The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Bonnie (970)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Vampira (833)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Daniel (796)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Clarissa (761)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Kristen (683)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Gideon (535)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Justin (429)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Anna (418)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Tessie (391)
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_lcap*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_voting_bar*Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 *Skriger* Du lever!!! ~ Alice

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 9:48 pm

Sted: På Cafeen
Tid: Midt i arbejdes tiden.
Omgivelser: Masser af mennesker, og andre væsner.
Vejr: Det regner lidt.
Påklædning: Min servitriceuniform.

Zoey gik rundt og serverede igen. Hun havde i lang tid ikke kunne komme, og ingen andre end hun, vidste hvorfor. Grunden var at hun havde haft et hul i maven, efter at Matthew, havde 'spidet' hende. Hun var først blevet hel nu. Hun tog dog stadig nogle smertestillende piller, når smertende blev for slemme. Hun sukkede dybt, og gik hen til endnu et bord, for at tage bestilling. Hun tog sig ikke af at den eneste pige ved i bordet var vampyr. Hun tog de to menneske-drenges bestilling, og gik igen. Hvis hun ikke havde haft blokken havde hun glemt det..
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:35 pm

Alice kom ind på Cafeen. Hun havde sin ynglings bluse på - En brun strækket bluse, med lidt for lange ærmer - sin fine jakke - en sort lang jakke, der skulle bindes om livet - et par slidte blå jeans, og et på falde sorte kondisko som jeg næsten altid havde på, samt et tørklæde om hovedet - det var blåt, med pletter der var nogle nuancer mørkere blå end den anden - og et på solbriller. Hun ville ikke blive genkendt. Hun kom ind, og gik direkte hen til et tomt bord.
Hun så rundt, på de mange forskellige personer. Hun vidste godt at nogen af dem ikke var mennesker. Hun fik øje på en pige der virkede bekendt. Hendes gyldne hår, de brune øjne. Det gav et gib i hende. Zoey.. Pigen var Zoey. Hun vendte sig om, og kiggede ned i bordet. Det sidste hun ville, var at blive genkendt af Zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:47 pm

Zoey sukkede, og gik videre over til et andet bord, hvor hun kunne mærke der sad en af de genopstandene, som hun kaldte dem. Hun kiggede på pigen, der virkede lidt nervøs. Hun satte et venligt smil på, og holde blokken frem, og klar til at skrive bestillingen op. "Hvad skulle det være?" spurgte hun, blidt og venligt. Hun syntes pigens aura virkede bekendt. Det var den samme Indigo som en anden hun havde kendt. Hun fik et stik af sorg, og vrede ved tanken om hende gamle veninde Alice som Matthew, og Bonnie slog ihjel. Hun konsentrede sig, og så på pigen, med det prikkede tørklæde.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:55 pm

Alice stirrede stift da hun mærkede Zoey komme tættere på. Hun greb menukortet, og kiggede ned. Hun prøvede at lave en spansk accent. Det var ikke ret svært, eftersom hun elskede sprog. Hun lod fornemt en finger kører ned over kortet. "Øm.. den der," sagde hun, med en spansk accent, og en lidt dybere stemme end hun normalt havde. Hun lod Zoey skrive og smilede lidt, over at hun ikke var genkendt endnu. "Og en cola tak." Hun lænede sig tilbage, uden at vise sit ansigt til Zoey.

-Min krea forsvandt lidt... Upsi.. Håber det er ok længde Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 12:04 am

Zoey syntes pigen virkede mere og mere bekendt, men da hun begyndte at snakke rystede hun på hovedet af sig selv. Alice havde ingen spansk accent, og hun kunne jo umuligt være i live. Hun skrev pigens bestilling ned, og smilte. "Det er klar om et par minutter.. Jeg kommer med deres cola om lidt," sagde hun, og vendte om. Hun så sig over skulderen på par gange. *Kan det være...? Nej det er umiligt.. Matthew sagde jo selv.. Men hvad hvis han løj? Kunne ikke finde på det...?* Halv, og hel færdige tanke sætninger kørte rundt i hendes hoved. Hun gik hen til lemmen indtil køkken, og sagde den mystiske piges bestilling op, samtidig med, og hun hang den på det jern stativ der var der. Bagefter gik hun hen, og ordnede Colaen. Hun så hver ti'ene sekundt hen på pigen, i håbet om at få et glimt, af hende ansigt.

//Det er helt okay ^^ Skal logge nu ^^' Vi skrives ved.. Hej hej ^^
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeOns Jun 15, 2011 12:15 am

Alice nikkede. Hun var lige forundret over at Zoey stadig kørte sin formelle stil, med sige sige: 'De' og 'deres' til andre. Hun sukkede lavt, og lettet da hun var gået. Hun kunne ikke lade være med at smile. Zoey havde ikke gekendt hende. Hun kunne hele tiden mærke hendes blik, og turde derfor ikke smide mere end jakken og sol brillerne. Hun overvejede tit at smide tørklædet, for at folk ikke fik forkerte tanker om hende. Men hun vidste allerede det var forsent. Hun var allerede sat i en kasse i alles hjerner. Hun sukkede, og ned på menukortet. Hun havde godt nok bestilt, men hun kede sig, så hun begyndte at læse alle menuernes navne. Hun fniste over et par af dem.

- Tak Smile Og okay Smile Skal jeg også så.. Godnat Smile
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 6:12 am

Zoey fyldte colaen op, og blev afbrydt i sin indre undring, da Terry råbte efter hende. "Zoe, du stener igen!" Han lød lidt små irriteret. Men måske var det fordi der var så mange idag. Hun tog den fylde cola op, og gik hen til lugen. "Undskyld Terry. Jeg er ikke helt mig selv idag" Hun smilte skævt til ham, og så en i hende blå øjne. Hun smilte størrer, da hun hørte hans opgivende suk. "Ja ja.. Det ved jeg godt. Men skynd dig nu lidt ik. Bestillingerne kommer jo ikke af sig selv vel?" Han gik igang med at stege bøffer igen.
Zoey vendte sig om jeg grinede stille. Hun gik hen til Bordet, med den mystiske pige, hun på en eller anden måde kendte. Hun stillede colaen foran hende. "værsgo. Deres mad er snart færdig. Vi er lidt forsinket idag.. Den må De altså undskylde" sagde hun, med et venligt smil.
Zoey gik videre, og så sig nogengange tilbage. Hun syntes pigen virkede mere og mere som Alice. *Men hvordan kan dt være muligt? Hun er jo død* tænkte hun. Hun tog en bestilling ved et bord, da hun hørte Terry råbe: "MENU TIL BORD TRE!" Hun sprang tilbage, og så ind af lugen. "Tak" sagde hun, og tog imod bestillingen. Hun hang en sedl på jernstativet, og gik hen til bordet med pigen igen. "Værsgo.. Ellers andet?" spurgte hun, og så tålmodigt på pigen.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 6:23 am

Alice havde hele tiden en fornemmelse af hvor Zoey var henne, og hvornår hun kiggede. Hun hørte stort set alt hvad hun sagde, og fornemmede hvad hun lavede. Hun fniste stadig over en for navnene på en menu. Hun så kort på Zoey da hun kom med colaen. Hun smilede lidt. "Tak.. årh det er helt oki. Jeg venter bare," sagde hun, med det spansk accent. Hun var ret god, efter sin egen mening. Hun drak lidt af colaen, og så efter hende. Hvor længe ville det gå for en eller anden genkendte hende. Hun hørte døren gå op, og nogen trådte ind. Hun hørte også Zoey komme tilbage. Hun gys ved følelsen af Tony. Hun havde ikke set ham siden de slog op. Hun hørte Zoey, og så Tonys slanke og muskuløse krop, dumpe ned foran hende, på den anden side af bordet. Hun nikkede til Zoey. "Ja noget at drikke til ham," sagde hun. Hun hørte hvor normal hende stemme blev. Var hun nervøs? Næ.. Hvad var der et være nervøs over? Hun bed tænderne sammen, ved lyden af Tony's stemme.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Admin
Admin
Zoey


Fulde navn : Zoey Taylor Shelia Black Bird
URL Alder : 19
Antal indlæg : 1348
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Digter, synger, spiller på flygel, Arbejder sin røv i lasser på Grillen, som hun overvejer at give til Matt, passer 4 heste og ejer Baren oven i det hele.
Humør : I can cry all the time. But no one cares anymore. It's like standing on the other side and be all alone. No one sees or hears you. I don't wont to be alone, when I can stand and see my old friends take everything from me. It's like i'm dead and they are jumping on my grav with laugh and joy.

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 6:35 am

Zoe havde ikke set Tony komme ind. Ikke før hun smilte til hende, og lod en hånd løbe hen over hende lind. Hun gøs og så ondt på ham. "Jeg er stadig optaget" sagde hun hæst. Hun havde når han gjorde det. Også især når sætningen kom. "Ej come on. Du ved jo jeg altid er her" Hun knurrede næsten af ham. "Tie stille!" Hun så på pigen. "Mener du det?" Hun lød opgivende og vendte sig mod Tony igen. "Hvad vil du have at drikke?" Hun så på hans tænksomme ansigt. *Hvad bliver det mon nu? Skal jeg mon gå ind i bar efter det igen?* Hun blev overrasket over det han bestilte. "Bare en øl" Hun skrev det ned inden han kunne om bestemme sig. Hun drejede rundt på hælende på skyndte sig op til 'baren'. Hun fandt et glas, og begyndte at fylde det op med øl.
Tilbage til toppen Go down
https://the-vampire-diaries.canadian-forum.com
Alice
Engel
Engel
Alice


Fulde navn : Alice (Beckhem) Turner
URL Alder : 17 år
Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Mystic Falls
Job/hobbies : Forsøger at overleve min datters prøvelser. Og så arbejder på en resturant i Mystic Falls ^^ (Er servitrice xD) men det er kun i weekenden xD
Humør : Som mit humør plejer at være.. Tror jeg.......

*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitimeTors Jun 16, 2011 6:45 am

Alice kiggede ned i bordet. Tony måtte bestemt ikke finde ud af at hun var tilbage. Hun havde kun lige nået at tænke tanken da Zoey forsvandt igen, og Tony sad alene med hende. #Tak Zoey... Tusind tak# tænkte hun skepisk. Hun så stadig i bordet. "Nå.. Hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig det?" Hun så ikke på Tony da han spurgte. Hun gjorde bare som om hun ikke anede hvad han snakkede om. "Hvad mener du?" Spurgte hun, med den spansk accent. Hun hørte hans latter, og mærkede ham tage fat i tørklædet, som hun havde om hovedet. "Hey!" Sagde hun vredt, og lænede sig tilbage. "Lad vær med at spille skuespil Alice," sagde han. Hun stivnede og kiggede på ham. "Du ved det!?" hun lød halvkvalt. Hun så hen mod Zoey, og tilbage på Tony. Han nikkede. "Ja da. Jeg fik dit brev.. Jeg vidste da godt at dit lille døds nummer var fup," sagde han, med et stolt smil. Hun så forvirret på ham. "Mit brev? Hvad mener du?" Denne gang var hun uviden. Hvad mente han? Hun havde jo været død, og hun havde ikke efter ladt ham et brev. Han nikkede. "nå ja.. shh.." tyssede han, og smilede. Hun så undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





*Skriger* Du lever!!! ~ Alice Empty
IndlægEmne: Sv: *Skriger* Du lever!!! ~ Alice   *Skriger* Du lever!!! ~ Alice I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*Skriger* Du lever!!! ~ Alice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Livet, Døden. Det er alt sammen en del af en helhed. Man lever og så dør man. Bare ikke mig- Zoey xD
» Alene eller ikke alene ~ Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Mystic Grill-
Gå til: