blik væk fra såret, så hun nu istedet havde rettet alt sin opmærksomhed mod ham. "Hvem er du?" Hendes stemme var stadig meget tæt på at knække. Der var ikke rigtigt nogen klang tilbage, hn en tår stemme som snart var helt færdig.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 11:27 pm

Stefan lagde mærke til at hun egentligt ikke havde været særlig gammel da hun blev forvandlet. En sytten år skød han hendes til at være. Men det var hun nok ikke længere. Men det var stadig en for ung alder at skulle klare en vampyrs instinkter i. Hans blik mødt kort hendes før hun sænkede det. Tvivlede hun på at han ville hjælpe hende? Eller var det ren nysgerrighed der fyldte det røde blik hun havde. Hans tanker endte på hendes øjne. Hvordan så de ud når hun ikke var sulten? Hvilken farve havde de? Det var en vildledning han havde led sig selv ud på. Det var jo ikke det der var vigtigt lige nu. Det var hendes rus der var vigtig.
Han lagde hurtigt mærke til hendes reaktion på såren og uden at tænke sig om, tog han et par skridt mod hende, før han fik sig selv stoppet. Han så på hende, afsøgte den reaktion hun havde ved at han kom tættere på. Hendes spørgsmål, var et han ikke ventede kom nu. Men alligevel kom svaret automatisk. "Stefan. Stefan Mikael Valentine," sagde han lidt mekanisk. Han sagt det så mange gange at det var blevet en vane sag at sige det. Han sendte hende kort men skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeTors Jul 19, 2012 11:48 pm

Efter den fremmede, men flinke mand, havde trådt noget tættere på hende, begyndte hun igen at hvæse af ham. Hun stirrede lidt på ham, et underligt blik der klart og tydeligt viste, at hun ikke selv kunne gøre for det. Hun havde ikke lyst til at hvæse eller knurrer af ham, men det lå helt naturligt til hende, som hun var nu. Hun lod hurtigt sit blik glide ned mod jorden, da hn hørte hans svar. Stefan. Det var et navn hun ikke havde hørt længe, men det gjorde helt klart indtryk på hende. Hun fandt hurtigt hans ansigt og stirrede igen på ham. Men en anelse forvirret denne gang.
Stefan. Det navn havde sat sig som et ar på hendes rygrad. det var navnet på manden foran hende, ja, men også navnet på hendes far. den man som havde sat hende til livet og som hun ikke længere kunne se, fordi hun var for svag. "Stefan.." gentog hun. Det kom son en refleks, det var ikke en gang gået op for hende at hun havde sagt det højt. En grimasse ændrede hendes ansigtsudtryk fra et til et andet. Hun ville ikke huske det navn, hun ville ikke huske ham. Det var svært nok at leve som hun gjorde. Bonnie bed mærke i at han smilede til hende. Det var et skævt smil, som mindede hende om hendes lykkelige tider. Som ikke var så klare mere.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:05 am

Han så på hende da hun igen hvæste af ham. "Hør, jeg vil dig intet ondt. Så.. Hvis jeg nu nærmere mig dig, lover du så ikke at stikke af eller bed mig?" spurgte han meget mere roligt end han før i tiden ville kune have sagt det. Han tilføjede dog bagefter: "Jeg vil bare hjælpe dig." Hans tonefald i det sidst han sagde virkede helt blid og bekymrende. Det kom næsten bag på ham selv. Da han så den ændring der skete i hendes ansigt, da han nævnte sit navn, måtte skyldes at hans navn havde vækket nogle minder i hende. Han rykkede sin fod til side, uden at nærme sig, bare for at se om hun ville give sig til at knurre eller hvæse. Det eneste han havde bruge for, for at nærme sig hende var hendes tillid. Men den var svær at vinde, især fordi at han var fremmed og egentligt kunne virke venlig uden på og så overfalde hende når han kom tættere på.
Han hørte tydeligt da hun gentog hans navn. Uden at ænse det var han begyndt at talt. "Hvem er du så?" Det gik først op for ham bagefter at han over hovedet havde spurgt. Hans skævt smil vendte kort tilbage, denne gang blev det lidt længere end sidste gang.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:21 am

Bonnie forsøgte at forstå hvad han ville. Hun stirrede bare nysgerrigt på ham, men sammen tidigt var hn også hele tiden på vagt. Hun havde før prøvet at det bare var en facade, det med at være sød og havde medfølelse. Men af en eller anden grund, var denne så kaldte Stefan, spændende. Han virkede som om han havde hjertet på rette sted, men på den anden side, var der vel ikke en eneste vampyr der havde hjertet på rette sted, når du hver dag kunne gå ud og dræbe, og elske det. Lige meget hvor meget Bonnie hade sig selv, for det hun gjorde, så nød selv hun de drab hun havde begået. Hvilket skræmte hende en smule.
Efter lidt tid fik Bonnie en plan og valgte at følge den nøje, som den var i hendes hovede. Hun nikkede ganske langsomt, for at sige, at det var okay at han nærmede sig. Ikke at hn var vild med det, men hn var nysgerrig for at se, hvem denne Stefan var. Og hendes flugtplan lå jo lysende klar i hovedet på hende, hvis der skulle ske noget.
Bonnie hørte ham spørge hvem hun var og til det, lod hun kort sit blik hvile på den halskæde som hn havde på, og aldrig tog af. Den halskæde, som også Zoe og John havde en af. det store B som fuldte det meste af halskædet stod for: Black Bird. Hun tøvede en kende, inden hn lod sit navn forlade hendes læber. Det var gået op for hende, at han jo sikkert ikke kendte det mindste til den halskæde. "Bonnie.. Black Bird" tøvede hun. Hun sagde ikke hele sit navn, da det ikke var vigtigt, med mindre de blev venner, hvilket i hvert fald tog noget tid, nu hvor hun først skulle se om han var værd at stole på.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:48 am

Stefan var ikke som alle andre vampyr. I menneskeøjne var vampyr farlige væsner der drænede folk og forvandlede dem. Faktisk troede de at vampyr var drakulas forvandlede. Det var der måske også nogen vampyr der gav udtryk for at være. Men ikke Stefan. Jo, han drak af menneske, og han havde da også dræbt mange og nydt den følelse af at tage et ubetydeligt liv. Men det havde ændret sig. Nu drak han kun fra menneske uden at dræbe dem. Der var da en følelse der ikke blev mættet. Følelsen af at dræbe, at være en dræber. Men det var ikke det han ville være, selvom det var det hans skaber Elena ville være han var.
Han forstod hurtigt hendes nik, og begyndte langsomt at bevæge sig mod hende. Han havde hævet hænder i et tegn på at han ikke var farlig. Da han ikke var andet i en meter fra hende stoppede han op. Hvis han havde været en af dem der ikke havde rent mel i posen, havde han sprunget på hende nu og været ondt ved hende, men sådan var han ikke. Tværdimod. Han rakte langsomt hånden ud efter hendes højre arm og tog blid fat. Han ville bare se hvor slemt det stod til. Han gik lidt tættere på. Hele tiden havde han sit blik rettet på hende.
Han sendte hende et roligt og lidt skævt smil. "Bonnie.." gentog han med et lille nik. Han havde hørt det navn før et eller andet sted, men det var ikke i en samtale han havde deltaget i, men en han havde overhørt. Han fjernede først nu blikket fra hendes ansigt ned til hendes arm. Han så nærmere på det åbne sår. Det var som om processen var stoppet. Først forstod han det ikke, så gik det op for ham. Han så på hende, mødte hendes blik. "Bonnie.. Har du indtaget næring det sidste stykke tid?" Det lød som et spørgsmål han trak ud af den blå luft.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:49 am

En lille lyd skar ud i luften da Stefan langsomt kom tættere på igen. Det var ikke en lyd Bonnie lavede bevidst, og det var ikke fordi hun havde noget imod at han kom tættere på. Nej, hun ville vente og holde sig til sin plan. Faktisk var det slet ikke Bonnie der lavede den lyd, det kom ganske vidst fra hende, men det var ikke noget hun kunne kontrolere. Hun var tørstig, rigtig tørstig og lyden kom på baggrund af det. Bonnie, som ellers sad stille og betragtede Stefan, mens han kiggede nærmere på hendes arm, gav et lille hulk fra sig og veltede en smule sidelæns mod ham. Det var ikke fordi hun havde så mange krafter lige nu, hvis hun selv havde fået valget, var hun nok også faldet den anden vej. Men nu sad hun i en underlig stiling, som hvis man sidder i en sofa med siden til, og alligevel ligger ned. Bonnie havde brug for blod, men hun ville ikke dræbe, ikke så længe hun ikke kunne styre det. I det hele taget, så var det at dræbe, det sidste hn ville. Hun havde selv været et menneske, og minderne om den nat hvor hun selv blev myrdet, var ikke de bedste. Hun ville ikke lade en anden lide som hun selv havde gjort.
Stefans spørgsmål kom ikke bag på hende, slet ikke after det som lige var sket. Hun lå jo nærmest over ham og han var stadig en fremmede som hun ikke kendte. Bonnie kunne godt se det fra hans side, det måtte ikke være rart at være hos en som man ikke kendte, og man så næsten blev nød til at bære hende. Bonnie forstillede sig hvordan han ville smide hende væk om lidt. Det var i hvert fald det hun regnede med, at han ville gøre. Hun så sig selv ligge mod den kolde jord helt alene, mens han i et raserianfald gik hen og veltede et par af de store træer som havde stået der alt for længe. Bonnie kunne ikke lide den version, men hun var sikker på at han ville blive vred, lige meget hvordan. Og så endte det nok med, at hun lå tilbage helt alene. "Nej" svarede hun, så langsomt, som om hun ikke havde krafter til det. Hendes stemme lød nu igen som den lille-pige stemme, hun normalt havde, men kun fordi hun klunkede ind mellem hvert bogstav. Det lød som om hun helst ville dø, for at få det hele overstået. Langsomt og roligt, drejde hun sit hovede, så hun kunne skimte omridset af hans. Hun så bedene på ham, uden et ord.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Stefan
Vampyr
Vampyr
Stefan


Fulde navn : Stefan Mikael Valentine
URL Alder : 19 år
Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : At vandre rundt i mine tanker..

Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:49 pm

Lyden lod ikke til at stoppe Stefan. Han ville hjælpe og han havde fået god for at komme hen til hende. Han undersøgte såret ganske forsigtigt men grundigt. Det overraskede ham at hun væltede ned i ham, så han vaklede kort for at holde balancen. Det tog kun et øjeblik for ham at genvinde balancen. Han så på hende. Hun så ikke ud til at have mange krafter tilbage at gør godt med. Det bekymrede ham. Han vidste dog hun ikke døde af tørst, men kom til at opleve masser af smerte, og hendes krop vil tørre ind. Det ville han ikke lade ske. Hun havde sikkert en eller anden der holde meget af hende og som ikke ville have hun kom noget til.
Han slap hendes arm og tog om hende i stedet, for at hjælpe hende op at sidde igen. Det var det han var igang med. Han lagde sine stærke hænder på hendes skuldre og så på hende. "Hvorfor?" spørgsmålet kom bag på han selv og først troede han at hun havde spurgt ham, men det gik hurtigt op for ham at det var omvendt. Først vidste han ikke en gang selv hvorfor han spurgte. Det gjorde han dog efter lidt tænken. Han havde spurgt fordi, at han ville vide hvorfor hun sultede sig selv. Hvorfor ikke bare tog noget næring for ikke at pine sig selv. Han undertrykkede at suk ved hendes blik. "Jeg kan.. Jeg kan hjælpe dig, men så bliver du nødt til at stole på mig nok til at følge med mig," sagde han med den dybe og rolig stemme ham altid havde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem er du? - Stefan :D Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er du? - Stefan :D   Hvem er du? - Stefan :D I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er du? - Stefan :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» *Suk* //Stefan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Kirke :: Kirkegården (den gamle)-
Gå til: