The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Trappen //Hailey I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Trappen //Hailey I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Trappen //Hailey I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Trappen //Hailey I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Trappen //Hailey I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Trappen //Hailey I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Trappen //Hailey I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Trappen //Hailey I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Vampira (833)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Daniel (796)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Kristen (683)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Gideon (535)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Justin (429)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Anna (418)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Tessie (391)
Trappen //Hailey I_vote_lcapTrappen //Hailey I_voting_barTrappen //Hailey I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Trappen //Hailey

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 10:07 am

Tid: 15:23
Sted: Ude foran skolen
Vejr: Solskin, lunt, skyet
Omgivelser: Unge mennesker og nogle lærer


Meisa sad på trappen foran skolens indgang. Hun havde klemt sig helt hen i siden for at folk ikke skulle trampe hende ned når de kom løbende ned af trappen når de havde fået fri. Meisa havde fået fri for noget tid siden og var endt på trappen. Hendes sorte skuldertaske stod mellem hendes fødder, i sikkerhed for de mange fødder der susede forbi hende. Hun støttede sin ene albue på det højre knæ og hvilede hagen på hånden mens hun så på de parkerede biler. Hun ventede på bussen, hun havde misset den første da hun havde siddet og dagdrømt, noget hun tit gjorde.
Hendes brune øjne hvilede et kort øjeblik på en flok piger som stod og snik snakkede en meter fra trappen. Hun havde aldrig haft nogen veninder eller venner for den sags skyld, de fleste var lede mod hende på en eller anden måde, den ene dag kunne det være det at hun var adopteret at hun blev drillet med og andre gange var det hendes lille størrelse. Hun havde oplevet nogle få gange hvor nogen havde været søde ved hende, men det viste sig tit at de bare ville have del af hendes forældres pengepung.
Meisa havde et par lyse jeans, en sart lyselilla top på og en sort cardigan, som lige beskyttede mod den kølige vind der en gang i mellem ramte hende. Hun lænede hovedet frem og vendte ansigtet ned af så det lange brune hår faldt som et slør, der skjulte hendes ansigt for de andre elever.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 10:58 am

Hailey strøg det lange hår væk fra panden.En arbejdsdag var ved at være slut og hun var virkelig glad.
Det havde været en forfærdelig dag, hun havde hverken set Sam eller Justin men var istedet blevet sat til at assisterer for Mr. Hardwick, den gamle gris.
Hans øjne havde nærmest ædt Hailet op, og det var som sådan også okay...ihvertfald gjorde ikke nogen skade, men da hans hånd listede sig op ad hendes nøgne lår, da løb hendes tålmodighed ud.
Dagen var endt med at Hailey stak ham en lussing ,hvorpå han drejede omkring og affyrede ordene, inden han var ude af døren"Det skal du komme til at fortryde! "
Hailey glattede sin sorte stramme nederdel og rettede lidt på den løse sorte bluse hun havde på, og tankerne fordybet i dagens hændelser,begyndte hun at gå ned af trappen...og var lige ved at miste balancen da hun var ved at falde over ...en pige der sad netop der.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 6:00 pm

"UH!"Udbrød Meisa da en var ved at falde over hende. Hun var blevet forskrækket, eftersom hun havde siddet fordybet i sine egne tanker. Hun var egentlig let at skræmme og at forskrække hende var en let sag. Meisa rejste sig op og så på den lidt ældre pige. "Øøhm undskyld!"Skyndte hun sig at sige og greb sin taske. Hendes kinder fik en rødmende farve, da det forkom hende pinligt. Var hun virkelig så lille at folk ikke lagde mærke til hende?? Hvorfor var hun ikke større??
Hun fik taskens rem op på højre skulder og holde fast i den med højre hånd for ikke at tabe den. Hun var egentlig emget klodset nu hvor hun tænkte over det, hun kom altid galt af sted.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 10:30 pm

Hailey vaklede lidt,som hun stod der på trappen,men genfandt sin balance og ånede lettet op da hverken pigen eller hende selv,måtte "ned og hilse på trapperne".
Hun rettede hurtigt på sit tøj og fik dernæst travlt med at undskylde overfor pigen," ej, det jeg virkelig ked a,jeg havde slet ikke set der sad nogen....du slog dig vel ikke ?" Haileys stemme var imødekommende og hun smilede til pigen.Hailey syndes hun så lidt fortabt ud,måske hun var ny her?Eller måske jun som Hailey selv,bare havde en dårlig dag.
Hun smilede igen og sagde " Det må være din ret at kende navnet på den der nær maser dig ned a trappen...jeg hedder Hailey "
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeMan Jun 06, 2011 1:18 pm

Meisa så på pigen som så lidt ældre ud end hende selv, men nu lignede hun jo også en på fjorten femten år. Hun forholde sig tavs mens hun undskylde og holde fast i taskens rem for ikke at tabe den. Hun var så god til at være uheldig og klodset. Tabte ting, faldt og hvis nogen kastede rundt med ting så var der 99,9 procent chance for at det ville ramme hende i hovedet.
"Det er helt i orden Hailey, jeg er van til det"sagde hun med sin klare og lave, men forståelige stemme og smilede det venlige generte smil. Man kunne aldrig høre på hendes stemme at hun var genert, så tit lagde folk ikke mærke til at hun var det, kun hvis hun rødmede som hun nu tit gjorde.
"Jeg hedder Meisa"præsenterede hun sig selv hurtigt og smilet blev lidt skævt og hun var ikke så sikker på hvad hun skulle sige til pigen. Det var så sjældent hun snakkede med folk, som ikke ville drille hende eller sende hende øjne der gjorde det klart at hun ikke passede ind.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeMan Jun 06, 2011 9:33 pm

" Meisa " gentog Hailey og smagte lidt på navnet, " det da et virkelig pænt navn, jeg tror ikke jeg har hørt det før ", hun smilede til pigen, der stod og hold godt fast på hendes taske.Hailey kunne kun se det sjove i situationen, hun var selv då tilpas uheldig...måske nærmere distræt, så hun tit og ofte selv kom ud for klodsede små uheld.
"Er du ny her ,Meisa ? Jeg kan ikke erindre at have set dig på skolen her " Hailey kiggede lidt nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Aimée
Menneske
Menneske
Aimée


Fulde navn : Aimée Pearl O'Connell
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 67
Humør : Laver om ;)

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 2:45 pm

Meisa smilede venligt genert. "Tak"Sagde hun med sin lave, men forståelige stemme. Hun så ned og strammede sit grab om taskens rem en smule. Hun bed sig svagt i læben og så op igen, da hun spurgte til skolen.
"Nej, jeg er ikke ny. Jeg har været her hele året" Hun smilede svagt, hun var van til at folk ikke bemærkede hende og når de gjorde var det kun for at gøre nar af hende på en eller anden måde og derefter glemte de hende igen, indtil der skete et eller andet der gjorde dem opmærksom på at hun var der.
Tilbage til toppen Go down
Hailey
Menneske
Menneske
Hailey


Fulde navn : Hailey Blanchard
URL Alder : 18
Antal indlæg : 220
Geografisk sted : FC
Job/hobbies : Arbejdede i en hundekennel nu på skolen som lærerassistent.
Humør : Altid disse spørgsmål

Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 7:50 am

Hailey kiggede på pigen, hun virkede rigtig sød...måske manglede hun lidt selvtillid, for hun så også meget undskyldende ud, synes Hailey.
" Jeg har ikke været her mere end nogle måneder selv, jeg hjælper nogen af lærene...men jeg har ikke været i din klasse, så ville jeg have husket dig " sagde hun og sendte meisa et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trappen //Hailey Empty
IndlægEmne: Sv: Trappen //Hailey   Trappen //Hailey I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Trappen //Hailey
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven et smut [Hailey]
» Young lovers meets again (Hailey)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Skole-
Gå til: