The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Vampira (833)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Daniel (796)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Kristen (683)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Gideon (535)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Justin (429)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Anna (418)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Tessie (391)
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_lcapNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_voting_barNyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 20, 2011 8:57 pm

Bonnie bed sig lidt i læben, hun vidste ikke hvad hun skulle stille op. Hun var fast besluttet på at hun ikke ville undvære ham, men kunne hun holde til at blive såret igen, hvis det gik galt? Hun havde fortalt Matthew alt om det og han var som en god skaber, blevet på hendes side. Han ville nok flå halsen op på Justin hvis Bonnie fortalte at det skete igen. Man hvis det var tilfældet, hvor skulle hun så ellers tage hen? Han var hendes eneste "famile" nu. Den eneste hun havde ud over Justin. Hun sukkede tungt og stod så på få sekunder foran ham. Hun krammede ham ivrigt ind til sig, som var hun bange for at han skulle forsvinde. Hun bed tænderne hårdt sammen, hun savnede ham så meget. Og hun elskede ham så højt, men hun vidste bare alt for lidt om det var gengældt. Hun kunne ikke svare ham. Hun stod bare sådan stille og krammede ham ind til sig. "Jeg har lyttet til dine tanker siden jeg så dig.. Du virker mere besat at min søster.." Hviskede hun lavt i hans øre. Hun kunne ikke holder tårende tilbage. Hun bed sig kort i læben og kyssede ham så blidt på halsen. Hun var så glad for ham, og hun kunne bare ikke miste ham. Hun ville mærke han var hos hende, hun ville bare have ham til at blive. Hun drejede langsomt hovedet og kyssede ham så blidt på læberne, mens tårende stadig bare løb.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 21, 2011 7:59 pm

Da Bonnie fortalte ham at hun havde lyttet til hans tanker, mærkede han igen vreden. Han var vred og skuffet over at hun ikke stolede på ham, og ville i stedet invadere hans sind. HUn var allerede så stor en del af hans sind, at han ikke vil hende direkte lade hende få det. Han elskede hende, men han ville have sine tanker i fred. "Ja, jeg elsker dig søster" sagde han og så alvorligt på hende. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre uden Zoey. Hun gjorde det værd at fortsætte med at leve.
"Men jeg elsker også dig" nåede han at hviske inden hun kyssede ham. Han tog et godt greb i hende og trak hende helt tæt ind til sig og besvarede hendes kys med alle følelser. Han havde armene omkring hende og trykkede hende ind mod sig selv, som om at de skulle stå tættere sammen, trods det næsten var umuligt. Men efter lidt brød han kysset, for at se hende i øjnene. "Næste gang, så spørg mig i stedet for at lytte til mine tanker" Sagde han bestemt, men kort efter kyssede han hende, igen.
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 22, 2011 6:00 pm

Bonnie kunne ikke forstå det hun hørte komme ud af hans mund. Hun kunne godt selv se at det var forkert at kigge i hans hovede og rode i hans tanker, men kunne ikke rigtigt gøre så meget. Det var blevet naturligt for hende, selvom hun godt vidste at hun ikke burde. Hun havde sådan set også lovet ham ikke at gøre det, men hun kom først i tanke om det da han sagde disse ord. Hun så roligt på ham, men var ved at falde fra hinanden inden i. Hun kunne ikke svare ham, hun var helt tavs og da han pludselig kyssede hende igen, kunne hun ikke længere give igen. Sorgen havde ædt hende op inde fra. I stedet, skubbede hun han blidt væk og vente sig om. Hun tænkte over det han havde sagt, igen og igen og igen. Hun blev mere og mere ked af det, for hver gang hun hørte det, hun kunne bare ikke tro det. Hvordan kunne han stå over for hende, se hende i øjnene og sige at han elskede hendes søster? Hvorfor ville han gøre det? Bonnie fik hurtigt røde øjne, hun var ikke tørstig på nogen måde, men hun var bare for ked af det, til at kunne holde det tilbage. Hun så ned og prøvede på at trakke vejret roligt, så det ville forsvinde. Men hun kunne ikke. Hun kunne mærke hendes kinder blev helt våde alt i mens hendes ben gav efter. Hun ramte en sten med knæet der hurtigt fik revet hul på hende. Hun gav en lille lyd fra sig i smerte. Hun blev sidene som hun nu var faldet ned, selvom hendes knæ efter hånden blev helt blodigt. "Er. Jeg. Ikke. God. Nok?" hun kunne ikke sige mere. Hun var ved at gå amok igen, ikke fordi hun havde specielt lyst til at dræbe nogle uskyldige mennesker, men fordi havde en eller anden dum tanke, dar sagde at det ville hjælpe hende. Det gjorde det bare aldrig. Bonnie sad helt stille, hun var rigtig ked af at hun havde sluppet kysset lige nu, hun ville ikke have at han forlod hende. Det eneste hun ønskede var at være sammen med ham. Lige nu! for altid! Hun ville bare gerne stå med armene om ham igen. Bare en sidste gang hvis han ikke ville have hende mere. men hun håbede af hele sit hjerte på at han stadig elskede hende lige så højt som han før havde gjort. Hun ville ikke leve uden ham, og da slet ikke dette liv hun ikke kunne slutte.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 7:39 am

//Må jeg være med? ^^'//
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 5:33 pm

Justin så på hende da hun skubbede ham væk. Han havde ikke noget at sige for han kunne godt forstå hende. Han ville ønske at han ville kunne gøre noget der ville få alt hendes smerte til at gå væk, men eftersom at det kun ville gøre mere ondt på hende hvis han løj. Han havde alt for meget respekt for hende til at lyve for hende. Hun fortjente bedre end det. Han så på hende da hun faldt og slog sig, han tog et skridt tættere på hende for han ville hjælpe hende, men han kom ikke tættere på hende end det ene skridt han havde taget, for så opdagede han at hendes øje var røde. Han ville ikke gøre mere for at gøre hende ked af det, så han så på hende med et undskyldende blik. "Jo Bonnie du er god nok. Jeg elsker også dig" sagde han med kraft i stemmen, for at være sikker på at hun forstod ham. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre for at kunne gøre noget godt igen" sagde han stille og satte sig ned på hug lidt fra hende, så de var i øjenhøjde med hinanden. Han havde ikke rigtigt noget at sige, så han holdt sin mund, for ikke at sige mere der måske ville såre hende.
//Ja Zoey. Du skal være meget velkommen (: //
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Vampyr
Vampyr
Bonnie


Fulde navn : Bonnie Diane Markovna Black Bird
URL Alder : 17
Antal indlæg : 970
Geografisk sted : Mystic Falls ;)
Job/hobbies : Spiller guitar og er sammen med min forlovede, Justin.<3 :3
Humør : Can you say bad vamp? I love him but gushh.. that guy is gonna be my dead!<3

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 01, 2011 5:00 pm

//Synes ikke du skal blande dig Zoe...
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com/
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 01, 2011 7:53 pm

//Okay okay.. Jeg holder mig væk..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Taemin
Varulv
Varulv
Taemin


URL Alder : 19
Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Korea (URL)
Job/hobbies : K-pop sanger og alkymi
Humør : Glad og har lyst til at skrive en sang ^^

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 7:51 pm

//kan jeg skrive her Smile//
Tilbage til toppen Go down
Justin
Vampyr
Vampyr
Justin


Fulde navn : Justin Ryan Moore
URL Alder : 21 år
Antal indlæg : 429
Geografisk sted : Fell's Church
Job/hobbies : Har sagt sit job, som engelsklærer op!
Humør : Hun sagde ja!

Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 05, 2011 6:29 pm

//Det kan du godt, men vi skriver dog ikke mere i emnet, såå..(: //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~   Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~ - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt sted ~ Alle er mere end velkomne ~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Fucked up :) ~ Alle er velkomne
» In need! (Folk der arbejder her, men andre er også velkomne d: )
» Skoven, mit sted (charlie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: