The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Vampira (833)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Daniel (796)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Kristen (683)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Gideon (535)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Justin (429)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Anna (418)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Tessie (391)
Cheries historie <(^.^)>  I_vote_lcapCheries historie <(^.^)>  I_voting_barCheries historie <(^.^)>  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Cheries historie <(^.^)>

Go down 
ForfatterBesked
Cherie
Menneske
Menneske
Cherie


Fulde navn : Cherie Elsa Lautradi
URL Alder : 9 år
Antal indlæg : 124
Geografisk sted : Lidt rundt omkring. Jeg går meget rundt, mellem Allys hytte i skoven til byen. Men jeg tror jeg bor fast hos min ven i byen C:
Job/hobbies : Jeg ville elske at lege meget, men det gør jeg ikke. Jeg har ingen venner, kun min søster og folk der passer på mig. Derfor er jeg bare meget for mig selv. Tegner eller leger "Hide and seek" med Charlie.
Humør : Come out, come out, wherever you are… C:

Cheries historie <(^.^)>  Empty
IndlægEmne: Cheries historie <(^.^)>    Cheries historie <(^.^)>  I_icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 1:19 pm

Tja.. i må nok hellere få Cheries historie også. Skriver altså på min egen måde, men det må i leve med. C:

Cherie er en pige på 8 år. Hun taler ikke så meget, og det er der en god grund til. Da hun var omkring 4-5 år boede hun sammen med hendes forældre og hendes søster Alicia. Hun fandt sammen med sin søster hendes far død i stuen, men det var ikke alt de fandt. Der stod en mand i stuen med deres mor. Han var vampyr, og han stod og drak af hende. Hun så ham dræbe deres mor, hvorefter han gik efter dem. Hendes søster stak af, men hende selv, nåede det ikke. Vampyren brugte hende som bloddunk og hun har derfor ar over det meste af kroppen. Hun stak så af fra ham og har efter den tid brugt caféen som hjem, indtil hun fik venner som hjalp hende.

(læs mere på hendes profil, hvis det ikke er der kommer det. ^^ Hvis du vil vide mere om Alicia, så læs hendes profil, kan ikke skrive mere om hende, da det ikke er mig. xD )
Tilbage til toppen Go down
 
Cheries historie <(^.^)>
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Histore historie historie.. Hmm.. dejligt, med noget historie x3
» Swift's historie.
» BlackAngel's Historie ^^'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Infomation :: Baggrunds historie-
Gå til: