The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Justin (429)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Anna (418)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_lcapBøger til skolen~ Marlisa x3 I_voting_barBøger til skolen~ Marlisa x3 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Bøger til skolen~ Marlisa x3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristen
Menneske
Menneske



Fulde navn : Kristen Lita Diggory
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 683
Geografisk sted : Er flyttet tilbage til Mike! Bor der sammen med ham og min lille datter.
Job/hobbies : Model & Mor. Intet andet i fritiden, er ret deprimeret lige nu.
Humør : You killed me, so fuck you!

Bøger til skolen~ Marlisa x3 Empty
IndlægEmne: Bøger til skolen~ Marlisa x3   Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 2:37 pm

Sted: Bibloteket.
Tid: En eftermiddag.
Omkring: Andre der læser til skolen og låner bøger.
Vejr: Regner, med en let kold vind.
Humør: Glad.
Grund: Tror jeg er ved at have styr på min skole ting.
Påklædning:
Bøger til skolen~ Marlisa x3 Kristen-stewart-style

Kristen stod i siden ad en reol på bibloteket. Hun var ved at læse det sidste inden hun skulle til sin eksammen. Hun havde næsten styr på det hele, men hun ville ikke misse noget. Så hun var taget hen til bibloteket for at læse videre. Det betød meget for hende at hun ikke dumpede eller fik dårlige karakter. Hun ville gerne kunne det og det havde også betydet meget for hendes forældre. Derfor ville hun ikke bare lade det ligge som om det ikke var vigtigt. Det var jo også lidt det, der fik hende til at finde et arbejde. at hendes liv var vigtigt, hun skulle videre. Hun kunne ikke bare forblive stripper for evigt, det kunne hun jo ikke overleve alligevel. Hun sukkede lidt ved tanken og ledte videre efter endnu en borg som hun skulle bruge.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.net
Marlisa
Engel
Engel
Marlisa


Fulde navn : Marlisa Faith
URL Alder : 103 år
Antal indlæg : 11
Geografisk sted : Mystic Falls, Elmstreet 145 (Sammen med Caleb)
Job/hobbies : I en lille tøjbutik/Tegne, male med akvarel og fotografering
Humør : Boring...

Bøger til skolen~ Marlisa x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger til skolen~ Marlisa x3   Bøger til skolen~ Marlisa x3 I_icon_minitimeLør Okt 29, 2011 2:50 pm

Marlisa kom lige så stille gående ind ad døren til biblioteket. Hendes lange røde hår bølgede ned omkring hendes skuldre som var dækket af en sort cardigan. Hendes lysebrune/grønne øjne gled lide så roligt hen over alle reolerne og de mange studerende som havde banet sig vej til bøgernes viden.
Marlisa var der dog ikke på grund af eksaminer, hun havde ikke gået i skole så længe hun kunne huske. Faktisk kunne hun kun huske 103 år tilbage, derefter er alt sort for hende. Det at hun ikke kunne huske længere tilbage end det, fik hende tit til at søge hen til biblioteket. Det var alt skrevet ned, minder og historiske øjeblikke var trykt i bøgerne. I starten havde hun ledt efter en bog, en bog som kunne fortælle hende hvad der var sket, hvorfor hun ikke kunne huske. Men ligesom der ikke var nogen levende personer som kunne give hende svar om fortiden, så var der heller ingen bog som kunne fortælle den historie hun længtes mest efter at høre.
Marlisa's blik stoppede ved en pige, som så ud til at have lidt ala fest tøj på, det var i hvert fald en flot kjole pigebarnet havde valgt at tage på i anledning til et besøg på biblioteket. Hun kunne ikke lade være med at smil det kærligevenlige smil som så tit på de røde læber. Lige så stille og yndefuld gik hun lydløst mod pigen, for at se om der var mulighed for lidt snak.
Marlisa kunne godt lide at være sammen med mennesker, og søgte tit deres selskab når hun kunne komme til det. Det var sjældent at hun havde lyst til at være sammen med f.eks. vampyr, men det var lidt på grund af deres spisevaner og så også den effekt som hun selv havde på dem. Det var forskelligt hvordan vampyrene reagerede på hende, men for det meste kunne hun ikke lide den reaktion de viste.
Tilbage til toppen Go down
 
Bøger til skolen~ Marlisa x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Omgivet af lærdom og viden. I form af en masse bøger. Som om de kan lære mig noget jeg ikke allerede ved, Jeg ved skam meget - Cherie xD
» Hogwarts!! Så er det nu.. skolen kommer til dig xD
» Car Wash!! - For alle, om de går på skolen eller ej xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: