The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Vampira (833)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Daniel (796)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Kristen (683)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Gideon (535)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Justin (429)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Anna (418)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Tessie (391)
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_lcapEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_voting_barEndnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 1:45 pm

Sted: Biblioteket
Tid: omkring 3 tiden om eftermiddagen
Omgivelser: Ansatte og et par andre
Vejr: ca 20 grader, stille blæst og skiftende solskin
Påklædning: Sorte tætsiddende jeans, sort stroptrop med V-udskæring og en grå/ ternet skjorte over der ikke var knappet, et par brune ballerina sko med en lille sløjfe på
Jennifer var tilflytter af Fell's Church og hele ugen havde hun hjulpet hendes forældre med at male væggene i flotte passende farver, flyttet rundt på møblerne, slæbt kasser ind, gjort ret og ordnet lidt omkring i haven, men idag havde hun fået lov til at holde fri og tage ud i byen for at se sig om. Hun havde taget sin pung med hvis hun skulle få brug for penge, og så begyndte hun bare at gå. Hun gik op og ned af gaderne, så på nogle af husene og menneskerne der var omkring hende. Hun syntes allerede meget godt om byen, der var hyggelig, og så var der ikke få meget larm, men hellere ikke for stille. Hun fortsatte ned af en lille gade og kom ud på den anden side, hvor hun fik øje på en stort flot bygning. Hun besluttede sig for at kigge nærmere.
Da Jennifer trådte ind på biblioteket smilte hun svagt. Hun elskede at læse og få mere viden. Hun måtte skaffe sig et lånerkort, men først ville hun lige se om de havde nogle ordenlige bøger. Hun stillede sig ved en af reolerne og begyndte at læse titlerne på dem, en efter en, for at tjekke dem, måske var hun heldig og falde over en god bog, der var værd at læse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 2:06 pm

//Påklædning; en sort t-shirt som man lige kan ane, indenunder den hvide hættetrøje hun har udover sig. Et par lyse, hullede jeans, samt et par røde, slidte Converse sko. Håret er løst og lettere bølget. :3

En mørkhåret pige sad ved et bord på biblioteket. Den ene albue hvilede på bordet, samt ansigtet hvilede i håndfladen. De brune øjne var vendt imod teksten henover siderne på den bog, som pigen sad og læste i, lettere ukoncentreret, da hun egentlig ikke gad læse bogen.
Pigen, eller snarere, Serafina Hewlett, sukkede lavmælt for sig selv. Hun rettede sig op, idet hun tog sin arm til sig, der var begyndt at sove lidt. Hun ruskede i den, så den ville vågne igen.
Hun så rundt, da hun egentlig havde sat sådan i lang tid, og ikke rigtig lagt mærke til, folkene omkring sig. Der havde før været mange mennesker, men der var nu ikke så mange mere.
Serafina rejste sig forsigtigt op. Hun tog bogen med sig, som hun knugede ind til sig. Hun kneb øjnene en smule sammen, mens hun så rundt på biblioteket. Hun gik så over til en reol, og stillede bogen på plads.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 2:20 pm

Jennifer tog en bog ud og kæste bagsiden. Hun havde læst bogen før, den fik hende altid til at smile. Handlingen var god og det var rigtigt god skrevet. Hun stod og overvejede om hun skulle skaffe sig et lånerkort og så låne den.
Mens hun stod og overvejede fik hun øje på en pige der stod ikke langt væk fra hende. Jennifer var faktisk meget udadvendt, men havde dogt lidt svært ved at få nye venner. Hun skulle altid presse sig selv lidt. Pigen lignede en omkring hendes egen alder, måske lidt ældre måske lidt yngre. Hun tog en hurtigt beslutning og gik hen mpd hende. "Undskyld mig, men jeg er ny her og jeg ville bare lige spørge om du kan pege en ansat ud for mig." spurgte hun venligt og smilte sød til pigen. Hun syntes ikke rigtigt at de ansatte trådte så meget frem, der var ingen bag skranken og hun ville nødigt spørge en forkert. "jeg bliver jo nødt til at skaffe mig et lånerkort" sagde hun, efterfulgt af et nyt smil.
//Undskyld tiden ^^ Jeg skal desværre logge af, så vi skrives bare Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 2:35 pm

Serafina stod musestille, mens hun kiggede på bøgerne. Hun anede ikke, hvad hun i det hele taget lavede på biblioteket. Hun skulle ikke rigtig låne noget, ikke som sådan, og hun var ikke i læsehumør lige for tiden. Mere center-humør, som hun ville kalde det.
Hun trak på skuldrene, idet hun drejede hovedet og så på en pige, der stod ved hendes side. Hun kiggede lidt på hende, da pigen så spurgte om noget. Hun lyttede, mens hun kiggede på hende.
"Jo da, selvfølgelig." svarede hun så, mens hun lidt overvejede, hvem. Hun kiggede så lidt rundt, inden hun så på pigen igen. "Ehm.." Hun pegede så over imod en ansat, der var på vej hen imod en reol, skråt overfor den reol, som de to stod ved.
"Ja, hende. Hun er sød." sagde Serafina venligt, idet hun så på pigen igen med et venligt smil. Hun betragtede hende med de brune øjne.

//Helt i orden Very Happy vi ses ^-^
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 5:29 pm

Jennifer vendte sig om og så på den dame, pigen havde peget ud for hende. Så vidste hun da hvem hun skulle henvende sig til. "Mange tak" sagde hun da hun vendte sig igen om mod hende. "Jeg hedder forresten Jennifer, jeg er som sagt lige flyttet til" præsenterede hun sig selv.
"Jeg går ud fra at du også bor her i byen" spurgte hun, nærmest bekræftende. Men man kunne jo aldrig være sikker. Jennifer lod en hånd redde gennem sit lange lyse hår. En dum vane hun havde fået sig. "Så skal du låne noget eller er du her bare for at slå tiden ihjel" spurgte hun venligt, hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 5:42 pm

Serafina begravede hænderne i sine bukselommer, mens hun kiggede på pigen. Hun kiggede hen imod damen, så på pigen igen med et skævt smil. "Det var da så lidt." sagde hun så, idet hun så kort nikkede. "Jeg er Serafina Hewlett," præsenterede hun sig så, men lod hænderne blive i lommerne.
Hun nikkede kort, atter. "Ja, jeg bor her. Næsten lige flyttet hertil, men har da boet her i ca. en uge snart, tror jeg."
Serafina kiggede hen imod damen igen, der var ved at vende om og gå væk fra reolen, hun stod ved, inden hun så så på Jennifer igen. "Njaa.. jeg er her egentlig bare.. ja, det ved jeg egentlig ikke." Hun løftede begge øjenbryn, inden hun så trak på skuldrene. Hun slog blikket imod reolen, inden hun så på Jennifer igen. "Hvad med dig? Nårh, du skulle vel have et lånerkort?" Hun smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 5:52 pm

Jennifer lyttede til hende, mens hun præsentrede sig selv. "Hyggeligt at møde dig, Serafina" svarede hun, hende venligt efterfulgt af et lille smil.
"Jeg har næsten også boet her en uge, 5 dage faktisk, men det er min første dage væk fra huset" sagde hun smilende. "Jeg har hjulpet med at male, pakke ud og sådan nogle ting" forklarede hun. Jennifer kiggede på bogen hun havde mellem sine hænder. Den var lidt slidt, så den var enten gammel eller meget læst.
"Det kan være at du bare var gået ud og så det næste øjeblik befinder man sig bare et sted" spurgte hun muntert og så på hende. Hun kendte selv alt for godt til de ture. Hun elskede at gå for sig selv, bare tænke, høre musik eller lytte til alle lydene omkring en, og så kigger man rundt og er bare gået et eller andet sted hen, uden rigtigt at have tænkt over det. Jennifer nikkede som svar. "Jeg er en af de mennesker der godt kan lide at læse" sagde hun og så igen på bogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 6:00 pm

Serafina smilede venligt. "I lige måde, Jennifer." svarede hun og smilede bare venligt til hende. Hun tog hænderne op af lommerne og lod armene hænge ned langs siderne, mens hun kiggede på hende.
Hun fugtede sine lettere lyserøde læber, der var påført af en smule lipgloss med et svagt glimt af glitter. "Arg, så du er helt ny, altså, her i byen?" Hun lagde hoved et en anelse på skrå.
Så nikkede Serafina kort. Så lo hun. "Ja, jeg tror nogenlunde det er forklaringen på, hvorfor jeg befinder mig her, uden at vide det." sagde hun og trak på skuldrene. Hun smilede skævt til Jennifer, en pige, hun faktisk allerede syntes godt om. "Det er jeg også. Nogengange."
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 6:11 pm

Jennifer nikkede. "Ja, første gang jeg faktisk rigtigt for set mig om her i byen." sagde hun glad og smilte venligt til Serafina. "Så hvad er der at lave her i byen, når man ikke arbejder eller går i skole" spurgte hun. Jennifer var rigtigt født i en lille by, men da hendes far fik et job i en større by, flyttede de. Hun havde boet i den anden byen siden hun var 5 så hun kunne ikke rigtigt huske andet, så det var dejligt at komme væk fra alt larmen og komme il Fell's Church, som hverken var for lille eller for stor, efter hendes mening.
Jennifer smilte venligt til hende. "Hvad kan du så lide, når du ikke er et læse-menneske" spurgte hun, hende med et munter stemme. Jennifer var bare glad for det meste. En dejlig ting ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:00 pm

Serafina kiggede på hende, og smilede nærmest ekstremt stort til hende. "Hvad der er at se? Hm, egentlig et godt spørgsmål, for jeg har faktisk ikke set mig særlig meget omkring. Men der er da en café, bibliotek, og sådan.. ja, lidt af hvert, vil jeg da gætte på." svarede hun.
Hun smilede så skævt til hende. Hun trak let på skuldrene, inden hun atter fugtede sine læber - en vane, vil hun tro. "Øh," mumlede hun og slog armene omkring sig selv, mens hun så rundt. Hun så så på Jennifer igen med et bredt tandsmil. "Jeg elsker at shoppe!" Hun lo for sig selv, et godt stykke tid, men lignede så en, der tyggede på noget. "Hm, men jeg er ikke altid sådan en.. "hyperunge", nej, jeg kan da også godt sidde derhjemme, i fred og ro og.. ja, læse, studere, alt muligt."
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:09 pm

Jennifer smilte bare da hun fortalte kort om byen. "Skal du gå i skole her også" Spurgte hun venligt. Jennifer skulle begynde i skole snart og hun var både spændt og nervøs. Hun glædede sig til at komme lidt væk fra det hus, hun nu skulle kalde hjem, men hun skulle starte helt forfra. Ingen af hendes venner boede i nærheden, hun kendte ingen og hun vidste ikke hvor langt de var på skolen i forhold til den gamle hun gik på. HUn håbede at Serafina også skulle gå eller allerede gik på skolen, det ville være dejligt at bare kende en.
"Shoppe" gentog Jennifer hende. "jeg kan også godt lide at shoppe" sagde hun og smilte lidt. "Der er bare ikke mange der gider at shoppe med mig, for jeg er meget langsom og tjekker alt ud i butikken, og så er jeg meget kræsen med tøj. Jeg køber aldrig noget tøj uden at have prøvet det, et par gange, og er helt sikker på at det sidder som det skal" sagde hun og lo kort af sig selv. "Så har du fundet nogle gode butikker her i byen eller skal man længere væk" Jennifer udspurgte hende næsten som om at Serafina havde boet der sin altid, men hun havde jo kun boet der lidt længer end Jennifer, men Jennifer var bare nysgerrig på det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:16 pm

Serafina nikkede, smilende. "Ja, nemlig," sagde hun så og lo kort, "jeg skal gå i skole her." tilføjede hun så og nikkede kort, mens hun smilede til hende. Hun kiggede op og ned af hende, ikke af nogen grund, da der var et venligt smil over hendes læber, "og nu kender jeg jo i det mindste én." Hun brød sig ikke om tanken om, at skulle starte på en ny skole, helt alene - hun elskede dog, at kunne starte forfra og sådan, men bare det med, at starte helt selv, det gav hende kuldegysninger.
Hun smilede så, idet hun lagde hovedet let på skrå, mens hun bare kiggede på hende. "Åhr, det kender jeg godt," sagde hun så, "jeg skal nogen gange prøve et helt sæt tøj, flere gange, inden jeg kan bestemme mig for, om jeg vil have tøjet eller ej. Én del af sættet, eller bare hele sættet." tilføjede hun og lo kort for sig selv, mens hun kiggede på hende, venligt smilende. "Vi må da tage ud og shoppe en dag sammen?" Hun rystede så kort på hovedet, til det spørgsmål med butikker, "og så kan vi finde en god butik sammen."
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:24 pm

Jennifer smilte stort til hende. "Det er jeg glad for at høre. Så ved jeg da at jeg ikke bliver helt alene gennem året" sagde hun og lod sin hånd redde gemmen håret igen.
Jennifer lyttede genkendende til det. Det var også sådan hun var, og hendes venner hadede det. De sagde altid at det så godt ud på hende, så de kunne komme afsted igen. Men Jennifer købte aldrig noget overillet, hun tænkte den rigtigt igennem. "Der er ikke noget mere irriterende at komme hjem med et fejlkøb. Det er spild af penge og tøj. For det ender altid bagerst i skabet." sagde hun og lo lidt igen.
"Det vil jeg elske" sagde Jennifer glad. "Jeg mangler en der tænker ordenligt når man er ude at shoppe og ikke bare skynder sig afsted" sagde hun og smilte til hende. "Så må vi bare selv finde nogle gode butikker" Jennifer syntes virkelig godt om Serafina, hun var virkelig glad for at hun tog derhen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:28 pm

"Nemlig, sådan har jeg det også," sagde hun så og smilede, "jeg elsker skam, at starte helt forfra et nyt sted, men bare tanken om, at skulle starte selv, det.. adr, nej." Hun grinte, inden hun så stoppede og smilede venligt.
Hun nikkede kort. "Nemlig," svarede hun og nikkede bare endnu en gang, "eller hvis man bare køber noget, man kun bruger én gang, fordi man måske bare kommer hjem, uden man egentlig har noget, der passer til det, man lige har købt." Hun trak på skuldrene. "Det er tit sket for mig." tilføjede hun lavt.
Serafina slog blikket rundt på biblioteket, hvor der var kommet lidt flere mennesker. Hun lagde armene over kors, idet hun lagde vægten over på det ene ben. Hun så på Jennifer igen. "Ja, det må vi! Det kunne i hvert fald blive hyggeligt." lo hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:37 pm

Jennifer smilte til hende. "Har du gået på mange skoler, og flyttet meget" spurgte hun, da Seafina sagde at hun godt kunne lide at begynde forfra, de lød som om hun havde prøvet det et par gange. Tanken om at hun kunne være hvem hun havde lyst til at være var ret tillokkende. Hun behøves ikke være hende den kloge pige. De var ikke fordi at hun var blevet drillet på den gamle skole, der var bare hellere ikke mange der havde lagt mærke til hende. Hun var der bare for dem, hun havde en gruppe som hun var sammen med, men ingen lagde hellere ikke rigtigt mærke til dem. Så hun var vant til at være usynlig, det kunne være dejligt at prøve at være ikke populær, bare vellidt.
Jennifer nikkede igen til hende. "Hader når det sker" sagde hun og smilte til hende. "det ville være rigtigt hyggelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:42 pm

Serafina lod armene hænge ned langs siderne, inden hun kørte en hånd gennem sit hår. Hun pillede lidt ved det, mens hun så på Jennifer imens. "Hm, nej. Nej, det har jeg dog ikke," svarede hun tænksomt og lod armene hænge ned langs siderne. Hun rettede sig op, så vægten var lige i begge ben, "men det har jeg altid tænkt på." tilføjede hun så og trak på skuldrene.
Hun nikkede kort. "Jaer, nemlig," svarede hun og sendte Jennifer et venligt smil, mens hun betragtede hende. Hun kunne godt lide, at være i hendes selskab, eller ja, have Jennifer som sit selskab, da hun lød som en virkelig sød pige, og en pige, der var nede på jorden, og ikke en, der hele tiden skulle huje frem og tilbage i verden, "ja, det ville det helt sikkert!"
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:50 pm

"Okay. Men ja det er dejligt hvis man nogen gange bare kunne starte forfra" sagde Jennifer og smilte til hende. "Hvordan var den skole du var på, før du kom her til" spurgte hun intereseret. "Var du en af de populære, skaterpigerne, nørderne eller noget andet" spurgte hun og kom til at le lidt ved tanken. der var altid klikker i high school. Hun kunne ikke rigtigt forstille sig Serafina som en nørd, mere som en af de meget vellidte piger. Men det var svært at sige, hvad hendes status var på skolen, som de sagde på hendes gamle skole.
"Jeg var hende den usynelige. Hende som ingen rigtigt husker navnet på, udover mine få venner" forklarede hun hurtigt, efterfulgt af et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 7:58 pm

Serafina lyttede, mens Jennifer forklarede og alt det. Hun trak så på skuldrene med en tænksomt mine. Hvad hendes status var i high school på den gamle skole? Hun bed sig i underlæben. "Hm, jeg var den, der altid hang ud med drengene," svarede hun så. Om det var en speciel status eller ej, anede hun ikke, "mine veninder prøvede altid, at få mig til, at tage med til pigeaftener og sådan, men jeg ville hellere spille videospil og spille fodbold og alt det der med drengene." Hun grinte. "Jeg har dog forandret mig lidt, jeg er blevet mere feminin, hvilket jeg også ret godt kan lide." sagde hun så. Hun smilede skævt, til det, som Jennifer fortalte om sin 'status'.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 8:04 pm

Jennifer nikkede. "Lidt en badass" sagde hun med et stort smil. "Jeg ville ønske at jeg kunne finde ud af at spille videospil" sagde hun og smilte lidt. "Bare ikke alle de voldige spil, som nogle drenge spiller" sagde hun og lo lidt igen. Det så altid så hyggeligt ud når nogle drenge sad og spillede, det var som om de var i deres egen verden. Lidt ligesom når hun tegnede så var der ingen der rigtigt kunne komme i kontakt med hende, hun var bare væk.
"Du ser i hvert fald meget feminin ud" sagde hun og smilte til hende. Det var en kompliment, for det hun mente var at hun ikke lignede en dreng eller noget. HUn havde set et par piger der klippede sig kort håret og gik i drenge tøj, det var også fair nok at det var det de vil, men man kunne da godt være en drengepige selvom man gjorde lidt ud af sig selv. Hun sendte Serafina et nyt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 8:08 pm

Serafina grinte. "Nemmerlig." grinte hun så, mens hun kiggede på hende. Hun syntes mere og mere om denne pige, Jennifer, som hun da meget gerne, ville lære meget bedre at kende. "Tæh, det er også sjovt nok - jeg er mest til bilspil. Det er klart de sjoveste spil!"
Hun lo kort af sig selv, inden hun rystede på hovedet og trak på skuldrene. Hun smilede venligt til Jennifer. "Jamen, mange tak da." Hun lo, inden hun lagde armene over brystet igen, mens hun bare så på hende. Hun smilede venligt. Hun vidste godt, det var en kompliment, og hun vidste godt, at hun var blevet en del mere feminin, end hun før havde været.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 8:15 pm

Jennifer lo lidt. Hun kiggede igen på bogen, hun stod med. HUn havde stadig ikke fået anskaffet sig et lånerkort, men hun var hun optaget, hun kunne da også bare få det ordnet bagefter. HUn smilte til hende. "bilspil" spurgte hun og lo lidt igen. "Jeg har adrig prøvet at spille bilspil, jeg har prøvet engang noget hvor man var en indbrudstyv og man skulle stjæle fra folk, men det var min lillesøsters x-boks, så det var ikke helt et rigtigt spil" sagde hun og lo af sig selv. "Det var for mindre børn" tilføjede hun og trak på lidt skulderne.
//Jeg logger af nu, så skrives ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 8:18 pm

Serafina smilede til hende. Hun kiggede atter rundt, bare lige at sikre sig, hvorhenne hun var, da hun faldt for meget ind i sin egen verden, hvis hun kiggede på det samme, den samme, hele tiden. Hun så på Jennifer igen med et smil om sine læber. "Bilspil er gud," sagde hun så og lo. Hun lyttede til det Jennifer sagde, inden hun så kort nikkede. "Arh, jeg kender det," sagde hun så og trak på skuldrene, "jeg elsker også spillet, Tekken. Det er jeg nærmest vokset op med, hvis man kan sige det sådan." tilføjede hun så og smilede bredt til hende.

//Ja, det gør vi i hvert fald :3 seeya!
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 10:25 pm

Jennifer begyndte svagt at le. "Du bliver nødt til at lære mig det en gang" sagde hun muntert og smilte til hende igen. "Tekken?" spurgte hun stille. "Er det det spil hvor man skal slåes mod andre" spurgte hun lidt forsigtigt. Hun havde hørt en af sine venner snakke noget om det, men det var ved at være et stykke tid siden og hun hørte ikke rigtigt efter, så hun var ikke helt sikker på at det var det rigtige spil hun tænkte på.
"Du har brugt meget tid sammen med drenge" sagde hun glad og lod en hånd redde gennem håret igen. Dum vane hun havde fået sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:23 pm

Serafina kiggede smilende på Jennifer, der lo. "Ja, det vil jeg da meget gerne," Hun lo så selv, hvorefter hun nikkede kort, "jo, det er lige præcis det spil." sagde hun så og nikkede så anerkendende, mens hun smilede venligt. Hun lagde endnu en gang vægten over i det ene ben, mens hun så på Jennifer med et smil.
Hun så endnu en gang rundt på biblioteket, inden hun så på Jennifer med et smil igen. "Ja, det har jeg vel." Hun grinte kort. "Jeg klædte mig også en gang ud som dreng." Hun rystede kort på hovedet af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Jennifer
Menneske
Menneske
Jennifer


Fulde navn : Jennifer Marie Lawson
URL Alder : 17
Antal indlæg : 52
Geografisk sted : Et stort flot villahus i nærheden af skolen i FC ^^
Job/hobbies : Arbejder i en tøjbutik i nabobyen / tegne og male
Humør : Isn't it funny how day by day nothings changes, but when you look back everything is different?

Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 5:01 pm

Jennifer smilte til hende. "Det må da også være sjovt at prøve at være en dreng, bare for en dag" lo hun og tænkte lidt over hvad hun ville lave hvis hun kunne prøve at være en dreng for en dag.
"Jeg ville nok tage en tur med i omklædningsrummene, så man kunne få set et par lækre overkroppe" sagde hun og grinte. "Og prøve at stå op at tisse" sagde hun og begyndte at grine lidt mere. Hun så sig om og dæmpede grinet en smule. Hun håbede ikke at der var andre der hørte det. Men det var ret snyd at drenge bare kunne tisse alle steder de havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )   Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ ) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en tilflytter (Serafina og andre hvis de har lyst ^^ )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hjælp søs! ~ Vampira (Andre må gerne deltage hvis de vil)
» OG HVAD SÅ HVIS JEG IKKE ER SOM JEG SER UD!? #Eric ^^#
» Hvor er det smukt.. Tænk hvis man var et vandfald~Adrian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Bibloteket-
Gå til: