The vampire diaries
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Do you like to be a Vampire, or enything else? You can be it here!
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Hvem er på nu
Der er i alt 7 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 7 gæster :: 1 bot

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 51, Søn Aug 13, 2023 3:20 am
Seneste emner
» Her vil ingen andre komme - Bella
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 6:26 pm af Zoey

» En stille dag ved vandfaldet - Luci
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 5:50 pm af Zoey

» PARTY - Come and join me!!!!!! :D
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Jan 22, 2016 12:06 pm af Zoey

» En hyggelig dag til at nusse og pudse. (åbent)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeMan Aug 24, 2015 9:04 pm af Zoey

» En evighed at slå ihjel
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeOns Aug 19, 2015 4:00 pm af Zoey

» ~ Kom og leg med mig! ~
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeTirs Aug 18, 2015 4:25 pm af Zoey

» En tur i centeret er da ikke det værste - Beatrice
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Aug 14, 2015 12:29 am af Maria

» Looking for stuff
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeTors Aug 13, 2015 10:13 pm af Kenzo

» Nye bekendtskaber kan ske hvor som helst ~ Patricia
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeTors Jul 30, 2015 8:04 pm af Patricia

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Zoey (1348)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Bonnie (970)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Vampira (833)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Daniel (796)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Clarissa (761)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Kristen (683)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Gideon (535)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Justin (429)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Anna (418)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Tessie (391)
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_lcapGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_voting_barGiv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 249 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nora

Vores brugere har i alt skrevet 15866 indlæg i 1028 emner

 

 Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Susannah
Kitsuni
Kitsuni
Susannah


Fulde navn : Susannah Silver Montell V
URL Alder : ukendt... Jeg kan nemlig ikke huske det... Men jeg har fået at vide jeg er 17 år
Antal indlæg : 7

Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* Empty
IndlægEmne: Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*   Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Maj 27, 2011 6:12 pm

Sted: hospitalets areal
Tid: eftermiddag.
Omgivelser: Folk der er blevet udskrevet går ud af hospitalet.
Vejr: Det regner.
Påklædning: Et par Jeans, en trøje der kan holde hende varm en regn jakke, et par snikers, og min paraly.
........................................................................................

Susannah kom løbene. Hun var på vej mod hospitalet. Hun ville snart have sin søn. Hun syntes selv at hun havde fortjent det, og Matthew skulle lære at være en far. Hun stoppede mange gange op, fordi hendes paraply opførte sig dumt. Tilsidst slog hun den sammen, og holdte den i stedet. Hun gad ikke stoppe mere. Hun begyndte at løbe. Hun nåede hurtigt hospitalet. Hun vandrede bestemt ind af døren. Hun skyndte sig hen til den læge der havde afvist hende fra starten. Han fik hurtigt øje på hende. "Er det nu dig igen? Har jeg ikke sagt..." Hun fnøs og afbrød ham. "Du sagde jeg ikke var egnet til at være mor, og jeg er ret så ligeglad! Gi' mig min søn!" Hun havde af denne diskotion med ham, alt for mange gange.. Alt for mange gange. *Nu må det snart stoppe!* Tænkte hun, og kneb øjnene lige sammen. Han rystede på hovedet. "Jeg er ked af det.. Men det kan du ikke! den unge er for farlig til dig!" Sagde han bestemt. Hun knurrede lavt. "Giv. Mig. Min. Søn. Nu!" Hun flåede snart hovedet af ham. Hun ville ønske Matt var der, kunne hjælpe hende med hans hypnotiske evner. Hun blev hysterisk da han startede igen. *Du gør det ikke Susan! Du gør det ikke! du skal bruge ham hvis du vil have din Søn!* Hun kiggede ondt på lægen. "Jeg kommer tilbage! Jeg hjemsøger dig i dine drømme! Du vil aldrig blive fri for mig!" Knurrede hun lavt. Så gik hun ud af døren. Hun kom til at tænke på at hun jo havde aftalt med Matt, at han skulle komme. Hun smilede lidt, og så sig tilbage. Lægen rystede medlidenhedsk på hovedet. "Hey! Du. Pige?" Han kom løbene hen til hende. *Hvad ville han nu? Dræbe min rest af håb?* Hun vendte sig rundt, og så på ham. "hvad!? Syntes du ikke du har gjort nok skad? Er jeg ikke blevet såret nok!?" Han rystede på hovedet, og lagde en hånd på hendes skulder. "Jeg vil bare sige, at jeg har min pligt at ikke at sige noget.. men.. De har taget nogle prøver på din søn og..." Han gik i stå. Hun rystede vildt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Oprindelig Vampyr
Oprindelig Vampyr
Matthew


Fulde navn : Matthew Stone Noil
URL Alder : Regn det ud. Er født ca. 5000 år f.kr.
Antal indlæg : 93
Geografisk sted : Mystic Falls.
Job/hobbies : Blod kommer ikke frit frem af sig selv..
Humør : Dear diary a squirrel asked for my name today, I told him it was Joe.. xD

Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*   Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Maj 27, 2011 7:16 pm

Matthew kom stod og lyttede til Susannah og lægens samtale, han var lidt forvirret over nogle af de ting de sagde, men han forstod stort set det hele. Susan var kommet efter deres søn og lægen måtte ikke fortælle noget og gad ikke aflevere ham til hende. Matthew havde løst til at springe frem fra sit skjul og pande lægen en, han skulle da ikke bestemme noget bare fordi han stod i sin hvide uniform.
Han lyttede stille til det sidste de sagde og prøvede at læse lægens tanker. Hvad var det han mente? Hvilke prøver? Han skulle nok finde ud af det, om han så skulle banke det ud af lægen.
Matthew valgte at springe frem for at stå ved Susans side og se hvad lægen kunne fortælle hvis man skubbede lidt til ham.
Han smilte til Susan da han enlig kom frem fra sit skjule sted, "Hey hvad sker der her?" Han så på lægen med et hårdt blik, som fortalte alle der kunne se det, at han var ligeglad med reglerne. Han skulle finde deres søn og det kunne kun gå for langsomt. Han stirrede på lægen og lagde en arm om Susan.
Tilbage til toppen Go down
Susannah
Kitsuni
Kitsuni
Susannah


Fulde navn : Susannah Silver Montell V
URL Alder : ukendt... Jeg kan nemlig ikke huske det... Men jeg har fået at vide jeg er 17 år
Antal indlæg : 7

Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*   Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitimeFre Maj 27, 2011 7:57 pm

Susan overvejede at gå da han begyndte at snakke på prøvede. *Hvad mener han. Susannah tænk! Han kun da ikke mene....* "Og? Fortæl nu!" Sagde hun bestemt, og en anelse vredt. Hun kunne bakke ham ind i muren, igen og igen og igen og igen og.... Hendes vrede tanke forsvandt som dug for solen, da Matt kom frem. Hun smilede, og så på Lægen. Han så letter forskrækket ud. "Dette er min søn far," sagde hun. Hun så koldt på lægen der lod blikket glide ned ad Matt. "Hey!" Hun trippede utålmodigt. "Øh... Han ligner sin søn," sagde lægen. Hun sukkede, og rystede på hovedet. "Tak for oplysningen." Hun knyttede anspændt hænderne. *Jeg dræber ham! nu!* Tænkte hun, Men hendes fornuft indhendtede hende hurtigt. *Nej! Susannah! Han skal fortælle det med prøverne!* Hun sukker. "Fortæl!" Hun sukkede højlydt da lægen kiggede uforstående på hende. *Et enkelt slag tager han ikke skade af* Tænkte hun, og svingede hånden. Lægen undveg. "Fortæl!" knurrede hun, utålmodig. Hun var klart til at vældte ham, som hun gjorde sidst. Lægen viftede med hænderne. "Træk vejret.. Okay? Vi tog nogle prøver af ham, og vi er igang med at tjekke ham. Vi må ikke.." Hun sukkede dybt. "Jeg har ikke været her i en uge, og du fortæller mig - IGEN - at i stadig undersøger vores søn!" Hun trak ærmet ned over sin ene hånd. Hun stod lidt.. "Jeg... Jeg skal lige have noget luft," sagde hun, og holdte sin hånd gemt. Hun ved at blive en ræv skønt! Hun så på Matt. "Gider du ikke prøve overtale Hr. 'jeg ved altid hvad der er bedst' til at give os vores søn? Jeg skal lige ud, og køler af inden, jeg gør noget jeg vil fortryde," sagde hun, så roligt og behesket hun kunne, og frem tvang den da et lille smil. Hun ventede ikke på Matt's svar. Hun strakte sig bare, og kyssede ham blidt på kinden. Så vendte hun sig uden at værdige lægen et blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* Empty
IndlægEmne: Sv: Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*   Giv mig ham! *Matthew <3 ^^* I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Giv mig ham! *Matthew <3 ^^*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Help me.. Who am I? - Matthew J.C.
» so it's you, when was the last time we saw? -Matthew-
» hyggeligt at se dig igen //Matthew//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The vampire diaries :: Mystic Falls :: Mystic Falls :: Hospitalet-
Gå til: