The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Vampira (833)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Daniel (796)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Kristen (683)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Gideon (535)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Justin (429)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Anna (418)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Tessie (391)
Føste date! //Hailey privat// I_vote_lcapFøste date! //Hailey privat// I_voting_barFøste date! //Hailey privat// I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Føste date! //Hailey privat//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 12:21 am

Sted: På en hyggelig cafe bar
Tid: Kl.20.02
Vejr: Sol skin og lidt mørkt
Påklædnig: Det samme som ava
Omgivelser: Nogen menesker,


Jacob sad på en stol og smilede, det var han's føste date med en pige han kunne lide.
Han sad på stolen og ventede. Han kiggede lidt rundt, og smilede.
Jacob var glad, han sad der og tænkede, om han bliv totalt en fjasko,
for jacob hade aldrig noget sinde været på en date føre. Han sad og tænkede om han måske alrig fik en
kærste, men han tog det i sig og ventede spænt på hailey. Og håbede at den date vi gå super godt.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 7:32 am

Hailey havde kurs mod caféen.
Hendes sorte top blottede hendes ene skulder og den knæ korte sorte nederdel fulgte hendes kurver på fin vis.
Hun ville gerne være pæn for Jacob...men ikke al for dullet....hun vidste ikke helt hvad hun havde indvilliget sig i med denne date.
Hun smilede....Jacob havde været så sød...og fået hende til at smile meget...og det var længe siden hun havde gjort det.
Omvendt havde hun også forsøgt at forklare ham at hun faktisk ikke var single, men sammen med James.
At James så...ikke var sammen med hende ....han havde været mystisk forsvundet i en lang tid nu, var en anden sag....en sag der var begyndt at bekymre Hailey nu, for alvor.
Men i aften...skulle hun slappe a og have det sjovt...med Jacob, og hun glædede sig helt vildt meget.
Hun trådte ind på caféen, og imens hun så sig om efter Jacob, strøg hun lidt a det løse længe hår..væk fra ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 10:09 am

Jacob så Hailey, så han gik over til hende. Hej hailey sagde Jacob,
han sagde osse til Hailey du ser godt nok smuk ud i aften sagde Jacob med det stort smil på læben.
Jacob viste ikke helt hvad han skulle sige for han måtte ikke gøre noget totalt dumt iaften,
tænkte Jacob. Øm vi skal side her sagde Jacob med et smil på læben,
og tog Hailey hånd og gik hen til bordet, og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 10:28 am

Hailey lyste op da hun så Jacob komme over for at tage i mod hende.
Hun smilede lidt forlegent og takkede for hans kompliment.
Hun lod sig guide over til bordet med sin hånd i hans og tog den så til sig igen da hun satte sig ned.
"Du ser godt ud Jake.....hvis jeg må give dig både et kompliment og et kælenavn ?" Smilede hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:00 am

Jacob smilede og satte sig ned, øm ja self må du give mig et kælenavn sagde Jacob meget glad.
Og Jacob sagde osse tak til Hailey med et smil på læben. Jacob sad der og kiggede på Hailey og smilede
for Jacob var glad meget glad den aften. Jacob viste ik hvad han skulle sige
til hende. Så han sad og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:17 am

Hailey betragtede Jacob lidt...han virkede lidt...nervøs?
Det var ellers hende der plejede at være det...hun plejede ikke at gøre fyrene nervøse, det var ....anderledes.
Hun stak ham et smil og spurgte sødt " jacob...hvad vil du have ...både at spise og vi skal også have noget at drikke"
Hun smilede hurtigt til tjeneren der kom forbi og tændte et lille sterin lys der stod på midten af bordet.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:35 am

Jacob kiggede på hailey, øm er der ik et menukort? Spurte jacob.
Og smilede sødt til hailey. Øm hvad vil du have sagde Jacob til Hailey
og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 12:00 pm

Hailey greb fat i menu kortet og skimmede det hurtigt igennem.
"hmm...jeg...tror...jeg snupper en ...clubsandwich med kylling og Bacon tern. men hvis vi skal være lidt vilde også...så synes jeg vi skal have noget vin" hun så op på ham med smil i øjnene og spurgte " Kan du lide rødvin Jake? "
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 1:58 pm

Jacob smiler til Hailey. Ja jeg kan godt lide rødvin. Også tog jacob menukort, jeg vil osse gerne have en
sanweet sagde jacob. Og smilede til Hailey. Øm jacob bliv lidt mere af slappet
men han var stadig lidt navøs. Jacob tog noget nede under bordet og gav Hailey
et lille arm bånd hvor det stod Hailey på. Jacob smilede til hailey da han hade givet hende
det armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 3:18 pm

Hailey smilede og gav tjeneren besked om hvad de ville have.
Han gik for at ordne deres bestilling.
Hun vendte sit blik mod Jacob der sad og så ud til at rumsterer med noget under bordet?
Hun skulle lige til at spørge ham hvad han lavede, da han trak et smukt armbånd frem ... Han gav det til hende og da hun holdte det frem og så beundrende på det, kunne hun se at der stod Hailey på.
Hun blev meget rørt og synes det var vildt sødt....men hun kunne da ikke bare tage imod gaver...smykker fra fyre?
"Jacob...altsår..." sagde hun med en stemme fyldt med følelse.
"Det er meget smukt...og med mit navn" smilede hun og forsatte " Men jeg kan da ikke tage imod et armbånd fra dig..." Hailey sad med det i hånden og blevpludselig helt forlegen....hvorfor overraskede han altid hende så hun ikke vidste hvad hun skulle sige ...eller gøre?
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 3:40 pm

Jacob sad der nej jeg tager det ik tilbage jeg har købt det til dig, Jacob sad der og smilede til hende og sagde jeg ved godt jeg måske er lidt hurtig men jeg syndes du skulle have en gave fra mig og vis du ik vil behøvs du ik at gå med det men den er til dig og du må smide det ud du må branne det er op til dig selv jeg tager det bare ik tilbage det er dit du bestemmer over det, sagde jacob med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 3:56 pm

Hailey tænkte sig om lidt tid.
det var svært det her, for hun synes det var rigtigt meget sødt og betænksomt af ham....men hun mente ikke hun havde ret til at tage imod smykker fra andre mænd...ville det signalerer noget forkert.... ville han tro noget bestemt om hende...og hvad ville James sige, ville han være okay med dette?
Han plejede ikke at være jaloux og han havde aldrig sagt der var noget hun ikke måtte. Hun så på Jacob, der så ud til at mene hvad han sagde.
Hun kiggede på det lille fine armbånd i hendes hånd..." Så giv mig det på" sagde hun stille og rakte hendes hånd frem.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:17 pm

Jacob kiggede på hailey og smilede. Jacob tog armbåndet på hailey's arm.
Jacob smilede, og han viste ik hvordan han kunne bevise at han elskede hende os hade fået følser for
hende. Selv om at de ik var kærster for hun hade en anden. Men jacob sad og tænkede at det bliv sværtat få hailey for hun hade jo en anden men jacob sagde inde i sig selv jeg vil altid kæmpe for
at få Hailey for jacob hade aldrig være så forelsked før som han var i Hailey. Han smilede meget til hende kan du lide smykket sagde Jacob til Hailey med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:28 pm

Hailey kiggede på det meget smukke armbånd der nu dinglede pænt fra hendes håndled.
Du gode gud...det havde jeg ikke lige set komme, tænkte hun med et lille smil.
Hun så på Jacob da han spurgte og sagde " det er virkelig smukt Jake og al al for meget, men tak " .Hun gav hans hånd et lille klem og tog så sine hænder tilbage i sit skød.
Tjeneren kom med ders mad og deres vin.
"Uhm...det ser da lækkert ud " hailet hørte ikke til "bare salat tak" pigerne, hun havde en god sund appatit og kunne godt li at hygge sig.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:57 pm

Jacob smilede til Hailey. Og viste ik helt hvad han skulle sige yil Hailey for jacob var enelig
sjnert den aften selv om han aldrig hade være det føre. Også sagde jacob til hailey hvad syndes du om
stedet altså her. Jacob viste ik helt hvad han skulle sige men han måtte jo sige et eller andet.
Han smilede meget til Hailey. Og han syndes at han hyggede sig og det håbede han os at
hailey hyggede sig...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 8:51 pm

Hailey så sig omkring, og smilede til Jacob.." ved du hvad...det er et af mine favorit steder...her er Nice ".
Hun så på ham og spekulerede lidt på om han var nervøs stadig.
"Jake...du er vel ik nervøs vel....du behøver ik være bange...jeg tror ik jeg kunne vinde over...en varulv " det sidste hviskede hun imens hun smilede skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 5:43 pm

Nej self er jeg ik navøs.. sagde Jacob men der lille smil.. Jov måske er jeg kun lidt navøs.. For det er fordi jeg aldrig har været på en date med en før jeg kunne lide... Sagde Jacob med et lille smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 7:42 am

"jamen dog...de er ellers bare SÅ meget bedre ,end at date dem man ikke synes om" drillede hun ham lidt.
"Hey ..Jake, skål for en hyggelig aften .." hun løftede sit glas for at skåle og det lille armbånd dinglede smukt på hendes håndled.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 10:05 am

Jacob smilede til Hailey.. Haha sjovt var sagde jacob. Skål du sagde Jacob til Hailey. og kiggede ind i hendes smukke øjne.. Jacob smilede til til hailey
hygger du dig her i aften sammen med mig...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:10 am

Hun grinede ...
"ja, bestemt jacob, det er hyggeligt " og ved du hva...jeg behøvede virkelig at komme lidt ud, så det er helt fint."
" Hvad laver du ellers..når du ikke sidder her med "ældre kvinder"? drillede hun lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:55 am

Haha sjovt var... Du er kun et eller to år ældra ind mig.. Sagde Jacob til Hailey med et smil på læben... Altså mener du irl eller URL... Altså hvad jeg laver i fri tiden.. Var det ik det dit spørsmål var... Sagde Jacob til Hailey med et smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 2:02 pm

// altid url , hvis det ik står som hér, eller pis parantes...så fantasien har frit spil//


"Jeg er bare nysgerrig, du har ikke fortalt mig andet end du normalt kun dater piger du ikke kan lide" Hailey grinede lidt og vinkede til een hun kendte ved et sndet bord,men hun gad ikke snakke med pigen lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 2:21 pm

Ja altså jeg er mest ude i skoven... Og jeg hjælper nogen gange folk... Også Elsker jeg at være sød... Sagde Jacob med et smil på læben...Hvad med dig.. Hvad laver du så når du ik er sammen med mig og James... Sagde Jacob med et smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 7:06 pm

Hailey smilede og fortalte, "jeg hjælper på skolen blandt andre Sam, og så har jeg min lille nevø jeg også tager mig af. Så der er nok at se til.Dans...elsker jeg." Hailey tog en bid a maden og guffede den i sig.
Tilbage til toppen Go down
Jacob
Varulv
Varulv
Jacob


Fulde navn : Jacob..
URL Alder : 18 år
Antal indlæg : 28
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Gymnastik lære.
Humør : Dybt forelsket. Men knust.....

Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 10:33 am

Jacob smilede til Hailey og drak noget vand.. Du elsker at danse hvad danser du så
spurte Jacob med et smil på læben... Jacob viste ik lige helt hvad han skulle sige så han smilede inu en
gang til Hailey..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Føste date! //Hailey privat// Empty
IndlægEmne: Sv: Føste date! //Hailey privat//   Føste date! //Hailey privat// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Føste date! //Hailey privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» For mange tanker (privat)
» Trappen //Hailey
» Young lovers meets again (Hailey)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill :: Mystic Bar-
Gå til: